ceca Skrevet 26. januar 2013 #25081 Skrevet 26. januar 2013 puppedama - Jeg har sikkert missforstått deg en del nå. Forstod det ikke som symmastia. DA må du være forsiktig. Klarer muskelhinnen å holde implantatene nogenlunde oppe? Jeg forstod det også slik at kirurgen skulle flytte implantatene ned dit de var før, og flytte lommene slik at de ikke kunne skli opp. Vi ble alle overrasket da han lagde ny fold og flyttet de så langt ned. Men jeg forstod det som at kirurgen din hadde forklart deg hvorfor han måtte gjøre det slik. Men hadde jeg vært deg så hadde tatt kontakt med en annen kirurg og fått en vurdering der.
ceca Skrevet 26. januar 2013 #25082 Skrevet 26. januar 2013 puppedama - kan jeg vise bildene til min mann når han kommer hjem, så kan du få høre hva han sier? jeg synes jo at puppene på bilde 4 ser fine ut da..mens bilde 3 ser ikke bra ut..
Puppedama Skrevet 26. januar 2013 #25083 Skrevet 26. januar 2013 puppedama - Jeg har sikkert missforstått deg en del nå. Forstod det ikke som symmastia. DA må du være forsiktig. Klarer muskelhinnen å holde implantatene nogenlunde oppe? Jeg forstod det også slik at kirurgen skulle flytte implantatene ned dit de var før, og flytte lommene slik at de ikke kunne skli opp. Vi ble alle overrasket da han lagde ny fold og flyttet de så langt ned. Men jeg forstod det som at kirurgen din hadde forklart deg hvorfor han måtte gjøre det slik. Men hadde jeg vært deg så hadde tatt kontakt med en annen kirurg og fått en vurdering der. Muskelhinnen er visstnok veldig sterk på amerikanske forum refereres det til som "inner bra". Har sett det brukes en del på sånne som meg,hvor muskelen strammer seg rundt implantatene og den er for slapp. Kommunikasjon er en fin bil... Hvis jeg på noe som helst tidspunkt hadde forstått at han skulle flytte folden hadde jeg sagt stopp rimelig kjapt. Dessverre er det lett å misforstå hverandre. Nå som de begynner å skli opp føles det enda værre at folden er flyttet,det er på en måte dømt til å bli stygt. Det føles i hvertfall sånn...
Puppedama Skrevet 26. januar 2013 #25084 Skrevet 26. januar 2013 puppedama - kan jeg vise bildene til min mann når han kommer hjem, så kan du få høre hva han sier? jeg synes jo at puppene på bilde 4 ser fine ut da..mens bilde 3 ser ikke bra ut.. Nei! Ikke rart jeg la meg under kniven uten å mukke. Holdt på å bli dårlig av å se meg i speilen...
Cupcake92 Skrevet 26. januar 2013 #25085 Skrevet 26. januar 2013 Det kan nok hende. Jeg ble operert hos henne. Fikk 210/240 så jeg håper det vil gjøre noe forskjell på mine da:-) Kan jeg spørre hva størrelsen din var før ? og størrelsen nå ? Jaja, jeg mente absolutt ikke at det ikke gjør forskjell. Men vi har jo alle forskjellig kroppstype og fasong. Har en venninne med 290, men puppene hennes ser jo nesten større ut enn mine fordi hun er mye tynnere enn meg. Jeg håper du skjønner hva jeg mente Før hadde jeg 75a, en ganske flat 75a. Nå er jeg 70DD/70E, kommer litt an på butikken.
Gjest DrManhattan Skrevet 26. januar 2013 #25086 Skrevet 26. januar 2013 Men hva sier omverdenen? Blir du stigmatisert for å ha lagt deg under kniven eller bryr ikke folk seg så veldig mye?
~white lady~ Skrevet 26. januar 2013 #25087 Skrevet 26. januar 2013 Men hva sier omverdenen? Blir du stigmatisert for å ha lagt deg under kniven eller bryr ikke folk seg så veldig mye? Av de få som vet om operasjonen, så har jeg ikke opplevd noe negativt. Tvert imot. De sier det var tøft gjort, og har beundret resultatet Ei venninne og ei svigerinne vurderer nå samme operasjon selv.
Cupcake92 Skrevet 26. januar 2013 #25088 Skrevet 26. januar 2013 Men hva sier omverdenen? Blir du stigmatisert for å ha lagt deg under kniven eller bryr ikke folk seg så veldig mye? På KG bryr folk seg mye, her er det mange sinte mennesker. Ute i virkeligheten er det derimot annerledes. Har bare fått en negativ kommentar (av en jeg vet er sjalu, kjente henne godt). Bortsett fra det har de som vet om det bare vært veldig positive og nysgjerrige. Blir ikke stigmatisert i det hele tatt av det. Tror de fleste har bedre ting å gjøre enn å bry seg om sånt.
Vigil Skrevet 27. januar 2013 #25089 Skrevet 27. januar 2013 Jeg begynner å få litt panikk her nå. Det er snart tre uker siden jeg opererte meg og jeg føler at puppene blir bare mindre og mindre. Har noen andre her opplevd det ?
~white lady~ Skrevet 27. januar 2013 #25090 Skrevet 27. januar 2013 Jeg begynner å få litt panikk her nå. Det er snart tre uker siden jeg opererte meg og jeg føler at puppene blir bare mindre og mindre. Har noen andre her opplevd det ? Det er hevelsen som er på vei ned. Mine gikk ifra en d-cup til en c-cup.
Puppedama Skrevet 27. januar 2013 #25091 Skrevet 27. januar 2013 Jeg begynner å få litt panikk her nå. Det er snart tre uker siden jeg opererte meg og jeg føler at puppene blir bare mindre og mindre. Har noen andre her opplevd det ? Har du under muskel? Jeg husker aldri,men i såfall,hvis du har det så tar det litt tid før muskelen slipper opp. Hevelsen har gått ned,men muskelen sitter fortsatt stramt. Det tar flere måneder før den virkelig slipper taket,med unntak av meg hvor den bare dro strammere til,men det er jo ikke sånn det skal være. Det er fortsatt håp for at de føles større Det finnes en mengde bilde på nett og hvis marinert de som viser etter-bilder et stykke ut i forløpet så ser man at de virker større etter en stund enn med en gang:) 1
Puppedama Skrevet 27. januar 2013 #25092 Skrevet 27. januar 2013 Jeg begynner å få litt panikk her nå. Det er snart tre uker siden jeg opererte meg og jeg føler at puppene blir bare mindre og mindre. Har noen andre her opplevd det ? Se på denne linken f.eks. Hennes ser større ut I uke 8 enn uke 4. http://www.implantinfo.com/photocenter/visitors/Jess-Breast-Augmentation-1903.aspx 1
Puppedama Skrevet 27. januar 2013 #25093 Skrevet 27. januar 2013 Jeg begynner å få litt panikk her nå. Det er snart tre uker siden jeg opererte meg og jeg føler at puppene blir bare mindre og mindre. Har noen andre her opplevd det ? Se på denne linken f.eks. Hennes ser større ut I uke 8 enn uke 4. http://www.implantinfo.com/photocenter/visitors/Jess-Breast-Augmentation-1903.aspx 1
RosaPrinsesse Skrevet 27. januar 2013 #25094 Skrevet 27. januar 2013 Men hva sier omverdenen? Blir du stigmatisert for å ha lagt deg under kniven eller bryr ikke folk seg så veldig mye? De jeg fortalte det til før operasjonen har utelukkende reagert positivt. Har ikke fått noen kommentarer fra noen som ikke allerede visste om det i ettertid. Folk bryr seg virkelig ikke så mye. Virker som om trollene bare troller på internett, og ikke så mye ute i den virkelige verden
Nysgjerrigpupp Skrevet 27. januar 2013 #25095 Skrevet 27. januar 2013 Hei jenter! Jeg lurte på om noen av dere spiller håndball? Hvordan det har gått etter operasjonen og hvor lang tid dere ventet med og starte å trene og spille kamper? Det har bare gått to uker siden min operasjon, og jeg merker at jeg savner det fryktelig allerede!
Puppedama Skrevet 27. januar 2013 #25096 Skrevet 27. januar 2013 Hei jenter! Jeg lurte på om noen av dere spiller håndball? Hvordan det har gått etter operasjonen og hvor lang tid dere ventet med og starte å trene og spille kamper? Det har bare gått to uker siden min operasjon, og jeg merker at jeg savner det fryktelig allerede! Det er vel restriksjoner på 6 uker.
Puppmania Skrevet 27. januar 2013 #25097 Skrevet 27. januar 2013 Hei ! nå er det bare litt over to uker til jeg skal opereres !! Har noen av dere erfaring med Strømstad klinikken ? eller kjenner noen som har operert seg der? Kirurgen heter Dr. Med. Sc. Bo Cederqvist
Nysgjerrigpupp Skrevet 27. januar 2013 #25098 Skrevet 27. januar 2013 Det er vel restriksjoner på 6 uker. Men det er vel bare vanlig trening?
Puppedama Skrevet 27. januar 2013 #25099 Skrevet 27. januar 2013 Men det er vel bare vanlig trening? I følge de på min klinikk "hard trening", jeg har så klart ikke spurt de spesifikt om håndball,for det driver jeg ikke med,men i løpet av 6 uker er faren for blødning over i hvertfall
Vigil Skrevet 27. januar 2013 #25100 Skrevet 27. januar 2013 (endret) Hei jenter, Det er den andre gangen jeg fjerner teipen og jeg føler at arret så bedre ut første gangen jeg fjernet teipen. Når jeg kjenner langs arret så virker den ikke flat. Det gjorde det første gangen. Blir arret mer synlig etter en stund ? Hvordan var utviklingen deres ? Som dere ser så har jeg mørk hudfarge og får generelt pene arr. men den her virker så stygg :-( jeg prøver å legge til bildet men hvordan gjør jeg det ? Endret 27. januar 2013 av Vigil
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå