Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Just now, hvit.rose said:

Jeg skjønner ikke helt hva Isabel prøver å få ut av dette her. Alle vet jo at Gunilla er helt sprø, og grunnen til hun er med i Hollywoodfruene, at det blir mye underholdning. Det er jo ikke så mye å bevise akkurat? Isabel må jo skjønne at gunilla ikke kommer til å gi seg, det viser jo de andre sesongene gang på gang. Ingenting biter på hun der! Så da vil hun bare krangle da, Isabel altså?😬 Det virker jo egentlig som hun oppriktig blir lei seg av alt bråket!

Nå er det jo Isabell som lager bråk, når hun går offiselt både i programmet og media om at Gunilla har forfalsket ett forside av henne i ett veldig kjent blad, Jeg hadde også vært ganske forbanna om noen hadde gjort det mot meg. Så her synes jeg for en gangs skyld at Gunilla ikke er urimelig. 

Anonymkode: 7ddf6...39a

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Nå er det jo Isabell som lager bråk, når hun går offiselt både i programmet og media om at Gunilla har forfalsket ett forside av henne i ett veldig kjent blad, Jeg hadde også vært ganske forbanna om noen hadde gjort det mot meg. Så her synes jeg for en gangs skyld at Gunilla ikke er urimelig. 

"ut

Skrevet
6 minutter siden, hvit.rose said:

Jeg skjønner ikke helt hva Isabel prøver å få ut av dette her. Alle vet jo at Gunilla er helt sprø, og grunnen til hun er med i Hollywoodfruene, at det blir mye underholdning. Det er jo ikke så mye å bevise akkurat? Isabel må jo skjønne at gunilla ikke kommer til å gi seg, det viser jo de andre sesongene gang på gang. Ingenting biter på hun der! Så da vil hun bare krangle da, Isabel altså?😬 Det virker jo egentlig som hun oppriktig blir lei seg av alt bråket!

Og det har hun gjort uten bevis-og bare beskyld Gunilla om det, uten om å vite om det er sant eller ikke.

• Liker 5
Gjest Mattie16
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenkte mer generelt sett når hun snakker om Gunilla, iom hun mener det er Gunilla som er roten til alt ondt. Og det virket som både hun og Åsa oppriktig ble opprørt over Gunilla sin oppførsel i tidligere sesonger (og denne).

Skrevet
1 minutt siden, hvit.rose said:

Jeg tenkte mer generelt sett når hun snakker om Gunilla, iom hun mener det er Gunilla som er roten til alt ondt. Og det virket som både hun og Åsa oppriktig ble opprørt over Gunilla sin oppførsel i tidligere sesonger (og denne).

Ingen prøver å si at Gunilla er ett englebarn, men hvis isabell virkelig ikke vil krangle må hun slutte å slenge ved på bålet.

Her har Isabell like mye skyld som Gunilla.

• Liker 7
Gjest Mattie16
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ingen prøver å si at Gunilla er ett englebarn, men hvis isabell virkelig ikke vil krangle må hun slutte å slenge ved på bålet.

Her har Isabell like mye skyld som Gunilla.

Ja det var det som var poenget mitt, jeg lurer på hva Isabel prøver å få ut av dette her!

Skrevet
Just now, hvit.rose said:

Ja det var det som var poenget mitt, jeg lurer på hva Isabel prøver å få ut av dette her!

Ok, da er vi enig :)

• Liker 2
Gjest Mattie16
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ok, da er vi enig :)

Jepp😉 og da lurer jeg på om Isabel er så veldig smart.. eller bare en kranglefant.. Men får det ikke helt til å stemme, når det ser ut som hun oppriktig blir opprørt over Gunilla.

Skrevet

Jepp😉 og da lurer jeg på om Isabel er så veldig smart.. eller bare en kranglefant.. Men får det ikke helt til å stemme, når det ser ut som hun oppriktig blir opprørt over Gunilla.

Det er nok mye show og skuespilleri fra de begge.

Noe må de jo gjøre for å få være med programmet.

Gunilla har sagt hun har fått beskjed av produsende om å lage bråk., og det er også vanlig i andre reality show.

Skrevet
7 minutter siden, hvit.rose skrev:

Det er nok produksjonen som står bak her. Tror ikke hverken Isabell eller noen andre styrer dette selv. Dette er velregisserte situasjoner og hendelser gjennom hele sesongen.

Anonymkode: 3a3c3...5d4

• Liker 1
Gjest Mattie16
Skrevet

Men det er jo ikke alle deltagerne som lager bråk eller drama. Er det kun noen som får beskjed om det da? Høres rart ut. Maria M, Sofie prydz, Elena Belle, f eks, ikke noe bråk der.

Gjest Mattie16
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er nok produksjonen som står bak her. Tror ikke hverken Isabell eller noen andre styrer dette selv. Dette er velregisserte situasjoner og hendelser gjennom hele sesongen.

Men hun biter på gang på gang da..

Skrevet

Men hun biter på gang på gang da..

De er ute seertall.

Husker  Laguna Beach, og The hills, både Kristin og lauren har gått u å sagt at det var mye som de måtte gjøre forandre kamera. Men selvsagt går det personlighet, så dermed var det lettere å gjøre Kristin til bitchen,mens Lauren ble the good girl.

Og noen gjør hva som helst for å tjene penger og være i spotlighten.

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

enig, alle reality show er sånn. inkludert denne.

• Liker 2
Gjest Mattie16
Skrevet

Joda jeg skjønner at produsentene vil ha seertall, og lettere at noen blir badgirls enn andre. Men da må hun tydeligvis synes det er greit selv da, selv om hun senere i sesongen blir veldig opprørt. Jeg mener, tror ikke alle hadde giddet å bli satt i den posisjonen eller ha det imaget, gang på gang.

Skrevet
3 minutter siden, hvit.rose said:

Joda jeg skjønner at produsentene vil ha seertall, og lettere at noen blir badgirls enn andre. Men da må hun tydeligvis synes det er greit selv da, selv om hun senere i sesongen blir veldig opprørt. Jeg mener, tror ikke alle hadde giddet å bli satt i den posisjonen eller ha det imaget, gang på gang.

Jeg tror ikke de 2 er så bitre uvenner, det er spill for galaen.

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Galleriet? 

• Liker 3
Skrevet

Spill for gallesteinen kan det jo også være

600.jpg

Anonymkode: e99a4...389

• Liker 2
Gjest Mattie16
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du har sikkert rett, noe annet ville blitt for drøyt. Underholdende er det i hvert fall😁 sitter og ler av hver episode jeg😄

Gjest Mattie16
Skrevet
På 28.11.2017 den 1.59, Sacramone skrev:

Dette er faktisk bare helt krise!!

Vet ikke helt hva det er med bildet oppe til venstre fra 2015, får bare følelsen av å se henne opp i dåsa- er noe ubehagelig med de leppene..😱

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...