Gå til innhold

Prøverør 2018

FlyBabe

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Bezoar86 skrev:

Jeg ligger likt som en del andre her, første ferskforsøk ble mislykket en stund før jul. Fikk vite at blodprøven var negativ på 30-årsdagen min 😫 har nå begynt på progynova, har 2 egg på frys. Noen som vet om de tiner ett eller begge? 

Det spørs om de har fryst dem sammen eller for seg.Mine var fryst hver for seg,og da kan de tines aleine.Ved siste forsøk måtte de tine også den siste,fordi den andre klarte ikke opptiningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Tingelling skrev:

Det spørs om de har fryst dem sammen eller for seg.Mine var fryst hver for seg,og da kan de tines aleine.Ved siste forsøk måtte de tine også den siste,fordi den andre klarte ikke opptiningen.

Takk for svar! Men det betyr at om de er fryst hver for seg og det første ikke klarer seg, så tiner de det andre i samme syklus? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Bezoar86 skrev:

Takk for svar! Men det betyr at om de er fryst hver for seg og det første ikke klarer seg, så tiner de det andre i samme syklus? 😊

De gjorde det hos meg før jul.Trur de tines ganske fort,det er jo ikke akkurat store errta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ultralyd i dag, eggeposene på høyre eggstokk er for små, mens de på venstre er nesten for store 😳

Ovitrelle om et par timer, og uttak på onsdag 😵

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Tingelling skrev:

De gjorde det hos meg før jul.Trur de tines ganske fort,det er jo ikke akkurat store errta.

Hehe sant. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Ginny skrev:

Ultralyd i dag, eggeposene på høyre eggstokk er for små, mens de på venstre er nesten for store 😳

Ovitrelle om et par timer, og uttak på onsdag 😵

Hvor hører du til:-) ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 19.1.2018 den 22.36, Håper mamma i 2018 skrev:

Åssen sprøyte har du nå ? 

Menopur 600 IU, dose 150. Du? Mannen måtte sette her. Gikk veldig greit i går, og for så vidt greit i dag, men jeg mangler tydeligvis litt fett å sette sprøytene i for det stresset vi med i dag ....Hehe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Butter skrev:

Menopur 600 IU, dose 150. Du? Mannen måtte sette her. Gikk veldig greit i går, og for så vidt greit i dag, men jeg mangler tydeligvis litt fett å sette sprøytene i for det stresset vi med i dag ....Hehe. 

Puregon 900 IU dose 150. Faktisk klart og sette alle sprøytene selv så veldig stolt. :-) vet ikke hva jeg får på onsdag. Da skal jeg på kontroll:-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til alle med uttak/innsett denne uka! Jeg begynte med Synarela nesespray i dag og er litt etter dere i løypa 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av 8 som ble hentet ut var 6 modne og av dem var 3 befruktet. Håper bare at ett er bra nok til innsett i morgen😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 hours ago, Hollymolly said:

Startet for 8 dager siden, skal holde på til onsdag, så er det ultralyd. Bare spør hvis det er noe du lurer på :)

Spennende! Jeg har fått UL neste Mandag. Det er veldig nervepirrende hele prosessen. Håper på et godt utfall :) Har du hatt flere forsøk? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Lillemy886 skrev:

Spennende! Jeg har fått UL neste Mandag. Det er veldig nervepirrende hele prosessen. Håper på et godt utfall :) Har du hatt flere forsøk? 

ja, kjempe nervepirrende. Det er mitt andre forsøk. Fikk ut 6 egg første gangen, men ingen ble befruktet. Så det var ganske tungt. Jeg har ganske høy dose, det ser jeg i forhold til veldig mange her. Så 3 sprøyter om dagen har vært veldig tøft. Men når jeg endelig blir gravid, så er alt verdet det. 

Denne gangen har det vært så ille, jeg er nervøs for alt. I helgen hadde jeg problem med å kjøre, fordi jeg var så nervøs. Også var jeg på fjellet i helgen, kjempe nervøs når jeg kjørte nedover på langrenn. Har aldri hatt noe problem med bakker for. Så tenker det er på grunn av hormoner :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Hollymolly said:

ja, kjempe nervepirrende. Det er mitt andre forsøk. Fikk ut 6 egg første gangen, men ingen ble befruktet. Så det var ganske tungt. Jeg har ganske høy dose, det ser jeg i forhold til veldig mange her. Så 3 sprøyter om dagen har vært veldig tøft. Men når jeg endelig blir gravid, så er alt verdet det. 

Denne gangen har det vært så ille, jeg er nervøs for alt. I helgen hadde jeg problem med å kjøre, fordi jeg var så nervøs. Også var jeg på fjellet i helgen, kjempe nervøs når jeg kjørte nedover på langrenn. Har aldri hatt noe problem med bakker for. Så tenker det er på grunn av hormoner :P 

Så leit å høre at de ikke ble befruktet.  Det er min store frykt siden kjæresten har så dårlig spermkvalitet. Jeg skal på hyttetur med mange venner nå i helgen før UL på Mandag. Håper ikke jeg reagerer på sprøyte nr 2 jeg starter med fra imorgen - og at det påvirker hytteturen. Den første sprøyten (150 befola)  har jeg ikke reagert annet enn litt hodepine på.  En annen ting jeg stresser med er at jeg må fly til Oslo bare noen dager etter innsett. Skal på jobb der noen dager. Håper ikke jeg ødelegger noe med å fly så tidlig! Kjenner selv jeg er nervøs for alt mulig og kommer nok ikke til å være avslappet før jeg får se en baby på UL forhåpentligvis om ikke ALT for lenge... Sykepleier på Hausken er så utrolig hyggelig, og til stor hjelp nå i prosessen så er veldig glad for at vi valgte å ta behandlingen der. Hvor får du behandling?  Får bare håper det blir full klaff for oss nå, så trenger vi ikke bekymre oss lengre! :) Blir veldig spennende å følge med på alle her inne! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er så trist at det ble sånn @Hollymolly, når man har kommet så langt og så bare blir det ingenting 😔 Hadde dere ICSI eller vanlig IVF?  Deler denne frykten @Lillemy886, er dårlig sædkvalitet her og.. Men man må jo bare håpe.. Kan fly ødelegge noe BTW? Vurderer fly en uke etter eventuelt innsett, men kanskje jeg skal satse på tog heller?

sprøytefri dag i dag for min del, uttak i morgen. Er fremdeles trøtt og kald, og puppene kjennes ut som om de har vokst et par størrelser. I tillegg står magen rett ut, ser ut som om jeg er fem måneder på vei 😳 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på UL idag.Dag 13 med sprøyter og fastsatte uttak på fredag.Så ut som det var 15 follikler,men de kunne gjerne godgjøre seg litt til sa legen.Det er veldig fullt nå og gjør vondt,så skal bli bra å få tømt seg.Må begynne på blodfortynnende sprøyter,for det første at det er mange egg,men legen mente at det gjorde det lettere å bli gravid.Lykke til dere andre som holder på🤞🏻🤞🏻 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Tingelling skrev:

Vært på UL idag.Dag 13 med sprøyter og fastsatte uttak på fredag.Så ut som det var 15 follikler,men de kunne gjerne godgjøre seg litt til sa legen.Det er veldig fullt nå og gjør vondt,så skal bli bra å få tømt seg.Må begynne på blodfortynnende sprøyter,for det første at det er mange egg,men legen mente at det gjorde det lettere å bli gravid.Lykke til dere andre som holder på🤞🏻🤞🏻 

Masse lykke til, håper blodfortynnende bidrar til suksess denne gangen! 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...