Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
bonsaijenta skrev (12 timer siden):

Jeg tror hun er blitt influensaer.

Men ja, det er sykt å tenke på at han ikke fikk lån til huset sitt, med den karrieren han har hatt. 

Men kona fortsatte likevel med det høye forbruket etter at Silje har vært hos dem. De pengene kunne gått til å betale ned regninger eller lån. 

Jeg synes det er litt sånn.. jeg vet ikke hva.. men hun som i utgangspunktet ikke har en jobb (muligens litt influenser-inntekter nå den siste tiden) men har siden starten av forholdet fråtset i hans penger.. dyyyre vesker og merkeklær over hele fjøla. Jeg hadde ikke fått meg til å gjøre det når jeg ikke bidro med noe særlig selv. Vet ikke hvilket ord jeg leter etter, men jeg synes det er spesielt...

• Liker 22
Skrevet
bonsaijenta skrev (13 timer siden):

Jeg tror hun er blitt influensaer.

Tidsriktig autokorrektur 😉

• Liker 8
Skrevet
baldrian skrev (21 minutter siden):

Tidsriktig autokorrektur 😉

😂🙈

Skrevet
Heartland skrev (1 time siden):

Jeg synes det er litt sånn.. jeg vet ikke hva.. men hun som i utgangspunktet ikke har en jobb (muligens litt influenser-inntekter nå den siste tiden) men har siden starten av forholdet fråtset i hans penger.. dyyyre vesker og merkeklær over hele fjøla. Jeg hadde ikke fått meg til å gjøre det når jeg ikke bidro med noe særlig selv. Vet ikke hvilket ord jeg leter etter, men jeg synes det er spesielt...

Jeg så en gammel reportasje med henne og da nevnte hun at JAR forventet at hun flottet seg for ham. 

Så det er nok ikke helt hennes feil at hun bruker sykt mye penger på luksusvarer, men jeg hadde nok kuttet det ut for å betale ned regninger. 

Hun kutter ned prisene på varene på salgskontoen sin. Ønsker tydeligvis å kvitte seg med tingene fort.

• Liker 6
Skrevet
Heartland skrev (1 time siden):

Jeg er helt enig med deg, men jeg vet om flere som sliter økonomisk, og likevel driver og spanderer på alle mulige kjente og ukjente. Det kan dreie seg om drinker på byen, tar hele regningen når man er ute og spiser osv.... Gir overdådige gaver osv. 

Det er mulig at han er den typen, dvs. "forlanger" å få gi henne ting og mer enn gjerne sponser luksusen, kanskje han til og med har innbilt henne at han sitter bedre i det enn han egentlig gjør. Men det er jo spesielt at hun ikke på et eller annet tidspunkt setter seg inn i hvordan situasjonen egentlig er, setter foten ned og sier "Hør her, jeg vet du mener det godt, men dette har vi ikke råd til".

Hun er jo så pass gammel at det nesten ikke er lov til å være så naiv som det kan virke som at hun er ...

Skrevet
bonsaijenta skrev (11 minutter siden):

Jeg så en gammel reportasje med henne og da nevnte hun at JAR forventet at hun flottet seg for ham. 

Så det er nok ikke helt hennes feil at hun bruker sykt mye penger på luksusvarer, men jeg hadde nok kuttet det ut for å betale ned regninger. 

Hun kutter ned prisene på varene på salgskontoen sin. Ønsker tydeligvis å kvitte seg med tingene fort.

Om du ser på hvordan livet til LA var før hun traff Risse så var det ikke mye luskus og dyre merke klær. Det har kommet ETTER hun traff han.. Så jeg deler tankegangen med at det er hans forveninger at hun skal se dyr å luksus ut.. Det kan man se på hans to ekskoner også.. De var kledd fra topp til nå med en gang de raff han, men falt ned av stigen når det ble slutt..

Jeg har ett inntrykk av at han klamrer seg så til de grader at han tidligere fotballspiller og dermed så må han leve dyrt og kona må se dyr ut.. Det er nesten som han tror at han er på samme nivå som David Backham, noe som ikke er tilfellet. For mitt inntrykk av LA er at hun har en mer avslappende forhold til penger og tenker seg om før hun drar kortet eller bestiller noe som kan aventes med.

• Liker 13
Skrevet
MaleficentAurora skrev (50 minutter siden):

Om du ser på hvordan livet til LA var før hun traff Risse så var det ikke mye luskus og dyre merke klær. Det har kommet ETTER hun traff han.. Så jeg deler tankegangen med at det er hans forveninger at hun skal se dyr å luksus ut.. Det kan man se på hans to ekskoner også.. De var kledd fra topp til nå med en gang de raff han, men falt ned av stigen når det ble slutt..

Jeg har ett inntrykk av at han klamrer seg så til de grader at han tidligere fotballspiller og dermed så må han leve dyrt og kona må se dyr ut.. Det er nesten som han tror at han er på samme nivå som David Backham, noe som ikke er tilfellet. For mitt inntrykk av LA er at hun har en mer avslappende forhold til penger og tenker seg om før hun drar kortet eller bestiller noe som kan aventes med.

Jeg deler inntrykket ditt, men litt uenig i at LAR har avslappet forhold til penger. 

Når man sliter med å få lån til å kjøpe et hus, så burde man kanskje bremse ned luksusforbruket sitt. Det virker ikke som om hun har gjort det, etter at Silje har vært hos dem. 

• Liker 10
  • 1 måned senere...
Gjest Finlay
Skrevet
Expandable86 skrev (2 minutter siden):

Er det Riise som har trukket seg?

De går fra hverandre som gode venner, etter en felles beslutning. Som alle kjendiser🙄

Skrevet
Finlay skrev (Akkurat nå):

De går fra hverandre som gode venner, etter en felles beslutning. Som alle kjendiser🙄

Dette syntes jeg faktisk var litt trist. Tredje skilsmissen og dette forholdet virket egentlig litt solid.

• Liker 41
Skrevet (endret)
Finlay skrev (7 minutter siden):

Kom ikke som noe sjokk. Var noen som nevnte i tråden her at det kom til skje.

Expandable86 skrev (6 minutter siden):

Er det Riise som har trukket seg?

Nja.. Kan tenke meg at det er LA som har fått nok. Det har vært mye negativt media omtaler om han, da kan jeg tror at det tære mye på ekteskapet. Dette er hans 3 skilsmisse, ikke akkurat noe å skryte av. Ikke et barn engang klarte å redde ekteskapet.

Endret av MaleficentAurora
  • Liker 17
Skrevet

Trist, de har faktisk vært sammen i noen år.

Skrevet

Han sier videre at de to har «forskjellige ønsker for fremtiden».

Hun vil ha flere barn og mer tid sammen med mannen sin, han vil ikke..?

• Liker 19
Skrevet

Det var trist, de virket til å passe fint sammen.    

• Liker 8
Skrevet
Gresshoppa skrev (Akkurat nå):

Han sier videre at de to har «forskjellige ønsker for fremtiden».

Hun vil ha flere barn og mer tid sammen med mannen sin, han vil ikke..?

Han er ikke kjent for å ha noe sterk farsinstinkt for barna han setter til verden med de utvalgte konene som nå har en ting til felles at alle 3 er hans eks-koner. 

• Liker 35
Skrevet
MaleficentAurora skrev (Akkurat nå):

Han er ikke kjent for å ha noe sterk farsinstinkt for barna han setter til verden med de utvalgte konene som nå har en ting til felles at alle 3 er hans eks-koner. 

Han har jo vært veldig opptatt av den siste. Jeg vet ikke jeg, mange liker han ikke men jeg har et soft spot for ham. Fra å være mobbet i ungdommen så gjør det noe med folk, antagelig også ham.

• Liker 24

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...