Happy-girl Skrevet 28. januar 2013 #25121 Skrevet 28. januar 2013 Tenker at det vil nok bedre seg:) Arrene mine etter første operasjon var også " humpete",med de ble jevne:) Nå er det lenge siden jeg har vært innom her, lest nøye om din situasjon med silikon. Trist å lese at du ikke har vært fornøyd. Hvordan går det nå? Skal du gjøre noe med det, eller er du så og si fornøyd?
Cupcake92 Skrevet 28. januar 2013 #25122 Skrevet 28. januar 2013 Hei alle sammen! Da er det ca 5 timer til jeg skal operere på Fornebuklinikken med Dr. Schistad :-O Merkelig følelse dette, det er litt som om det ikke heelt synker inn ;-) Jeg er vel ikke så nervøs for selve operasjonen, som jeg er for resultatet. Det er litt skummelt å ikke ha en anelse om hvordan det blir, størrelse på meg etc. Vi snakkes jenter! regner med at det blir nok spørsmål i etterkant ;-) :-) Lykke til! :-)
Cupcake92 Skrevet 28. januar 2013 #25123 Skrevet 28. januar 2013 Opererte meg i dag og fikk en størrelse 85b sportsbh.Fikk protesen under muskelen, og det var 450 gram. Vet noen hvordan BHstørrelse jeg bør kjøpe videre..? Blir de større eller mindre etterhvert? Og er det sånn at den sportsbh'en man får på klinikken er "riktig" størrelse, eller må man regne med å kjøpe en annen størrelse når man skal kjøpe bh selv? Jeg fikk 75B på klinikken. Men bruker nå 70DD/70E :-) Ikke tenk så mye på det, er vanskelig å vite. Det beste er å prøve i butikken
Puppmania Skrevet 28. januar 2013 #25124 Skrevet 28. januar 2013 Jeg opererte meg på clinic strømstad i fjor, og er kjempe fornøyd:) hvor lenge var du på klinikken ca? er redd for at venninne mine ikke vet hva de har sagt ja til å vente på Hvordan syns du de var når det kom til narkose og sånn ? var det god behandling, ikke sånn at de stressa deg ?
Puppedama Skrevet 28. januar 2013 #25125 Skrevet 28. januar 2013 Nå er det lenge siden jeg har vært innom her, lest nøye om din situasjon med silikon. Trist å lese at du ikke har vært fornøyd. Hvordan går det nå? Skal du gjøre noe med det, eller er du så og si fornøyd? Det har vært mye opp og ned. Først strålende fornøyd,så ytterst misfornøyd,så ytterst misfornøyd igjen,til å være fornøyd,til å nå være bekymret for at det går galt igjen. Det begynner å synke inn at det er kroppen min kanskje ikke er så veldig begeistret for dette jeg putter inn. De har jo vært veldig fine begge gangene jeg har kommet ut av operasjonssalen,men når det går litt tid så begynner det å skje ting. Skaltil kirurgen igjen i morgen og får sikkert dommen da. Uansett så vil jeg vente en stund før jeg opereres igjen,tenker å gi det en sjanse. Håper jo at de faller på plass igjen uten noe inngrep,selv om erfaringene mine sier noe annet.
Frk.Posh Skrevet 28. januar 2013 #25126 Skrevet 28. januar 2013 Opererte meg i dag og fikk en størrelse 85b sportsbh.Fikk protesen under muskelen, og det var 450 gram. Vet noen hvordan BHstørrelse jeg bør kjøpe videre..? Blir de større eller mindre etterhvert? Og er det sånn at den sportsbh'en man får på klinikken er "riktig" størrelse, eller må man regne med å kjøpe en annen størrelse når man skal kjøpe bh selv? Jeg fikk 80D på klinikken, men nå bruker jeg 80E/75F... Så du må nok bare vente å se. Jeg har vokst ut av BHn jeg fikk der...
ceca Skrevet 28. januar 2013 #25127 Skrevet 28. januar 2013 Jeg passer fortsatt den bh`n jeg fikk på klinikken.(75D) Kjøpte en til der etter op. Mine pupper er ikke blitt større etter op. Men i vanlige bh så er jeg oppe i str 70E/75DD. Så hvilken str man skal ha kommer nok ann på merke og type bh.
ceca Skrevet 28. januar 2013 #25129 Skrevet 28. januar 2013 Puppedama Jeg er veldig spent på morgendagen på dine vegne. Lykke til i morgen
Puppedama Skrevet 28. januar 2013 #25130 Skrevet 28. januar 2013 Puppedama Jeg er veldig spent på morgendagen på dine vegne. Lykke til i morgen Takk for det! Du er forøvrig ikke alene om det! Veldig,veldig spent...
RosaPrinsesse Skrevet 28. januar 2013 #25131 Skrevet 28. januar 2013 Opererte meg i dag og fikk en størrelse 85b sportsbh.Fikk protesen under muskelen, og det var 450 gram. Vet noen hvordan BHstørrelse jeg bør kjøpe videre..? Blir de større eller mindre etterhvert? Og er det sånn at den sportsbh'en man får på klinikken er "riktig" størrelse, eller må man regne med å kjøpe en annen størrelse når man skal kjøpe bh selv? Jeg fikk 80b (mener jeg å huske) på klinikken, er en 75E/F i dag. Hvorvidt de vokser litt når muskelen slipper eller krymper når hevelsene går ned er umulig å si. Jeg har krympet stakkarslige 1cm rundt siden operasjonen.
