Håper mamma i 2018 Skrevet 28. januar 2018 #381 Del Skrevet 28. januar 2018 24 minutter siden, Lillemy886 skrev: UL imorgen. har hatt endel stikking/ vondt i eggstokker og kjenner det skjer ting. Håper jeg tok mine siste 2 sprøyter i kveld og at uttak blir på Onsdag 🤞 andre som skal ha innsett i løpet av denne uken ? komme til å gå på veggene av ventingen / spenningen. Håper sånn på en liten november baby 💟💙 Håper og tror innsett på torsdag denne uka :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemy886 Skrevet 29. januar 2018 #382 Del Skrevet 29. januar 2018 10 hours ago, Håper mamma i 2018 said: Håper og tror innsett på torsdag denne uka :-) Jeg fikk uttak på Onsdag og mest sannsynlig om alt går etter planen innsett på Fredag 🤞 Vi får krysse fingrene for at alt går etter planen og at vi begge ruger på gullegget før helgen 🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginny Skrevet 29. januar 2018 #383 Del Skrevet 29. januar 2018 Mens de 11 dagene på sprøyter gikk ganske fort, er jeg nå bare på rugedag 3 (tror jeg, for innsettdagen teller vel ikke?), og det virker som en hel evighet tiden! Og det er fremdeles latterlig lenge igjen til noe som helst skjer.. Foehåpentligvis skjer det jo mye i livmora, egget har forhåpentligvis blitt en vakker blastocyst nå, som forbereder seg på å grave seg godt ned og bli der til oktober, men det skjer veldig lite som jeg merker... The waiting game 🙄 Lykke til til alle som ruger/venter/modner/hva dere nå enn gjør 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tingelling Skrevet 29. januar 2018 #384 Del Skrevet 29. januar 2018 18 timer siden, Lillemy886 skrev: UL imorgen. har hatt endel stikking/ vondt i eggstokker og kjenner det skjer ting. Håper jeg tok mine siste 2 sprøyter i kveld og at uttak blir på Onsdag 🤞 andre som skal ha innsett i løpet av denne uken ? komme til å gå på veggene av ventingen / spenningen. Håper sånn på en liten november baby 💟💙 Jeg satt inn 8delt (3 dagers) idag,og krysser fingrene for at det blir der i 9 måneder. Hvis dette innsettet går,blir det termin rundt bursdagen til mini.😂🤞🏻🤞🏻🤞🏻 Hadde fire befruktede til som får ligge å dyrke seg til blasocyster,så fryses de på onsdag hvis de overlever. må gå på blodfortynnende sprøyter og det er jeg ikke så fornøyd med.Det svir hver gang jeg sprøyter væska inn i magen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wiley Skrevet 29. januar 2018 #385 Del Skrevet 29. januar 2018 Da er jeg i gang med nesespray, føles greit å være i gang. Har laget meg en lang liste med små belønninger til de dagene det føles litt kjipt med alle medisinene. Fint å ha noen små gleder i hverdagen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aaa08 Skrevet 29. januar 2018 #386 Del Skrevet 29. januar 2018 5 timer siden, Tingelling skrev: Jeg satt inn 8delt (3 dagers) idag,og krysser fingrene for at det blir der i 9 måneder. Hvis dette innsettet går,blir det termin rundt bursdagen til mini.😂🤞🏻🤞🏻🤞🏻 Hadde fire befruktede til som får ligge å dyrke seg til blasocyster,så fryses de på onsdag hvis de overlever. må gå på blodfortynnende sprøyter og det er jeg ikke så fornøyd med.Det svir hver gang jeg sprøyter væska inn i magen. Hei. Går på blodfortynnende jeg også. Messe blåmerker og svir som bare det... Hvorfor fikk du det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tingelling Skrevet 29. januar 2018 #387 Del Skrevet 29. januar 2018 1 time siden, Aaa08 skrev: Hei. Går på blodfortynnende jeg også. Messe blåmerker og svir som bare det... Hvorfor fikk du det? Legen sa det var to grunner,ene er for å hindre overstimulering og det andre for hun mener det bedre sjansene for graviditet.fikk aldri svar på den medisinske grunnen for at det skal gå pga det. hvorfor går du på det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #388 Del Skrevet 30. januar 2018 På 28.1.2018 den 11.27, Tingelling skrev: Prøv å test tidligst i morgen.Var det fryst forsøk?eller tok du otrivelle? Klarte ikke vente lenger så jeg testet i morges! Svak positiv strek men kanskje er det kjemisk eller lutinus som påvirker? Ny test i morgen og torsdag Anonymkode: a6929...082 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginny Skrevet 30. januar 2018 #389 Del Skrevet 30. januar 2018 (endret) 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Klarte ikke vente lenger så jeg testet i morges! Svak positiv strek men kanskje er det kjemisk eller lutinus som påvirker? Ny test i morgen og torsdag Anonymkode: a6929...082 Lutinus kan ikke gi falsk positiv. Det kan derimot EL-sprøyten gjøre, så vær obs på det hvis du ikke har testet negativt mellom sprøyta og testen i dag. Ovitrelle skal hvertfall være ute av kroppen etter 10 dager, men mener å ha sett borti tilfeller hvor den gav svake positive tester i 12 og 14 dager og. Håper uansett at testene blir sterkere utover uka 😊 Endret 30. januar 2018 av Ginny 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tingelling Skrevet 30. januar 2018 #390 Del Skrevet 30. januar 2018 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Klarte ikke vente lenger så jeg testet i morges! Svak positiv strek men kanskje er det kjemisk eller lutinus som påvirker? Ny test i morgen og torsdag Anonymkode: a6929...082 Lutinus påvirker ikke testen,men otrivelle kan gi falskt positiv i 14 dager etter mener jeg å huske. men høres ut som du er gravid,så drister meg til å si gratulerer👏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollymolly Skrevet 30. januar 2018 #391 Del Skrevet 30. januar 2018 Holder på å bli gal! Hadde uttak i går og fikk ut 7 egg denne gangen. De skulle ringe mellom 09.00-11.00 for å si om de har blitt befruktet! Har ikke hørt noe enda😨 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bezoar86 Skrevet 30. januar 2018 #392 Del Skrevet 30. januar 2018 15 timer siden, Wiley skrev: Da er jeg i gang med nesespray, føles greit å være i gang. Har laget meg en lang liste med små belønninger til de dagene det føles litt kjipt med alle medisinene. Fint å ha noen små gleder i hverdagen:) Hva slags belønninger? Trenger inspirasjon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aaa08 Skrevet 30. januar 2018 #393 Del Skrevet 30. januar 2018 12 timer siden, Tingelling skrev: Legen sa det var to grunner,ene er for å hindre overstimulering og det andre for hun mener det bedre sjansene for graviditet.fikk aldri svar på den medisinske grunnen for at det skal gå pga det. hvorfor går du på det? Anner ikke.. Fikk ikke svar på det. Jeg var i fare for overstimulering, kanskje derfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tingelling Skrevet 30. januar 2018 #394 Del Skrevet 30. januar 2018 12 minutter siden, Aaa08 skrev: Anner ikke.. Fikk ikke svar på det. Jeg var i fare for overstimulering, kanskje derfor? Vi får bare fortsette stikke og håpe de vet hva de snakker om 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginny Skrevet 30. januar 2018 #395 Del Skrevet 30. januar 2018 Fikk to blastocyster på frys ❤️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollymolly Skrevet 30. januar 2018 #396 Del Skrevet 30. januar 2018 9 minutter siden, Ginny skrev: Fikk to blastocyster på frys ❤️ Så bra🙌🏼 Jeg fikk vite i dag at 5 ble befruktet og innsetting blir på torsdag😱❤️ Dette er et steg videre for oss, så nå håper jeg at den fester seg og det blir en liten prinsesse/prins om 9 mnd😃 14 dager før man kan teste seg, hvordan holder du ut? Det er jo så lenge🙈 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginny Skrevet 30. januar 2018 #397 Del Skrevet 30. januar 2018 6 minutter siden, Hollymolly skrev: Så bra🙌🏼 Jeg fikk vite i dag at 5 ble befruktet og innsetting blir på torsdag😱❤️ Dette er et steg videre for oss, så nå håper jeg at den fester seg og det blir en liten prinsesse/prins om 9 mnd😃 14 dager før man kan teste seg, hvordan holder du ut? Det er jo så lenge🙈 Så gøy! Husk full blære 😛 Jeg mener jeg har 7 tester liggende, så jeg tenkte å ta den første på torsdag, 10 dager ette Ovitrelle, for å se om den henger igjen. I teorien har jeg IKM neste onsdag, så tenker at test nummer to går på søndag, såframt Ovitrelle er ute av kroppen. Hvis den fremdeles henger i må jeg endre systemet 😛 Men ja, søndag er jeg 11 dpo, countdowntopregnancy sier 80 % får positiv test da. Hvis den er negativ blir neste tirsdag. Hvis den er positiv på søndag blir det nok en på mandag og 😛 Den som skal ringes inn til sykehuset er fredag neste uke, så så lenge jeg har en igjen til da så går der bra 😊 Men ja, dagene her går veldig sakte i forhold til tidligere 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aaa08 Skrevet 30. januar 2018 #398 Del Skrevet 30. januar 2018 Det med blære - jeg fikk beskjed den skal være tom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aaa08 Skrevet 30. januar 2018 #399 Del Skrevet 30. januar 2018 2 timer siden, Tingelling skrev: Vi får bare fortsette stikke og håpe de vet hva de snakker om 😂 Når hadde du innsett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håper mamma i 2018 Skrevet 30. januar 2018 #400 Del Skrevet 30. januar 2018 Da var man ferdig på sykehuset. Så da er det siste gangen med sprøyte i kveld og eggløsningssprøyte i morgen. Utakk fredag og insett søndag 😀😀😀😁😁 ble plutselig litt mere virkelig nå 😀😀❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå