Gå til innhold

Jeg skjønner ingenting, får ikke svar lenger.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har datet en hyggelig mann en liten stund, alt har vært flott. Vi har snakket sammen hver eneste dag, hvor det enten har vært jeg eller han som har tatt kontakt først. Han innrømmet for noen dager siden at han hadde følelser for meg, synes sexen var fantastisk, og at han endelig hadde møtt noen som hadde mye til felles med han. Det var han som startet den samtalen, det var siste gangen vi så  hverandre. Jeg sa jeg følte det samme for han. Vi hadde det kjempe hyggelig i flere timer etter det. Han sendte meg en melding dagen etter hvor han skrev han hadde hatt det flott.

Nå hører jeg ikke noe fra han, han har vært aktiv på facebook flere ganger uten å åpne meldingene mine en gang. Og det har gått noen dager. Jeg har også sendt sms uten å få svar. Nå vil jeg ikke mase, så jeg sitter jo bare å venter på svar på det jeg har sendt. Men skjønner jo nå at jeg ikke kommer til å få svar. Han er ikke så opptatt at han ikke har tid å svare på flere dager og jeg ser jo han er aktiv. Jeg skjønner lite, for hvis han har følelser for meg, hvorfor bare bryte kontakt og slutte å svare. Jeg forstår ingenting, og tenker ikke på noe annet og føler meg dum og lei meg :( Andre som har opplevd lignende? 

Anonymkode: 9ede0...df1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har datet en hyggelig mann en liten stund, alt har vært flott. Vi har snakket sammen hver eneste dag, hvor det enten har vært jeg eller han som har tatt kontakt først. Han innrømmet for noen dager siden at han hadde følelser for meg, synes sexen var fantastisk, og at han endelig hadde møtt noen som hadde mye til felles med han. Det var han som startet den samtalen, det var siste gangen vi så  hverandre. Jeg sa jeg følte det samme for han. Vi hadde det kjempe hyggelig i flere timer etter det. Han sendte meg en melding dagen etter hvor han skrev han hadde hatt det flott.

Nå hører jeg ikke noe fra han, han har vært aktiv på facebook flere ganger uten å åpne meldingene mine en gang. Og det har gått noen dager. Jeg har også sendt sms uten å få svar. Nå vil jeg ikke mase, så jeg sitter jo bare å venter på svar på det jeg har sendt. Men skjønner jo nå at jeg ikke kommer til å få svar. Han er ikke så opptatt at han ikke har tid å svare på flere dager og jeg ser jo han er aktiv. Jeg skjønner lite, for hvis han har følelser for meg, hvorfor bare bryte kontakt og slutte å svare. Jeg forstår ingenting, og tenker ikke på noe annet og føler meg dum og lei meg :( Andre som har opplevd lignende? 

Anonymkode: 9ede0...df1

Kan du kanskje ringe han da, og se om han svarer? Finn på noe å si som ikke virker desperat..

Anonymkode: 55cff...466

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp opplevd d samme. 2 mnd med dating med en fyr.

Deretter "ghostet ".....noen menn er dritt. 

Anonymkode: ebc3f...5b2

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk menn det, de bytter damer konstant og sier masse piss til damer. Han har tydeligvis fått kalde føtter ts. Kutt han ut og gå videre. De fleste av oss har vært der. Er utrolig feig oppførsel! 

Anonymkode: aad43...51a

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står meldingen din som sendt eller levert? Hvis den er sendt er det ikke sikkert han har sett den.

ellers vet jeg ikke hva jeg skal svare, men blir irritert på dine vegne. Jeg klarer ikke å forstå at noen forteller deg at han har følelser for deg om det er løgn. Daer han ihvertfal en utrolig drittsekk. 

Det er så forferdelig feigt å bare la vær å svare folk! Mulig du vil få et svar, men det er forferdelig å gå og vente.

Anonymkode: a17e0...0ab

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig han er en jeger, som går videre til neste bytte så straks han har fått forrige bytte i senga.

Anonymkode: 99a43...426

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har tenkt på det å ringe, men vet ikke hva jeg 'liksom' skal ringe om uten å virke desperat. Og jeg føler at han uansett vil gjennomskue det, og at det er liten vits når han ikke svarer på meldinger :/

Meldingene står som levert, så han har fått dem. Han har bare ikke åpnet dem. Jeg ser som sagt han er aktiv mange ganger om dagen, så jeg føler dette kan være at han fått kalde føtter ja. 