Destruit Skrevet 28. januar 2013 #25132 Skrevet 28. januar 2013 Hei alle sammen! Da er det ca 5 timer til jeg skal operere på Fornebuklinikken med Dr. Schistad :-O Merkelig følelse dette, det er litt som om det ikke heelt synker inn ;-) Jeg er vel ikke så nervøs for selve operasjonen, som jeg er for resultatet. Det er litt skummelt å ikke ha en anelse om hvordan det blir, størrelse på meg etc. Vi snakkes jenter! regner med at det blir nok spørsmål i etterkant ;-) :-) Hvordan gikk operasjonen, og hvordan gikk det til ? Kanskje du vil skrive litt om hva du opplevde/opplever for oss som ikke har gjort det enda ? Håper alt gikk bra
Destruit Skrevet 28. januar 2013 #25133 Skrevet 28. januar 2013 Takk for det! Du er forøvrig ikke alene om det! Veldig,veldig spent... Lykke til i morgen Puppedama Håper det er gode nyheter som kommer etterhvert!
Melli Skrevet 28. januar 2013 #25135 Skrevet 28. januar 2013 Er det noen som har lyst å dele bilde av " jentene" sine nå? Etter at de har droppet og blitt mykere:-) det er fin motivasjon for oss som fortsatt venter på op:0)
Sugargirl Skrevet 28. januar 2013 #25136 Skrevet 28. januar 2013 Imorgen er det kun 10 DAGER igjen :D Så har litt flere dumme spørsmål jeg.. Rett etter operasjon, hvilken posisjon fant dere mest behagelig? Sittende med ryggen rett, eller liggende strekk ut på sofaen?? Tenker på alt jeg! I sofaen, med beina bortover og ryggen støtter opp med sakkosekk og puter:) Husk å bygg opp nok og godt, slik at du kan slappe mest mulig av. Fort gjort å bli støl i nakke/rygg..
Happy-girl Skrevet 28. januar 2013 #25137 Skrevet 28. januar 2013 hvor lenge var du på klinikken ca? er redd for at venninne mine ikke vet hva de har sagt ja til å vente på Hvordan syns du de var når det kom til narkose og sånn ? var det god behandling, ikke sånn at de stressa deg ? Jeg var vel på klinikken i kanskje maks 3 timer? Husker ikke helt. Da er det jo en mulighet for at vennene dine kan sette seg å spise i strømstad da:) Det gjorde de som var med meg. Nei, de stresset meg ikke i det hele tatt, spilte musikk for meg, forklarte meg hva som skulle skje osv:) Jeg har i hvertfall ikke noen vonde opplevelser fra operasjonsdagen. Ting gikk egentlig ganske fort:P
Happy-girl Skrevet 28. januar 2013 #25138 Skrevet 28. januar 2013 Det har vært mye opp og ned. Først strålende fornøyd,så ytterst misfornøyd,så ytterst misfornøyd igjen,til å være fornøyd,til å nå være bekymret for at det går galt igjen. Det begynner å synke inn at det er kroppen min kanskje ikke er så veldig begeistret for dette jeg putter inn. De har jo vært veldig fine begge gangene jeg har kommet ut av operasjonssalen,men når det går litt tid så begynner det å skje ting. Skaltil kirurgen igjen i morgen og får sikkert dommen da. Uansett så vil jeg vente en stund før jeg opereres igjen,tenker å gi det en sjanse. Håper jo at de faller på plass igjen uten noe inngrep,selv om erfaringene mine sier noe annet. Uff, det er trist å høre:/ Og så mye tid og energi man bruker på det å! Men har du vurdert å bare ta en tur innom en annen klinikk, og hørt hva de sier der? Det er jo faktisk stor forskjell på meningene til disse kirurgene.
Sugargirl Skrevet 28. januar 2013 #25139 Skrevet 28. januar 2013 Opererte meg i dag og fikk en størrelse 85b sportsbh.Fikk protesen under muskelen, og det var 450 gram. Vet noen hvordan BHstørrelse jeg bør kjøpe videre..? Blir de større eller mindre etterhvert? Og er det sånn at den sportsbh'en man får på klinikken er "riktig" størrelse, eller må man regne med å kjøpe en annen størrelse når man skal kjøpe bh selv? Nei, du kan ikke gå ut fra den strl senere. Jeg fikk også 80b, og jeg bruker 70 rundt til vanlig:p Et halvt år etter op bruker jeg 70E, 70DD alt ut fra modell og merke. Har også kjøpet en på salg i 75D fra Nelly. Alle sitter riktig og godt på Anbefaler å dra til en ordentlig undertøysbutikk når du har fått det ferdige resultatet og bli målt der. Mesteparten av kvinner bruker feil bh-str så
Puppmania Skrevet 28. januar 2013 #25140 Skrevet 28. januar 2013 Jeg var vel på klinikken i kanskje maks 3 timer? Husker ikke helt. Da er det jo en mulighet for at vennene dine kan sette seg å spise i strømstad da:) Det gjorde de som var med meg. Nei, de stresset meg ikke i det hele tatt, spilte musikk for meg, forklarte meg hva som skulle skje osv:) Jeg har i hvertfall ikke noen vonde opplevelser fra operasjonsdagen. Ting gikk egentlig ganske fort:P åh det er godt å høre ! jeg fikk veldig godt inntrykk av Bo ihvertfall. han virket veldig hyggelig og avslappet ! men jeg er jo livredd for å bli lagt i narkose, men går ut fra at om noe skjer er jeg i trygge hender. jeg har operasjonstid kl 16, syns dette er veldig sent da men...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå