Gå til innhold

Vi som så absolutt IKKE skal ned i vekt før sommeren 2024!


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

6 hours ago, Hoppetaujenta said:

Mange som er innom her og sjekker alle de fine bildene ser det ut til, så bare fortsett å spre godsaker. :jepp: 
Godt tomtebrygg med futt i må til.    Er det en vanlig ting å lage der ute i landet? 
tomtebrygg.jpg?size=630x1200&quality=75

Tomtebrygg lages i alle fall hos oss år etter år. Kjempegodt sammen med ribba på julaften er det :jepp:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trivselskilo opp i jula teller ikke i den store sammenhengen, Kruset. :tommelopp: 

...men det skummet, Peanut...er det spesielt julete i smaken egentlig? 
Kan det nesten forveksles med sånne "mellows fra mars"? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Hoppetaujenta said:

Trivselskilo opp i jula teller ikke i den store sammenhengen, Kruset. :tommelopp: 

...men det skummet, Peanut...er det spesielt julete i smaken egentlig? 
Kan det nesten forveksles med sånne "mellows fra mars"? 

Jeg er ikke bekymret for kiloene, jeg er mer bekymret for at favorittplaggene ikke lenger skal passe :fnise: Tro om jeg får på meg julekjolen :klo:

(Innlegget må tas med en stor klype salt!)

21819766_127148931348291_358002601770562

Kake serveres til alle som vil ha!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

pinnekjoett_voss_kjoettind.jpg

Nå om dagen har jeg altså så lyst på pinnekjøtt! Gleder meg til å komme hjem til jul, det er lovet masse deilig tradisjonsmat :hjerte:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.11.2017 den 18.09, Kruset skrev:

Jeg er ikke bekymret for kiloene, jeg er mer bekymret for at favorittplaggene ikke lenger skal passe :fnise: Tro om jeg får på meg julekjolen :klo:

(Innlegget må tas med en stor klype salt!)

21819766_127148931348291_358002601770562

Kake serveres til alle som vil ha!

Har du virkelige ikke strekkbare one size-plagg i garderoben din? :fnise:  Det har jeg masse av og jeg tror
det er sunt å gå med, spesielt i jula og sånn. Tar gjerne litt kake, men hopper over saltet. Ellers takk. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Hoppetaujenta said:

Har du virkelige ikke strekkbare one size-plagg i garderoben din? :fnise:  Det har jeg masse av og jeg tror
det er sunt å gå med, spesielt i jula og sånn. Tar gjerne litt kake, men hopper over saltet. Ellers takk. 

One size-plagg finnes ikke i mitt skap, men strekkbare er obligatorisk. Hm, kanskje jeg bare skal velge en annen kjole til jul :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det syns jeg du skal gjøre ja. Komfort er viktig i disse spisetider. Skal det være en skikkelig napoleonsbit?
Riktig nok er det frokost nå, men en munnfull piffer bare opp. Ordentlig vanilje i også. :jepp: 
f91ff6af996d86ad84dc580752e1291b.jpg?t%5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...