AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #121 Skrevet 13. desember 2017 Just now, trinelise50 said: serien er jo basert på de.. Og siden de var så populære ble det laget en svensk versjon (denne), som ble hit og så en norsk en som ble kanselert da den ikke ble en hit. Anonymkode: 7ddf6...39a
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #122 Skrevet 14. desember 2017 Kan ikke noen riste litt selvinnsikt inn i Gunilla og få henne ut av den fjerne boblen av galskap hun er i? 🙈 Anonymkode: c1d17...1fc 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #123 Skrevet 14. desember 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan ikke noen riste litt selvinnsikt inn i Gunilla og få henne ut av den fjerne boblen av galskap hun er i? 🙈 Anonymkode: c1d17...1fc Haha tror mange har tenkt den tanken!🙊 Galeste dama på TV! Anonymkode: 77945...723 2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #124 Skrevet 14. desember 2017 Jeg liker Maria best av egentlig alle fruene som har vært med. Hun virker mest sympatisk og hyggelig. Ikke mye drama med henne. Hun er vel rundt 50, men ser ut som en forvokst 20 åring Trist hvordan noen av de ender opp. For mye fillers og plastikk kirurg. Anonymkode: c7c41...f6f 4
Hoppetaujenta Skrevet 14. desember 2017 #125 Skrevet 14. desember 2017 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker Maria best av egentlig alle fruene som har vært med. Hun virker mest sympatisk og hyggelig. Ikke mye drama med henne. Hun er vel rundt 50, men ser ut som en forvokst 20 åring Trist hvordan noen av de ender opp. For mye fillers og plastikk kirurg. Anonymkode: c7c41...f6f Helt ærlig, jeg syns at Maria ser ut som en nokså vellykket transe. Det er ikke vondt ment. Leste i svensk dameblad at nå var siste ungen ute av redet, så hun skulle sexe seg opp og begynne å gå i kortere skjørter m.m. og "ta vare på mannen" enda bedre. Det sto også at det ikke manglet på fremmede kvinner som forsøkte å få tak i mannens oppmerksomhet og da ble hun sint, sjalu og satt dem på plass, for mannen sin skulle hun kjempe for. Det er jo bra det. Dessuten er det alltid en mulighet for at det ikke er helt sant når det står i sånne blader og jeg tar høyde for det. Hva holder hun egentlig på med nå når ungene er ute av redet? De har pusset opp stort og dyrt, hun har hjelp til alt hun trenger hjelp til, har egentlig ingen egen jobb selv om hun forsøker å få det til å se sånn ut. Vesker og vin i Marias navn, men det er vel ikke akkurat hun som gjør grovarbeidet der heller. Jeg forstår nok ikke helt den livsstilen og hadde ikke likt å leve slik selv. Hadde blitt veldig rikt på penger, men også veldig tomt ellers. Et liv hvor man går veldig opp i å ha et perfekt og "spennende" ytre mens man danderer perfekt sammensatte puter på to sofaer må jeg nok si neitakk til hvis noen skulle spørre meg. Så nå vet alle det der ute. Nytter ikke å bønnfalle denne jenta. 3
sportsidiot Skrevet 14. desember 2017 #126 Skrevet 14. desember 2017 På 27.11.2017 den 23.00, AnonymBruker skrev: Det har skjedd saker og ting i ansiktsfjøla hennes oppigjennom årene ja. På tide med et aldri så lite "før og etter" show: Anonymkode: e99a4...389 Shit, mye penere før! 5
Bottega Skrevet 14. desember 2017 #127 Skrevet 14. desember 2017 Fader Gunilla er gal. Lyver om at Isabel kløp henne?? Hahaha 2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #128 Skrevet 14. desember 2017 1 time siden, Hoppetaujenta skrev: Helt ærlig, jeg syns at Maria ser ut som en nokså vellykket transe. Det er ikke vondt ment. Leste i svensk dameblad at nå var siste ungen ute av redet, så hun skulle sexe seg opp og begynne å gå i kortere skjørter m.m. og "ta vare på mannen" enda bedre. Det sto også at det ikke manglet på fremmede kvinner som forsøkte å få tak i mannens oppmerksomhet og da ble hun sint, sjalu og satt dem på plass, for mannen sin skulle hun kjempe for. Det er jo bra det. Dessuten er det alltid en mulighet for at det ikke er helt sant når det står i sånne blader og jeg