Gå til innhold

Jeg skjønner ingenting, får ikke svar lenger.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenkte det samme. Ikke for å gjøre deg paranoid TS, men er det noe som kan ha dukket opp som kan ha fått ham til å snu?

Anonymkode: 02129...b11

Herregud!  Man mister ikke følelsene av et rykte. Med mindre ryktene er at ts har hatt sex med dyr... 

Anonymkode: a17e0...0ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Herregud!  Man mister ikke følelsene av et rykte. Med mindre ryktene er at ts har hatt sex med dyr... 

Anonymkode: a17e0...0ab

Alle har dealbreakere, og det er klart at dersom det dukker opp noe, så er det en faktor. 

Selvsagt er det også ting som kunne åpenbart seg om en mann jeg datet, som også ville fått meg til å endre mening.

Anonymkode: 02129...b11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Alle har dealbreakere, og det er klart at dersom det dukker opp noe, så er det en faktor. 

Selvsagt er det også ting som kunne åpenbart seg om en mann jeg datet, som også ville fått meg til å endre mening.

Anonymkode: 02129...b11

Og da er den riktige måten å håndtere det (og den mest naturlige), hvis du faktisk har følelser, å bare ignorere mennesket da? Er man forelsket/har følelser, så velger man (ofte) å se det beste i et menneske (på tross av store, røde flagg til og med! Er jo derfor mange blir lurt i månedsvis, på tross av mange flagg), og jeg tror han i det minste hadde spurt, hvis et rykte hadde oppstått da.. Han hadde nok tenkt det beste om ts, å tenkt at "her må jeg spørre, for det kan umulig stemme om den fine jenta/her må det være mer bak historien", og han hadde nok sitti å håpa på en forklaring som viste seg å endre hans mening. 

Vi mennesker ønsker som regel å tenke det beste om de vi liker. 

Anonymkode: 4c44f...cf2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ghostet noen én gang, og det var pga. ekstremt dårlig magefølelse fordi han viste sjalu tendenser etter noen få dater. Han hadde fortsatt mulighet til å kontakte meg på Messenger, men utover en link han sendte etter et par uker hørte jeg ikke noe mer heldigvis.

Min erfaring etter å ha nettdatet noen år er at jo mer "på" de er med en gang, jo større sjanse er det for at jeg bli dumpet etter kort tid. Det er enkelte som blir kjempeengasjert fra dag én, men når daten ikke lever helt opp til de forventningene de har laget seg mister de interessen ganske brått og brutalt. Før forbandt jeg dette mest med litt naive damer som stadig ventet på ridderen på den hvite hest, det var liksom ikke bra nok om han ikke fridde på tredje date, men nå har jeg innsett at mange menn også er litt sånn.

Dette har gjort meg forsiktig og skeptisk, jeg holder en følelsesmessig distanse som egentlig ikke faller meg naturlig og har ikke blitt forelsket på lenge.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig det det, når jeg selv har vært kjempeengasjert og "på" fra dag 1, har interessen stupt og gått over innen 3 mnd, det er ingenting igjen. Gir jeg det TID derimot, føler og bearbeider så kommer varmen som varer.

Anonymkode: ced0f...fce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...