Håper mamma i 2018 Skrevet 19. januar 2018 #241 Del Skrevet 19. januar 2018 Hei. Da var det sprøyte start her i kveld. Var kjempe nervøs for første sprøyte men gikk faktisk greit jeg klarte og sette den selv noe jeg er kjempe fornøyd med :-) Jeg har fått pregun eller hva den heter 😂 og går på 150:-) Ha en fin kveld vidre jenter;-) ❤💚💜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barneønske90 Skrevet 19. januar 2018 #242 Del Skrevet 19. januar 2018 Får neste melde meg inn her jeg og. Hadde første forsøk før jul som endte negativ. Skal i gang med 2 forsøk i slutten av februar. Fikk ingen egg på frys, så må i gang med hele regla. I disse dager venter jeg på at mensen skal komme. Føler hele tiden at den skal komme, men kommer ikke. Har hatt litt brun utflod/blod på tampong, ellers ikke noe annet. Mye mulig det er ettervirkninger av hormonene. Er det andre som har opplevd dette etter mislykket forsøk? Har ikke turt å ta en gravidtest enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aaa08 Skrevet 19. januar 2018 #243 Del Skrevet 19. januar 2018 Egguttak overstått! Det ble 11 egg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tingelling Skrevet 19. januar 2018 #244 Del Skrevet 19. januar 2018 38 minutter siden, Aaa08 skrev: Egguttak overstått! Det ble 11 egg! Så spennende! Krysser fingrene for at flest mulig blir befruktet og klarer seg til innsett og ekstra til frys 🤞🏻🤞🏻🤞🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håper mamma i 2018 Skrevet 19. januar 2018 #245 Del Skrevet 19. januar 2018 42 minutter siden, Aaa08 skrev: Egguttak overstått! Det ble 11 egg! Masse lykke til 😀😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginny Skrevet 19. januar 2018 #246 Del Skrevet 19. januar 2018 Første ultralyd overstått, ser bra ut så langt 😊 Må fortsette med samme medisiner fram til mandag og ny ultralyd, så får vi se 😊 Spennende følge med på dere alle 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Butter Skrevet 19. januar 2018 #247 Del Skrevet 19. januar 2018 2 timer siden, Håper mamma i 2018 skrev: Hei. Da var det sprøyte start her i kveld. Var kjempe nervøs for første sprøyte men gikk faktisk greit jeg klarte og sette den selv noe jeg er kjempe fornøyd med :-) Jeg har fått pregun eller hva den heter 😂 og går på 150:-) Ha en fin kveld vidre jenter;-) ❤💚💜 Åh godt å høre at gikk greit med den sprøyten. Har helt angst for den og det å gjøre noe galt. Selv fikk jeg endelig klarsignal og skal begynne til søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håper mamma i 2018 Skrevet 19. januar 2018 #248 Del Skrevet 19. januar 2018 2 minutter siden, Butter skrev: Åh godt å høre at gikk greit med den sprøyten. Har helt angst for den og det å gjøre noe galt. Selv fikk jeg endelig klarsignal og skal begynne til søndag. Jeg har sprøyteskrekk så var kjempe redd for at den gjorde kjempe vondt og at jeg ikke klarte det. Sånn at samboeren min måtte satt den, men kjente ikke når jeg stakk, kjente litt etter jeg hadde dratt den ut men ikke vondt:-) så ikke noe og grue seg for;-) skal gå på sprøyter frem til 23.1 jeg nå også skal jeg på kontroll den 24.1 så det gleder jeg meg veldig til nå :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livi Skrevet 19. januar 2018 #249 Del Skrevet 19. januar 2018 1 time siden, Aaa08 skrev: Egguttak overstått! Det ble 11 egg! Så bra!! Var det vondt?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Butter Skrevet 19. januar 2018 #250 Del Skrevet 19. januar 2018 1 minutt siden, Håper mamma i 2018 skrev: Jeg har sprøyteskrekk så var kjempe redd for at den gjorde kjempe vondt og at jeg ikke klarte det. Sånn at samboeren min måtte satt den, men kjente ikke når jeg stakk, kjente litt etter jeg hadde dratt den ut men ikke vondt:-) så ikke noe og grue seg for;-) skal gå på sprøyter frem til 23.1 jeg nå også skal jeg på kontroll den 24.1 så det gleder jeg meg veldig til nå :-) Jeg er mest redd for ikke å få det til faktisk med dosering osv. Jeg har satt el sprøyter på meg selv tidligere da jeg gikk på pergo, så har delvis overvunnet selve dkrekken for sprøyter. Lykke til 😁 jeg kommer raskt etter, sprøyter foreløpig til 2801, og ul 2901. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håper mamma i 2018 Skrevet 19. januar 2018 #251 Del Skrevet 19. januar 2018 2 minutter siden, Butter skrev: Jeg er mest redd for ikke å få det til faktisk med dosering osv. Jeg har satt el sprøyter på meg selv tidligere da jeg gikk på pergo, så har delvis overvunnet selve dkrekken for sprøyter. Lykke til 😁 jeg kommer raskt etter, sprøyter foreløpig til 2801, og ul 2901. Åssen sprøyte har du nå ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aaa08 Skrevet 19. januar 2018 #252 Del Skrevet 19. januar 2018 25 minutter siden, Livi skrev: Så bra!! Var det vondt?? Mest ubehagelig... Fra 0 til 10 - 3. Mulig alt må på frys pga overstimulering... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuppelene Skrevet 20. januar 2018 #253 Del Skrevet 20. januar 2018 5 timer siden, Barneønske90 skrev: Får neste melde meg inn her jeg og. Hadde første forsøk før jul som endte negativ. Skal i gang med 2 forsøk i slutten av februar. Fikk ingen egg på frys, så må i gang med hele regla. I disse dager venter jeg på at mensen skal komme. Føler hele tiden at den skal komme, men kommer ikke. Har hatt litt brun utflod/blod på tampong, ellers ikke noe annet. Mye mulig det er ettervirkninger av hormonene. Er det andre som har opplevd dette etter mislykket forsøk? Har ikke turt å ta en gravidtest enda. Hei, hadde negativt (første) ferskforsøk i oktober/november og fikk mens "som vanlig" etter dette på dag 31 i syklusen. Men, neste mens kom ikke måneden etter. Fikk en lang syklus på 59 dager.. snakk om at kroppen ble satt ut av spill. Fikk beskjed om å ta gravidtest, visste den var negativ og det var den. Eggløsningstest var positiv på dag 41/42. Nå har el-test slått ut på dag 19/20 , så ser ut som kroppen er tilbake igjen og klar for fryseforsøk om ca 4 uker om den ensomme eskimo overlever opptining🙏 Håper du får tanta på besøk snart og at det ikke drar ut.. slitsomt å vente altså. Masse lykke til🙏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aaa08 Skrevet 20. januar 2018 #254 Del Skrevet 20. januar 2018 8 egg befruktet! Det var egentlig 10, ikke 11 som ble hentet i går 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wiley Skrevet 20. januar 2018 #255 Del Skrevet 20. januar 2018 47 minutter siden, Aaa08 said: 8 egg befruktet! Det var egentlig 10, ikke 11 som ble hentet i går Det er jo et supert resultat, krysser fingrene for at flest mulig klarer seg og at alt går fint videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håper mamma i 2018 Skrevet 20. januar 2018 #256 Del Skrevet 20. januar 2018 Dag nr to med sprøyte og magen min er sånn stinn og føler meg oppblåst. Hatt smerter som ligner på mens smerter. Noen andre som har opplevd dette ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tingelling Skrevet 20. januar 2018 #257 Del Skrevet 20. januar 2018 1 time siden, Håper mamma i 2018 skrev: Dag nr to med sprøyte og magen min er sånn stinn og føler meg oppblåst. Hatt smerter som ligner på mens smerter. Noen andre som har opplevd dette ? Veldig normalt,og verre blir det.Klarer nesten ikke ha bukser på,og det må værtfall ikke stramme.Derfor har jeg gått med skjørt og kjoler i Jersey stoff denne uka.Trudde jeg skulle ta ut eggene tidlig neste uke,men de er enda for små,så ble litt deppa når det ble et par dager forsinket.Det er ikke behagelig 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håper mamma i 2018 Skrevet 20. januar 2018 #258 Del Skrevet 20. januar 2018 1 minutt siden, Tingelling skrev: Veldig normalt,og verre blir det.Klarer nesten ikke ha bukser på,og det må værtfall ikke stramme.Derfor har jeg gått med skjørt og kjoler i Jersey stoff denne uka.Trudde jeg skulle ta ut eggene tidlig neste uke,men de er enda for små,så ble litt deppa når det ble et par dager forsinket.Det er ikke behagelig 🙈 Åguri🙈 hva gjør jeg på jobben da buksen er allerde litt stram 😂😂😂😂 noen som har merket disse medisinene på puppene også 🙊😁🙈? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tingelling Skrevet 20. januar 2018 #259 Del Skrevet 20. januar 2018 Akkurat nå, Håper mamma i 2018 skrev: Åguri🙈 hva gjør jeg på jobben da buksen er allerde litt stram 😂😂😂😂 noen som har merket disse medisinene på puppene også 🙊😁🙈? Puppene synes jeg blir riktig så ømme når jeg begynner på lutinus,vil si de er øm medium minus nå😂 men det slår uansett ikke hvor vondt de gjorde nær jeg ble gravid med mini!da kunne jeg ikke ligge på magen eller mannen kunne ta på dem på mange uker!skrek når han nærmet seg meg og puppene😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håper mamma i 2018 Skrevet 20. januar 2018 #260 Del Skrevet 20. januar 2018 1 minutt siden, Tingelling skrev: Puppene synes jeg blir riktig så ømme når jeg begynner på lutinus,vil si de er øm medium minus nå😂 men det slår uansett ikke hvor vondt de gjorde nær jeg ble gravid med mini!da kunne jeg ikke ligge på magen eller mannen kunne ta på dem på mange uker!skrek når han nærmet seg meg og puppene😂 Mine har blitt fastere 🙈🙈 også ikke veldig ømme gudskjelov 😂😂😂 men får det vel om man blir gravid 😀👍🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå