Gå til innhold

Jeg synes typen min var litt ekkel her om dagen


potetgulljenten

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Mulig ts er sammen med eksen min. Han ble sint for at jeg gråt dagen jeg fant ut at bestemoren min døde, fordi han hadde gledet seg til å ta meg bakfra. Så han stod og knadde kuken og kjeftet til jeg gav etter å lot han pule mg så jeg kunne få støtte etterpå. Måtte bytte sex for støtte er så innmari feil.

Anonymkode: 74398...4a3

Dette tror jeg ikke noe på.

Anonymkode: e3dc2...8fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette tror jeg ikke noe på.

Anonymkode: e3dc2...8fd

Det forandrer ikke på at det faktisk skjedde, og han gjorde liknende ting ofte. Men jeg er glad du har hatt så mye flaks med menn i livet ditt at du har sluppet unna typer som ts sin, og min ex

Anonymkode: 74398...4a3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.11.2017 den 20.11, AnonymBruker skrev:

Hvis du synes det er upassende, så sier du noe. "Seriøst? Gå på badet om du skal gjøre det".

Hva er det med jenter som forholder seg passive som om de var oppblåsbare dukker? Si det du mener.

Anonymkode: 5c650...bbb

Hva er det menn som gjør så drøye ting seksuelt, at jenter blir helt satt ut og handlingslammet av sjokket over at det er mulig.. ?

Anonymkode: e14d7...e96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen min hadde sex med meg mens jeg gråt over katten min over 11 år hadde dødd. 

Glad jeg dumpa han. 

Anonymkode: 43c58...f66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.11.2017 den 22.07, Axl Rose skrev:

Ja æsj. Tenk at typen jokket på henne. Æsj gris! Mannfolk er så grisete ass. Giiid ass.

TS, du sa det var ok selv. Du trenger ikke mene noe som helst og det er greit å være lei seg, men når du sa det gikk greit og lot han gjøre det og etterpå synes det er ekkelt? Det blir litt teit. 

Ja kjempe teit at man ikke alltid klarer å styre følelsene sine i slike situasjoner. Sinnsykt teit at hun fikk følelse av det var ekkelt etterpå. Sikkert planlagt av hun og. Det er bare så teit!!! At det går an, jeg er bare så enig med deg! Skikkelig super teit av henne................................

Anonymkode: 9e7e9...ec7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dette tror jeg ikke noe på.

Anonymkode: e3dc2...8fd

Lol? Er du serr? 

Da har du ikke gått igjenom så mye med menn..........

Anonymkode: 9e7e9...ec7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 27.11.2017 den 1.25, AnonymBruker skrev:

Eksen min hadde sex med meg mens jeg gråt over katten min over 11 år hadde dødd. 

Glad jeg dumpa han. 

Anonymkode: 43c58...f66

Jeg hadde også en katt jeg var skikkelig glad i. Kunne aldri ha tenkt meg å hatt sex etter at ett av dyrene mine hadde gått bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OPPDATERING.

Hei igjen alle sammen. Takk for gode råd. Etter å ha lest her har jeg nå kommet frem til at han sikkert bare gjorde det fordi han synes det er vanskelig å vise at han er glad i meg når jeg er litt følsom.

Jeg snakket litt med kjæresten min om  det. Han sa som dere at han trodde at jeg ville føle meg litt bedre om han viste at han var glad i meg. Det er jo forsåvidt sant at jeg føler meg bedre når han viser han er glad i meg. 

Igjen, tusen takk for alle gode råd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...