Fantastica Skrevet 29. november 2017 #561 Del Skrevet 29. november 2017 Du Lovelulu, kan jeg få utfordre deg litt? Så vidt jeg kan se dreier blogginga di seg om tre ting: Skjønnhetsbehandlinger, luksusvesker og vektnedgang. Klarer du å blogge om andre ting? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Topptur Skrevet 29. november 2017 #562 Del Skrevet 29. november 2017 7 minutter siden, Lovelulu skrev: Hva jeg kommenterer på og ikke, er ikke din sak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 29. november 2017 #563 Del Skrevet 29. november 2017 4 minutter siden, Fantastica skrev: Du Lovelulu, kan jeg få utfordre deg litt? Så vidt jeg kan se dreier blogginga di seg om tre ting: Skjønnhetsbehandlinger, luksusvesker og vektnedgang. Klarer du å blogge om andre ting? Hvis du finner bloggen min uinteressant, kan du bare ka være å lese den. Selv om jeg blogger om mer også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinity Skrevet 29. november 2017 #564 Del Skrevet 29. november 2017 19 minutter siden, Lovelulu skrev: Hva jeg kommenterer på og ikke, er ikke din sak. Gjesp. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bottega Skrevet 29. november 2017 #565 Del Skrevet 29. november 2017 Eneste grunnen til at folk kanskje er inne på bloggen din, er for å se alt det elendige du legger ut. Var innom den i går, grøss. Sykt dårlig innhold og bilder. Går ikke inn dit igjen for å si det sånn. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bottega Skrevet 29. november 2017 #566 Del Skrevet 29. november 2017 23 minutter siden, Lovelulu skrev: Hvis du finner bloggen min uinteressant, kan du bare ka være å lese den. Selv om jeg blogger om mer også. Tviler på at hun er en bloggleser av deg. Hun var nok bare innom en gang slik som meg. Knis. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 29. november 2017 #567 Del Skrevet 29. november 2017 14 minutter siden, Bottega skrev: Eneste grunnen til at folk kanskje er inne på bloggen din, er for å se alt det elendige du legger ut. Var innom den i går, grøss. Sykt dårlig innhold og bilder. Går ikke inn dit igjen for å si det sånn. Men hvorfor kan du ikke bare la være å lese den? Føler du et stort behov for å være ufin mot meg, siden du må poengtere hvor dårlig bloggen min er. Jeg har forstått at du og enkelte andre syns det. Og det er helt greit for meg. Men det er vel ikke dette som er temaet i tråden?.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 29. november 2017 #568 Del Skrevet 29. november 2017 7 minutter siden, Lovelulu skrev: Men hvorfor kan du ikke bare la være å lese den? Føler du et stort behov for å være ufin mot meg, siden du må poengtere hvor dårlig bloggen min er. Jeg har forstått at du og enkelte andre syns det. Og det er helt greit for meg. Men det er vel ikke dette som er temaet i tråden?.. Enig, men da må heller ikke debattantene vri det til å handle om en enkeltblogger, ikke bloggeren selv heller. Temaet er bloggere og kosmetisk behandling, altså alle som fronter dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 29. november 2017 #569 Del Skrevet 29. november 2017 11 minutter siden, orfeus skrev: Enig, men da må heller ikke debattantene vri det til å handle om en enkeltblogger, ikke bloggeren selv heller. Temaet er bloggere og kosmetisk behandling, altså alle som fronter dette. Det er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 29. november 2017 #570 Del Skrevet 29. november 2017 Prøver og komme tilbake til trådens tema igjen. Jeg er for at alle bloggerne på alle blogg plattformer skulle ha skrevet under på en slaks sunn fornuft plakat hvor dem ikke fikk lov til og skrive om teamer som handler om og ta botox, restilan, juviderm, plastiske operasjoner og andre ting som har med kropp og kropps press som og oppgi vekt og kalorier på det dem spiser i løpet av en dag. Dette med oppgi vekt og kalorier hører ikke til temaet på tråden og var et eksempel. Jeg tror ikke det kommer til og skje men det hadde forebygget mye kropps press på dem yngre jentene og dem jentene som hater utseende sitt. Viss det viser seg at dem lovene som @orfeus har linket i tråden er gjeldene betyr det at blogg stedene må ta tak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantastica Skrevet 29. november 2017 #571 Del Skrevet 29. november 2017 1 time siden, Lovelulu skrev: Hvis du finner bloggen min uinteressant, kan du bare ka være å lese den. Selv om jeg blogger om mer også. Så svaret er nei. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 29. november 2017 #572 Del Skrevet 29. november 2017 6 minutter siden, Fantastica skrev: Så svaret er nei. Hva mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ingeniørfrue Skrevet 29. november 2017 #573 Del Skrevet 29. november 2017 Holder dere på ENDA 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
princesse Skrevet 29. november 2017 #574 Del Skrevet 29. november 2017 3 timer siden, Lovelulu skrev: Jeg har ikke brukt de forbudte ordene som botox osv i det innlegget jeg har skrevet nå. Så da har hvertfall ikke jeg gjort noe galt ☺️ Se her: 1:21.9.17 Trondheim, Botox og nails 2: 14.8.17 juvedem i love IT 3: 16.5.17juvederm,Botox osv 4:9.3. tatt Botox 5: 22.2. Botox og juvedem Å du har fortsatt ikke skrevet om dine Botox behandling på bloggen. Å en ting til... Dagens innlegg var kleint og dumt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 29. november 2017 #575 Del Skrevet 29. november 2017 22 minutter siden, Lovelulu skrev: Det er det. Hva er hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 29. november 2017 #576 Del Skrevet 29. november 2017 1 time siden, Lovelulu skrev: Men hvorfor kan du ikke bare la være å lese den? Føler du et stort behov for å være ufin mot meg, siden du må poengtere hvor dårlig bloggen min er. Jeg har forstått at du og enkelte andre syns det. Og det er helt greit for meg. Men det er vel ikke dette som er temaet i tråden?.. Kan du være så snill og slutte med å snakke om deg selv? Denne tråden er generell og handler om mange bloggere. Jeg kan ikke se at de er her inne og kommenterer hver eneste lille post. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 29. november 2017 #577 Del Skrevet 29. november 2017 10 minutter siden, Honey Dew skrev: Kan du være så snill og slutte med å snakke om deg selv? Denne tråden er generell og handler om mange bloggere. Jeg kan ikke se at de er her inne og kommenterer hver eneste lille post. Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovelulu Skrevet 29. november 2017 #578 Del Skrevet 29. november 2017 (endret) 25 minutter siden, Honey Dew skrev: Kan du være så snill og slutte med å snakke om deg selv? Denne tråden er generell og handler om mange bloggere. Jeg kan ikke se at de er her inne og kommenterer hver eneste lille post. Joda hvis dere slutter, skal jeg gjøre det. Nå er jeg bruker her da, og vært med i diskusjonen fra starten. Men når jeg blir spurt direkte spørsmål til meg og min blogg svarer jeg. Endret 29. november 2017 av Lovelulu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
princesse Skrevet 29. november 2017 #579 Del Skrevet 29. november 2017 11 minutter siden, Lovelulu skrev: Joda hvis dere slutter, skal jeg gjøre det. Nå er jeg bruker her da, og vært med i diskusjonen fra starten. Men når jeg blir spurt direkte spørsmål til meg og min blogg svarer jeg. Du kunne ikke tenke deg og svare på hvorfor du har så mange innlegg som omhandler Botox og juvedem 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benson Skrevet 29. november 2017 #580 Del Skrevet 29. november 2017 Jeg tenker at bloggere som skriver om kosmetiske behandlinger/inngrep bør være bevisst på hva de formidler og hvem de formidler det til. Jeg syns de bør ha et reflektert forhold til temaet og være klar over de negative konsekvensene det kan ha. « jeg syns ikke det er så farlig, jeg» og «folk må få bestemme selv», holder ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg