Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
totti_1 skrev (1 time siden):

Er det her Skadefryd United holder til? 

Naaa, tror dette er Slarving IL sin hjemmebane. Vi holder til i fjerde divisjon, et par divisjoner under Skadefryd United.

• Liker 16
Gjest CecilieX
Skrevet
totti_1 skrev (5 timer siden):

Er det her Skadefryd United holder til? 

Nei, deres hjemmeside er vg.no. De hadde som førsteside-oppslag at JAR rykket ned. Ikke så rart når han dermed måtte har vært et enmannslag. Seriøst, det er laget Flint som rykker ned, ikke enkeltpersoner. Den vinklingen er synonymt med skadefryd. 

Skrevet
Unika skrev (11 timer siden):

Det er vel søtt at han kjemper for kona si som han har vært sammen med i 9 år! Herregud, så mye idiotisk folk skal kritiseres for. Det er da bare romantisk at han kjemper for henne. Håper de finner sammen igjen, for barnets del! 

Romantisk?

Fyren fremstår som en stalker.

Skrevet
O.G. skrev (10 timer siden):

Romantisk?

For folk som ikke kjenner han ja. For folk som ikke vet en dritt om forholdet deres. For Louise fremstår han garantert ikke som en stalker, og det er henne han prøver å nå inn til. Ikke oss, heldigvis. 

• Liker 17
Skrevet
O.G. skrev (13 timer siden):

Romantisk?

Hadde han vært en stalker, så ville hun neppe valgt ham som fotograf for bildene.

• Liker 15
Skrevet
Hulderen skrev (23 timer siden):

Hadde han vært en stalker, så ville hun neppe valgt ham som fotograf for bildene.

Hun soler seg i glansen hans og elsker nok å være dronningen hans. Hun kan bare knipse så gjør han alt for henne.

• Liker 11
Skrevet

Nå skriver ekskone nr 2 at JAR ikke har betalt barnebidrag på 18 måneder.. 

• Liker 17
Skrevet

Og sjokkerende nok - han slutter i jobben sin. Igjen. Makan til ustabil type..

• Liker 26
Skrevet
Cessa74 skrev (2 timer siden):

Og sjokkerende nok - han slutter i jobben sin. Igjen. Makan til ustabil type..

Det er vel ikke så rart med tanke på at ekskone har flyttet lenger unna med sønnen og han sikkert vil ha tid med han.

• Liker 4
Gjest Solaire
Skrevet (endret)
Hollie skrev (3 timer siden):

Men hvor stort barnebidrag krever Maria da? Jeg regner med at det hun krever er uforholdsmessig stort i fht hva JAR faktisk tjener. Hun ble faktisk boende i England med barna for å kunne loppe ham for mest mulig penger fremfor å flytte hjem til sin egen familie i Norge. JAR fikk ikke engang boliglån på "I Lomma Til Silje" for et par år siden, og det er veldig tydelig at ekskone nr 3 har forlangt like mye ekstremluksus som ekskone nr 2. Det er faktisk synd i JAR når man ser det utenfra. Han har kun gått etter pene jåledamer som har kostet ham helt vanvittige pengesummer. At de ikke skammer seg over å meske seg i overflod og luksus på JARs regning. JAR var en utrolig god fotballspiller, men privat så har han ikke gjort annet enn å drite seg ut. 4 barn med 3 forskjellige ekskoner og bare étt barn som han følger opp.... Og den knusende uttalelsen hans om at hans to første ekteskap var enorme feil, noe barn nr 1 ble utrolig såret av og valgte å tømme seg i sosiale medier... Uff.

Endret av Solaire
Skrevet (endret)

Selvfølgelig kunne Riise gjort mer ut av alle de millionene han tjente, spesielt i Liverpool i mange år. Det var vel en rettsak mot manageren også. Samtidig ga han vel en del penger til moren og det koster å ha flere ekskoner og flere barn. For å sammenligne med carew som hadde en god manager og ingen ekskoner og barn. Han investerte i eiendom og har forvaltet pengene bra. Riise var antagelig for godtroende på mange måter. Det gikk vel også noen kroner i dragsuget i butikken til eks tre i Ålesund som gikk konkurs.

Endret av Justlooking
Tillegg
  • Liker 15
Skrevet
Justlooking skrev (47 minutter siden):

Selvfølgelig kunne Riise gjort mer ut av alle de millionene han tjente, spesielt i Liverpool i mange år. Det var vel en rettsak mot manageren også. Samtidig ga han vel en del penger til moren og det koster å ha flere ekskoner og flere barn. For å sammenligne med carew som hadde en god manager og ingen ekskoner og barn. Han investerte i eiendom og har forvaltet pengene bra. Riise var antagelig for godtroende på mange måter. Det gikk vel også noen kroner i dragsuget i butikken til eks tre i Ålesund som gikk konkurs.

John Carew fikk faktisk en sønn i 2004. Men ellers enig, Riise har gjort veldig mange dårlige (økonomiske) valg.

• Liker 7
Skrevet

Har han egentlig en jobb som varer mer enn maks et år av gangen🤔

• Liker 4
Skrevet
Hollie skrev (5 timer siden):

ekskone 2 tjener gode penger på Onlyfans visstnok, så hun har nok til salt i maten. 

• Liker 13
Skrevet

Det er jo ikke sikkert at John Arne gikk frivillig. Laget hans rykket ned, og i sånne anledninger er det vanlig å bytte ut treneren.  

• Liker 9
Skrevet
Hulderen skrev (5 timer siden):

Det er jo ikke sikkert at John Arne gikk frivillig. Laget hans rykket ned, og i sånne anledninger er det vanlig å bytte ut treneren.  

Flint ville ha et langsiktig satsningsprosjekt, "Flint 2022 -2025".

"JAR" og "langsiktig" er begrep som erfaringsvis ikke lar seg kombinere.

• Liker 13
Skrevet

Jeg er litt lei av offer-rollen til Riise. Han må snart ta litt ansvar for egne valg. Jeg synes synd på ham for barndommen, og jeg forstår at det å bli kastet ut i en proff fotballkarriere i ung alder må være vanskelig å håndtere.

Men nå er han voksen for lengst og han velger bevisst å kun knytte seg til mennesker som smisker med ham heller enn folk som sier sin ærlige mening. Han vil ha manageren som sier akkurat det han vil høre og er "bestekompis" mens han truer og er kynisk til tusen til omverden. Han velger konene som lar seg kjøpe med dyre designervesker. Alt for å få leve i en boble med et litt forvrengt verdenssyn.

Han tar valg som er enkle for ham på kort sikt, men som ikke lønner seg i lengden. Og han gjør det om og om igjen. Tar valgene selv, men er offer når det ikke funker. Og barna som ikke har valgt noe av dette blir straffet for det.

Nå følger han opp siste ungen, men han er fortsatt i en illusjon om at de kan bli sammen igjen. Jeg er spent på hvordan det blir når det en gang blir tydelig at moren har gått videre. Skal ungen straffes da også, eller vil han fortsette å følge opp uavhengig av hvordan situasjonen er mellom han og LAR?

• Liker 22
Gjest Solaire
Skrevet
Embla82 skrev (43 minutter siden):

Jeg er litt lei av offer-rollen til Riise. Han må snart ta litt ansvar for egne valg. Jeg synes synd på ham for barndommen, og jeg forstår at det å bli kastet ut i en proff fotballkarriere i ung alder må være vanskelig å håndtere.

Men nå er han voksen for lengst og han velger bevisst å kun knytte seg til mennesker som smisker med ham heller enn folk som sier sin ærlige mening. Han vil ha manageren som sier akkurat det han vil høre og er "bestekompis" mens han truer og er kynisk til tusen til omverden. Han velger konene som lar seg kjøpe med dyre designervesker. Alt for å få leve i en boble med et litt forvrengt verdenssyn.

Han tar valg som er enkle for ham på kort sikt, men som ikke lønner seg i lengden. Og han gjør det om og om igjen. Tar valgene selv, men er offer når det ikke funker. Og barna som ikke har valgt noe av dette blir straffet for det.

Nå følger han opp siste ungen, men han er fortsatt i en illusjon om at de kan bli sammen igjen. Jeg er spent på hvordan det blir når det en gang blir tydelig at moren har gått videre. Skal ungen straffes da også, eller vil han fortsette å følge opp uavhengig av hvordan situasjonen er mellom han og LAR?

For ikke å snakke om alle ryktene om utroskapen hans (med britiske Katie Price) mens kone nr 2 lå i barselseng. Hvis det stemmer så må jeg innrømme at jeg skjønner at kone nr 2 gjorde seg forferdelig vrang etterpå.

Skrevet
Orly skrev (16 timer siden):

Det er vel ikke så rart med tanke på at ekskone har flyttet lenger unna med sønnen og han sikkert vil ha tid med han.

Greit å ha noe å leve av også? 

• Liker 1
Skrevet
Hulderen skrev (8 timer siden):

Det er faktisk sant. Det er ikke sikkert laget/klubben har økonomi til å holde på han.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...