Gå til innhold

Jeg synes typen min var litt ekkel her om dagen


potetgulljenten

Anbefalte innlegg

Jeg går for øyeblikket gjennom en veldig tung tid. I går da jeg og samboeren min skulle legge oss, var han som vanlig opphisset. Da jeg har hatt kjempemye å tenke på i det siste, ble det rett og slett bare for mye for meg. Jeg begynte å gråte. Jeg beklaget for at jeg var så teit til typen min, men at det bare ble litt sånn følelsesmessig overload. 

Typen min sa at det gikk greit og at jeg ikke var teit. Han holdt rundt meg i noen minutter og sa noen trøstende ord. Han var fortsatt opphisset, og begynte så åjokke på meg, og onanere mens jeg lå der og snufset. Jeg sa at det gikk greit. Han onanerte videre og kom på magen min. Etterpå hadde jeg litt balendede følelser. En det av meg synes han gikk litt for langt. Jeg følte på en måte at det var en skikkelig egoistisk måte å trøste meg på. En annen side mener det går greit, og at det tross alt ikke er hans feil at jeg har så mye å tenke på for tiden. 

Jeg vet ikke helt hva jeg skal mene.... 

Jeg har aldri skrevet her før, har bare stalket på andre. Det hadde vært spennende å høre hva dere mener.
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så innmari upassende oppførsel. At han syns det er opphissende at du er lei deg og har det vondt er ganske på kanten. 

Anonymkode: f0658...c19

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, potetgulljenten skrev:

Jeg går for øyeblikket gjennom en veldig tung tid. I går da jeg og samboeren min skulle legge oss, var han som vanlig opphisset. Da jeg har hatt kjempemye å tenke på i det siste, ble det rett og slett bare for mye for meg. Jeg begynte å gråte. Jeg beklaget for at jeg var så teit til typen min, men at det bare ble litt sånn følelsesmessig overload. 

Typen min sa at det gikk greit og at jeg ikke var teit. Han holdt rundt meg i noen minutter og sa noen trøstende ord. Han var fortsatt opphisset, og begynte så åjokke på meg, og onanere mens jeg lå der og snufset. Jeg sa at det gikk greit. Han onanerte videre og kom på magen min. Etterpå hadde jeg litt balendede følelser. En det av meg synes han gikk litt for langt. Jeg følte på en måte at det var en skikkelig egoistisk måte å trøste meg på. En annen side mener det går greit, og at det tross alt ikke er hans feil at jeg har så mye å tenke på for tiden. 

Jeg vet ikke helt hva jeg skal mene.... 

Jeg har aldri skrevet her før, har bare stalket på andre. Det hadde vært spennende å høre hva dere mener.
 

er dette virkelig et 1 verdenskrig problem eller ? dere gir hverandre oralsex og slikker hverandre i rævhullet, men det er ekkelt at han runker og kommer på magen din ? han var kåt og måtte få det ut, trengte ikke å komme på magen, ser ikke meningen med det heller. men at han skal runke og få det ut så det går over må da han få lov til uten at du skal være hysterisk

Anonymkode: 3a342...46e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, potetgulljenten skrev:

Jeg sa at det gikk greit. Han onanerte videre og kom på magen min.

Kommunikasjon er stikkordet. Ikke si at det er greit når du ikke mener det. Hvis han lå med deg, ville du tenkt det var voldtekt i ettertid? Du sa det var greit.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så innmari upassende oppførsel. At han syns det er opphissende at du er lei deg og har det vondt er ganske på kanten. 

Anonymkode: f0658...c19

Han var opphisset før hun begynte å surve. Og hun sa det var ok.

Anonymkode: fd928...43f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nok et bevis på at kvinner ønsker seg roboter og ikke partnere. 

Anonymkode: b62b5...92f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Horten Market skrev:

Kommunikasjon er stikkordet. Ikke si at det er greit når du ikke mener det. Hvis han lå med deg, ville du tenkt det var voldtekt i ettertid? Du sa det var greit.

Hvorfor drar inn denne hypotesen?

Anonymkode: e3dc2...8fd

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, GiftMann38 skrev:

Kan vel tenkes at han har behov utover å høre på at du har det tungt også.

Vel. De behova stikker man vekk i en sånn her stund!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nok et bevis på at kvinner ønsker seg roboter og ikke partnere. 

Anonymkode: b62b5...92f

Herrefred 😂

Anonymkode: f0658...c19

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden gikk down hill fort. Det er upassende, kåt eller ikke. Han kunne heller tatt seg en tur på badet, selvom han har "behov". Hvem har vel ikke det. 

Anonymkode: f0658...c19

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, GiftMann38 skrev:

Kan vel tenkes at han har behov utover å høre på at du har det tungt også.

Seriøst? Kjæresten din gråter, du trøster, du jokker og runker ikke på henne når hun ligger og snufser i senga. Enhver anstendig kjæreste setter sine seksuelle behov til side der og da for å trøste partner. Eventuelt stikker man på do og onanerer etterpå. Overrasket over at det er så mange i tråden som synes dette er greit.

Anonymkode: e3dc2...8fd

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...