Juni15 Skrevet 31. januar 2018 #421 Del Skrevet 31. januar 2018 I morgen skal vi på samtale på sykehuset (Ullevål), er så spent på når de sier vi kan starte opp. Noen som tror det er en liten sjanse for oppstart før sommeren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juni15 Skrevet 31. januar 2018 #422 Del Skrevet 31. januar 2018 I morgen skal vi på samtale på sykehuset (Ullevål), er så spent på når de sier vi kan starte opp. Noen som tror det er en liten sjanse for oppstart før sommeren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aaa08 Skrevet 31. januar 2018 #423 Del Skrevet 31. januar 2018 47 minutter siden, Juni15 skrev: I morgen skal vi på samtale på sykehuset (Ullevål), er så spent på når de sier vi kan starte opp. Noen som tror det er en liten sjanse for oppstart før sommeren? Tror det er stor sjanse for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollymolly Skrevet 31. januar 2018 #424 Del Skrevet 31. januar 2018 Jeg er så kvalm etter lutinus, flere som har opplevd det? Innsett i morgen🤢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lerkeliten Skrevet 31. januar 2018 #425 Del Skrevet 31. januar 2018 Første sprøyte er satt!! 👏🏻 Haaaater sprøyter.. Noen som har erfaring med å glemme å bytte nesespray forresten? Jeg gikk noen dager for lenge før jeg startet på ny flaske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Butter Skrevet 31. januar 2018 #426 Del Skrevet 31. januar 2018 Uttak til fredag 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håper mamma i 2018 Skrevet 31. januar 2018 #427 Del Skrevet 31. januar 2018 3 minutter siden, Butter skrev: Uttak til fredag 😄 Samme dag som meg 😀😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #428 Del Skrevet 31. januar 2018 5 timer siden, Juni15 skrev: I morgen skal vi på samtale på sykehuset (Ullevål), er så spent på når de sier vi kan starte opp. Noen som tror det er en liten sjanse for oppstart før sommeren? Jeg var på forsamtale rett før jul, og har uttak uka etter påske hvis alt går som planlagt. Så det er godt mulig det blir før sommeren for dere, krysser fingrene for at det går for dere 👍😊 Anonymkode: 23dc0...ede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Butter Skrevet 31. januar 2018 #429 Del Skrevet 31. januar 2018 10 minutter siden, Håper mamma i 2018 skrev: Samme dag som meg 😀😀 Så spennende. Krysser fingrene for oss begge 😊😊 Er det forresten noen «regler» om hvordan man skal leve mellom uttak og innsett trening, koffein, alkohol m.m? Jeg skjønner at det er mange hensyn å ta etter innsett, og for så vidt under stimuleringen, men etter uttak er jo eggene ute og ingenting «inne» igjen. Akkurar nå sitter jeg oppe og venter på å ta ovitrielle. Legger meg normalt mellom halv ti og ti, men skulle ta sprøyten 22:45 i kveld så da blir det sent til sengs i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aaa08 Skrevet 31. januar 2018 #430 Del Skrevet 31. januar 2018 Ikke alkohol, og begrense kaffe til 2 kopper. Ellers leve som normalt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håper mamma i 2018 Skrevet 31. januar 2018 #431 Del Skrevet 31. januar 2018 7 minutter siden, Butter skrev: Så spennende. Krysser fingrene for oss begge 😊😊 Er det forresten noen «regler» om hvordan man skal leve mellom uttak og innsett trening, koffein, alkohol m.m? Jeg skjønner at det er mange hensyn å ta etter innsett, og for så vidt under stimuleringen, men etter uttak er jo eggene ute og ingenting «inne» igjen. Akkurar nå sitter jeg oppe og venter på å ta ovitrielle. Legger meg normalt mellom halv ti og ti, men skulle ta sprøyten 22:45 i kveld så da blir det sent til sengs i kveld. Jeg har fått vite at jeg skal ta det med ro. Nå og frem til innsett. Men når innsetter gjort så kunne jeg leve som normalt. :-) nå er akk sprøyten