Orly Skrevet 3. november 2021 #761 Skrevet 3. november 2021 TheEmpress skrev (1 time siden): Greit å ha noe å leve av også? Finnes nok andre jobber 2
Oppland Skrevet 3. november 2021 #762 Skrevet 3. november 2021 Da jeg leste at laget han trente går ned en divisjon og JAR slutter, tenkte jeg mitt. 3
Xstrella Skrevet 3. november 2021 #763 Skrevet 3. november 2021 Blir det dagpenger da? Må jo ha inntekt. Blir ikke rare bidraget om inntekten stuper.
Gjest CecilieX Skrevet 4. november 2021 #764 Skrevet 4. november 2021 Jeg hadde unnet JAR å lykkes som fotballtrener, nedtrykk i første forsøk vil jo ikke gjøre ham attraktiv for andre klubber. Det er vanskelig for mange idrettsutøvere når de må avslutte karrieren. De har hatt en arena der de har lykkes og fått både heder og ære, og det kan bli tomt etterpå. Du mister en viktig del av identiten din. Planen til JAR var jo å fortsette i fotballverden, der han fortsatt kunne være i miljøet og kjenne på konkurransemodus og hva enn det er som er attraktivt med det livet. Men det kan bli vanskelig nå og jeg er faktisk litt bekymret, når man vet hvor viktig fotballen har vært.
Gjest Finlay Skrevet 4. november 2021 #765 Skrevet 4. november 2021 Xstrella skrev (9 timer siden): Blir det dagpenger da? Må jo ha inntekt. Blir ikke rare bidraget om inntekten stuper. Han havner vel hos Betsson igjen.
Gjest Solaire Skrevet 4. november 2021 #766 Skrevet 4. november 2021 Finlay skrev (10 timer siden): Han havner vel hos Betsson igjen. Men hvor lenge er han attraktiv nok for det da? Det finnes mer enn nok av eks-fotballspillere....
Irja Skrevet 4. november 2021 #767 Skrevet 4. november 2021 CecilieX skrev (15 timer siden): Jeg hadde unnet JAR å lykkes som fotballtrener, nedtrykk i første forsøk vil jo ikke gjøre ham attraktiv for andre klubber. Det er vanskelig for mange idrettsutøvere når de må avslutte karrieren. De har hatt en arena der de har lykkes og fått både heder og ære, og det kan bli tomt etterpå. Du mister en viktig del av identiten din. Planen til JAR var jo å fortsette i fotballverden, der han fortsatt kunne være i miljøet og kjenne på konkurransemodus og hva enn det er som er attraktivt med det livet. Men det kan bli vanskelig nå og jeg er faktisk litt bekymret, når man vet hvor viktig fotballen har vært. Han har sikkert noen klokker, biler og boliger han kan selge. Skal nok gå bra dette. 2
Gjest CecilieX Skrevet 5. november 2021 #768 Skrevet 5. november 2021 Irja skrev (8 timer siden): Han har sikkert noen klokker, biler og boliger han kan selge. Skal nok gå bra dette. Jeg snakker ikke om penger, jeg snakker om følelser.
Irja Skrevet 5. november 2021 #769 Skrevet 5. november 2021 CecilieX skrev (22 minutter siden): Jeg snakker ikke om penger, jeg snakker om følelser. Lurer på om ikke de er litt ute av kontroll, uavhengig av denne jobben.
bonsaijenta Skrevet 5. november 2021 #770 Skrevet 5. november 2021 Irja skrev (11 timer siden): Han har sikkert noen klokker, biler og boliger han kan selge. Skal nok gå bra dette. Hvilken boliger? Han fikk knapt boliglån på den han har nå. 18
Irja Skrevet 5. november 2021 #771 Skrevet 5. november 2021 Blir kanskje noen kroner til overs om han flytter ut av luksusvillaen sin da.
Skrottefar Skrevet 5. november 2021 #772 Skrevet 5. november 2021 Irja skrev (7 timer siden): Blir kanskje noen kroner til overs om han flytter ut av luksusvillaen sin da. Ikke hvis luksusvillaen var belånt til pipa, men men, det er jo ikke godt å si 8
Irja Skrevet 6. november 2021 #773 Skrevet 6. november 2021 Skrottefar skrev (2 timer siden): Ikke hvis luksusvillaen var belånt til pipa, men men, det er jo ikke godt å si Finnes grenser for hvor mye man får låne, om evnen til å nedbetale er svak.
Gjest Solaire Skrevet 6. november 2021 #774 Skrevet 6. november 2021 (endret) Irja skrev (På 6.11.2021 den 1.03): Finnes grenser for hvor mye man får låne, om evnen til å nedbetale er svak. På tv-programmet "I Lomma Til Silje " så viste det seg at JAR og kone nr 3 hadde et vanvittig forbruk. Det var blant annet viktig for dem å "bytte ut absolutt hele garderoben når de ble sammen for å kunne matche hverandre som par". Og JAR var tydelig på at det var veldig viktig å skjemme bort kona i hverdagen, noe kona sa seg veldig enig i. Silje hadde en streng prat med dem og da klarte han vel plutselig å spare en million i løpet av noen få måneder. Så det forteller jo om et helt vanvittig forbruk. Jeg syns det er så merkelig at JAR har et så bevisstløst forhold til penger fremdeles, han som opparbeidet seg vanvittige 30 millioner kroner i gjeld for en god del år siden. Og at han fant seg enda en golddigger-kone.. 🤦♀️ Han lærer liksom aldri. Endret 14. november 2021 av Solaire
Lunabelle Skrevet 6. november 2021 #775 Skrevet 6. november 2021 Solaire skrev (48 minutter siden): På tv-programmet "I Lomma Til Silje " så viste det seg at JAR og kone nr 3 hadde et vanvittig forbruk. Det var blant annet viktig for dem å "bytte ut absolutt hele garderoben når de ble sammen for å kunne matche hverandre som par". Og JAR var tydelig på at det var veldig viktig å skjemme bort kona i hverdagen, noe kona sa seg veldig enig i. Silje hadde en streng prat med dem og da klarte de vel plutselig å spare en million i løpet av noen få måneder. Så det forteller jo om et helt vanvittig forbruk. Jeg syns det er så merkelig at JAR har et så bevisstløst forhold til pengebruk fremdeles, han som ble svindlet grovt økonomisk av manageren sin for en god del år siden. Og at han fant seg enda en golddigger, selv etter kone nr 2 som var kliss lik. Han lærer liksom aldri. Manageren ble frifunnet på alle tiltalepunkter, så jeg syns ikke det er riktig at du fastslår at han ble svindlet grovt økonomisk av ham. https://www.aftenbladet.no/lokalt/i/XaqKo/einar-baardsen-jeg-er-veldig-glad-naa 2
Gjest Solaire Skrevet 6. november 2021 #776 Skrevet 6. november 2021 Lunabelle skrev (Akkurat nå): Manageren ble frifunnet på alle tiltalepunkter, så jeg syns ikke det er riktig at du fastslår at han ble svindlet grovt økonomisk av ham. https://www.aftenbladet.no/lokalt/i/XaqKo/einar-baardsen-jeg-er-veldig-glad-naa Da beklager jeg! Jeg fikk med meg skriveriene i forkant hvor JAR hadde opparbeidet seg gjeld på nesten 30 mill under Baardsens tid som JARs agent og manager, men ikke at manageren faktisk ble frifunnet. Det virker som at de begge har hatt elendig økonomisk styring: De økonomiske mellomværender mellom tiltalte og John Arne Riise fremtrer generelt som lite oversiktlige, og begge parter kan vanskelig sies å ha hatt utpreget orden når det gjelder sine økonomiske disposisjoner, konkluderer retten. https://www.vg.no/sport/fotball/i/2LGwv/riise-om-baardsen-dommen-spiller-ingen-rolle Uansett så er det merkelig at JAR har fortsatt med å ha et helt bevissløst forhold til penger. Så ufattelig mange millioner rett i dass. Se på John Carew, en mer fornuftig kar som valgte å knytte til seg et helt annet og mye mer solid nettverk. Der snakker vi en helt annen rikdom, basert på nøyaktig samme utgangspunkt.
