Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Solaire
Skrevet (endret)
Lunabelle skrev (5 timer siden):

Helt enig i alt du skriver, både i dette og det forrige innlegget. JAR har rotet veldig mye og har, som du skriver, et helt bevisstløst forhold til penger og personlig økonomi. Veldig trist, for han har åpenbart hatt store inntekter og kunne hatt et veldig trygt og godt liv hvis han hadde disponert pengene annerledes. 

For ikke å snakke om barna hans. Ekskone nr 2 Maria Elvegård, moren til to av barna hans, har valgt å livnære seg med seksualisert innhold på OnlyFans. Det er naturligvis ikke JAR sin skyld at hun gjør dette, men ikke f om jeg hadde fortsatt med å kaste millioner av kroner ut av vinduet som en full sjømann mens mine barns mor livnærte seg via seksualisert innhold på internett.

Endret av Solaire
Skrevet
Lunabelle skrev (5 timer siden):

et helt bevisstløst forhold til penger og personlig økonomi. Veldig trist, for han har åpenbart hatt store inntekter og kunne hatt et veldig trygt og godt liv hvis han hadde disponert pengene annerledes. 

Helt klart, for se hvordan Carew har disponert sine millioner etter karrieren, investert i eiendom og allikevel lever godt på det.
Det samme gjelder andre idretts-pensjonister, og JAR kunne helt klart vært i samme båt som de dersom prioriteringene hadde vært annerledes.

• Liker 11
Gjest Humoristen
Skrevet
Solaire skrev (På 6.11.2021 den 8.09):

På tv-programmet "I Lomma Til Silje " så viste det seg at JAR og kone nr 3 hadde et vanvittig forbruk. Det var blant annet viktig for dem å "bytte ut absolutt hele garderoben når de ble sammen for å kunne matche hverandre som par". Og JAR var tydelig på at det var veldig viktig å skjemme bort kona i hverdagen, noe kona sa seg veldig enig i. Silje hadde en streng prat med dem og da klarte de vel plutselig å spare en million i løpet av noen få måneder. Så det forteller jo om et helt vanvittig forbruk. Jeg syns det er så merkelig at JAR har et så bevisstløst forhold til pengebruk fremdeles, han som ble svindlet grovt økonomisk av manageren sin for en god del år siden. Og at han fant seg enda en golddigger, selv etter kone nr 2 som var kliss lik.

Han lærer liksom aldri.

Jeg så det programmet, det var så kleint. Jeg hadde vært flau hvis jeg var de to. 

Skrevet

Tråden er ryddet for krenkende innhold.

Måne, admin.

Skrevet
Hollie skrev (På 2.11.2021 den 16.09):

Nå skriver ekskone nr 2 at JAR ikke har betalt barnebidrag på 18 måneder.. 

Hvor står dette?

Solaire skrev (På 3.11.2021 den 11.27):

For ikke å snakke om alle ryktene om utroskapen hans (med britiske Katie Price) mens kone nr 2 lå i barselseng. Hvis det stemmer så må jeg innrømme at jeg skjønner at kone nr 2 gjorde seg forferdelig vrang etterpå.

Ja, og det har gått mye rykter i Ålesund om det samme den tiden han og kone nummer 3 bodde der. Kan ikke skrive noe mer om det for det blir bare sensurert bort, og det er for så vidt like greit.

• Liker 6
Skrevet
Solaire skrev (På 6.11.2021 den 15.58):

For ikke å snakke om barna hans. Ekskone nr 2 Maria Elvegård, moren til to av barna hans, har valgt å livnære seg med seksualisert innhold på OnlyFans. Det er naturligvis ikke JAR sin skyld at hun gjør dette, men ikke f om jeg hadde fortsatt med å kaste millioner av kroner ut av vinduet som en full sjømann mens mine barns mor livnærte seg via seksualisert innhold på internett.

Det er også mulig å få seg en normal jobb. Er nok ikke like godt betalt, men det renner vel inn noe barnebidrag. 

• Liker 4
Skrevet
h/k skrev (2 timer siden):

Det er også mulig å få seg en normal jobb. Er nok ikke like godt betalt, men det renner vel inn noe barnebidrag. 

Ja det var et merkelig valg. Hun er jo utdannet sykepleier. Men hun tjener sikkert godt på å brette seg ut på onlyfans og ikke krever det noe særlig innsats av henne heller. Men det er jo veldig trist med tanke på at hun har to barn å være forbilde for. 

Skrevet
5 hours ago, Solaire said:

Ja det var et merkelig valg. Hun er jo utdannet sykepleier. Men hun tjener sikkert godt på å brette seg ut på onlyfans og ikke krever det noe særlig innsats av henne heller. Men det er jo veldig trist med tanke på at hun har to barn å være forbilde for. 

Er graden hennes fra Norge? Jeg vil tro at det er ganske mange hindre å hoppe over for å få en norsk utdanning godkjent i England. 

• Liker 7
Skrevet (endret)
Rosmarin(ert) skrev (På 11.11.2021 den 23.00):

Er graden hennes fra Norge? Jeg vil tro at det er ganske mange hindre å hoppe over for å få en norsk utdanning godkjent i England. 

Hun bør ikke jobbe som sykepleier i England, der er lønnen så lav at den knapt nok kan brødfø henne alene. Den norske utdanningen er forresten en god del mer avansert enn den engelske.

Endret av Solaire
Skrevet
Solaire skrev (På 12.11.2021 den 17.21):

Hun bør ikke jobbe som sykepleier i England, der er lønnen så lav at den knapt nok kan brødfø henne alene. Den norske utdanningen er forresten en god del mer avansert enn den engelske.

Tror aldri hun har jobbet som sykepleier etter hun flyttet til London. Utdanningen tok hun i Norge.

• Liker 4
Skrevet
Gresshoppa skrev (13 timer siden):

Tror aldri hun har jobbet som sykepleier etter hun flyttet til London. Utdanningen tok hun i Norge.

Jepp.

Skrevet

Trør han fortsatt i skjørtekanten til eks nr 3?

• Liker 3
  • 3 uker senere...
Skrevet (endret)

Nå har Riise fått jobb som trener for kvinnelaget Avaldsnes. Han flytter til Haugalandet. Det blir langt for en liten tass å pendle mellom mor i Bærum og far på Haugalandet.

https://www.dagbladet.no/sport/ny-jobb/74852002

Endret av Hulderen
  • Liker 10
Skrevet
Hulderen skrev (12 timer siden):

Nå har Riise fått jobb som trener for kvinnelaget Avaldsnes. Han flytter til Haugalandet. Det blir langt for en liten tass å pendle mellom mor i Bærum og far på Haugalandet.

Det varer nok ikke så lenge.

Skrevet

Nå kan han finne seg ei mer jordnær jente. Eller fotballspiller.

• Liker 5
Skrevet
Finlay skrev (På 12/9/2021 den 8.22):

Det varer nok ikke så lenge.

Håper du det også? Mannen er "blakk" og har barn, håper virkelig han lykkes, men langtfra sikker.

• Liker 7
Skrevet
Xstrella skrev (23 timer siden):

Nå kan han finne seg ei mer jordnær jente. Eller fotballspiller.

Hvordan skal en jordnær jente trives i et forhold med en så overfladisk og usikker fyr?

• Liker 10
Skrevet
Embla82 skrev (1 time siden):

Hvordan skal en jordnær jente trives i et forhold med en så overfladisk og usikker fyr?

Kanskje ei kan få han ned på jorda og lære han at livet er mer enn champagne, løsvipper, silikon, botox og Chanelvesker. 

• Liker 13
  • Nyttig 1
Skrevet
Hulderen skrev (På 8.12.2021 den 19.44):

Da får ikke det yngste barnet se så mye til pappa heller... veldig synd...

• Liker 14
Skrevet
Heartland skrev (På 11.12.2021 den 20.29):

Da får ikke det yngste barnet se så mye til pappa heller... veldig synd...

Litt vanskelig fra Karmøy til Tønsberg ja. Går jo fly men. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...