Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hun har opperert seg mye så jeg... Ikke bare leppene som hun bekrefter..

Anonymkode: 7ddf6...39a

Ja... Hun var da mye vakrere før. Hvorfor ødela hun seg slik?

Anonymkode: 8d666...f37

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åsa Westerlund som har vært med i noen tidligere sesonger

64139927.jpg

680w.jpg

Anonymkode: e99a4...389

• Liker 1
Skrevet

Pussig par forresten :fnise:

64380219.jpg

• Liker 6
Skrevet

Isabel og Åsa har jo ødelagt seg selv, de var veldig pene før. Trist når de ikke klarer å sin naturlige skjønnhet. Maria har fikset litt men ikke mere enn at det er innforbi synes jeg. Mannen hennes er jo helt skjønn da, merker at han er skikkelig glad i Maria.

• Liker 10
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Åsa Westerlund som har vært med i noen tidligere sesonger

64139927.jpg

680w.jpg

Dette er faktisk bare helt krise!!

• Liker 4
Skrevet

Holybalony! Bildene av Isabell Adrian ser ut som fem forskjellige damer! :hakeslepp: Skrekkelig! Sykt hva penger og operasjon kan gjøre... 
Maria syntes jeg ikke har forandret seg utenom å eldes, hun har jo fortsatt samme nese og ansikt, ikke operert seg. 
Åsa er det noe voksdukke aktig med, hvordan har hun fått så store øyne når hun hadde så små før?! Fins det virkelig operasjoner som gjør øynene og øyeeplene større på den måten? 

Anonymkode: 690cf...b4f

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Åsa er det noe voksdukke aktig med, hvordan har hun fått så store øyne når hun hadde så små før?! Fins det virkelig operasjoner som gjør øynene og øyeeplene større på den måten? 

Det er nok bare vinkelen på bilden fra 2007 som gjør at øynene ser mindre ut, pluss at hun har mye mer øyensminke på de to andre bildene, som jo gjør at øynene virker større :)

• Liker 2
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er nok bare vinkelen på bilden fra 2007 som gjør at øynene ser mindre ut, pluss at hun har mye mer øyensminke på de to andre bildene, som jo gjør at øynene virker større :)

Hun har den store flekken på haka som hun prøver å dekke til med sminke, hørt rykter om at det er hudkreft.  Hvis det er det syns jeg det er så rart at den ikke blir fjernet. 

Skrevet
4 minutter siden, Mystix skrev:

Hun har den store flekken på haka som hun prøver å dekke til med sminke, hørt rykter om at det er hudkreft.  Hvis det er det syns jeg det er så rart at den ikke blir fjernet. 

Hudkreft? :( Jeg trodde det var et fødselsmerke jeg. Jeg stusset sånn over hvorfor hun har fikset så mye, men ikke har prøvd å fjerne fødselsmerket.

Anonymkode: 8d666...f37

• Liker 2
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syntes hun ser ut som kattekvinnen nå.. Når huden over leppene blir forstørret så ser det bare kattete ut :/

Skrevet

De som fikser seg mye i ung alder vil nok få kjempeproblemer når alderen virkelig begynner å vises. Ingen fare for at de vil se lyset og godta seg selv som de er, så da er det operasjoner på rekke og rad helt til graven. Trist trend. 

Anonymkode: 333c2...555

• Liker 3
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

I tillegg har hun jo råd til sminkører, videografer og alt slikt.

Anonymkode: cc20f...0dd

Tipper sminkører og slikt er sponset av TV3 når hun skal på fruelunsjer, dates og slikt.  Tror ikke hun har råd til slikt til vanlig.  Tipper en sminkør tar seg GODT betalt for å komme hjem til noen å sminke i Hollywood.  Ser du på alt rælet hun har hjemme ser det ikke ut som om hun råd til å betale tusenvis på sminkører. 

• Liker 4
Skrevet
7 timer siden, Mystix skrev:

Det er hudkreft ja, hun snakket om det i en eldre sesong og har fjernet store hudkreftføflekker på rumpa og magen også. Hun skulle illustrere arrene hun hadde på rompa etter hudkreften og lagde en stor sikrel på størrelse med halve rumpeballen så dette er noe hun tydeligvis har vært/er ordentlig angrepet av. 
Tenker at grunnen til at den ikke fjernes er fordi den vil komme tilbake igjen og da er det ikke noe poeng å fjerne. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg syntes leppene til hun nye Belle dama er helt nydelige! Er fasongen lagd sånn med fillers tror dere eller har hun naturlig sånn kattemunn form? 

Gjest Mattie16
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syntes leppene til hun nye Belle dama er helt nydelige! Er fasongen lagd sånn med fillers tror dere eller har hun naturlig sånn kattemunn form? 

Jeg synes de ser operert ut, slik som leppene til Isabel Adrian.

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel den nye metoden de bruker? Husker ikke hva det heter i farten, men det er jo det Kristine Ullebø gjorde vel?

Uansett syns jeg hun ser helt idiot ut med de leppene. 

Anonymkode: cc20f...0dd

• Liker 3
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du får sånne lepper når du kliner den mot en glassvegg og drar den nedover. 

Anonymkode: afeb6...cc5

• Liker 7
Skrevet

Jeg er  enig med Gunilla her, en innbydelse om verken hvor eller når med overnatting hadde jeg takket nei til.

Her synes jeg Isabell oppførte seg dårlig. Når hun ikke skjønner at det (som jeg har skrevet) blir reagert på.

• Liker 6
Skrevet

Her synes jeg isabell her en bitch, og jeg forstår hva Gunilla mener med forsiden, og jeg synes faktisk hin fortjenner en unskylding,

her virker jo Isabell blåst.. I denne sitausjonen.

• Liker 5
Gjest Mattie16
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hva Isabel prøver å få ut av dette her. Alle vet jo at Gunilla er helt sprø, og grunnen til hun er med i Hollywoodfruene, at det blir mye underholdning. Det er jo ikke så mye å bevise akkurat? Isabel må jo skjønne at gunilla ikke kommer til å gi seg, det viser jo de andre sesongene gang på gang. Ingenting biter på hun der! Så da vil hun bare krangle da, Isabel altså?😬 Det virker jo egentlig som hun oppriktig blir lei seg av alt bråket!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...