Lovelulu Skrevet 28. november 2017 #501 Del Skrevet 28. november 2017 1 minutt siden, Lapper skrev: Ok... Da har nok jeg lest helt feil da skjønner du. Beklager så meget.. (Er det mulig,,ER DET VIRKELIG MULIG?) Du kan bare slutte å prøve å starte en krangel med meg. Det skjer ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 28. november 2017 #502 Del Skrevet 28. november 2017 2 minutter siden, Lapper skrev: Ok... Da har nok jeg lest helt feil da skjønner du. Beklager så meget.. (Er det mulig,,ER DET VIRKELIG MULIG?) Hun vet nok at hun har tapt diskusjonen for lenge siden og nå har har hun ikke mer fornuftige argumenter og komme med. Da er neste skritt og bli usaklig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lapper Skrevet 28. november 2017 #503 Del Skrevet 28. november 2017 Nei.. Nå kjenner jeg att blodpumpa mi har fått nok for i dag når det gjelder irritasjon.. Tror jeg roer den ned til i morgen tidlig. Er ikke mulig og få noe som helst fornuft inn i hodet på noen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 28. november 2017 #504 Del Skrevet 28. november 2017 1 minutt siden, Lapper skrev: Har jeg snakket om tv og media? Jege snakker om bloggere.. Altså BLOGGERE Så det er bare bloggere som er med på å påvirke unge jenter..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 28. november 2017 #505 Del Skrevet 28. november 2017 1 minutt siden, Carina Maria skrev: Hun vet nok at hun har tapt diskusjonen for lenge siden og nå har har hun ikke mer fornuftige argumenter og komme med. Da er neste skritt og bli usaklig. Jeg har ikke tapt noen diskusjon, og ikke er det jeg som har vært usaklig her heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 28. november 2017 #506 Del Skrevet 28. november 2017 2 minutter siden, Lovelulu skrev: Så det er bare bloggere som er med på å påvirke unge jenter..... Alle bloggere som blogger om temaer som handler om kropp, utsende og kosmetiske behandlinger på virker unge jenter og det er fakta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 28. november 2017 #507 Del Skrevet 28. november 2017 4 minutter siden, Lovelulu skrev: Det er ikke sikkert de linkene er helt riktige. Mye feil informasjon på nettet. Her kan du lese, det ikke «fake news», det er heller ikke de andre lenkene jeg har postet. Det er ikke lov med reklame for reseptbelagte medikamenter https://lovdata.no/dokument/SF/forskrift/2009-12-18-1839/KAPITTEL_14#§13-5 https://legemiddelverket.no/andre-temaer/reklame/forbud-mot-reklame-til-allmennhet-for-reseptbelagte-legemidler Vedrørende reklame for plastisk kirurgi så er det ikke lov med før- og etterbilder, negativ omtale av normale kroppsdeler (ørnenese, kalkunhals, hengepupper, grevinneheng, etc) https://www.regjeringen.no/no/dokumenter/forskrift-om-markedsforing-av-kosmetiske/id92501/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 28. november 2017 #508 Del Skrevet 28. november 2017 4 minutter siden, Carina Maria skrev: Alle bloggere som blogger om temaer som handler om kropp, utsende og kosmetiske behandlinger på virker unge jenter og det er fakta. Å du mener det er bare bloggere som gjør det, og har all skyld for det...På tide å våkne opp kanskje, vi lever i 2017. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 28. november 2017 #509 Del Skrevet 28. november 2017 Akkurat nå, Lovelulu skrev: Å du mener det er bare bloggere som gjør det, og har all skyld for det...På tide å våkne opp kanskje, vi lever i 2017. Les svaret til @orfeus over meg du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 28. november 2017 #510 Del Skrevet 28. november 2017 1 minutt siden, orfeus skrev: Her kan du lese, det ikke «fake news», det er heller ikke de andre lenkene jeg har postet. Det er ikke lov med reklame for reseptbelagte medikamenter https://lovdata.no/dokument/SF/forskrift/2009-12-18-1839/KAPITTEL_14#§13-5 https://legemiddelverket.no/andre-temaer/reklame/forbud-mot-reklame-til-allmennhet-for-reseptbelagte-legemidler Vedrørende reklame for plastisk kirurgi så er det ikke lov med før- og etterbilder, negativ omtale av normale kroppsdeler (ørnenese, kalkunhals, hengepupper, grevinneheng, etc) https://www.regjeringen.no/no/dokumenter/forskrift-om-markedsforing-av-kosmetiske/id92501/ Da er det merkelig at dette skjer hele tiden. Jeg har sett mye slik reklame fra klinikker. Da blir det tydeligvis ikke gjort noe med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 28. november 2017 #511 Del Skrevet 28. november 2017 1 minutt siden, Lovelulu skrev: Å du mener det er bare bloggere som gjør det, og har all skyld for det...På tide å våkne opp kanskje, vi lever i 2017. Det er lov å tenke etikk selv om man er gammal rosablogger og lever i 2017. Det er faktisk viktig å tenke seg om. Ofte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 28. november 2017 #512 Del Skrevet 28. november 2017 1 minutt siden, Carina Maria skrev: Les svaret til @orfeus over meg du. Jeg spørr deg om et spørsmål. Ikke om hva orfeus skriver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 28. november 2017 #513 Del Skrevet 28. november 2017 Akkurat nå, orfeus skrev: Det er lov å tenke etikk selv om man er gammal rosablogger og lever i 2017. Det er faktisk viktig å tenke seg om. Ofte. Nå er ikke jeg akkurat gammel, og heller ikke bare en rosablogger. Jeg blogger om mye annet enn kosmetiske behandlinger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjestgitt Skrevet 28. november 2017 #514 Del Skrevet 28. november 2017 Herregud for en diskusjon, jeg mister et par hjerneceller sv de siste sidene. Noen vil bare ikke forstå 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 28. november 2017 #515 Del Skrevet 28. november 2017 1 minutt siden, Lovelulu skrev: Da er det merkelig at dette skjer hele tiden. Jeg har sett mye slik reklame fra klinikker. Da blir det tydeligvis ikke gjort noe med. Da syns jeg du skal melde dem til forbrukerombudet. De tjener grovt med penger på vår usikkerhet og gjør oss til slaver av urealistiske skjønnhetsidealet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 28. november 2017 #516 Del Skrevet 28. november 2017 4 minutter siden, Lovelulu skrev: Å du mener det er bare bloggere som gjør det, og har all skyld for det...På tide å våkne opp kanskje, vi lever i 2017. Selv om vi lever i 2017 er det mer viktig og tenke seg godt om og særlig nå som det er alt for mye kropps press for unge bloggere. Dere bloggere har ansvar for hva dere deler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 28. november 2017 #517 Del Skrevet 28. november 2017 1 minutt siden, Lovelulu skrev: Nå er ikke jeg akkurat gammel, og heller ikke bare en rosablogger. Jeg blogger om mye annet enn kosmetiske behandlinger. «Gammal» blogger = holdt på en stund. Det gikk litt fort, ser at den kunne misforstås Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lapper Skrevet 28. november 2017 #518 Del Skrevet 28. november 2017 Akkurat nå, Lovelulu skrev: Nå er ikke jeg akkurat gammel, og heller ikke bare en rosablogger. Jeg blogger om mye annet enn kosmetiske behandlinger. Ja det andre du blogger om er vekt,slanking,ja til og med bilde av vekta for og virkelig statuere hva vekta er. Noe som heller ikke burde gjøre om du gadd og følge sunn fornuft plakaten. Jo foresten... Jeg glemte katter og hunder. Men de er det lov og blogge om 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 28. november 2017 #519 Del Skrevet 28. november 2017 3 minutter siden, Lovelulu skrev: Nå er ikke jeg akkurat gammel, og heller ikke bare en rosablogger. Jeg blogger om mye annet enn kosmetiske behandlinger. Du er godt voksen og du skal vite bedre enn som så at du fronter et fake og falsk ideal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 28. november 2017 #520 Del Skrevet 28. november 2017 1 minutt siden, orfeus skrev: «Gammal» blogger = holdt på en stund. Det gikk litt fort, ser at den kunne misforstås Godt voksen kaller jeg det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg