Gå til innhold

Prøverør 2018


FlyBabe

Anbefalte innlegg

7 timer siden, SPOCA skrev:

De dosene jeg tok for sent på fredag ser heldigvis ut til å ikke ha hatt lite å si, takk og lov.

I dag hadde jeg egguttak på Riksen, og de fikk ut 9 egg. Det var legen superfornøyd med, og jeg er veldig lettet.

Jeg er groggy nå, og prosedyren var ikke direkte artig, og det er litt vondt å gå, men jeg er generelt i fin form. Nå skal jeg sove litt å sofaen, ble ikke mye soving i natt altså. :) 

Så bra!! Flott med 9 egg 👍😊 Er innsett tenkt til torsdag, da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 minutter siden, Waldfee skrev:

Så bra!! Flott med 9 egg 👍😊 Er innsett tenkt til torsdag, da? 

Ja, det stemmer. :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Blomst37 skrev:

Da har jeg fått tlf fra klinikken. Dessverre 😭 Hcg var bare på 12😭😭😭 Dumme tester som skapte falske forhåpninger 😫. Det gjør så vondt, veldig vondt😢

3 misslykket ivf på rad... Vet ikke om jeg orker flere😔😫. Gud livet er så urettferdig noen ganger 😫😢

Hei Blomst37. Følger med på tråden her, selv om jeg ikke er så aktiv. Så innmari trist! Jeg blir så lei meg på dine vegne, vet ikke hva jeg skal si annet enn å at jeg forstår at du har det vondt og at dette oppleves urettferdig. Forstår også at det er vanskelig å ta stilling til flere runder allerede nå, og det trenger du ikke heller. Kom til hektene først, så skal du nok se at det dukker opp krefter du ikke trodde du hadde!!! Det er virkelig urettferdig, og uten å kjenne deg har jeg hele veien tenkt at du virkelig fortjener å være den neste som lykkes. Håper de finner ut hvorfor egget ikke fester seg skikkelig og at du får noe som kan hjelpe for det. Ikke gi opp, det ordner seg for de aller fleste. Mager trøst nå, men sant. Ta vare på deg selv :hjerte:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, SPOCA skrev:

Ja, det stemmer. :)

Spennende, krysser fingrene for bra befruktning og fin deling av hele gjengen 🤞💗

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Blomst37 skrev:

Da har jeg fått tlf fra klinikken. Dessverre 😭 Hcg var bare på 12😭😭😭 Dumme tester som skapte falske forhåpninger 😫. Det gjør så vondt, veldig vondt😢

3 misslykket ivf på rad... Vet ikke om jeg orker flere😔😫. Gud livet er så urettferdig noen ganger 😫😢

Men hva i all verden, dette er så utrolig urettferdig. Jeg føler virkelig med deg. Det er ubeskrivelig vondt og du all rett til å synes livet er urettferdig og kjipt akkurat nå. Jeg orker ikke skrive en gang at det vil bli bedre. For noen ganger så trenger vi å ligge litt nede og faktisk synes synd på oss, før vi reiser oss opp. 

Masse ❤️❤️❤️❤️❤️ Til deg. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk alle sammen🙏🏼🌸(skjønner ikke hvordan jeg skal sitere flere🙊) prøver å få skuffelsen på avstand nå & tenke fremover. Mannen er usikker på om han orker en runde til, men han sier det er opp til meg. Fine mannen som styrer & steller sånn med meg oppi det her❤️ 

En ekstra stor klem til deg @Blomst37❤️❤️❤️ 

Lykke til i morra @Waldfee🤞🏼🌸😘

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff! Det er så trist å lese om negative resultater. 😔 man mister liksom litt motet. Stor klem til deg @Blomst37. Jeg var på kontroll før sprøytestart i går og da fant de en folikkel, men heldigvis bestemte de seg for å tømme den, siden de ville at jeg skulle ha forsøket så tett opp til operasjonen så mulig. Så nå skal jeg begynne på sprøyter på fredag. Alle leger og sykepleiere er liksom så positive etter at jeg fjerner endometriose, men jeg syns det er vanskelig å ha helt troa på at det skal gå bra. Er så redd for å bli altfor skuffa hvis jeg håper for mye...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til i dag @Waldfee :)

Jeg ble ringt opp av IVF-laboratoriet på Riksen for under en halvtime siden. Av 9 egg var 3 vellykkede, og det blir innsett i morgen. Det virker som de setter inn alle tre, ihvertfall to, det sa hun ikke noe om (jeg var sånn i ekstase at jeg glemte å spørre). 

