cinderella_h Skrevet 2. oktober 2018 #3841 Del Skrevet 2. oktober 2018 Du må jo ha troen. Alle tegn tyder jo på at dette skal gå din vei. Og så god HCG! Km jo virke som du nesten har to stk inni der ja ekstra langt nede i dag. Ingen tvil om det. I morgen skal vi på jentetur i anledning utdrikningslag for min bestevenninne så får bare ta meg sammen. Hun aner hvertfall ingen mistanke nåe hun vet hvordan situasjonen er i dag. Kjenner det ve veldig dumt å legge det til denne uken men det løfter meg kanskje opp igjen. Så får jeg slenge innpå med noen glass også. Livet er urettferdig ... hvertfall når man hr prøvd å bli gravid siden 2010/2011....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 2. oktober 2018 #3842 Del Skrevet 2. oktober 2018 Er det vanlig å bli uggen/ kvalm etter uttak? Var fint helt i begynnelsen, men etter at jeg kom hjem har jeg vært i dårlig form. Kvalm/ uggen, skjelven. Har sovet i noen timer også men ikke hjulpet stort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollymolly Skrevet 2. oktober 2018 #3843 Del Skrevet 2. oktober 2018 23 minutter siden, cinderella_h skrev: Du må jo ha troen. Alle tegn tyder jo på at dette skal gå din vei. Og så god HCG! Km jo virke som du nesten har to stk inni der ja ekstra langt nede i dag. Ingen tvil om det. I morgen skal vi på jentetur i anledning utdrikningslag for min bestevenninne så får bare ta meg sammen. Hun aner hvertfall ingen mistanke nåe hun vet hvordan situasjonen er i dag. Kjenner det ve veldig dumt å legge det til denne uken men det løfter meg kanskje opp igjen. Så får jeg slenge innpå med noen glass også. Livet er urettferdig ... hvertfall når man hr prøvd å bli gravid siden 2010/2011....... Uff, føler virkelig med deg. Husk at hormoner gjør at man føler seg langt nede. Ta deg en grinedag og synd på deg selv, det er fader meg lov. Også drar du ut med venninner og virkelig bare koser deg, drikk noen drinker og tenk at det blir din tur snart❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 2. oktober 2018 #3844 Del Skrevet 2. oktober 2018 1 hour ago, Håper mamma i 2018 said: Vet faktisk ikke om jeg skal le eller grinem sykehuset ringte nå og sa at hcg var på 101. Og det var kjempe bra til og være så kort. Fikk bedskje at crinone kan gjøre så det blør litt. Så jeg kunne forsatt være gravid. Ny prøve på torsdag hos fastlege for og se om den er posetiv eller negativt. Kommer det masse mere blod i løpet av dagen eller morgen er løpet kjørt men er det som nå kan det forsatt være et håp selvom jeg tviler sterkt 😢😢 Løpet trenger ikke være kjørt selv om du blør. Jeg har blødd masse friskt blod og vært sikker på at det var SA, men nei... Det har vært morkaka som har "gravd seg" inn i livmoren og skapt blødninger. Progesteron som crinone og lutinus øker også faren for blødning. Krysser alt jeg har for at du kommer i mål denne gang! ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håper mamma i 2018 Skrevet 2. oktober 2018 #3845 Del Skrevet 2. oktober 2018 37 minutter siden, cinderella_h skrev: Du må jo ha troen. Alle tegn tyder jo på at dette skal gå din vei. Og så god HCG! Km jo virke som du nesten har to stk inni der ja ekstra langt nede i dag. Ingen tvil om det. I morgen skal vi på jentetur i anledning utdrikningslag for min bestevenninne så får bare ta meg sammen. Hun aner hvertfall ingen mistanke nåe hun vet hvordan situasjonen er i dag. Kjenner det ve veldig dumt å legge det til denne uken men det løfter meg kanskje opp igjen. Så får jeg slenge innpå med noen glass også. Livet er urettferdig ... hvertfall når man hr prøvd å bli gravid siden 2010/2011....... Vi har prøvd like lenge da 🙂 så er urettferdig og slitsom men tørr ikke håpe i det hele tatt 😢😢 tror du vill synes det er godt med og gjøre litt annet i morehb jeg kjenner det var godt og komme seg på jobb 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Butter Skrevet 2. oktober 2018 #3846 Del Skrevet 2. oktober 2018 På 1.10.2018 den 12.37, Wiley skrev: Det er utrolig slitsomt med negative forsøk. Jeg leste litt forskning her om dagen som sier at mange gir opp for tidlig, og at man bør gi seg selv 6-8 innsett før man evt vurderer andre muligheter, for det skal gjerne såpass mange forsøk til for at alt klaffer hele veien til mål. Som legen på Riks sa, alt kan være helt perfekt men allikevel må man ha litt flaks også. Man tenker gjerne ikke på det som et langt prosjekt men det blir det jo fort. Vet ikke om det er oppløftende eller ikke for dere, men det er i alle fall en pekepinn over hvor lang tid man bør belage seg på å følge prosessen. Jeg synes egentlig det er oppløftende, selvom jeg selvfølgelig skulle håpe at det hadde gått på første forsøk. Men oppløftende i den forstand at det nødvendigvis ikke er noe mer galt (enn hovedårsaken til at vi må ha ivf) og at man ikke må gi opp håpet altfor tidlig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aaa08 Skrevet 2. oktober 2018 #3847 Del Skrevet 2. oktober 2018 @Håper mamma i 2018hvor mange forsøk og hvor hadde du egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aaa08 Skrevet 2. oktober 2018 #3848 Del Skrevet 2. oktober 2018 2 timer siden, ...sunny... skrev: På fredag er det to uker siden egget ble befruktet. Er det innafor å teste i morgen da, eller er det for tidlig? 🙂 Lov å teste ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håper mamma i 2018 Skrevet 2. oktober 2018 #3849 Del Skrevet 2. oktober 2018 24 minutter siden, Aaa08 skrev: @Håper mamma i 2018hvor mange forsøk og hvor hadde du egentlig? Jeg har hatt på riksen men et fersk som ikke gikk i bra og der havnet jeg jo på sykehuset 3 ganger 2 ganger på nesten 1ukes opphold også ble jeg gravid igjen på egenhånd med exu også har jeg hatt fryst nå 🙂 begge på riksen 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollymolly Skrevet 2. oktober 2018 #3850 Del Skrevet 2. oktober 2018 Føler jeg starter helt på nytt igjen. Måtte virkelig ta meg sammen når jeg gikk inn til ivf klinikken for å hente mine journaler. Dette er sjukt slitsomt. Nå måtte jeg fylle ut alle mine papirer igjen også sende alt jeg hadde til Ave klinikken. Nå må jeg starte igjen helt på nytt i november og da i tillegg at det er så sjukt slitsomt mentalt, så blir det også krevende at jeg må reise helt til Russland😔 men hva skal man gjøre når man ikke lykkes i Norge og det like dyrt som i utlandet. Jeg fikk ny regning fra klinikken i Norge på 3500kr for ICSI , også kommer en regning på 10.000kr + medisiner til fryseforsøk. Og da har jeg allerede betalt nesten 90.000kr😥 Sånn, da er jeg ferdig å klage😞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aaa08 Skrevet 2. oktober 2018 #3851 Del Skrevet 2. oktober 2018 1 time siden, Håper mamma i 2018 skrev: Jeg har hatt på riksen men et fersk som ikke gikk i bra og der havnet jeg jo på sykehuset 3 ganger 2 ganger på nesten 1ukes opphold også ble jeg gravid igjen på egenhånd med exu også har jeg hatt fryst nå 🙂 begge på riksen 🙂 Ikke mange forsøk nei, og du kan faktisk bli gravid! Ikke mist håpe! Jeg har aldri sett 2 strek Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malla1992 Skrevet 2. oktober 2018 #3852 Del Skrevet 2. oktober 2018 3 timer siden, Avalon skrev: Er det vanlig å bli uggen/ kvalm etter uttak? Var fint helt i begynnelsen, men etter at jeg kom hjem har jeg vært i dårlig form. Kvalm/ uggen, skjelven. Har sovet i noen timer også men ikke hjulpet stort. Vet ikke om det er vanlig, men Jeg var sånn etter alle 3 utakene 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Butter Skrevet 2. oktober 2018 #3853 Del Skrevet 2. oktober 2018 5 timer siden, cinderella_h skrev: Se der ja..... gratulerer så mye. Du er heldig. 🌹🌹 sikkert samme dame som ringte meg også - men med totalt motsatt beskjed « du er dessverre ikke gravid»..... jeg ligger nå i sofaen og trodde jeg hadde grått ut mine tårer før i dag, men den gang ei... jeg klarer ikke å stoppe å gråte denne noen ..... virkelig ikke .... og jeg er alene. Føler jeg er helt alene i hele denne store verden. Livet går videre og sånt skjer sier dem.... men sånn skjer med meg hver eneste jævla gang! Hvorfor skal jeg aldri lykkes? Hva galt har jeg gjort? «Dere kan tenke litt på det, men dere kan begynne på wt nytt forsøk om tre uker» sa damen .... jeg orker ikke mer - er min første tanke og setning til henne ..... tror tapet føles enda større fordi jeg med legeskrekk har kjempet meg inn på sykehuset gang på gang ... har brukt nærmere 12.000 kroner på medisiner ..... 12.000 som nå føles ut som jeg har kastet ut av vinduet! Skal jeg kaste ut enda flere tusen på nytt forsøk? De pengene har jeg ikke faktisk! Nå er alt bare noe jævlig dritt og alt blir verre når mannen kommer hjem etterpå og jeg skal kjenne på skyldfølelsen når jeg ser hans skuffelse også .... for føler det hele er min skyld! Min kropp som ikke virker! Orker ikke forlate sofaen og skulle ikke skrive mer her .... men ..... akkurat nå hater jeg livet mitt .... meg selv ... og alt!!! Uff. Vondt å lese. Kjenner meg så igjen i det du skriver om at «alle» andre lykkes og at «alle» andre er gravide. Jeg kjenner meg også igjen i «skyldfølelsen» fordi feilen ligger hos meg. Men sier samtidig til både deg og meg når den fornuftige stemmer prater at det er ikke noens skyld. Du gjør jo alt du kan, så prøv å legge bort skyldfølelsen. Jeg kjenner også på at jeg har så lyst til å bli sur på noen. For det er urettferdig å mislykkes gang på gang - selv etter alt arbeidet med ivf- når andre blir gravide bare de ser på mannen og i tillegg er selvsagt alt fint og flott og ingen aborter. Men det er jo ikke deres skyld at jeg ikke blir gravid. Det er jo ingen som gjør dette mot meg/oss, så jeg har ingen å bli sur på! Så da blir jeg sur på verden. Og oppi misunnelsen kjenner jeg på et snev av irritasjon over de gravide som tror at alt er så fint og flott, men AKK så ille de har det med kvalmen og trøttheten og alle gravidplagene. Ja, jeg skjønner at det er kjipt å være konstant kvalm og trøtt, men jeg tror ikke det er noe mot det vi gjennomgår. Og de har jo en fantastisk belønning på andre siden! Jeg føler virkelig med deg og ønsker deg lykke til videre uansett hva du velger videre ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 2. oktober 2018 #3854 Del Skrevet 2. oktober 2018 18 minutter siden, Butter skrev: Uff. Vondt å lese. Kjenner meg så igjen i det du skriver om at «alle» andre lykkes og at «alle» andre er gravide. Jeg kjenner meg også igjen i «skyldfølelsen» fordi feilen ligger hos meg. Men sier samtidig til både deg og meg når den fornuftige stemmer prater at det er ikke noens skyld. Du gjør jo alt du kan, så prøv å legge bort skyldfølelsen. Jeg kjenner også på at jeg har så lyst til å bli sur på noen. For det er urettferdig å mislykkes gang på gang - selv etter alt arbeidet med ivf- når andre blir gravide bare de ser på mannen og i tillegg er selvsagt alt fint og flott og ingen aborter. Men det er jo ikke deres skyld at jeg ikke blir gravid. Det er jo ingen som gjør dette mot meg/oss, så jeg har ingen å bli sur på! Så da blir jeg sur på verden. Og oppi misunnelsen kjenner jeg på et snev av irritasjon over de gravide som tror at alt er så fint og flott, men AKK så ille de har det med kvalmen og trøttheten og alle gravidplagene. Ja, jeg skjønner at det er kjipt å være konstant kvalm og trøtt, men jeg tror ikke det er noe mot det vi gjennomgår. Og de har jo en fantastisk belønning på andre siden! Jeg føler virkelig med deg og ønsker deg lykke til videre uansett hva du velger videre ❤️ TUsen tusen takk. Det var noen gode ord og lese. de verdsettes mer enn du tror Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wiley Skrevet 2. oktober 2018 #3855 Del Skrevet 2. oktober 2018 2 hours ago, Håper mamma i 2018 said: Jeg har hatt på riksen men et fersk som ikke gikk i bra og der havnet jeg jo på sykehuset 3 ganger 2 ganger på nesten 1ukes opphold også ble jeg gravid igjen på egenhånd med exu også har jeg hatt fryst nå 🙂 begge på riksen 🙂 Nå har du jo hatt max uflaks med graviditetene dine, men glem ikke at du har vært gravid tre ganger i år. Det er jo gode sjangser for at dette kommer til å fungere for deg. Hvis du mister denne gangen også, så får du utredning for habituell abort vil jeg tro, det finnes jo ting de kan gjøre for å hjelpe deg med det også. Skjønner godt at det har vært en påkjenning, men om du klarer å holde ut litt lenger så tror jeg det skal kunne gå fint til slutt. Det kan jo fortsatt godt hende at denne graviditeten er den som endelig sitter hele veien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håper mamma i 2018 Skrevet 2. oktober 2018 #3856 Del Skrevet 2. oktober 2018 49 minutter siden, Aaa08 skrev: Ikke mange forsøk nei, og du kan faktisk bli gravid! Ikke mist håpe! Jeg har aldri sett 2 strek Nei men familie og kroppen min klarer ikke flere forsøk 😩 og ja kan bli gravid men virker som kroppen ikke klarer/vill bære på det i 9 mnd 😩😢 så da mister jeg håpet, og mister troen på at det går etter som jeg har blitt gravid 3 ganger på et år og mistet innen en uke etter jeg har testet posetiv. Virker som når jeg tester posetiv så bestemmer kroppen seg for at du ska bli glad i 2 dager også mister du 😢 skjønner det sikkert "irriterer" noen inne her at jeg tenker sånn etter kun 2 forsøk. Men jeg har prøvd siden ca 2011. Så begynner og bli noen år 😢😢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håper mamma i 2018 Skrevet 2. oktober 2018 #3857 Del Skrevet 2. oktober 2018 3 minutter siden, Wiley skrev: Nå har du jo hatt max uflaks med graviditetene dine, men glem ikke at du har vært gravid tre ganger i år. Det er jo gode sjangser for at dette kommer til å fungere for deg. Hvis du mister denne gangen også, så får du utredning for habituell abort vil jeg tro, det finnes jo ting de kan gjøre for å hjelpe deg med det også. Skjønner godt at det har vært en påkjenning, men om du klarer å holde ut litt lenger så tror jeg det skal kunne gå fint til slutt. Det kan jo fortsatt godt hende at denne graviditeten er den som endelig sitter hele veien. Ja vet men jeg har mistet alt håpet på denne graviditeten tørr ikke håpe en gang at det kanskje kan gå veien for vet at løpet er kjørt 😢 jeg er sikkert kjempe negativ men orker ikke mere skuffelser 😣😣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aaa08 Skrevet 2. oktober 2018 #3858 Del Skrevet 2. oktober 2018 2 timer siden, Håper mamma i 2018 skrev: Nei men familie og kroppen min klarer ikke flere forsøk 😩 og ja kan bli gravid men virker som kroppen ikke klarer/vill bære på det i 9 mnd 😩😢 så da mister jeg håpet, og mister troen på at det går etter som jeg har blitt gravid 3 ganger på et år og mistet innen en uke etter jeg har testet posetiv. Virker som når jeg tester posetiv så bestemmer kroppen seg for at du ska bli glad i 2 dager også mister du 😢 skjønner det sikkert "irriterer" noen inne her at jeg tenker sånn etter kun 2 forsøk. Men jeg har prøvd siden ca 2011. Så begynner og bli noen år 😢😢 Har du prøvd baby klister? Blodfortynnende? Lutinus /crinone fram til uke 12? Finnes sikkert flere råd, skjønner dette er en tøff prosess men ikke gi opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hope25 Skrevet 2. oktober 2018 #3859 Del Skrevet 2. oktober 2018 7 timer siden, ...sunny... skrev: På fredag er det to uker siden egget ble befruktet. Er det innafor å teste i morgen da, eller er det for tidlig? 🙂 Jeg testet da og det gav en svak strek hos meg og så sterk strek 15 dager etter befruktning 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håper mamma i 2018 Skrevet 2. oktober 2018 #3860 Del Skrevet 2. oktober 2018 3 minutter siden, Aaa08 skrev: Har du prøvd baby klister? Blodfortynnende? Lutinus /crinone fram til uke 12? Finnes sikkert flere råd, skjønner dette er en tøff prosess men ikke gi opp! Crinone går jeg på nå, baby klister? Hatt hjelp av lege føre ivf. Prøvd en del hormon tabletter men da ble jeg aldri gravid 😢 Tok ny test nå bare for og se og den er sterkere en noen gang. Og jeg blør ikke nå. Men tørr ikke håpe. 🙂 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå