Gå til innhold

Prøverør 2018

FlyBabe

Anbefalte innlegg

Gjest ...sunny...
1 time siden, Hope25 skrev:

Jeg testet da og det gav en svak strek hos meg :) og så sterk strek 15 dager etter befruktning :) 

Da blir det test i morgen! 🤞 Er så spent 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 minutter siden, ...sunny... skrev:

Da blir det test i morgen! 🤞 Er så spent 🙈

Masse lykke til 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ...sunny...

Da er testen tatt, og den var negativ 😥 Håpet så inderlig å få se to streker, men det var bare en. Tenker at den burde vært positiv i dag. Men tester uansett igjen om noen dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har testet negativt de to siste dagene og i dag fikk jeg mensen på den "offisielle" testdagen min. Dette er første forsøket mitt, men det har virkelig vært en påkjenning likevel. Jeg hadde nok litt for store forhåpninger, men det er så vanskelig å ikke la følelsene bli revet med i håpet om at det denne måneden endelig skal klaffe. Jeg fikk ingen egg på frys og selv om det er tidlig å la seg stresse over hvor mange forsøk vi har igjen i det offentlige så er jeg likevel redd for at det ikke skal klaffe på de tre forsøkene vi får dekt og at vi til slutt må punge ut for private forsøk.

Lykke til til alle dere som er/ble gravide denne måneden ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, ...sunny... skrev:

Da er testen tatt, og den var negativ 😥 Håpet så inderlig å få se to streker, men det var bare en. Tenker at den burde vært positiv i dag. Men tester uansett igjen om noen dager.

😔 håper det blir to streker om par dager🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, occultatum skrev:

Har testet negativt de to siste dagene og i dag fikk jeg mensen på den "offisielle" testdagen min. Dette er første forsøket mitt, men det har virkelig vært en påkjenning likevel. Jeg hadde nok litt for store forhåpninger, men det er så vanskelig å ikke la følelsene bli revet med i håpet om at det denne måneden endelig skal klaffe. Jeg fikk ingen egg på frys og selv om det er tidlig å la seg stresse over hvor mange forsøk vi har igjen i det offentlige så er jeg likevel redd for at det ikke skal klaffe på de tre forsøkene vi får dekt og at vi til slutt må punge ut for private forsøk.

Lykke til til alle dere som er/ble gravide denne måneden ❤️ 

Så utrolig kjipt❤️ Det du føler er helt naturlig i den tunge prossesen. Det er virkelig mye man skal bekymre seg for. Men husk at dette var det første forsøket, kanskje du får andre medisiner og du får ut flere egg med bra kvalitet. Jeg føler jeg har kommet et steg nærme målet for hvert forsøk jeg har hatt. Men er fortsatt ikke helt der. Så jeg tror kanskje det er tid vi alle trenger, men selvsagt bra leger som gir oss det riktige medisin og ikke minst omsorg. Sånn at vi føler at vi blir sett og tatt på alvor. 

Ta dagen i dag med å slapp av og bruk helgen på noe koselig. Det hjalp for min del for en uke siden:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hollymolly skrev:

Så utrolig kjipt❤️ Det du føler er helt naturlig i den tunge prossesen. Det er virkelig mye man skal bekymre seg for. Men husk at dette var det første forsøket, kanskje du får andre medisiner og du får ut flere egg med bra kvalitet. Jeg føler jeg har kommet et steg nærme målet for hvert forsøk jeg har hatt. Men er fortsatt ikke helt der. Så jeg tror kanskje det er tid vi alle trenger, men selvsagt bra leger som gir oss det riktige medisin og ikke minst omsorg. Sånn at vi føler at vi blir sett og tatt på alvor. 

Ta dagen i dag med å slapp av og bruk helgen på noe koselig. Det hjalp for min del for en uke siden:) 

Takk for fine ord ❤️ 

Håper å lese at du lykkes i St. Petersburg etterhvert, spennende å prøve noe som er helt "nytt". Jeg har troa på klinikken iallefall 🤞👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, occultatum skrev:

Takk for fine ord ❤️ 

Håper å lese at du lykkes i St. Petersburg etterhvert, spennende å prøve noe som er helt "nytt". Jeg har troa på klinikken iallefall 🤞👍

Ja, jeg også🤞🏼 

Tenkte å dele litt erfaringer med dere etterhvert og hva de gjør annderledes i utlandet enn i Norge. Det er ikke mye av det på nettet. Det finnes noen tråder, men de er ganske gamle. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ...sunny...
6 minutter siden, Hollymolly skrev:

Ja, jeg også🤞🏼 

Tenkte å dele litt erfaringer med dere etterhvert og hva de gjør annderledes i utlandet enn i Norge. Det er ikke mye av det på nettet. Det finnes noen tråder, men de er ganske gamle. 

Ja, kjempeflott om du kan dele litt erfaringer. Jeg er og spent på hvordan de gjør andre steder. Håper det klaffer! 😊🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Hollymolly skrev:

Ja, jeg også🤞🏼 

Ja gjør det! Skal selv til Danmark i desember 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Aaa08 skrev:

Ja gjør det! Skal selv til Danmark i desember 

Ja, blir spennende. Du også må dele. Tenker at det blir NOV på oss, eller kommer helt Ann på fryseforsøket. Så kanskje jeg må hoppe over en mens, så kan hende vi starter samtidig i desember🤞🏼🤞🏼 

Hvis de tar PGD behandling av embryoen og det viser seg at de er friske og fine så ønsker jeg å sette inn 2 egg:) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 timer siden, Håper mamma i 2018 skrev:

Skal gjøre det men har ikke håp. Det er ute 😢

Hvordan går det med deg?💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Avalon skrev:

Er det vanlig å bli uggen/ kvalm etter uttak? Var fint helt i begynnelsen, men etter at jeg kom hjem har jeg vært i dårlig form. Kvalm/ uggen, skjelven. Har sovet i noen timer også men ikke hjulpet stort.

Jeg har vært dårlig hver gang etter uttak, men sykepleier sa at det er vanlig. Håper formen er bedre i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Blomst37 skrev:

Jeg har vært dårlig hver gang etter uttak, men sykepleier sa at det er vanlig. Håper formen er bedre i dag.

Jo takk, er en smule bedre i dag. Tror jeg har sovet i 20 timer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

20 minutter siden, Avalon skrev:

Jo takk, er en smule bedre i dag. Tror jeg har sovet i 20 timer. 

Godt å høre. Jeg sov også mye, så bra at du tar med ro👍🏻. Fikk dere mange egg ut og har du hørt hvordan det har med befruktning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Blomst37 skrev:

Hvordan går det med deg?💗

Litt rødt/brunt i dag også men ikke friskt blo. Kommer ingen ting på crinone når jeg setter den kommer liksom føre og etter den er satt😊 hadde ikke noe sånt i går efta /kveld så var bare på dagen i går. Og er litt nå så får bare se 🙈 men jeg tror ikke noe på det 😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Håper mamma i 2018 skrev:

Litt rødt/brunt i dag også men ikke friskt blo. Kommer ingen ting på crinone når jeg setter den kommer liksom føre og etter den er satt😊 hadde ikke noe sånt i går efta /kveld så var bare på dagen i går. Og er litt nå så får bare se 🙈 men jeg tror ikke noe på det 😢

Uff dette er helt grusomt😳 Håper håper virkelig at den holder seg fast der inne🙏🏻🤞🏻💗 Når skal du ta blodprøve igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Blomst37 skrev:

Uff dette er helt grusomt😳 Håper håper virkelig at den holder seg fast der inne🙏🏻🤞🏻💗 Når skal du ta blodprøve igjen?

Skal ta blodprøve i nogen også får jeg svar kanskje fredag mandag 😢 men tok en test i går og den har aldri vært så sterk så blir helt rar 😢😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...