Gå til innhold

Virker som kjæresten skjuler noe..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hold oss oppdaterte ts! Fikk du sett på mobilen hans? Fant du noe? Og eventuelt hva fant du?

Og hvordan skal du ta det opp?

Skal du late som ingen ting, og finne ut av alt alene, også plutselig forlate han på bar bakke og fortelle hva han har  gjort til felles bekjente? ( det hadde jeg gjort).

Håper det ordner seg for deg ts! Du fortjener bedre!

Anonymkode: 9afe4...a79

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, GulSitron skrev:

Der tror jeg forholdet hadde raknet uansett. Hvis man ikke kan si til kjæresten/samboer at man har det litt tøft nå så lurer jeg litt. Greit, man trenger kanskje ikke alt av detaljer som samboer og kjæreste - for det er tyngende for begge parter fordi begge blir dratt inn i det. Men litt tynn info bare sånn at man er obs bør være på sin plass. Synes jeg da. 

Si det til en som har engstelig unnvikende personlighetsforstyrrelse! Eller andre psykiske sykdommer. Det er ikke bare bare å fortelle om noe sånt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:

Det er mulig og sannsynlig.. var sånn med meg da jeg var syk. Hadde telefonen med meg konstant for ikke å bli avslørt. Skjulte det for mine nærmeste frem til selvmordsforsøket... så jo.. det går an. Er forresten lykkelig gift med mannen jeg den gang ikke informerte om selvmordet til... Tilittsbrudd, ja.. men vi har jobber oss gjennom det :) 

Anonymkode: 17c4c...105

Nei, det er ikke sannsynlig. :) Hva legger du i begrepet sannsynlig?

Mange forskjellige undersøkelser viser at utroskap er relativt vanlig. En metastudie fra 2010 viste at 20-25% av gifte par er utro, mens for ugifte par var det litt over 30%. Man antar også at tallet egentlig er høyere, fordi personer som har vært utro ikke alltid vil innrømme det selv om de svarer anonymt.

Når det gjelder menn og depresjon så vil 10% av menn få depresjon i løpet av livet, men langt fra alle som får depresjon planlegger selvmord. Antagelig vil svært få av disse igjen gå rundt og gjemme telefonen, da telefonen ikke nødvendigvis er en del av det å planlegge selvmord. Men telefonen er så godt som alltid en del av det å være utro.

Da er det altså en god del mer sannsynlig at han er utro, spesielt når denne mannen har vært utro mot TS før.

Anonymkode: 95ca4...11b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke nødvendig å sjekke telefonen hans, for her er det 100% ugler i mosen. Jeg ville rett og slett flyttet ut, hadde ikke funnet meg i den oppførselen. Så er det opp til han om han vil renvaske seg og si at det er sykdom eller whatever. For sånn som han holder på nå, så kan det KUN tolkes som utroskap, bevist eller ei!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og min samboer har vært sammen i 5 år og samboere i 2 år. Vi har hatt et fint, men kanskje litt turbulent forhold. Vi er flinke til og diskutere, av og til går det over i krangler, men vi blir alltid venner igjen. Helt i starten av forholdet hadde vi litt tillits problemer da han rotet/hadde sex med ei i fylla. Jeg bestemte meg for å tilgi og siden har han (så vidt jeg vet) ikke vært utro. Jeg tok han dog i og chatte med ei som jeg vet er veldig betatt av han og har vært det i mange år. Samtalen gikk i litt hjerter her og der med lovnader om å finne på noe en dag osv. Ble litt lettere irritert fordi jeg syntes det er unødvendig og prate med henne når hun kanskje tolker det feil.. Uansett, i det siste har han vært veldig rar. Han har vært veldig hemmelighetsfull når det kommer til mobilen og pc. Han har alltid vært litt nøye på og ta med seg mobilen, men i det siste syntes jeg det har vært ekstremt! Han går ikke på do uten og ha den med seg, går han fra kjøkkenet til stua for og hente noe (og jeg sitter på kjøkkenet) er telefonen med. Skal han opp på do på nettene tar han også med seg telefonen (ja, jeg får dette med meg fordi jeg sover lett og våkner alltid når han går ut og inn av soverommet). Virker som om at han er veldig redd for at jeg skal se på telefonen (det hadde aldri falt meg inn og lese meldingene hans, men likevel virker han redd for det). Han går ut av rommet når telefonen ringer, han snur seg bort fra meg når han skal lese meldinger eller sjekke facebook. Kommer jeg inn til han når han sitter på dataen skrur av han skjermen i det jeg åpner døren. Han har bare blitt helt merkelig de siste 3-4 månende.. Jeg har spurt han rett ut om han er redd for at jeg skal kikke på telefonen eller om han skjuler noe, men sier da konsekvent nei, han er ikke redd for det og han skjuler ingenting.. Prøver og stole på det, men klarer ikke helt og slå med til ro med det. Noen tips og få? 
 

Anonymkode: 4a77f...041

Sosiale medier er jammen som gift for forhold sjenerelt. Og jeg skjønner ikke behovet for sosiale medier av to som ønsker å bygge livet sammen som par. Roten til mye vondt er tilgangene!

Nok om det.

Her oser det bedrag ja. Jeg hadde sagt rett ut at jeg vurderer å gå ut av forholdet. Og forklart det med noe relatert til dine mistanker osv.

 

Anonymkode: e1080...803

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå logget jeg på kg bare for å se om du hadde sett på telefonen hans men så har du ikke oppdatert 😐 

Anonymkode: 54e78...3ee

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ts!! Oppdater oss! Går det bra?

Ikke lag tråder du ikke gidder å gi svaret på :( 

Anonymkode: 9afe4...a79

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var sammen med en fyr hvor jeg catchet han i samme gjerning som du snakker om, bare at han hadde ikke vært utro..(eller ikke som jeg vet om)
Han hadde samtaler på snapchat og messenger med jenter han visste likte han veldig godt og noen av disse jentene var bare ute etter en å ligge med. Han snakket veldig mye med noen av disse jentene.
Jeg ga han et valg.
Jeg forklarte han at jeg visste han snakket med disse jentene, og han måtte velge. Fordi jeg ønsket ikke en fyr som hadde så nær kontakt med exer, engangsligg og div.. (han prøvde også å skjule mobilen hans fra meg og likte ikke at jeg lånte den)
Jeg har en forventning til den jeg blir sammen med om at jeg ønsker et forhold med ærlighet, kommunikasjon, og det gjør jeg veldig tydelig før jeg går inn i et forhold. 
Han prøvde å lure meg.. han slettet samtalene og ga meg mobilen hans og ba meg se gjennom... Men jeg fant ut av det senere at han løy til meg og hadde samtaler med flere.. og jeg tåler mye men løgn liker jeg ikke.. fordi da vet jeg ikke om jeg kan stole på han. Og du bør føle deg trygg med og på den personen du deler med.
Jeg slo tilslutt opp med han.

Så av erfaring vil jeg råde deg til å gi han en sjanse til å være ærlig om det. Vær ærlig om dine mistanker, og gi han en sjanse til å innrømme det. Hvis han ikke gjør det og han fortsatt gir deg en følelse av at noe ikke stemmer.. ville jeg vurdert forholdet, og virkelig tenkt på om det er verdt det. Og kanskje avsluttet forholdet hvis ting ikke ble bedre. 
Det finnes mange fisk i havet, og husk at du fortjener en fyr som respekterer deg og som ikke lyver til deg. 

Anonymkode: b3d51...ca5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han spiller, og er flau over det?

Kanskje han har kreditt gjeld som har vokst han over hodet?

Alt trenger ikke å omhandle en annen kvinne.

Anonymkode: 0929b...562

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke TS oppdatert så vet ikke hvordan det gikk. 

Uansett mitt råd er å fortelle om det til kjæresten. Altså nå klarer jeg ikke stole på deg, og det er krise i forholdet. Så må man finne ut sammen hvordan man kan bygge opp tillit igjen. Klarer man ikke bygge det opp, eller kjæresten ikke er interessert å løfte en finger for forholdet sier det seg selv. Forholdet er over.

Det er ikke noe vits å lete etter bevis etter utroskap. Forholdet er ute å kjøre når man ikke stoler på partner. Da må man være ærlig, og fortelle om sine følelser. Hvor godt forholdet blir etter det er avhengig hvor gode man er til å ta det på alvor, og gjøre de tiltakene som trengs for å redde forholdet. 

 

Anonymkode: bdc0a...17d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Annonse

[1] Category widget

  • 2 år senere...

Må si jeg lurer virkelig på hvordan det gikk, enda det er over 4 år siden tråden ble opprettet.

Anonymkode: dd0d3...5c2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Må si jeg lurer virkelig på hvordan det gikk, enda det er over 4 år siden tråden ble opprettet.

Anonymkode: dd0d3...5c2

Jeg også 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde bare tatt tlf hans i et øyeblikk den lå på bordet , gått på do og låst døra og sjekket ut tlf og blitt ferdig med det . 
Jeg hadde ikke hatt problem med å ta imot kjeften som hadde kommet i ettertid om han viste seg å være uskyldig . 
Han fikk skylde seg sjøl i så tilfelle 

Anonymkode: ae107...b34

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...