Gjest O.G. Skrevet 6. november 2021 #777 Skrevet 6. november 2021 Solaire skrev (1 time siden): Og at han fant seg enda en golddigger, selv etter kone nr 2 som var kliss lik. Han lærer liksom aldri. Problemet er jo at det er den der type kone som gir status i miljøet han speiler seg i.
Gjest Solaire Skrevet 6. november 2021 #778 Skrevet 6. november 2021 (endret) O.G. skrev (23 minutter siden): Problemet er jo at det er den der type kone som gir status i miljøet han speiler seg i. Ja det krever mange svindyre klinikkbesøk i året for å opprettholde det speilblanke hovne filler-ansiktet med cat eyes og den tidløse kroppen. Folk setter jo botox i linjene over brystet til og med, og fyller magefett i rumpe og hofter. Dette koster sikkert lett opp mot en million i året. Det at fotballspillere syns dette er #goals hos kvinner underbygger jo egentlig bare inntrykket mitt om lav utdanning og stor grad av overfladiskhet og umoden gøtta boyz-stemning blant en god del fotballspillere. De får styre på 😊 Endret 6. november 2021 av Solaire
Gjest O.G. Skrevet 6. november 2021 #779 Skrevet 6. november 2021 Solaire skrev (3 minutter siden): Ja det krever mange svindyre klinikkbesøk i året for å opprettholde det speilblanke hovne filler-ansiktet med cat eyes og den tidløse kroppen. Folk setter jo botox i linjene over brystet til og med, og fyller magefett i rumpe og hofter. Dette koster sikkert lett opp mot en million i året. Det at fotballspillere syns dette er #goals hos kvinner underbygger jo egentlig bare inntrykket mitt om lav utdanning og stor grad av overfladiskhet og umoden gøtta boyz-stemning blant en god del fotballspillere. De får styre på 😊 Vel, de kom vel rett ut av skolen og inn i millionene og har aldri vært nødt til å utvikle seg og sin personlighet og da blir det sånn.
Lunabelle Skrevet 6. november 2021 #780 Skrevet 6. november 2021 Solaire skrev (53 minutter siden): Da beklager jeg! Jeg fikk med meg skriveriene i forkant hvor JAR hadde opparbeidet seg gjeld på nesten 30 mill under Baardsens tid som JARs agent og manager, men ikke at manageren faktisk ble frifunnet. Det virker som at de begge har hatt elendig økonomisk styring: De økonomiske mellomværender mellom tiltalte og John Arne Riise fremtrer generelt som lite oversiktlige, og begge parter kan vanskelig sies å ha hatt utpreget orden når det gjelder sine økonomiske disposisjoner, konkluderer retten. https://www.vg.no/sport/fotball/i/2LGwv/riise-om-baardsen-dommen-spiller-ingen-rolle Uansett så er det merkelig at JAR har fortsatt med å ha et helt bevissløst forhold til penger. Så ufattelig mange millioner rett i dass. Se på John Carew, en mer fornuftig kar som valgte å knytte til seg et helt annet og mye mer solid nettverk. Der snakker vi en helt annen rikdom, basert på nøyaktig samme utgangspunkt. Helt enig i alt du skriver, både i dette og det forrige innlegget. JAR har rotet veldig mye og har, som du skriver, et helt bevisstløst forhold til penger og personlig økonomi. Veldig trist, for han har åpenbart hatt store inntekter og kunne hatt et veldig trygt og godt liv hvis han hadde disponert pengene annerledes. 12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå