Gå til innhold

Voldtekter av barn utført av muslimer dysses ned av norske medier


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange, mer liberale muslimer sier selv at svært mange muslimer er aggressive, har dårlige holdninger til vesten generelt og kvinner spesielt, og er i ferd med å endre syn til et langt mer radikalt islam. Dette er et stort problem, og noe vi må ta på det dypeste alvor. Man finner ikke tilsvarende problemstillinger innenfor andre innvandrergrupper. Så får det heller være at vi tråkker på et par såre muslimtær og et par dumsnille og engstelige politikertær dersom (forhåpentligvis når) vi stiller klarere krav om tilpasning til disse menneskene. Tilpass deg og godta et vestlig levesett eller åk ut!

Anonymkode: 6931e...538

Du sier det jo selv, liberale muslimer. Nettopp derfor er det viktig å skille. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

48 minutter siden, Mari Y said:

Det har jo en relevans at folk bruker dette som at dette er særskilt 'muslimsk'. Det blir som å kalle det spesielt 'jødisk' eller spesielt 'kristent'. Man fremstiller det som at dette er et spesielt problem med muslimer eller innvandrere. Som om dette ikke var et problem over hele verden 

Herre Jesus, skjønner du hva jeg skriver? Leser du ordene som jeg skriver? Er du enig i det jeg skriver? Mener du at jeg tar feil? 

Og ja det er spesielt problem med Muslimer av demografi Mellom østen og Afrika med kulturen som de har, ikke med Indonesia eller ortodokse muslimer i Albania. Det er ganske rart i Norge å si at kvinner er urene fordi de ikke er muslimer, jeg har ikke en enste gang hørt dette fra en Etnisk norsk person men jeg har sett på youtube at Imamer i Norge gjør dette og en muslimsk kvinne på dette forumet sagt det. Det er noe galt med deg bokstavelig talt, om du ikke forstår dette og kaller dette for fremmedfrykt.     

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Mari Y said:

Det er forskjell på og å addressere barnemishandling til og med i innvandrermiljøer, og å bevisst gjøre det på en måte som fremmer et ensidig negativt bilde av en hel gruppe mennesker. Ikke det samme 

Er du seriøs? 1400 barn som ble overgrepet og grommet på en by med ca 200 000, 5 pakistansk gjenger med hjelp av etniske britiske damer som fraktet disse barna rundt som var fri til gjøre hva de vil, fordi folk som deg roper rasist og fremmedfrykt. Om du ikke skjønner dette folk kommer til å ta saken i egne hender om ikke orden kommer og Muslimer tar et oppgjør med disse grisene og pedo gjengene som bruker Koranen som skjold.

Jeg blir ganske kvalm å snakke med deg, personer som deg er grunnen til at folk er redde å gjøre noe med disse gjengene. Og spar meg "ikke dra alle over en kam" argumentet, det er ingen som sier alle muslimer er onde her om så pek dem ut til meg.

Si meg dette Flesteparten av Sunni muslimer anser Sharia overlegent, hvordan kan vi integrere personer som ikke ønsker å følge norsk lov?      

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Mari Y skrev:

Nei, men samtidig er det forskjell på å ta tak i disse tingene for å belyse problemet og det å gjøre det for å spre fordommer og fremmedfrykt 

Det er jeg enig i, selvfølgelig er det mindretallet som bedriver slikt både av muslimer og katolske prester, når det gjelder muslimer er det nok mer sosiale forklaringer en religion, det samme som vi bla ser i denne bygda i Nord-Norge Tysfjord, der de fleste er Læstianere 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, ElinX0Xpoliti skrev:

Herre Jesus, skjønner du hva jeg skriver? Leser du ordene som jeg skriver? Er du enig i det jeg skriver? Mener du at jeg tar feil? 

Og ja det er spesielt problem med Muslimer av demografi Mellom østen og Afrika med kulturen som de har, ikke med Indonesia eller ortodokse muslimer i Albania. Det er ganske rart i Norge å si at kvinner er urene fordi de ikke er muslimer, jeg har ikke en enste gang hørt dette fra en Etnisk norsk person men jeg har sett på youtube at Imamer i Norge gjør dette og en muslimsk kvinne på dette forumet sagt det. Det er noe galt med deg bokstavelig talt, om du ikke forstår dette og kaller dette for fremmedfrykt.     

Ja, men du bør også takle et motsvar. 

Demografisk er det 1.5 milliarder på verdensbasis og nest største religion. Det blir bare for enkelt å skulle følge en så snever logikk, og Youtube er hvertfall ikke til å stole på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, ElinX0Xpoliti skrev:

Er du seriøs? 1400 barn som ble overgrepet og grommet på en by med ca 200 000, 5 pakistansk gjenger med hjelp av etniske britiske damer som fraktet disse barna rundt som var fri til gjøre hva de vil, fordi folk som deg roper rasist og fremmedfrykt. Om du ikke skjønner dette folk kommer til å ta saken i egne hender om ikke orden kommer og Muslimer tar et oppgjør med disse grisene og pedo gjengene som bruker Koranen som skjold.

Jeg blir ganske kvalm å snakke med deg, personer som deg er grunnen til at folk er redde å gjøre noe med disse gjengene. Og spar meg "ikke dra alle over en kam" argumentet, det er ingen som sier alle muslimer er onde her om så pek dem ut til meg.

Si meg dette Flesteparten av Sunni muslimer anser Sharia overlegent, hvordan kan vi integrere personer som ikke ønsker å følge norsk lov?      

Og dette er selvfølgelig fryktelig men man må likevel mellom 

1:) Og å kritisere at dette skjer og 

2:) fremstille hele den muslimske befolkningen som at de godtar eller aksepterer dette. 

 

Ikke to sider av samme sak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

59 minutter siden, Apis skrev:

Det er jeg enig i, selvfølgelig er det mindretallet som bedriver slikt både av muslimer og katolske prester, når det gjelder muslimer er det nok mer sosiale forklaringer en religion, det samme som vi bla ser i denne bygda i Nord-Norge Tysfjord, der de fleste er Læstianere 

Og i enkelte land i Midtøsten samt at i India er det mye av samme problemet med barneekteskap. Det er ikke å stikke under en stol at det er en særdeles perverst behandling av kvinner og barn mange steder i verden. Også blant hinduer, og man har det en rekke steder i Afrika. Spesielt perverst er denne loven om barneekteskap i enkelte muslimske land som i Iran, fordi man mener at Muhammeds yngste kone var 9 år. Jeg vet ikke om hvorvidt dette egentlig har vært bevist, men dette er altså grunnlaget for ekteskapsloven i visse muslimske land. Du finner omtrent noe av det samme innenfor mormonisme i USA. Der er det ikke tall på hvor mange mindreårige jenter som har blitt giftet bort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Mari Y skrev:

Du fremstiller det nesten som det er det du mener når du skriver på den måten du gjør

Ikke min feil at du tolker det slik.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Jolene skrev:

Ikke min feil at du tolker det slik.

Man kan se det ganske tydelig på måten du skriver. Da er det ikke rart at folk tolker det slik de gjør, når det tilsynelatende ser mer ut som dømmende og negative holdninger. 'Slik gjør muslimer'. Og du forventet at det ikke skulle komme noen reaksjoner på det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Mari Y said:

Ja, men du bør også takle et motsvar. 

Demografisk er det 1.5 milliarder på verdensbasis og nest største religion. Det blir bare for enkelt å skulle følge en så snever logikk, og Youtube er hvertfall ikke til å stole på. 

Nei det gjør du ikke for det er ikke meg du svarer, du svarer på helt andre ting enn det jeg skriver. Jeg tror du har og tar en feilsluting om du tror at jeg ikke takler et motsvar (feil ord å bruke siden det gir ikke menig i denne sammenheng)

Av disse så er 870 millioner ikke kompatibel å leve i vesten. Å si at det er 1.5 milliarder muslimer er ikke et poeng i seg selv. Jeg skjønner ikke hvorfor du skriver "Det blir bare for enkelt å skulle følge en så snever logikk," er det meg du svarer på når du skriver dette? Det IRN i Norge hadde konferanse der ble sagt til 600 muslimer som var bare menn at: Kvinner som er utro skal steines og kvinner uten hijab begår shirk. Dette var vist på youtube, hvorfor skal jeg ikke tro dette. 

 

Se her Mari, Jeg prøver å kommunisere med deg. Jeg prøver ikke å ydmyke deg, eller latterliggjøre deg. Tror du at jeg lyger til deg om voldtektene, eller holdingene til disse gruppene? Når jeg sier at sameningene dine er rett og slett tullete og fjernt fra virkeligheten, gjør jeg det får å være uærlig eller narre deg og andre? Det jeg sier er at Muslimer ikke kan leve i vestlige land uten at de tilpasser seg siden kulturen de har og religionen gjør dette umulig, som ikke gjelder andre demografiske grupper som ikke er muslimer. Jeg skjønner ikke at du forstår at jeg prøver forklare hvorfor Muslimer som er sunni og kommer ifra Afrika og Mellom østen kan ikke tolereres, når de har holdinger som er rett og slett fiendtlig mot norske verdier.      

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, ElinX0Xpoliti skrev:

Nei det gjør du ikke for det er ikke meg du svarer, du svarer på helt andre ting enn det jeg skriver. Jeg tror du har og tar en feilsluting om du tror at jeg ikke takler et motsvar (feil ord å bruke siden det gir ikke menig i denne sammenheng)

Av disse så er 870 millioner ikke kompatibel å leve i vesten. Å si at det er 1.5 milliarder muslimer er ikke et poeng i seg selv. Jeg skjønner ikke hvorfor du skriver "Det blir bare for enkelt å skulle følge en så snever logikk," er det meg du svarer på når du skriver dette? Det IRN i Norge hadde konferanse der ble sagt til 600 muslimer som var bare menn at: Kvinner som er utro skal steines og kvinner uten hijab begår shirk. Dette var vist på youtube, hvorfor skal jeg ikke tro dette. 

 

Se her Mari, Jeg prøver å kommunisere med deg. Jeg prøver ikke å ydmyke deg, eller latterliggjøre deg. Tror du at jeg lyger til deg om voldtektene, eller holdingene til disse gruppene? Når jeg sier at sameningene dine er rett og slett tullete og fjernt fra virkeligheten, gjør jeg det får å være uærlig eller narre deg og andre? Det jeg sier er at Muslimer ikke kan leve i vestlige land uten at de tilpasser seg siden kulturen de har og religionen gjør dette umulig, som ikke gjelder andre demografiske grupper som ikke er muslimer. Jeg skjønner ikke at du forstår at jeg prøver forklare hvorfor Muslimer som er sunni og kommer ifra Afrika og Mellom østen kan ikke tolereres, når de har holdinger som er rett og slett fiendtlig mot norske verdier.      

 

Jo, men det er ikke krav om at jeg skal måtte svare på det du vil høre. Så enkelt fungerer det ikke. 

Fordi det blir det. Den logikken sier seg selv. Når det er en fjerdedel av verdens befolkning så gjør det ikke det bare ut ifra det tallet. 

 

Jeg vet at du ikke prøver å latterligjøre, men du ser ikke ut til å takle svar du ikke liker særlig godt. Det ser jeg stadig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Mari Y said:

Og dette er selvfølgelig fryktelig men man må likevel mellom 

1:) Og å kritisere at dette skjer og 

2:) fremstille hele den muslimske befolkningen som at de godtar eller aksepterer dette. 

 

Ikke to sider av samme sak

Herregud dame, jeg kritiserer dette siden jeg finner dette motbydelig og ekstremt skammelig jeg har ikke sett deg gjøre det samme. 

Når har jeg eller andre sagt at alle muslimer er pedofile overgrepa personer, hvem sier dette, hvorfor sier du det som det faktisk noen som gjør dette. Det jeg sier er at det er ekstremt høyt tall som i Sverige der 8-13% av befolkingen som har immigrert til Sverige har 90% av voldtektene, dette er et ekstremt problem som må taes fatt i. Jeg har aldri sagt alle muslimer, hversåsnill slutt å legge ord i munnen på meg.    

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mari Y said:

Jo, men det er ikke krav om at jeg skal måtte svare på det du vil høre. Så enkelt fungerer det ikke. 

Fordi det blir det. Den logikken sier seg selv. Når det er en fjerdedel av verdens befolkning så gjør det ikke det bare ut ifra det tallet. 

 

Jeg vet at du ikke prøver å latterligjøre, men du ser ikke ut til å takle svar du ikke liker særlig godt. Det ser jeg stadig. 

Jeg skjønner ingen ting, hvem er det du svarer til? Er det meg?  

Du sa: "Jeg vet at du ikke prøver å latterligjøre, men du ser ikke ut til å takle svar du ikke liker særlig godt. Det ser jeg stadig."
Ta vis dette, gjerne ta eksempler på dette. For det er en ganske drøy påstand, ikke at jeg bryr meg om så mye om dette.

Vi snakker om Barne voldtekt og det først du sier er at vi ikke må dra alle muslimer over en kam. Du er et problem, du distraherer ifra debatten og sammenligner etniske norske menn med andre grupper menn og når dette ikke fungerte så dro du inn kriken. Dette er kvalmt og om du ønsker å sammenligne dette får du sannelig bevise dette også.  

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, ElinX0Xpoliti skrev:

Herregud dame, jeg kritiserer dette siden jeg finner dette motbydelig og ekstremt skammelig jeg har ikke sett deg gjøre det samme. 

Når har jeg eller andre sagt at alle muslimer er pedofile overgrepa personer, hvem sier dette, hvorfor sier du det som det faktisk noen som gjør dette. Det jeg sier er at det er ekstremt høyt tall som i Sverige der 8-13% av befolkingen som har immigrert til Sverige har 90% av voldtektene, dette er et ekstremt problem som må taes fatt i. Jeg har aldri sagt alle muslimer, hversåsnill slutt å legge ord i munnen på meg.    

Så hvorfor er du da kun på innvandringskritiske poster hvis dette IKKE skulle ha noe som helst med innvandrere å gjøre? Jeg vet ikke hvor mange ganger, men det er kun på innvandringskritiske poster vi har vekslet. 

Jeg sier ikke at det er det folk her inne sier. Men man vektlegger det som at det er mer perverst enn begått av andre grupper, og man ser stadig at folk er her inne for å klage på alt man synes er galt med innvandrere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, ElinX0Xpoliti skrev:

Jeg skjønner ingen ting, hvem er det du svarer til? Er det meg?  

Du sa: "Jeg vet at du ikke prøver å latterligjøre, men du ser ikke ut til å takle svar du ikke liker særlig godt. Det ser jeg stadig."
Ta vis dette, gjerne ta eksempler på dette. For det er en ganske drøy påstand, ikke at jeg bryr meg om så mye om dette.

Vi snakker om Barne voldtekt og det først du sier er at vi ikke må dra alle muslimer over en kam. Du er et problem, du distraherer ifra debatten og sammenligner etniske norske menn med andre grupper menn og når dette ikke fungerte så dro du inn kriken. Dette er kvalmt og om du ønsker å sammenligne dette får du sannelig bevise dette også.  

 

Ja. Det var det. 

Du viser da dette ganske tydelig selv. Det er bare å se på det du selv skriver. 

Ja. Fordi uansett hvor galt det enn måtte være er det ikke automatisk greit å stigmatisere innvandrere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Med det som kommer fram om måten etniske norske pappagutter driver på, ref:

https://www.nrk.no/norge/politioverbetjent-bekymret-over-mer-ekstrem-sex-blant-ungdommer-1.13785593

så skal vi ikke snakke så voldsomt høyt om hva "muslimer" gjør. Mens det er sant at det muligens kunne ha vært gitt bedre rettledning og flere krav til å rette seg etter det som gjelder her i riket fra før, så heter ikke problemet med voldtekter og andre seksualforbrytelser hverken islam eller patriarkat, det heter at man tror andre mennesker er en sjøl underlegen og ikke trenger å respekteres.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Mari Y said:

Ja. Det var det. 

Du viser da dette ganske tydelig selv. Det er bare å se på det du selv skriver. 

Ja. Fordi uansett hvor galt det enn måtte være er det ikke automatisk greit å stigmatisere innvandrere. 

Det bare tull med deg, du må gjøre dette med vilje. Det er ingen som stigmatisere innvandrere, ikke enste person som gjør dette i denne tråden. Jeg stigmatiserer ikke muslimer som gruppe, jeg stigmatiserer de pedofile gjengene som misbruker barn og jenter og de kvinnene som hjalp dem. Helt sykt å ha en diskusjon med deg.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Mari Y said:

Man kan se det ganske tydelig på måten du skriver. Da er det ikke rart at folk tolker det slik de gjør, når det tilsynelatende ser mer ut som dømmende og negative holdninger. 'Slik gjør muslimer'. Og du forventet at det ikke skulle komme noen reaksjoner på det? 

Og vi kan se tydelig at du ønsker å feie alle problemer under teppet, og synes alle som mener noe annet enn deg er rasister. Sånn er det når man står på hver sin side i en debatt.

Anonymkode: ea093...b9b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, ElinX0Xpoliti skrev:

Det bare tull med deg, du må gjøre dette med vilje. Det er ingen som stigmatisere innvandrere, ikke enste person som gjør dette i denne tråden. Jeg stigmatiserer ikke muslimer som gruppe, jeg stigmatiserer de pedofile gjengene som misbruker barn og jenter og de kvinnene som hjalp dem. Helt sykt å ha en diskusjon med deg.  

Det er nettopp det jeg ser at folk gjør. Husk dette er ikke første tråden du har postet om muslimer og innvandrere 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...