Gå til innhold

Prøverør 2018


FlyBabe

Anbefalte innlegg

1 time siden, Waldfee skrev:

Høres jo lovende ut med et topp og et nesten topp! Jeg hadde innsett onsdag, så vi ligger nesten likt an😊 Lykke til!

Å, så spennende da! Er det ditt første forsøk? Håper det går veien for oss! 😀

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, HerKommerMummi skrev:

Å, så spennende da! Er det ditt første forsøk? Håper det går veien for oss! 😀

Nei, fikk en gutt født 2015 💚på første IVF. Har hatt 2 frys og 1 ferskforsøk tidligere for å prøve å få søsken, det har ikke gått like enkelt - 2 negative og 1 exu. Vi krysser fingrene for at det går rette veien for oss alle nå. 🤞😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da gjøre jeg den feilen igjen🙈 testet meg i dag og det viste seg selvsagt å være negativt! Skal ta blodprøve på onsdag, men føler meg så negativ! 😖😖 

noen sa til meg i går, du må bare leve livet dit og ikke la dette ta over livet. Alt jeg hadde lyst til var å skrike tilbake, HVOR LETT TROR DU DET ER OG TROR DU IKKE JEG PRØVER SÅ GODT JEG KAN Å GJØRE AKKURAT DET???? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Hollymolly said:

Da gjøre jeg den feilen igjen🙈 testet meg i dag og det viste seg selvsagt å være negativt! Skal ta blodprøve på onsdag, men føler meg så negativ! 😖😖 

noen sa til meg i går, du må bare leve livet dit og ikke la dette ta over livet. Alt jeg hadde lyst til var å skrike tilbake, HVOR LETT TROR DU DET ER OG TROR DU IKKE JEG PRØVER SÅ GODT JEG KAN Å GJØRE AKKURAT DET???? 

Hvor mange dpo er du?

Folk som ikke har strevd eller prøvd ivf har ikke peiling på hvor tøft det er! De tror det er å bare prøve igjen neste måned..

Anonymkode: d21b5...7d2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mange dpo er du?

Folk som ikke har strevd eller prøvd ivf har ikke peiling på hvor tøft det er! De tror det er å bare prøve igjen neste måned..

Anonymkode: d21b5...7d2

Ja, helt utrolig altså.. 

jeg blir så forvirra når det gjelder dpo på fryseforsøk. Jeg satt inn tint embryo på 05.3 også skal jeg ta blodprøve 14/3. Er jeg på dag 10 eller 11🤷‍♀️ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Hollymolly said:

Da gjøre jeg den feilen igjen🙈 testet meg i dag og det viste seg selvsagt å være negativt! Skal ta blodprøve på onsdag, men føler meg så negativ! 😖😖 

noen sa til meg i går, du må bare leve livet dit og ikke la dette ta over livet. Alt jeg hadde lyst til var å skrike tilbake, HVOR LETT TROR DU DET ER OG TROR DU IKKE JEG PRØVER SÅ GODT JEG KAN Å GJØRE AKKURAT DET???? 

Uff, kan jo hende det fortsatt er tidlig, jeg har samme test dato som deg og jeg har ikke turt å teste enda. Men tror jeg må gjøre det på tirsdag for jeg skal på et møte hele onsdag og orker ikke få resultatet på jobb den dagen. Har ikke så veldig lyst til å vite egentlig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

55 minutter siden, Hollymolly said:

Ja, helt utrolig altså.. 

jeg blir så forvirra når det gjelder dpo på fryseforsøk. Jeg satt inn tint embryo på 05.3 også skal jeg ta blodprøve 14/3. Er jeg på dag 10 eller 11🤷‍♀️ 

Var det et 5 dagers eller 3 dagers egg?

Med 5-dagers er du 11 dpo, med 3 er du kun 8 dpo.

Det er uansett tidlig.. Jeg testet svaaakt 10 dpo på kvelden. Min var 5-dagers, det gir mer hcg tror jeg

Anonymkode: d21b5...7d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var det et 5 dagers eller 3 dagers egg?

Med 5-dagers er du 11 dpo, med 3 er du kun 8 dpo.

Det er uansett tidlig.. Jeg testet svaaakt 10 dpo på kvelden. Min var 5-dagers, det gir mer hcg tror jeg

Anonymkode: d21b5...7d2

Det var faktisk 5 dagers. Så da er jo litt fuckt🤦🏽‍♀️

Testet meg med denne.. 

966B3A31-28A0-4B84-895B-6C8BEC102712.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Wiley skrev:

Uff, kan jo hende det fortsatt er tidlig, jeg har samme test dato som deg og jeg har ikke turt å teste enda. Men tror jeg må gjøre det på tirsdag for jeg skal på et møte hele onsdag og orker ikke få resultatet på jobb den dagen. Har ikke så veldig lyst til å vite egentlig. 

Håper dette går veien for dere🤞🏼 

Jeg får heller glede meg til etter påsken, da blir det siste forsøket. Så håper jeg får ut mange egg🙌🏼

Endret av Hollymolly
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Hollymolly said:

Det var faktisk 5 dagers. Så da er jo litt fuckt🤦🏽‍♀️

Testet meg med denne.. 

966B3A31-28A0-4B84-895B-6C8BEC102712.jpeg

Tja.. Vent til i morgen eller tirsdag med å gi opp.

Denne cb er vel ikke for tidlig testing? Er vel ment å brukes ved ikm?

Anonymkode: d21b5...7d2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Agitha skrev:

Det skulle vært et fasitsvar på det hele; Slik føles det dersom du er gravid, og slik føles det om du ikke er gravid, enkelt og greit. Så hadde man sluppet disse dagene i ren tortur før testdag. :sukk:

Man trenger heldigvis bare det ene gullegget, så blant mange dårlige så kan det alltids være et av bra kvalitet. :)  Men jeg er utrolig skeptisk selv til at det skal bli noe resultat, så skjønner hva du mener. Jeg tørr ikke være optimistisk, det blir så tungt når det går feil vei. Jeg fikk kun 3 egg og 2 befruktet, men bare 1 overlevde. Hadde bare delt seg i 2 da det ble satt inn på dag 3, så har ikke noe kjempeforhåpninger akkurat. Dumt det ikke ble noen på frysfor deg med såpass mange egg da. Da føler man seg litt snytt. :icon_frown:

Menssmertene har avtatt litt, så er redd for at det betyr at jeg snart begynner å blø eller om smertene var festesmerter. Hvor godt kan man egentlig kjenne festesmerter? Kan det være kraftige menssmerter? Huff..skulle ønske det satt et orakel et sted man kunne spørre som hadde alle svarene. :fnise:

Jeg satt inn 2 embryo på onsdag. Den ene var veldig bra kvalitet, den andre har delt seg bare i 3. Siden jeg fyller 38 i april, fikk jeg tilbud om å sette inn 2 om jeg ønsker det. Nå er det bare venting til testdagen 19.mars... og den er tøff kjenner jeg. Jeg leter også etter tegn og blir helt gal av den ventingen. Hadde skikkelig menssmerter i to dager nå og blødde neseblod i går😱. 

Ønsker masse lykke til alle dere som går gjennom den tøffe ivf prosessen. Håper virkelig at det går riktig vei for alle oss🙏🏻🤞🏻

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 hadde litt stress i apoteket, så bare tok den første og beste. Men burde kanskje tatt den som står 5 dager før mensen.. jeg sier alltid til meg selv at jeg Ikke skal gi opp også gjør jeg så dumt som å teste meg tidlig også blir jeg helt demotivert og faktisk gir opp i hodet! 

Det som er så jævlig er at embryoen var helt perfekt og hvis ikke den fester seg er jeg redd for at den aldri vil.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Waldfee skrev:

Nei, fikk en gutt født 2015 💚på første IVF. Har hatt 2 frys og 1 ferskforsøk tidligere for å prøve å få søsken, det har ikke gått like enkelt - 2 negative og 1 exu. Vi krysser fingrene for at det går rette veien for oss alle nå. 🤞😊

Å, skjønner. Du har du jo vært gjennom mye! 💪 Håper lillegutten deres får søsken snart! 😍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fryseforsøk- går på progynova og skal til kontroll på torsdag (10 dag). Hvis endo er tykk nok- når kan jeg forvente innsett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Aaa08 skrev:

Fryseforsøk- går på progynova og skal til kontroll på torsdag (10 dag). Hvis endo er tykk nok- når kan jeg forvente innsett?

Jeg hadde kontroll på dag 10, og fikk time for innsett på dag 14. Masse lykke til! Da er du nok lykkelig ruger i løpet av neste uke ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, tuppelene skrev:

Jeg hadde kontroll på dag 10, og fikk time for innsett på dag 14. Masse lykke til! Da er du nok lykkelig ruger i løpet av neste uke ;) 

Bare håper egget overlever tining.... 

Takk !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

27 minutter siden, Aaa08 skrev:

Bare håper egget overlever tining.... 

Takk !!!

Har du en eller flere på frys? Åh det er så spennende om det tåler opptining eller ikke. Jeg var jo helt nervevrak🙊 Men husk at de aller fleste overlever😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går også på progynova nå. Jeg skal på kontroll i morgen og er så spent på om alt er bra. Jeg fikk beskjed om at det enten ble innsett på fredag eller mandag. Er det mange som har opplevd at de må avbryte fordi det har utviklet seg folikler? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, tuppelene skrev:

Har du en eller flere på frys? Åh det er så spennende om det tåler opptining eller ikke. Jeg var jo helt nervevrak🙊 Men husk at de aller fleste overlever😊

Har 3 på frys i 2 strå

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Livi skrev:

Jeg går også på progynova nå. Jeg skal på kontroll i morgen og er så spent på om alt er bra. Jeg fikk beskjed om at det enten ble innsett på fredag eller mandag. Er det mange som har opplevd at de må avbryte fordi det har utviklet seg folikler? 

Jeg har opplevd det, hadde en follikel som var for stor og måtte avbryte pluss gå over på større dose progynova neste syklus -  og da kom det ingen follikler og det ble innsett. Så det ga ingen vesentlig utsettelse i mitt tilfelle! Tror heller ikke det er så veldig vanlig at det skjer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...