Men hvorfor gjøre det sånn rett etter at han har sagt han har følelser for meg. Jeg føler meg så jævlig dum, nettopp fordi det er jeg som sitter og venter på svar av en mann som tydeligvis ikke var den mannen jeg trodde. Skjønner ikke hvorfor noen kan være så feige, jeg blir jo mer såret av dette enn hvis han hadde sagt ifra om at han hadde fått kalde føtter. Jeg ser på telefonen min hele tiden, og blir like skuffet hver gang fordi jeg ikke har fått svar. Sitter egentlig med gråten i halsen og en klump i magen hele tiden, jeg hadde ikke sett dette komme :(

Ts

Anonymkode: 9ede0...df1

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har vært der. Traff en mann som var en fantastisk match og virkelig fullstendig betatt av meg. Han dro så en 180 graders vending, og forsvant. Vi hadde ikke engang sex, så det handlet ikke om det. I motsetning til deg fikk jeg faktisk beskjed. Men det hjalp meg heller ikke mye - den var helt vag og sa meg ingenting. Det var generiske "må følge magefølelsen"-greier.

Så jeg vet hvordan du har det. Noen ganger vet man ikke hva i helvete som foregår. 

Ville gjort det du kunne for å distrahere deg selv. Men også forberedt meg på å gå videre. Han skal ha en god unnskyldning for denne oppførselen, selv om han så skulle tatt kontakt igjen.

Anonymkode: 02129...b11

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist å høre om du som ble ghostet, jeg skjønner ikke at noen kan være så slemme mot andre mennesker. Egoisme på høyt plan. Kan se ut som det er tilfellet her også :(

Ts

Anonymkode: 9ede0...df1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk tida på deg selv og dersom han olutselig svarer, ikke les meldingene og ignorer han tilbake i 3-4 uker slik at han får merke hvirdan dette er.

Anonymkode: 04db6...f73

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er relativt vanlig at menn trekker seg tilbake etter sex, det eneste du skal gjøre er å lene deg tilbake, du skal ikke ta mer kontakt.

Hvis han ikke tar kontakt videre så var relasjonen basert på en løgn, det er ikke en man  du skal ha, du skal ha en som invisterer i deg, i ord og handling.

Det er handling som teller, det er det som viser deg om det er følelser til stede.

Mange menn er "jegere" de sier det de vet damen vil høre, når de har fått det som de vil, går de videre.

Anonymkode: ced0f...fce

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ser begynnelsen av meldingene på face. Hadde skrevet til han: Hadet

Det vil han se

 

Kanskje han ble redd og sprang siden du sa du også hadde følelser for han. Ikke akkurat overraskende, dessverre :(

Anonymkode: 6d883...26b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er SÅ typisk menn, har akkurat oppleved noenlunne det samme.:ac:

Nei, her er det bare å utvikle tykk hud når man skal date, ikke annet å gjøre. 

Anonymkode: ced0f...fce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han ser begynnelsen av meldingene på face. Hadde skrevet til han: Hadet

Det vil han se

 

Kanskje han ble redd og sprang siden du sa du også hadde følelser for han. Ikke akkurat overraskende, dessverre :(

Anonymkode: 6d883...26b

Men hvorfor forteller menn at de har følelser, for så å bli redde når kvinnen har det?? Burde man ikke heller bli glad når noen har gjensidige følesler?

Anonymkode: a17e0...0ab

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å overanalysere.

Han syntes du var OK å flørte med, digg å knulle på og anså deg kanskje som en mulig kjæreste.

Men så har han ombestemt seg, du var ikke helt som han så for seg. Personlighet/utseende/hvem vet.. Så derfor er du ikke lenger aktuell for han :)

Skjer hele tiden, bare å gå videre.

Anonymkode: 4d75d...6b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men hvorfor forteller menn at de har følelser, for så å bli redde når kvinnen har det?? Burde man ikke heller bli glad når noen har gjensidige følesler?

Anonymkode: a17e0...0ab

Menn sier hva som helst for å få seg fitte. Du kan aldri stole på hva en mann sier, siden de tømmer seg i hva som helst. De er litt som hunder egentlig. Det man må gjøre er å se på handlinger. Anstrenger han seg for å se deg? Gjør han ting spesifikt for å gjøre deg glad? Avlyser han guttekveld for å være sammen med deg? 

Hvis man er litt sensitiv for å bli avvist etter sex så lønner det seg å vente til man ser at en mann virkelig prioriterer deg. 

Anonymkode: aad43...51a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Menn sier hva som helst for å få seg fitte. Du kan aldri stole på hva en mann sier, siden de tømmer seg i hva som helst. De er litt som hunder egentlig. Det man må gjøre er å se på handlinger. Anstrenger han seg for å se deg? Gjør han ting spesifikt for å gjøre deg glad? Avlyser han guttekveld for å være sammen med deg? 

Hvis man er litt sensitiv for å bli avvist etter sex så lønner det seg å vente til man ser at en mann virkelig prioriterer deg. 

Anonymkode: aad43...51a

Mulig det er mye sannhet i dette. Jeg er så kresen, får sjeldent følelser så har ikke så mye erfaring innen dating. Men jeg er alltid redd for dette når en jeg er intressert i tar kontakt. Derfor avviser jeg heller enn å møte ham. Er så redd at jeg er den som sitter der og tror på alt han sier, mens han egentlig bare skal inn i hullet. Og jeg blir sittende såret tilbake mens han er i gang med ny kvinne..

Derimot har vi disse mennene som aldri er tressante. Som jeg aldri har følt meg tiltrukket av, gjerne større aldersforksjell også. Jeg bare føler stalkingen. De kan finne på å sende random meldinger bare for å få kontakt. Går over og liker gamle bilder på insta. Tar initiativ hele tiden. Nedturen er så fryktelig når de er disse mennene som kommer opp på dislpayet :( men dette er vel de som gjerne avlyser med kompisene for å møte deg. Livet er kjedelig.

Anonymkode: a17e0...0ab

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvorfor forteller menn at de har følelser, for så å bli redde når kvinnen har det?? Burde man ikke heller bli glad når noen har gjensidige følesler?

Anonymkode: a17e0...0ab

Enkelte ( ikke alle ) sier hva som helst for å få noe på deg.

Det er ikke et kvalitetstrekk, tvert i mot, det er en falskhet som man egentlig ikke vil ha i livet sitt. Ingen intigritet å spore, hvem ønsker egentlig det?

Anonymkode: ced0f...fce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Mulig det er mye sannhet i dette. Jeg er så kresen, får sjeldent følelser så har ikke så mye erfaring innen dating. Men jeg er alltid redd for dette når en jeg er intressert i tar kontakt. Derfor avviser jeg heller enn å møte ham. Er så redd at jeg er den som sitter der og tror på alt han sier, mens han egentlig bare skal inn i hullet. Og jeg blir sittende såret tilbake mens han er i gang med ny kvinne..

Derimot har vi disse mennene som aldri er tressante. Som jeg aldri har følt meg tiltrukket av, gjerne større aldersforksjell også. Jeg bare føler stalkingen. De kan finne på å sende random meldinger bare for å få kontakt. Går over og liker gamle bilder på insta. Tar initiativ hele tiden. Nedturen er så fryktelig når de er disse mennene som kommer opp på dislpayet :( men dette er vel de som gjerne avlyser med kompisene for å møte deg. Livet er kjedelig.

Anonymkode: a17e0...0ab

Hvordan er disse mennene du blir interessert i da? Er det sånne partygutter som er mye på byen og som det er mye show med? Da mener jeg menn som er gode på det sosiale spillet, de er eksperter på å få deg til å føle deg bra og attraktiv. For isåfall kan du jo begynne med å kutte ut den type menn :) Sier ikke at partymenn ikke kan være seriøse men mange av de liker jo å være fri og ikke binde seg, så de kan dra på fylla hver helg med gutta. 

Mener absolutt ikke du skal ta til takke med noen heller. Men du må finne en mann som passer, som ikke gjør at du føler deg dårlig. Det skal ikke være sånn! 

Anonymkode: aad43...51a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...