satt her. Har også fått overtrielle😀 Kjenner jeg både gruer og gleder meg til fredag. Kjenner også at det kommer til og bli veldig rart og ikke skulle ta noe spary eller sprøyter i morgen Nå er vi straks ferdige :-) er veldig rart dette her. Håper bare og tror at alt går i orden at de får ut noen egge. Jeg hadde ikke så veldig mange eggposer på høyre side. Men hadde noen flere på venstre. Så håper og tror att dette går bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 1. februar 2018 #432 Del Skrevet 1. februar 2018 11 timer siden, Lerkeliten skrev: Første sprøyte er satt!! 👏🏻 Haaaater sprøyter.. Noen som har erfaring med å glemme å bytte nesespray forresten? Jeg gikk noen dager for lenge før jeg startet på ny flaske Jeg gjorde det samme sist forsøk, brukte den første flasken et par dager for lenge - men det fikk ingen betydning så går sikkert fint for deg også 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juni15 Skrevet 1. februar 2018 #433 Del Skrevet 1. februar 2018 16 timer siden, Aaa08 skrev: Tror det er stor sjanse for det 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg var på forsamtale rett før jul, og har uttak uka etter påske hvis alt går som planlagt. Så det er godt mulig det blir før sommeren for dere, krysser fingrene for at det går for dere 👍😊 Anonymkode: 23dc0...ede Mai eller kanskje april sa legen. Wuhu. Skal ringe inn fra første mens som forventes i neste uke :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bezoar86 Skrevet 1. februar 2018 #434 Del Skrevet 1. februar 2018 Jeg har innsett i morgen. Noen andre som ligger ca likt i løypa? De 14 dagene er så slitsomme, er hyggelig å ha noen å telle ned sammen med 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollymolly Skrevet 1. februar 2018 #435 Del Skrevet 1. februar 2018 2 minutter siden, Bezoar86 skrev: Jeg har innsett i morgen. Noen andre som ligger ca likt i løypa? De 14 dagene er så slitsomme, er hyggelig å ha noen å telle ned sammen med 😊 Hei. Jeg hadde innsett i dag Den hadde delt seg i hele 8. Så nå blir det spennende 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håper mamma i 2018 Skrevet 1. februar 2018 #436 Del Skrevet 1. februar 2018 Butter som er her og jeg har også insett i morgeb :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livi Skrevet 1. februar 2018 #437 Del Skrevet 1. februar 2018 Nå begynner jeg å kjenne at jeg begynner å bli spent. Hadde innsett 24.1 og lurer på om jeg skal tørre å teste på lørdag🤔🙈 jeg skal ta blodprøve på mandag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollymolly Skrevet 1. februar 2018 #438 Del Skrevet 1. februar 2018 1 minutt siden, Livi skrev: Nå begynner jeg å kjenne at jeg begynner å bli spent. Hadde innsett 24.1 og lurer på om jeg skal tørre å teste på lørdag🤔🙈 jeg skal ta blodprøve på mandag... du må holde oss oppdatert.. test eller ikke blir så spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bezoar86 Skrevet 1. februar 2018 #439 Del Skrevet 1. februar 2018 (endret) 48 minutter siden, Håper mamma i 2018 skrev: Butter som er her og jeg har også insett i morgeb :-) 48 minutter siden, Hollymolly skrev: Hei. Jeg hadde innsett i dag Den hadde delt seg i hele 8. Så nå blir det spennende Stas! Da får vi følge med på hverandre, håper vi får det til alle 4! Er noe av dere på Riksen? 😊 Endret 1. februar 2018 av Bezoar86 Skriveleif 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håper mamma i 2018 Skrevet 1. februar 2018 #440 Del Skrevet 1. februar 2018 (endret) 1 time siden, Bezoar86 skrev: Stas! Da får vi følge med på hverandre, håper vi får det til alle 3! Er noe av dere på Riksen? 😊 Jeg er på riksen :-) og har utakk i morgen 😂😂😂 insett på søndag 😂😂🙈🙈 Endret 1. februar 2018 av Håper mamma i 2018 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå