Gå til innhold

Virker som kjæresten skjuler noe..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og min samboer har vært sammen i 5 år og samboere i 2 år. Vi har hatt et fint, men kanskje litt turbulent forhold. Vi er flinke til og diskutere, av og til går det over i krangler, men vi blir alltid venner igjen. Helt i starten av forholdet hadde vi litt tillits problemer da han rotet/hadde sex med ei i fylla. Jeg bestemte meg for å tilgi og siden har han (så vidt jeg vet) ikke vært utro. Jeg tok han dog i og chatte med ei som jeg vet er veldig betatt av han og har vært det i mange år. Samtalen gikk i litt hjerter her og der med lovnader om å finne på noe en dag osv. Ble litt lettere irritert fordi jeg syntes det er unødvendig og prate med henne når hun kanskje tolker det feil.. Uansett, i det siste har han vært veldig rar. Han har vært veldig hemmelighetsfull når det kommer til mobilen og pc. Han har alltid vært litt nøye på og ta med seg mobilen, men i det siste syntes jeg det har vært ekstremt! Han går ikke på do uten og ha den med seg, går han fra kjøkkenet til stua for og hente noe (og jeg sitter på kjøkkenet) er telefonen med. Skal han opp på do på nettene tar han også med seg telefonen (ja, jeg får dette med meg fordi jeg sover lett og våkner alltid når han går ut og inn av soverommet). Virker som om at han er veldig redd for at jeg skal se på telefonen (det hadde aldri falt meg inn og lese meldingene hans, men likevel virker han redd for det). Han går ut av rommet når telefonen ringer, han snur seg bort fra meg når han skal lese meldinger eller sjekke facebook. Kommer jeg inn til han når han sitter på dataen skrur av han skjermen i det jeg åpner døren. Han har bare blitt helt merkelig de siste 3-4 månende.. Jeg har spurt han rett ut om han er redd for at jeg skal kikke på telefonen eller om han skjuler noe, men sier da konsekvent nei, han er ikke redd for det og han skjuler ingenting.. Prøver og stole på det, men klarer ikke helt og slå med til ro med det. Noen tips og få? 
 

Anonymkode: 4a77f...041

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

UUuuuuuutro.

Anonymkode: e78b6...38e

Er ikke sikkert det er fysisk utroskap eller noe alvorlig men det er tydelig at han skjuler noe for deg som han ikke vil TS skal se eller være en del av. 

Anonymkode: 0101b...89f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke sikkert det er fysisk utroskap eller noe alvorlig men det er tydelig at han skjuler noe for deg som han ikke vil TS skal se eller være en del av. 

Anonymkode: 0101b...89f

Ja, skjønner jo at det er noe. Men det er bare så vanskelig og vite. Han sier jo nei, og jeg vil jo gjerne stole på at det ikke er noe, men skjønner jo at det ikke er helt sant.. 

Anonymkode: 4a77f...041

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, ForestRun skrev:

Jeg ville undersøkt det. 

Ja, jeg vil gjerne undersøke det, selv om jeg alltid har sagt at jeg ikke vil bli en av de kjærestene som sjekker mobil og facebook, men nå ser jeg jo at jeg kanskje må det. Problemet er jo bare at jeg virkelig ikke vet hvordan jeg skal få det til. Han har jo passord på alt som er og jeg får aldri muligheten til og være alene med telefonen visst det gir mening. Han tar den alltid med seg. 

TS 

Anonymkode: 4a77f...041

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg vil gjerne undersøke det, selv om jeg alltid har sagt at jeg ikke vil bli en av de kjærestene som sjekker mobil og facebook, men nå ser jeg jo at jeg kanskje må det. Problemet er jo bare at jeg virkelig ikke vet hvordan jeg skal få det til. Han har jo passord på alt som er og jeg får aldri muligheten til og være alene med telefonen visst det gir mening. Han tar den alltid med seg. 

TS 

Anonymkode: 4a77f...041

På natta mens han sover? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, ForestRun skrev:

På natta mens han sover? 

Har vurdert det, men er så redd for at han skal våkne når jeg tar den eller går ut av rommet. Han sover ikke kjempe lett, men han har netter hvor han våkner mitt på natten fordi han ikke får sove.. Tror nok jeg kunne fått det til visst jeg hadde villet. Får vurdere det. Er også veldig redd for hva jeg evt kan finne på telefonen, finner jeg noe jeg ikke liker får jeg jo ikke sove resten av natten, og jeg kan jo ikke akkurat våkne han liksom. 

Anonymkode: 4a77f...041

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Har vurdert det, men er så redd for at han skal våkne når jeg tar den eller går ut av rommet. Han sover ikke kjempe lett, men han har netter hvor han våkner mitt på natten fordi han ikke får sove.. Tror nok jeg kunne fått det til visst jeg hadde villet. Får vurdere det. Er også veldig redd for hva jeg evt kan finne på telefonen, finner jeg noe jeg ikke liker får jeg jo ikke sove resten av natten, og jeg kan jo ikke akkurat våkne han liksom. 

Anonymkode: 4a77f...041

Våkne han?

Anonymkode: 7e6a6...3cb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Våkne han?

Anonymkode: 7e6a6...3cb

vekke han ** 

TS 

Anonymkode: 4a77f...041

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare et tips, og det er å begynne å forberede deg på å bo alene. Samle sammen tankene og forbered deg på brudd. Dette høres alt for kjent ut, han er mest sannsynlig utro, hvis ikke har han en annen stygg hemmelighet. Beklager å si det. 

Anonymkode: 8ddfa...ec0

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tok han dog i og chatte med ei som jeg vet er veldig betatt av han og har vært det i mange år. Samtalen gikk i litt hjerter her og der med lovnader om å finne på noe en dag osv. Ble litt lettere irritert fordi jeg syntes det er unødvendig og prate med henne når hun kanskje tolker det feil..

Når jeg leste dette så tenkte jeg, hvordan mener du ho kunne tolket dette feil? 

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uansett, i det siste har han vært veldig rar. Han har vært veldig hemmelighetsfull når det kommer til mobilen og pc. Han har alltid vært litt nøye på og ta med seg mobilen, men i det siste syntes jeg det har vært ekstremt!

Her bør varsellampene dine blinke, og det virker det som det gjør også. Det er tydelig at han skjuler noe for deg, og som du selv skriver så er det ikke første gangen. Jeg skjønner at du gjerne vil stole på kjæresten din og være trygg på han, men han har jo ut i fra tidligere oppførsel vist at han ikke er helt til å stole på. Mange innrømmer ikke at de har tråkket over streken før de blir konfrontert med bevis.

Anonymkode: a8d75...a8f

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wtf? Skrur av pc skjermen når du kommer inn i rommet, går ut når telefonen ringer, snur seg vekk fra deg når han får melding og facebook melding? Det VIRKER ikke bare som at han skjuler noe, HAN SKJULER NOE. 
Når han har vist deg at han har moral til å være utro, og til og med moral til å fortsette å chatte med en annen jente som liker han og sender hjerte til henne etter at han allerede har såra deg og vært utro 1 gang , så kan du banne på at dette er noe han har moral til å drive med kronisk og bestanding. Typen din er utro, ikke noe "virker som". 

Anonymkode: b1e14...b81

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør han rett ut en dag. "Hva er det du skjuler for meg?" 

Eller bare «tilfeldig» kom inn på tema å skjule ting for partner, utroskap etc og se hvordan han reagerer. 

Min eks ble veldig ukomfortabel med en gang jeg nevnte utroskap. Jeg kunne si «jeg leste en artikkel i et blad på jobb om en dame som tok mannen i å være utro mot bestevenninna hennes. Jeg skjønner ikke hvordan folk klarer å gjøre sånt?..» han ble så rar og synlig ukomfortabel. Hele han lyste usikkerhet/ukomfortabelhet. Blikket hans fløy og fikk en nervøs «hehe» 

Fant aldri ut noe, men jeg vet han har vært utro tidligere

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Når jeg leste dette så tenkte jeg, hvordan mener du ho kunne tolket dette feil? 

Her bør varsellampene dine blinke, og det virker det som det gjør også. Det er tydelig at han skjuler noe for deg, og som du selv skriver så er det ikke første gangen. Jeg skjønner at du gjerne vil stole på kjæresten din og være trygg på han, men han har jo ut i fra tidligere oppførsel vist at han ikke er helt til å stole på. Mange innrømmer ikke at de har tråkket over streken før de blir konfrontert med bevis.

Anonymkode: a8d75...a8f

Det kom kanskje ikke godt nok frem, men det jeg mente med det var at jeg var redd hun skulle tro at hun hadde en sjanse på han. At han kanskje var litt interessert, det mente jeg med at hun kunne tolke det feil. Men innser jo nå som jeg skriver dette at grunnen til at hun har vært så betatt av han i så mange år, er nettopp fordi han kanskje holder henne interessert ved og skrive slike ting. 


De blinker, ja de blinker så absolutt. Innerst inne vet jeg jo at noe er det, noe skjuler han. Om han er utro fysisk eller psykisk, det vet jeg jo ikke, men skjønner jo absolutt at det er noe. Jeg har tenkt at jeg vil finne ut av det, men jeg har spurt ved flere anledninger om han skjuler noe for meg, eller hvorfor han er så opptatt av telefonen. Får bare et dumt svar tilbake som at han ikke er så opptatt av han og det bare er noe jeg føler og følger opp med at jeg også tar meg meg telefonen når jeg går. Det gjør jeg kanskje, men jeg kan fint la telefonen ligge i sofaen eller på bordet når jeg er på do eller visst jeg skal ut i bilen og hente noe. 

TS 

Anonymkode: 4a77f...041

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Wtf? Skrur av pc skjermen når du kommer inn i rommet, går ut når telefonen ringer, snur seg vekk fra deg når han får melding og facebook melding? Det VIRKER ikke bare som at han skjuler noe, HAN SKJULER NOE. 
Når han har vist deg at han har moral til å være utro, og til og med moral til å fortsette å chatte med en annen jente som liker han og sender hjerte til henne etter at han allerede har såra deg og vært utro 1 gang , så kan du banne på at dette er noe han har moral til å drive med kronisk og bestanding. Typen din er utro, ikke noe "virker som". 

Anonymkode: b1e14...b81

Jeg forstår jo det, at han skjuler noe. Syntes bare det er vanskelig når vi egentlig har det så fint ellers. Jeg har spurt ved flere anledninger om han skjuler noe og får alltid et nei. Vi har pratet mye om tillit her hjemme, og hvor viktig det er å stole på hverandre, noe jeg føler at jeg gjør, men samtidig ikke. 

Han er heller ikke typen til og være utro, og det som skjedde i fylla tror jeg virkelig bare var et engangstilfellet. Han er veldig konfliktsky og liker ikke at det er krangling eller uenigheter hverken mellom oss eller i vennegjengen. Jeg klarer bare ikke å se at snille gode han, kan finne på å gjøre det. Men jeg ser jo at jeg er naiv og kanskje ønsker å tro det beste om han. 

TS

Anonymkode: 4a77f...041

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, GulSitron skrev:

Spør han rett ut en dag. "Hva er det du skjuler for meg?" 

Eller bare «tilfeldig» kom inn på tema å skjule ting for partner, utroskap etc og se hvordan han reagerer. 

Min eks ble veldig ukomfortabel med en gang jeg nevnte utroskap. Jeg kunne si «jeg leste en artikkel i et blad på jobb om en dame som tok mannen i å være utro mot bestevenninna hennes. Jeg skjønner ikke hvordan folk klarer å gjøre sånt?..» han ble så rar og synlig ukomfortabel. Hele han lyste usikkerhet/ukomfortabelhet. Blikket hans fløy og fikk en nervøs «hehe» 

Fant aldri ut noe, men jeg vet han har vært utro tidligere

Jeg har spurt flere ganger om han skjuler noe og får alltid nei. Jeg ønsker å stole på han, men det er klart at ved slik oppførsel, og spesielt siden den har blitt ''verre'' de siste månedene, så blir man jo skeptisk. 

Men det var lurt, tror aldri vi har pratet om det på den måten. Men lurer da på om han kanskje uansett hadde blitt rar eller ukomfortabel visst jeg tok det opp, i og med at han faktisk har vært utro tidligere. 

TS 

Anonymkode: 4a77f...041

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Javel så er han utro. Er det så farlig egentlig? 

Anonymkode: 0101b...89f

Kanskje ikke for deg, men jeg har ingen interesse av å dele han med noen, så skulle det vært tilfellet, så er det takk og farvell! 

TS 

Anonymkode: 4a77f...041

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...