Gå til innhold

Svenske hollywood fruene

Fremhevede innlegg

Skrevet
53 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Det er snart jul og jeg syns vi skal kose oss med litt oppfriskende gjensyn med noen av mange høydepunkt
eller lavmål, alt etter som en ser det. :fnise: 

Hun er helt koko!! 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Det er snart jul og jeg syns vi skal kose oss med litt oppfriskende gjensyn med noen av mange høydepunkt
eller lavmål, alt etter som en ser det. :fnise: 

Stakkars Maria. Hun ser skikkelig ukomfortabel ut der hun sitter imellom Åsa og Gunilla 😔

Skrevet (endret)

Men verste er at Agnes Nicole har fått med seg John Aniston i den filmen (far til Jennifer Aniston) hvordan har hun klart det? :P Må ha brukt mye av pengene på å få han med.

Endret av Christy89
Skrevet

Sett de gamle episodene i tidligere sesonger jeg ikke har fått sett-

får en idiot Åsa er..

Anonymkode: 7ddf6...39a

• Liker 2
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sett de gamle episodene i tidligere sesonger jeg ikke har fått sett-

får en idiot Åsa er..

Jeg ser og gamle episoder nå. Det fantes vel knapt uenigheter i de første sesongene (de med de lepardelskende damene). Det har tatt mer og mer av og etter at Åsa kom til eksploderte det. 

• Liker 1
Skrevet
Just now, Duff said:

Jeg ser og gamle episoder nå. Det fantes vel knapt uenigheter i de første sesongene (de med de lepardelskende damene). Det har tatt mer og mer av og etter at Åsa kom til eksploderte det. 

Ja Isabell og Åsa.

Men Åsa var skikkelig ille, men spå utrolig kjedelig å med allle opperasjonene og healing/hunted house etch storylinene.

Hun virker jo helt koko hun og, Isabell kan du og glimte en nogelunde normal person som er stuck up.

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Christy89 skrev:

Men verste er at Agnes Nicole har fått med seg John Aniston i den filmen (far til Jennifer Aniston) hvordan har hun klart det? :P Må ha brukt mye av pengene på å få han med.

Agnes Nicole er en likanes kvinne som har mange kontakter og venner, med et vennlig og vakkert vinnende vesen er det nok ikke så vanskelig for hun å bli venn med folk, hun virker også omtenksom syns jeg så de har vel kjent hverandre noen år da :) Han er vel en nobody uansett han, så det er vel ikke så overraskende eller rart er det? Ikke akuratt som det er brad pitt status det er snakk om :P 

Anonymkode: 690cf...b4f

• Liker 1
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Agnes Nicole er en likanes kvinne som har mange kontakter og venner, med et vennlig og vakkert vinnende vesen er det nok ikke så vanskelig for hun å bli venn med folk, hun virker også omtenksom syns jeg så de har vel kjent hverandre noen år da :) Han er vel en nobody uansett han, så det er vel ikke så overraskende eller rart er det? Ikke akuratt som det er brad pitt status det er snakk om :P 

Hva heter han der platisk surgery fyren?

Skrevet

Kan ikke Isabell bare si unskyld?

• Liker 5
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan ikke Isabell bare si unskyld?

Ja det tenker jeg og. Er det så himla farlig når man vet hvor mye det betyr for den andre. 

• Liker 3
Skrevet

Hun der Åsa var FÆL. Hun elsket å krangle med Gunilla og var jo hun som alltid startet det. Det er tydelig at Gunilla ikke er helt i vater og har nok en diagnose. Derfor er det dårlig gjort å fyre henne opp når hun blir på den måten. Åsa var utrolig umoden og på grensen til å være en mobber.

Jeg synes ikke det er gøy å se på all den krangling. Det blir for mye. Føler noen gjør seg til for kameraet.

Anonymkode: b873a...62a

• Liker 6
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Åh, trodde han var litt der oppe siden han er faren til Jennifer, men tok vel feil :fnise:Husker han egentlig bare fra gode og onde dager som Victor når jeg tenker meg om. 🤔

• Liker 1
Gjest justcurious
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun der Åsa var FÆL. Hun elsket å krangle med Gunilla og var jo hun som alltid startet det. Det er tydelig at Gunilla ikke er helt i vater og har nok en diagnose. Derfor er det dårlig gjort å fyre henne opp når hun blir på den måten. Åsa var utrolig umoden og på grensen til å være en mobber.

Jeg synes ikke det er gøy å se på all den krangling. Det blir for mye. Føler noen gjør seg til for kameraet.

Anonymkode: b873a...62a

Helt enig! Synes faktisk synd på Gunilla, selv om dama er helt sprø.

Skrevet
7 timer siden, Christy89 skrev:

Åh, trodde han var litt der oppe siden han er faren til Jennifer, men tok vel feil :fnise:Husker han egentlig bare fra gode og onde dager som Victor når jeg tenker meg om. 🤔

Åja, visste ikke at han hadde vært med i Gode og onde dager. men men, fortsatt ganske avdanka "kjendis " da :P 

Skrevet

Gunilla var pen i sine yngre dager

B1yGE4nIgAI5HS8.jpg.a626ab239f4c932db13f00d35a4be74c.jpg

Anonymkode: 43d23...6ae

• Liker 8
Gjest Citronella
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Gunilla var pen i sine yngre dager

B1yGE4nIgAI5HS8.jpg.a626ab239f4c932db13f00d35a4be74c.jpg

Anonymkode: 43d23...6ae

Hun var helt nydelig. En klassisk skjønnhet på linje med Greta Garbo.

Skrevet
2 minutter siden, Citronella skrev:

Hun var helt nydelig. En klassisk skjønnhet på linje med Greta Garbo.

Jeg syns fremdeles hun er pen på en måte, hun har sterke trekk. Men personligheten ødelegger jo....  Var hun en stor modell, aldri hørt om henne før Hollywoodfruene?

Gjest Citronella
Skrevet
13 minutter siden, Peonjenta skrev:

Jeg syns fremdeles hun er pen på en måte, hun har sterke trekk. Men personligheten ødelegger jo....  Var hun en stor modell, aldri hørt om henne før Hollywoodfruene?

Ja, hun er fortsatt svært pen. Jeg mener hun gjorde noen gode shots for magasiner, samt hun gjorde reklame med ben i fokus. Hun har fortsatt killer legs. Og jeg synes det er flott at hun aldes md verdighet, ikke mye som kan sees iallefall av inngrep. Og hun er ikke så mager; det hjelper på utseende når man når en viss alder. Men det sinnet hennes er ille! Men hun er forsåvidt interessent som person.

Skrevet

Gunilla burde begynne å trene skikkelig og få rettet opp sin begynnende gammel-dame-holdning i ryggen.
Hun har en sjanse til å se yngre ut lengre da og utseendet er viktig for henne, ingen tvil om det.
Det tidlige modellbildet over der; jeg kan se hennes datters ansiktstrekk i det. :jepp: 

• Liker 3
Skrevet
På 27.11.2017 den 23.00, AnonymBruker skrev:

Det har skjedd saker og ting i ansiktsfjøla hennes oppigjennom årene ja. På tide med et aldri så lite "før og etter" show:

26s30-adrian-346__mngl_20101026ab5x030,nje_1.indd_4896.jpg

isabel_adrian.jpg

IsabelRobinson2.jpg

680.jpg

sdlsz013937-nh.jpg

adrians_panik_8.jpg

Anonymkode: e99a4...389

Er det tre første bildene også Isabel? Ser i såfall ut som ett helt annet menneske 😲😲😲

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...