tar høyde for det. Hva holder hun egentlig på med nå når ungene er ute av redet? De har pusset opp stort og dyrt, hun har hjelp til alt hun trenger hjelp til, har egentlig ingen egen jobb selv om hun forsøker å få det til å se sånn ut. Vesker og vin i Marias navn, men det er vel ikke akkurat hun som gjør grovarbeidet der heller. Jeg forstår nok ikke helt den livsstilen og hadde ikke likt å leve slik selv. Hadde blitt veldig rikt på penger, men også veldig tomt ellers. Et liv hvor man går veldig opp i å ha et perfekt og "spennende" ytre mens man danderer perfekt sammensatte puter på to sofaer må jeg nok si neitakk til hvis noen skulle spørre meg. Så nå vet alle det der ute. Nytter ikke å bønnfalle denne jenta. Enig Jeg likte Maria godt i de første sesongene men etterhvert begynte hun å bli kjedelig. Det eneste hun gjør er å kjøpe interiørting nesten, ikke så spennende Det var litt mer liv i Maria da hun var venner med Mindy. Jeg lurer på hva som skjedde der? Kan nesten virke ut som om familien presset Maria til å avslutte vennskapet og det er ikke OK Husfruene jeg har likt best er dessverre de som bare fikk en sesong. Siv Cotton og Sofie Prydz Anonymkode: 8d666...f37
Bottega Skrevet 14. desember 2017 #129 Skrevet 14. desember 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig Jeg likte Maria godt i de første sesongene men etterhvert begynte hun å bli kjedelig. Det eneste hun gjør er å kjøpe interiørting nesten, ikke så spennende Det var litt mer liv i Maria da hun var venner med Mindy. Jeg lurer på hva som skjedde der? Kan nesten virke ut som om familien presset Maria til å avslutte vennskapet og det er ikke OK Husfruene jeg har likt best er dessverre de som bare fikk en sesong. Siv Cotton og Sofie Prydz Anonymkode: 8d666...f37 Tror ikke Mindy var særlig bra for Maria.. var noe sånn
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #130 Skrevet 14. desember 2017 5 minutter siden, Bottega skrev: Tror ikke Mindy var særlig bra for Maria.. var noe sånn Sa Maria selv eller familien? Anonymkode: 8d666...f37
Hoppetaujenta Skrevet 14. desember 2017 #131 Skrevet 14. desember 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var litt mer liv i Maria da hun var venner med Mindy. Jeg lurer på hva som skjedde der? Kan nesten virke ut som om familien presset Maria til å avslutte vennskapet og det er ikke OK Anonymkode: 8d666...f37 Ikke vet jeg, men A: kanskje de to sammen ble veldig som fnisete ungjenter igjen (det ble de jo) og Maria forsvant litt bort fra sin opprinnelige voksne rolle - kanskje familien ble ukomfortabel med dette? B: kanskje Mindy ble for populær og tok for mye rampelys fra Maria?
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #132 Skrevet 14. desember 2017 Liker ikke Isabel, hun er skikkelig stuck up. En litt mildere versjon av Anna Ancka. Anonymkode: 7ddf6...39a 6
Bottega Skrevet 14. desember 2017 #133 Skrevet 14. desember 2017 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sa Maria selv eller familien? Anonymkode: 8d666...f37 Jeg mener bare å ha hørt det, men ser ingen steder at familien hennes «tvang» henne til å avslutte vennskapet 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #134 Skrevet 14. desember 2017 50 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Ikke vet jeg, men A: kanskje de to sammen ble veldig som fnisete ungjenter igjen (det ble de jo) og Maria forsvant litt bort fra sin opprinnelige voksne rolle - kanskje familien ble ukomfortabel med dette? B: kanskje Mindy ble for populær og tok for mye rampelys fra Maria? Kanskje, til begge to 6 minutter siden, Bottega skrev: Jeg mener bare å ha hørt det, men ser ingen steder at familien hennes «tvang» henne til å avslutte vennskapet Det kan nesten virke sånn ut. Altså, greit nok at de kanskje var for mye sammen, men å avslutte vennskapet HELT? Anonymkode: 8d666...f37
Djungelvrål Skrevet 14. desember 2017 #135 Skrevet 14. desember 2017 Lurer på hvor datteren til Gunilla har blitt av, flyttet ut? Rart ikke Gunilla har sagt noe om det...