Men altså. Endelig! :hoppendeglad:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, SPOCA skrev:

Lykke til i dag @Waldfee :)

Jeg ble ringt opp av IVF-laboratoriet på Riksen for under en halvtime siden. Av 9 egg var 3 vellykkede, og det blir innsett i morgen. Det virker som de setter inn alle tre, ihvertfall to, det sa hun ikke noe om (jeg var sånn i ekstase at jeg glemte å spørre). 

Men altså. Endelig! :hoppendeglad:

Alle tre😱😅 trodde ikke det var lov😅 

så gøy🙌🏼

Endret av Hollymolly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, jeg er så glad fikk tlf fra riksen nå om at de ønsker ikke og ta den andre egglederen min. De vill heller at jeg skal prøve frys førsøk også bli tett fulgt opp. Så nå venter jeg på tlf fra sykepleier. Dette var en lykkens dag 😍😍

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære alle sammen, tusen tusen ❤️ takk for fine meldinger, trøst og klemmer jeg har fått av dere!❤️🙏🏻 Setter utrolig stor pris på det!❤️ Vært noen tunge dager her i det siste...😢 Men det blir nok lysere etterhvert. Det verste er at testen viser gravid i dag også😫 synes det er veldig merkelig. HCG bør vel være på null i dag. 

Sender en stor klem til alle dere❤️

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen, først vil jeg bare takke for at dere er så utrolig fine og støttende folk 💗 Det betyr veldig mye!! 😍 Dessverre så har jeg ikke gode nyheter i dag. Hørte ingenting fra klinikken i går, møtte til timen i dag og ingen var av veldig god kvalitet, dessverre. Fikk satt inn en blastocyst, men de hadde ikke særlig trua på den. Nå er jeg bare veldig lei meg og fryktelig sliten etter over ett år med tre ferskforsøk, to frys, en exu og en MA. Mulig vi gir opp nå, men har et forsøk igjen i pakken. Ser ut til at eggkvaliteten er blitt for dårlig pga alder. Blir ikke nytt forsøk før i september/oktober, hvis vi orker ett til.

Masse lykke til til @SPOCA, de setter vel neppe inn tre men da får du sikkert noen på frys så det er tipptopp👍😊💗 Og @Blomst37, klem til deg - vet godt hvordan du har det og skulle så gjerne ønske vi kunne være mer heldige 😍💗

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Waldfee skrev:

Hei alle sammen, først vil jeg bare takke for at dere er så utrolig fine og støttende folk 💗 Det betyr veldig mye!! 😍 Dessverre så har jeg ikke gode nyheter i dag. Hørte ingenting fra klinikken i går, møtte til timen i dag og ingen var av veldig god kvalitet, dessverre. Fikk satt inn en blastocyst, men de hadde ikke særlig trua på den. Nå er jeg bare veldig lei meg og fryktelig sliten etter over ett år med tre ferskforsøk, to frys, en exu og en MA. Mulig vi gir opp nå, men har et forsøk igjen i pakken. Ser ut til at eggkvaliteten er blitt for dårlig pga alder. Blir ikke nytt forsøk før i september/oktober, hvis vi orker ett til.

Masse lykke til til @SPOCA, de setter vel neppe inn tre men da får du sikkert noen på frys så det er tipptopp👍😊💗 Og @Blomst37, klem til deg - vet godt hvordan du har det og skulle så gjerne ønske vi kunne være mer heldige 😍💗

Åh nei😪Det var jo din tur nå❤️ Ta deg litt tid på å fordøye dette & det kan jo hende det er gullegget🤞🏼🤞🏼 Kjenner følelsen på å ville gi opp, jeg er på en måte glad jeg ikke får prøvd videre før til høsten, kjenner at jeg må få ting på avstand. En stor klem til deg❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 minutter siden, Waldfee skrev:

Hei alle sammen, først vil jeg bare takke for at dere er så utrolig fine og støttende folk 💗 Det betyr veldig mye!! 😍 Dessverre så har jeg ikke gode nyheter i dag. Hørte ingenting fra klinikken i går, møtte til timen i dag og ingen var av veldig god kvalitet, dessverre. Fikk satt inn en blastocyst, men de hadde ikke særlig trua på den. Nå er jeg bare veldig lei meg og fryktelig sliten etter over ett år med tre ferskforsøk, to frys, en exu og en MA. Mulig vi gir opp nå, men har et forsøk igjen i pakken. Ser ut til at eggkvaliteten er blitt for dårlig pga alder. Blir ikke nytt forsøk før i september/oktober, hvis vi orker ett til.

Masse lykke til til @SPOCA, de setter vel neppe inn tre men da får du sikkert noen på frys så det er tipptopp👍😊💗 Og @Blomst37, klem til deg - vet godt hvordan du har det og skulle så gjerne ønske vi kunne være mer heldige 😍💗

Huff så kjedelig at de har liten tro på embryo😔 Jeg krysser uansett fingrene for at de tar feil og at embryo trives kjempe godt i livmora kontra varmeskap og vil bli boende🙏🏻 Sender positive tanker din vei, for jeg skjønner det ikke er så lett å tenke de selv akkurat nå💗

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Waldfee skrev:

Hei alle sammen, først vil jeg bare takke for at dere er så utrolig fine og støttende folk 💗 Det betyr veldig mye!! 😍 Dessverre så har jeg ikke gode nyheter i dag. Hørte ingenting fra klinikken i går, møtte til timen i dag og ingen var av veldig god kvalitet, dessverre. Fikk satt inn en blastocyst, men de hadde ikke særlig trua på den. Nå er jeg bare veldig lei meg og fryktelig sliten etter over ett år med tre ferskforsøk, to frys, en exu og en MA. Mulig vi gir opp nå, men har et forsøk igjen i pakken. Ser ut til at eggkvaliteten er blitt for dårlig pga alder. Blir ikke nytt forsøk før i september/oktober, hvis vi orker ett til.

Masse lykke til til @SPOCA, de setter vel neppe inn tre men da får du sikkert noen på frys så det er tipptopp👍😊💗 Og @Blomst37, klem til deg - vet godt hvordan du har det og skulle så gjerne ønske vi kunne være mer heldige 😍💗

Kjære Waldfee, har tenkt på deg i dag og ble skikkelig lei meg her nå😢😔 og blir så sint innimeg at det går skikkelig dårlig for oss gang etter gang😫. Skjønner at du er lei deg og sliten, spesielt når legen har lite trua på det. Men vi får ha et lite håp at de tar feil denne gangen og blastocyst blir der i varmen og utvikler seg videre🙏🏻🤞🏻.

Tenker samme jeg og... Får aldri mer enn ett egg og det ender dårlig hver gang. Kanskje kroppen min begynner å bli gammel og klarer ikke å produsere gode nok egg lenger😢😫 Prøver å få en samtale med Hausken til uka, vil høre hva han har å si..Angrer så syyykt mye at vi ikke tok pakke😫 Kunne hatt ett forsøk igjen til gode..

Masse gode tanker til deg og stor klem❤️❤️ Jeg krysser alt jeg har for deg uansett 🙏🏻🤞🏻💓

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Blomst37 skrev:

Kjære Waldfee, har tenkt på deg i dag og ble skikkelig lei meg her nå😢😔 og blir så sint innimeg at det går skikkelig dårlig for oss gang etter gang😫. Skjønner at du er lei deg og sliten, spesielt når legen har lite trua på det. Men vi får ha et lite håp at de tar feil denne gangen og blastocyst blir der i varmen og utvikler seg videre🙏🏻🤞🏻.

Tenker samme jeg og... Får aldri mer enn ett egg og det ender dårlig hver gang. Kanskje kroppen min begynner å bli gammel og klarer ikke å produsere gode nok egg lenger😢😫 Prøver å få en samtale med Hausken til uka, vil høre hva han har å si..Angrer så syyykt mye at vi ikke tok pakke😫 Kunne hatt ett forsøk igjen til gode..

Masse gode tanker til deg og stor klem❤️❤️ Jeg krysser alt jeg har for deg uansett 🙏🏻🤞🏻💓

Du gjør ivf forsøk med en eggpose avgangen ?? Jeg er der hvor jeg også kun får ett egg avgangen.. legene er delte, noen mener ivf, mens andre mener inseminering.. hva er grunnene for ivf når man kun får ett egg av gangen ? (Håper du orker å svare) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sisti

Uff, mange dårlige nyheter her nå. Føler med dere alle som sliter, virkelig! Det er urettferdig! 

Håper du @SPOCAlykkes, for her trengs det flere gode nyheter! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...