Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Jaktenka skrev:
 

Haha, de ser komisk ut i lang tid 😂

Nå er de mye mindre fordi jeg har gått ned i vekt 🙃

Jeg har også lyst å gå ned litt i vekt, rakk ikke ned de 5 kg jeg ville før operasjonen. 🙈 Ser du stor forskjell på puppene etter vekttapet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 minutter siden, Mrs.Smith skrev:
 

Jeg har også lyst å gå ned litt i vekt, rakk ikke ned de 5 kg jeg ville før operasjonen. 🙈 Ser du stor forskjell på puppene etter vekttapet? 

Ja, de er litt mindre 'i veien " nå, så nedgang i størrelse gjør ikke meg noe 😅 Denne påbegynnende ripplingen derimot🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Mrs.Smith skrev:
 

Uff, så kjedelig. Er det ikke mindre sjanse når man legger protesen under muskelen? Maks uflaks da😑

Er det meningen at kompresjonsbhen skal skvise puppene sammen også? Sitter her med skikkelig kløft 😅

Jo, det skal visst være det.  

Ja, jeg fikk varmeutslett mellom puppene 😂 Opererte i juli ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Parasoll skrev:
 

Motiva

ergonomix

300 og 360

Har på bh fra apotek. Opr 3 uker siden. 

Skikkelig skuffet. Ei venninne trodde ikke på meg da jeg sa st jeg hadde fått silikon. Måtte ta av bh’en, først da trodde hun på meg :( 

Dette var sykt å se 😂 

Første bilde er en uke etter og andre bilde 3,5 mnd etter. De får også en mye finere form med en vanlig bh enn kompresjons bh. 

300cc under muskel.

Ikke siter! Jeg skal slette bilde etterpå

 

Endret av MyNewBoobs
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, MyNewBoobs skrev:
 

Dette var sykt å se 😂 

Første bilde er en uke etter og andre bilde 3,5 mnd etter. De får også en mye finere form med en vanlig bh enn kompresjons bh. 

300cc under muskel.

Ikke siter! Jeg skal slette bilde etterpå

 

Blir så sjalu på alle som ikke må ha løft 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, Parasoll skrev:
 

Å kjære

Det var syk stor forskjell!!!

Utrolig bra!

Ble veldig overrasket selv nå 😜 

Bare å glede seg til drop og fluff.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei 😊

Jeg la inn silikon for 3 uker siden, så om 1 uke kan jeg bytte til bh uten spiler. Hvor har dere kjøpt bh'er? Jeg har vært på cubus og lindex, men dere har dem lite utvalg i store størrelser.

Jeg har lagt inn over muskelen runde proteser, forandrer brystene seg over tid eller er det bare de som legger under?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnneMarg skrev:
 

Hei 😊

Jeg la inn silikon for 3 uker siden, så om 1 uke kan jeg bytte til bh uten spiler. Hvor har dere kjøpt bh'er? Jeg har vært på cubus og lindex, men dere har dem lite utvalg i store størrelser.

Jeg har lagt inn over muskelen runde proteser, forandrer brystene seg over tid eller er det bare de som legger under?

La inn for tre uke siden jeg også. Under muskel her.. Trodde man måtte vente i 6 mnd før bh med spiler kunne brukes? (Skal i bryllup om 3 uker, da tenkte jeg å være gæren og kjøre spiler for en kveld...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Parasoll skrev:
 

La inn for tre uke siden jeg også. Under muskel her.. Trodde man måtte vente i 6 mnd før bh med spiler kunne brukes? (Skal i bryllup om 3 uker, da tenkte jeg å være gæren og kjøre spiler for en kveld...)

Jeg har skrevet bh uten spiler. I papirene jeg har fått med står det at de anbefaller vanligvis ikke spile bh de første 3 mnd.

Æsj, ser nå i papirene at det står 6 uker med støtte bh ☹ Det var bare 4 når jeg tok løft.

Vet ikke om 1 kveld har noe å si, men ikke bruk push-up. Det står at vi IKKE må bruke det før etter 6 mnd 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnneMarg skrev:
 

Jeg har skrevet bh uten spiler. I papirene jeg har fått med står det at de anbefaller vanligvis ikke spile bh de første 3 mnd.

Æsj, ser nå i papirene at det står 6 uker med støtte bh ☹ Det var bare 4 når jeg tok løft.

Vet ikke om 1 kveld har noe å si, men ikke bruk push-up. Det står at vi IKKE må bruke det før etter 6 mnd 😉

Haha 

Det går fort i svingene når én leser ja. Æsj, ja, da får jeg bare vente.. Vi er i hvert fall klare med nye pupper til sommeren da 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Parasoll skrev:
 

Haha 

Det går fort i svingene når én leser ja. Æsj, ja, da får jeg bare vente.. Vi er i hvert fall klare med nye pupper til sommeren da 😂

Å herregud som jeg gleder meg til sommeren 😁 Da skal jeg kjøpe meg trekant bikini for første gang 👏😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere med løft og innlegg i samme operasjon. Hvor lenge har dere fått beskjed om å bruke komp-bh? Hos meg har de strøket ut den originale teksten og skrevet dag og natt i 8 uker... HVORFOR??? Hehe😜. Plager meg ikke å bruke den på dagtid, men jeg begynner å bli så lei av å sove med den. Så noen hadde skrevet om kviser i brystområdet pga klam kløft. Jeg ser ut som jeg har blitt angrepet med kjøttøks. 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Frk.Fjosepose skrev:
 

Dere med løft og innlegg i samme operasjon. Hvor lenge har dere fått beskjed om å bruke komp-bh? Hos meg har de strøket ut den originale teksten og skrevet dag og natt i 8 uker... HVORFOR??? Hehe😜. Plager meg ikke å bruke den på dagtid, men jeg begynner å bli så lei av å sove med den. Så noen hadde skrevet om kviser i brystområdet pga klam kløft. Jeg ser ut som jeg har blitt angrepet med kjøttøks. 🤔

4 uker dag og natt, deretter 4 uker på dagtid har jeg fått beskjed om. 

Trenger å kjøpe en eller to ekstra bh så jeg kan bytte litt på. Vet noen linket til et par her, men finner linkene ikke igjen. 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Frk.Fjosepose skrev:
 

Dere med løft og innlegg i samme operasjon. Hvor lenge har dere fått beskjed om å bruke komp-bh? Hos meg har de strøket ut den originale teksten og skrevet dag og natt i 8 uker... HVORFOR??? Hehe😜. Plager meg ikke å bruke den på dagtid, men jeg begynner å bli så lei av å sove med den. Så noen hadde skrevet om kviser i brystområdet pga klam kløft. Jeg ser ut som jeg har blitt angrepet med kjøttøks. 🤔

Hos meg troooor jeg det sto 6 uker.. men jeg sov med den mye lengre, turte ikke annet😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Mrs.Smith skrev:
 

4 uker dag og natt, deretter 4 uker på dagtid har jeg fått beskjed om. 

Trenger å kjøpe en eller to ekstra bh så jeg kan bytte litt på. Vet noen linket til et par her, men finner linkene ikke igjen. 🙈

Hvilken har du nå?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Mrs.Smith skrev:
 

4 uker dag og natt, deretter 4 uker på dagtid har jeg fått beskjed om. 

Trenger å kjøpe en eller to ekstra bh så jeg kan bytte litt på. Vet noen linket til et par her, men finner linkene ikke igjen. 🙈

Hmmm. Det er vel individuelt der også da, tenker jeg. 

Jeg har flere bh-er, men vil helst sove uten. Syns denne kirurgen var litt streng altså 😉

 

42 minutter siden, Jaktenka skrev:
 

Hos meg troooor jeg det sto 6 uker.. men jeg sov med den mye lengre, turte ikke annet😅

Nei, jeg vet! Man får gjøre som man får beskjed om 🙈

Det var jo ikke et tema i starten, da var det direkte vondt å gå uten, men nå får jeg litt klaustrofobi av BH, kjenner jeg.

Får holde ut et par uker til 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Frk.Fjosepose skrev:
 

Hmmm. Det er vel individuelt der også da, tenker jeg. 

Jeg har flere bh-er, men vil helst sove uten. Syns denne kirurgen var litt streng altså 😉

 

Nei, jeg vet! Man får gjøre som man får beskjed om 🙈

Det var jo ikke et tema i starten, da var det direkte vondt å gå uten, men nå får jeg litt klaustrofobi av BH, kjenner jeg.

Får holde ut et par uker til 😊

Hvilken har du?

Jeg sover fortsatt med topp/bh 🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Jaktenka skrev:
 

Hvilken har du?

Jeg sover fortsatt med topp/bh 🤗

Sover stort sett med Mirabelle, som jeg fikk på klinikken. Evt Pierre Robert, men syns de skviser puppene litt mer. 

 

Fant forresten endel spileløse på Zalando nå, som jeg planlegger å prøve. Verdt forsøket 😁

Endret av Frk.Fjosepose
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jaktenka skrev:
 

Hvilken har du nå?

Jeg har fra Voe, som jeg kjøpte på klinikken. Kunne tenkt meg en litt "nettere", føler denne er så massiv. 😆

Skjønner den må ha kompresjon og åpning fremme, men kanskje det finnes en med litt mindre stropper og kanskje litt mykere? 😇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...