Hoppetaujenta Skrevet 14. desember 2017 #136 Skrevet 14. desember 2017 Datteren blir stor etter hvert og har nok fått en egen stemme som selv Gunilla må gi seg over for. Tenåringsjente vil ikke gjøre som rar mor vil - venninner og skole er det viktigste i verden akkurat nå. Det er isåfall bra for henne. Hun har måttet finne seg i veldig mye merkelig syns jeg. Det ser ut til at hun går mot en poserende modellverden på instagrammen sin i alle fall. Veldig pen, veldig sminket, veldig tynn og akkurat slik det er populært å være. Jaja...vi får håpe at hun utvikler fornuft og at det går bra med henne... 5
smalls Skrevet 14. desember 2017 #137 Skrevet 14. desember 2017 Min favoritt var Anna Anka. Hun var vel bare med i en sesong? Den første. Hun var ikke redd for å si meningene sine i alle fall. Sjokkerte og var ikke mye filter på dama, men jeg likte ho. Maria hadde vært mye penere hvis hun toner ned det blonde håret og sminken. Isabel har virkelig ødelagt sitt naturlige vakre ansikt. Nesten ikke til å kjenne igjen. Bare trist Jeg tror noen synes det er gøy å terge på Gunilla. Var det ikke hun Åsa som syntes det var så gøy? Hadde en venninne som var litt lik Gunilla. Folk elsket å terge på henne og fyre henne opp. De synes det var gøy siden hun ble så sur.men jeg synes det er litt dårlig gjort når de VET de heller bensin på bålet, så eksploderer det. Lager bare dårlig stemning for alle 5
Bottega Skrevet 14. desember 2017 #138 Skrevet 14. desember 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Kanskje, til begge to Det kan nesten virke sånn ut. Altså, greit nok at de kanskje var for mye sammen, men å avslutte vennskapet HELT? Anonymkode: 8d666...f37 Ja, vi vet da ikke hva som har skjedd?
Duff Skrevet 14. desember 2017 #139 Skrevet 14. desember 2017 Gunilla er nok ikke en enkel person i utgangspunktet men å bevisst fyre på alt hun gjør er dårlig gjort. Isabella setter seg selv i ett dårlig lys når hun gjør Det, samme med Åsa. Synes ikke det er stort bedre personlighetstrekk enn hva gunilla har. Hvis jeg skal være litt empatisk så er Gunilla i en vond spiral som hun ikke kommer ut av samme hva hun gjør. Må være tungt å ha det slik. Ang Maria og Mindy. Kan det være produsentene av serien som har bestemt at Mindy ikke skal være med? De svenske damene får jo betalt for å være med i serien og Mindy fikk jo etter hvert like mye plass som Maria. 2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2017 #140 Skrevet 14. desember 2017 Just now, Duff said: Gunilla er nok ikke en enkel person i utgangspunktet men å bevisst fyre på alt hun gjør er dårlig gjort. Isabella setter seg selv i ett dårlig lys når hun gjør Det, samme med Åsa. Synes ikke det er stort bedre personlighetstrekk enn hva gunilla har. Hvis jeg skal være litt empatisk så er Gunilla i en vond spiral som hun ikke kommer ut av samme hva hun gjør. Må være tungt å ha det slik. Ang Maria og Mindy. Kan det være produsentene av serien som har bestemt at Mindy ikke skal være med? De svenske damene får jo betalt for å være med i serien og Mindy fikk jo etter hvert like mye plass som Maria. De er uvenner. har ikke hatt kontakt siden serien i 2013 tror jeg det var. (maria og mindy) Anonymkode: 7ddf6...39a 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå