Gå til innhold

Vi som så absolutt IKKE skal ned i vekt før sommeren 2024!


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

21 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

mobile
Værsågod - håper det smaker. :) 
273265_1200_737_bm.jpg

Tusen takk, Venn.  Den er fabelaktig god.  😁

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Kruset skrev:

dronning-maud.jpg

En liten bit dessert til lunsjen kanskje?

Aner ikke hva det er, men ja tusen takk.   :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss og bevare så utrolig slikkmunnsulten jeg blir av de bildene dere er så snille å dele. Ai låvv itt! :rodmer: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Jerry Lee said:

Aner ikke hva det er, men ja tusen takk.   :)

Har du aldri i løpet av ditt lange liv spist Dronning Maud? Det er altså bare helt nydelig :daane:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Kruset skrev:

Har du aldri i løpet av ditt lange liv spist Dronning Maud? Det er altså bare helt nydelig :daane:

Nei. Det har jeg aldri.  :sukk: Kjenner navnet, men visste ikke hva det var eller hvordan det så ut...før nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Jerry Lee said:

Nei. Det har jeg aldri.  :sukk: Kjenner navnet, men visste ikke hva det var eller hvordan det så ut...før nå.

*mimre* Det var julen 2015. Kruset var på middagsbesøk, og hadde blitt servert kalkun, poteter, masse deilige grønnsaker, og en nydelig saus. Glad i mat som hun er, var Kruset mer eller mindre sprekkmett da husfruen kom bærende på en skål. Fromasj og dronningsjokolade var lagt lagvis. Det hele var starten på en vakker kjærlighetshistorie, og en historie om lengselen etter å kjenne den nydelige smaken igjen.

Noe slikt :flau::ler:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Kruset skrev:

*mimre* Det var julen 2015. Kruset var på middagsbesøk, og hadde blitt servert kalkun, poteter, masse deilige grønnsaker, og en nydelig saus. Glad i mat som hun er, var Kruset mer eller mindre sprekkmett da husfruen kom bærende på en skål. Fromasj og dronningsjokolade var lagt lagvis. Det hele var starten på en vakker kjærlighetshistorie, og en historie om lengselen etter å kjenne den nydelige smaken igjen.

Noe slikt :flau::ler:

Hehe. For en koselig historie, Vesla.  😀  Ikke engang mine bestemødre lagde noe slikt. Mye annet godt, men ikke det.

 Og slett ikke min mor. Så aldri vært borti den der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Jerry Lee said:

Og 2015 var vel nesten i steinalder'n for det unge Kruset.   :fnise:

:fnise: Klart!

Jeg har aldri fått det servert av noen i min familie heller, faktisk. Min bestemor sier det er ganske lett å lage, så jeg skal prøve meg :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Kruset skrev:

:fnise: Klart!

Jeg har aldri fått det servert av noen i min familie heller, faktisk. Min bestemor sier det er ganske lett å lage, så jeg skal prøve meg :)

Gjør det. Gi beskjed om du får det til. Og det gjør du selvfølgelig.  :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg husker alle typer litt tykke, søte fruktkompott-grøter som smakte himmelsk, for det var mye frukt og mye sukker...og så kom helmelk eller fløte på toppen av det igjen. Kjempegodt og veldig lenge siden jeg har smakt nå. :spise: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Rumle skrev:

:mynona:

"Blow your horn, Raymond. Blow!  :edie: "

Rocket88.    -  Jackie Brenston with Ike Turner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg husker alle typer litt tykke, søte fruktkompott-grøter som smakte himmelsk, for det var mye frukt og mye sukker...og så kom helmelk eller fløte på toppen av det igjen. Kjempegodt og veldig lenge siden jeg har smakt nå. :spise: 

" rødgrøt med fløte på.

      Det er så godt å få ".   :jepp:

Hvem sang den? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...