Håper mamma i 2018 Skrevet 9. januar 2018 #121 Del Skrevet 9. januar 2018 49 minutter siden, tuppelene skrev: Riksen👍 👍🏼👍🏼 ser vi er flere som tilhører der 👍🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Butter Skrevet 9. januar 2018 #122 Del Skrevet 9. januar 2018 På 7.1.2018 den 16.26, Aaa08 skrev: Startet 19.12 på spray jeg 😉. Startet du med sprøyter? Skal begynne på sprøyter i morgen (håper jeg). Ikke fått noe blødning mens jeg har tatt spray, så med mindre jeg er gravid (hadde vært et under, ta test i morgen tidlig) håper jeg ikke det forkludrer prosessen. Kjenner jeg er litt stresset over det sprøytegreiene, både fordi jeg ikke liker sprøyter og fordi jeg synes det virker kludrete. Er så redd for å gjøre noengalt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håper mamma i 2018 Skrevet 9. januar 2018 #123 Del Skrevet 9. januar 2018 15 minutter siden, Butter skrev: Skal begynne på sprøyter i morgen (håper jeg). Ikke fått noe blødning mens jeg har tatt spray, så med mindre jeg er gravid (hadde vært et under, ta test i morgen tidlig) håper jeg ikke det forkludrer prosessen. Kjenner jeg er litt stresset over det sprøytegreiene, både fordi jeg ikke liker sprøyter og fordi jeg synes det virker kludrete. Er så redd for å gjøre noengalt.... Så spennende men måtte vi ikke få mens 2/3 dager føre konsultasjon av sprøyter ? Jeg fikk bedskje om og ringe hvis jeg ikke får mensen 3 dager føre 17. ;-) men håper du får begynnemed sprøyter i morgen:-) si i fra åssen det går da :-) 🙂🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aaa08 Skrevet 10. januar 2018 #124 Del Skrevet 10. januar 2018 12 timer siden, Livi skrev: Jeg skal på riksen😊 Det skal jeg også. Er på vei til blodprøve nå så har jeg ultralyd senere på dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Butter Skrevet 10. januar 2018 #125 Del Skrevet 10. januar 2018 12 timer siden, Håper mamma i 2018 skrev: Så spennende men måtte vi ikke få mens 2/3 dager føre konsultasjon av sprøyter ? Jeg fikk bedskje om og ringe hvis jeg ikke får mensen 3 dager føre 17. ;-) men håper du får begynnemed sprøyter i morgen:-) si i fra åssen det går da :-) 🙂🙂 Jeg fikk beskjed om å gi beskjed dersom jeg ikke hadde fått mens innen jeg skulle begynne på sprøyter. Ingen opplysninger om hva som vil skje dersom jeg ikke hadde fått. Meldte fra i forgårs og fikk svar i går om å ta en g.test i dag samt melde inn i dag (altså samme dag som jeg egentlig skal begynne) dersom negativ (som forventet) og fremdeles ikke mens. Jeg har søkt litt rundt på nettet og det virker litt ulikt hva som er konsekvens dersom man ikke har fått mens innen sprøytestart og når mens evt. "kreves". Noen som vet om hva som er konsekvensen av at man evt. ikke har fått mens innen sprøytestart? Må man utsette dette og gå lengre på spray? Utålmodig etter å komme ordentlig i gang. Jeg har til normalt svært laaange sykluser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lyrica Skrevet 10. januar 2018 #126 Del Skrevet 10. januar 2018 Tesa og prøverør her, forhåpentligvis insett i uke 10 på riksen Førstegangsprøvere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tingelling Skrevet 10. januar 2018 #127 Del Skrevet 10. januar 2018 Noen av dere som har gått på estradot og opplevd at syklusen har blitt klusset med pga dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aaa08 Skrevet 10. januar 2018 #128 Del Skrevet 10. januar 2018 Uff.. Var på kontroll i dag. 7 fmdag med gonal f 150, men posene har ikke vokst nok... Skal opp til 225 i 3 dager til, så ny ultralyd.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tingelling Skrevet 10. januar 2018 #129 Del Skrevet 10. januar 2018 Der fikk jeg endelig mensen!Sprøytestart i morgen og UL om en uke.Måtte der gå bra denne gangen🤞🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håper mamma i 2018 Skrevet 10. januar 2018 #130 Del Skrevet 10. januar 2018 7 timer siden, Butter skrev: Jeg fikk beskjed om å gi beskjed dersom jeg ikke hadde fått mens innen jeg skulle begynne på sprøyter. Ingen opplysninger om hva som vil skje dersom jeg ikke hadde fått. Meldte fra i forgårs og fikk svar i går om å ta en g.test i dag samt melde inn i dag (altså samme dag som jeg egentlig skal begynne) dersom negativ (som forventet) og fremdeles ikke mens. Jeg har søkt litt rundt på nettet og det virker litt ulikt hva som er konsekvens dersom man ikke har fått mens innen sprøytestart og når mens evt. "kreves". Noen som vet om hva som er konsekvensen av at man evt. ikke har fått mens innen sprøytestart? Må man utsette dette og gå lengre på spray? Utålmodig etter å komme ordentlig i gang. Jeg har til normalt svært laaange sykluser. Åssen gikk det i dag 🙂🙂? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håper mamma i 2018 Skrevet 10. januar 2018 #131 Del Skrevet 10. januar 2018 40 minutter siden, Aaa08 skrev: Uff.. Var på kontroll i dag. 7 fmdag med gonal f 150, men posene har ikke vokst nok... Skal opp til 225 i 3 dager til, så ny ultralyd.... Lykke til videre 🙂💛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håper mamma i 2018 Skrevet 10. januar 2018 #132 Del Skrevet 10. januar 2018 2 minutter siden, Tingelling skrev: Der fikk jeg endelig mensen!Sprøytestart i morgen og UL om en uke.Måtte der gå bra denne gangen🤞🏻 Åå heldiggris. Jeg venter på mensen nå, og får jeg det på søndag så har jeg forstått det som at jeg begynner på sprøyte i uke 3 og eggutak uke 5 forhåpentlig vis 🙂🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juni15 Skrevet 10. januar 2018 #133 Del Skrevet 10. januar 2018 Hei. Vi skal på samtale på Ullevål 01.02, og jeg er så spent. Hva skjer på samtalen? Vi har allerede tatt alle prøver hos gynekolog. Vi var overrasket over hvor raskt vi fikk time, da henvisningen ble sendt i midten av desember. Hadde forventet å ikke få time før om 4-5 måneder, og enda like mange måneder for oppstart. Vi har forsøkt i 2,5 år, så lengter veldig etter å bli gravid nå. Er det noen som har hatt samtale på Ullevål de siste månedene og kan fortelle hvor lang tid frem til oppstart dere har fått? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håper mamma i 2018 Skrevet 10. januar 2018 #134 Del Skrevet 10. januar 2018 17 minutter siden, Juni15 skrev: Hei. Vi skal på samtale på Ullevål 01.02, og jeg er så spent. Hva skjer på samtalen? Vi har allerede tatt alle prøver hos gynekolog. Vi var overrasket over hvor raskt vi fikk time, da henvisningen ble sendt i midten av desember. Hadde forventet å ikke få time før om 4-5 måneder, og enda like mange måneder for oppstart. Vi har forsøkt i 2,5 år, så lengter veldig etter å bli gravid nå. Er det noen som har hatt samtale på Ullevål de siste månedene og kan fortelle hvor lang tid frem til oppstart dere har fått? Hei. Vi var på Ullevål 21.8 og jeg hadde oppstart av nesespray da 31.12 :-). Måtte melde mens noen mnd føre vi fikk begynne. Egentlig fikk jeg beskjed om at eggutak ville skje i feb/mars. Men det kommer til og skje i slutten av jan forhåpentligvis:-) masse lykke til på samtale er en spennene tid fremover er ikke så lagt selv men synes dette er spennende:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aaa08 Skrevet 10. januar 2018 #135 Del Skrevet 10. januar 2018 Jeg var på samtale 24.08, oppstart med medisiner 19.12. Men nå går det fortere har jeg hørt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tingelling Skrevet 10. januar 2018 #136 Del Skrevet 10. januar 2018 3 timer siden, Håper mamma i 2018 skrev: Åå heldiggris. Jeg venter på mensen nå, og får jeg det på søndag så har jeg forstått det som at jeg begynner på sprøyte i uke 3 og eggutak uke 5 forhåpentlig vis 🙂🙂 Ah,lang protokoll?jeg har bare kort, og på sykehuset jeg er tilknyttet,ikke avhengig av at det må være den eller den uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håper mamma i 2018 Skrevet 10. januar 2018 #137 Del Skrevet 10. januar 2018 Den skjønte jeg ikke helt 🙂🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2018 #138 Del Skrevet 10. januar 2018 3 timer siden, Aaa08 skrev: Uff.. Var på kontroll i dag. 7 fmdag med gonal f 150, men posene har ikke vokst nok... Skal opp til 225 i 3 dager til, så ny ultralyd.... Hei, jeg skal begynne på gonal f 300 fra dag 2! Det er ganske voldsomt, men jeg går privat pga alder. Ikke mange som går på gonal f har jeg inntrykk av. Er du også litt eldre, eller vet du hvorfor de valgte gonal f til deg? Anonymkode: ffeda...dcb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wiley Skrevet 10. januar 2018 #139 Del Skrevet 10. januar 2018 1 hour ago, Juni15 said: Hei. Vi skal på samtale på Ullevål 01.02, og jeg er så spent. Hva skjer på samtalen? Vi har allerede tatt alle prøver hos gynekolog. Vi var overrasket over hvor raskt vi fikk time, da henvisningen ble sendt i midten av desember. Hadde forventet å ikke få time før om 4-5 måneder, og enda like mange måneder for oppstart. Vi har forsøkt i 2,5 år, så lengter veldig etter å bli gravid nå. Er det noen som har hatt samtale på Ullevål de siste månedene og kan fortelle hvor lang tid frem til oppstart dere har fått? Vi var på samtale 6.12 og har oppstart 29.1 med lang protokoll. På forsamtalen går de igjennom praktisk informasjon rundt prosessen, sjekker opplysninger og tar en ultralyd for å sjekke antall folikler og så avtaler dere når du skal ringe inn mens. Videre tidslinje får du første gang du ringer inn mens. Bra det gikk så kort tid med henvisning, ventetiden er vel stort sett det værste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håper mamma i 2018 Skrevet 10. januar 2018 #140 Del Skrevet 10. januar 2018 Nå skjønner jeg ingen ting. Hva er forskjellen på lang og kort protokoll? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå