Frigg Skrevet 2. februar 2008 #3121 Del Skrevet 2. februar 2008 5 uker og 4 dager igjen til min operasjon Trodde det var lengre til jeg, så nå ble jeg glad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siliconsally Skrevet 2. februar 2008 #3122 Del Skrevet 2. februar 2008 5 uker og 4 dager igjen til min operasjon Trodde det var lengre til jeg, så nå ble jeg glad hehehe det går fort skal du se! Jeg har 9 dager igjen,weeeeeee *gledeshyl* Men, jeg har bursdag 3 uker og 4 dager etter operasjonen,tror dere det går greit å være på fylla da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelille Skrevet 2. februar 2008 #3123 Del Skrevet 2. februar 2008 hehehe det går fort skal du se! Jeg har 9 dager igjen,weeeeeee *gledeshyl* Men, jeg har bursdag 3 uker og 4 dager etter operasjonen,tror dere det går greit å være på fylla da eller? Bare litt over en uke, går veldig fort det Det burde da gå greit? Så lenge du ikke drikker deg sanseløs og denger puppene alle veier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
inemine Skrevet 2. februar 2008 #3124 Del Skrevet 2. februar 2008 Dere nyopererte og dere som snart skal operere, er det mange som vet om det? Her er det kun meg,samboer,mamma og min beste venninne som vet det. Vi har heller ikke tenkt å si det til noen. Om noen ser det så kommer jeg jo ikke til å nekte,men sier det ikke selv. Bor på en liten plass,og slik blir fort samtaletema. Gidder ikke være "hun med silikonpuppene". Jeg har fortalt at jeg skal det til ganske mange egentlig, men bare gode venner og familien.. Har ikke fått noen negative tilbakemeldinger på det (bortsett fra mamma) ennå, for alle jeg sagt det til vet at det er noe jeg har sliti med veldig lenge. Gleder meg så innmari så klarer ikke å la vær å snakke om det! hehe. Når jeg sa det første gang til mamma bare fnøs hun av meg og ristet på hodet, så forventer ikke så mye støtte fra den kanten når det gjelder dette. Har ingen planer om å fortelle det til pappa, han kommer ikke til å legge merke til det uansett hehe. Best å la han leve i troen om at veslejenta hans er fornøyd med seg selv som hun er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelille Skrevet 3. februar 2008 #3125 Del Skrevet 3. februar 2008 Noen andre som har reagert på bandasjen, med kløe og knallrødt utslett? Var en sann lettelse å få den av i går, da jeg holdt på å klø meg fordervet! Er knall rød rundt hele overkroppen, der den har sittet. Men var spennende å få se de nye puppene da litt rare i formen nå, men det går seg da til Og dere som røyker..når tid begynte dere å røyke igjen? Vet at jeg absolutt bør holde meg unna pga arrene skal bli fine, men hadde allikevel en halv røyk i går kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillepus84 Skrevet 3. februar 2008 #3126 Del Skrevet 3. februar 2008 Noen andre som har reagert på bandasjen, med kløe og knallrødt utslett? Var en sann lettelse å få den av i går, da jeg holdt på å klø meg fordervet! Er knall rød rundt hele overkroppen, der den har sittet. Men var spennende å få se de nye puppene da litt rare i formen nå, men det går seg da til Og dere som røyker..når tid begynte dere å røyke igjen? Vet at jeg absolutt bør holde meg unna pga arrene skal bli fine, men hadde allikevel en halv røyk i går kveld Jeg greide å holde meg i fem dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillepus84 Skrevet 3. februar 2008 #3127 Del Skrevet 3. februar 2008 Imorgen er det 4uker siden operasjon Tiden har gått kjempe fort å resultatet blir bare bedre og bedre. Kan ikke merke noe til at jeg er operert lenger. Etter 3uker kunne jeg ligge uten bh om natten men har ikke turt å sleppe de løs enda Se om jeg prøver i natt uten bh. Eneste jeg prøvde på i går var å vaske gulv det var ikke behagelig så sambo måtte ta over.Ellers gjør jeg det meste selv nå. Å puppene mine har ikke blitt mindre men kommet lenger ut,jeg som trudde de hadde krympa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
inemine Skrevet 3. februar 2008 #3128 Del Skrevet 3. februar 2008 Lillepus; er det mulig å få se et bilde av hvordan de ser ut nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillepus84 Skrevet 3. februar 2008 #3129 Del Skrevet 3. februar 2008 Lillepus; er det mulig å få se et bilde av hvordan de ser ut nå? Ja tenkte å ta noen nye bilder idag å legge inn Så de kommer utover dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
inemine Skrevet 3. februar 2008 #3130 Del Skrevet 3. februar 2008 Supert! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelille Skrevet 3. februar 2008 #3131 Del Skrevet 3. februar 2008 Imorgen er det 4uker siden operasjon Tiden har gått kjempe fort å resultatet blir bare bedre og bedre. Kan ikke merke noe til at jeg er operert lenger. Etter 3uker kunne jeg ligge uten bh om natten men har ikke turt å sleppe de løs enda Se om jeg prøver i natt uten bh. Eneste jeg prøvde på i går var å vaske gulv det var ikke behagelig så sambo måtte ta over.Ellers gjør jeg det meste selv nå. Å puppene mine har ikke blitt mindre men kommet lenger ut,jeg som trudde de hadde krympa Gleder meg til det har gått noen uker hos meg og Når tid forsvant stingene dine? Og hvordan synes du arrene ser ut nå? Får holde meg unna røyken litt lenger, synes du var god som klarte 5 dager. Blir bare så røyksugen når jeg sitter i ro og kjeder meg så mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillepus84 Skrevet 3. februar 2008 #3132 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Gleder meg til det har gått noen uker hos meg og Når tid forsvant stingene dine? Og hvordan synes du arrene ser ut nå? Får holde meg unna røyken litt lenger, synes du var god som klarte 5 dager. Blir bare så røyksugen når jeg sitter i ro og kjeder meg så mye Jeg hadde ingen synlige sting. Arrene syns jeg ikke ser så bra ut nå men vet av erfaring fra min datter som er operert for leppespalte at det kan ta opp til et halvt år før de blir helt hvite.Mine er ganske røde enda. Jeg kunne sikkert greid meg lenger uten røyk også,men på den femte dagen hadde vi nyttårsfest med jobben å da ble det litt røyking,men ikke alkohol. Endret 3. februar 2008 av Lillepus84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siliconsally Skrevet 3. februar 2008 #3133 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Kan jeg også se nye bilder lillepusen84? Og kanskje av deg også kanutta? Endret 3. februar 2008 av siliconsally Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinge_Ling Skrevet 3. februar 2008 #3134 Del Skrevet 3. februar 2008 Noen andre som har reagert på bandasjen, med kløe og knallrødt utslett? Var en sann lettelse å få den av i går, da jeg holdt på å klø meg fordervet! Er knall rød rundt hele overkroppen, der den har sittet. Men var spennende å få se de nye puppene da litt rare i formen nå, men det går seg da til Og dere som røyker..når tid begynte dere å røyke igjen? Vet at jeg absolutt bør holde meg unna pga arrene skal bli fine, men hadde allikevel en halv røyk i går kveld Jeg fikk masse utslett,kløe å sår. Fikk beskjed om ikke å bruke de vanlig teipene som scanpore eller micropore.. Måtte bruke kompresser.. har hjulpet litt da..men sliter litt med det ennå.. Jeg sprakk med røyking etter 2 uker..klarte ikke holde meg da.. Arrene mine er kjempe fine.. så tror ike du trenger bekymre deg. Men er jo forskjellig fra person til person åssen man reagerer på ting da... Men jeg har ikke fått noe styggere arr av den grunn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinge_Ling Skrevet 3. februar 2008 #3135 Del Skrevet 3. februar 2008 Imorgen er det 4uker siden operasjon Tiden har gått kjempe fort å resultatet blir bare bedre og bedre. Kan ikke merke noe til at jeg er operert lenger. Etter 3uker kunne jeg ligge uten bh om natten men har ikke turt å sleppe de løs enda Se om jeg prøver i natt uten bh. Eneste jeg prøvde på i går var å vaske gulv det var ikke behagelig så sambo måtte ta over.Ellers gjør jeg det meste selv nå. Å puppene mine har ikke blitt mindre men kommet lenger ut,jeg som trudde de hadde krympa Jeg opererte for 6 uker siden å bruker fremdeles støttebhn om natta. De anbefaler å bruke den de første 6-8 ukene. For beste resultat da. Etter hva jeg fikk beskjed om. Etter 4-6 uker kunne man slippe å bruke den på dagtid. Men helst så ofte som mulig i en lang periode,da puppene skal forme seg å bli fine Vet ikke hvor du opererte deg, men etter hva jeg har forstått så er det mye forskjellige metoder fra sted til sted da. Gratulere med vel overstått operasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillepus84 Skrevet 3. februar 2008 #3136 Del Skrevet 3. februar 2008 Jeg opererte for 6 uker siden å bruker fremdeles støttebhn om natta. De anbefaler å bruke den de første 6-8 ukene. For beste resultat da. Etter hva jeg fikk beskjed om. Etter 4-6 uker kunne man slippe å bruke den på dagtid. Men helst så ofte som mulig i en lang periode,da puppene skal forme seg å bli fine Vet ikke hvor du opererte deg, men etter hva jeg har forstått så er det mye forskjellige metoder fra sted til sted da. Gratulere med vel overstått operasjon Jeg ble operert på volvat,står i papirene mine at sports bh skal brukes dag og natt i 3uker deretter 3uker til på dagtid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svinsesvans Skrevet 3. februar 2008 #3137 Del Skrevet 3. februar 2008 Ja tenkte å ta noen nye bilder idag å legge inn Så de kommer utover dagen. jeg vil også gjerne se noen bilder vis det er lov å spørre:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinge_Ling Skrevet 3. februar 2008 #3138 Del Skrevet 3. februar 2008 Jeg ble operert på volvat,står i papirene mine at sports bh skal brukes dag og natt i 3uker deretter 3uker til på dagtid. På fornebuklinikken er det omvendt..he he.. da skal du bruke den lengere på natta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillepus84 Skrevet 3. februar 2008 #3139 Del Skrevet 3. februar 2008 På fornebuklinikken er det omvendt..he he.. da skal du bruke den lengere på natta. Stor forskjell fra sted til sted en stakkars silicon jente blir helt forvirra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillepus84 Skrevet 3. februar 2008 #3140 Del Skrevet 3. februar 2008 Alle som vil se bilder i løpet av kvelden kan sende meg en pm med mail adresse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå