AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #221 Del Skrevet 15. november 2017 Du skriver utrolig mye. Det er først og fremst det som gjør at du virker intens og det er antakeligvis en grunn til at hun ikke vil ha kontakt. Kan det stemme at samtalene deres besto av et par setninger fra henne, ørten setninger fra deg, et par setninger fra henne, to a4-sider fra deg osv.? Det kan oppfattes som både slitsomt og skremmende for de fleste, uansett om de er psykisk syke eller ikke. Det er et tips du kan ta med deg i studiene også. Jo mer kortfattet og presis du er, jo mindre sjanse er det for misforståelser. Anonymkode: 42761...02b 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #222 Del Skrevet 15. november 2017 Hvis du noensinne skal lykkes med å få en dame, er du nødt til å roe deg litt ned og slutte å se på det å treffe en jente som en "kamp" man enten vinner eller taper. Selvom du ikke lykkes med det, virker det som du har "sjekke-artist" holdninger hvor jentene har ingen egenverdi, men er f.o.f objekter som skal nedlegges og være takknemlige for å få lov til å spille en (bi)rolle i mannens liv. For det er dessverre litt der du er, du tar ikke et nei for et svar (hører ikke på henne) og du snakker nedlatende om hennes følelser og ting hun sliter med og skjønner ikke hvordan hun - av alle! - ikke kan være takknemlig for å kunne få DEG.. For ikke å snakke om alt du åpenbart føler hun skylder deg, bare fordi hun snakket med deg på nett og har møtt deg et par ganger irl. Men det er ikke sånn det virker og hvor mye føler du at du selv skylder de andre jentene du har møtt i mellomtiden og som du selv ikke er interessert i? Helt ærlig tviler jeg på at du ofrer det en tanke om de ble lei seg over å bli avvist og jeg tror i hvertfall ikke at du opplever at du har et ansvar for deres lykke eller at "de blir en bedre versjon av seg selv". At du oppfører deg som du regelrett EIER jenter du er interessert i, etter å ha møtt de noen få ganger er et gedigent rødt flagg og uten tvil hovedgrunnen til at du blir blokkert over alt. Det er ingen som orker noe slikt. At en jente har møtt deg et par ganger er ikke det samme som at hun har sagt ja til å ha deg i livet sitt for all fremtid, enten som kjæreste eller bestevenn. Ei heller at hun sagt ja til å ta ansvar for å hjelpe deg til å "bli den beste versjonen av deg selv" og hvordan skulle hun uansett klare det, når du hører ikke på et ord av hva andre sier? Du har f.eks ikke tatt et ord innover deg i denne lange tråden, til tross for at mange har prøvd å komme med råd om hva du kan gjøre for å bryte mønsteret. Du sier bare det samme om og om igjen som en papegøye som har lært seg masse adjektiver og store ord, uten å være i stand til å kommunisere eller forstå hva andre sier. Og det er derfor folk foreslår at du oppsøker en fagperson som psykolog, coach etc for de kan hjelpe deg å utvikle en mer positiv og fruktbar måte på å kommunisere og forstå andre mennesker. Jeg ønsker deg lykke til og håper oppriktig for din del at du klarer å endre måten du møter andre (jenter) på, for slik det er nå, driver du de fra deg i stedet for å trekke de til deg. Anonymkode: 34b45...0f1 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atea Skrevet 15. november 2017 #223 Del Skrevet 15. november 2017 (endret) Jo? Jeg har vel aldri gjort det mer tydelig enn på de første sidene i tråden at jeg aldri kunne tenke meg å bli sammen med henne når jeg nå vet hvordan hun egentlig er. En venn jeg treffer 1 gang i måneden kan jeg fint takle derimot. Helt ærlig, 100 % (hvis du greier), hvordan kan du si at jeg ikke godtar min nye rolle? Jeg prøver å FORSTÅ mennesker, f.eks. (KUN ET EKSEMPEL!) førsteinnleggs-jenta, og hvordan depresjoner, drama og fortid spiller inn i at de er selvmotsigende, skyver folk bort de selv ønsket kontakt med, regelrett fra topp til tå er ren falskhet så lenge du ikke var så ''kul'' som de skulle ønsker. Nei nå vil du ikke bli sammen med henne mer, siden hun har blokkert deg og du har satt henne i en bås, og som du sier vet du jo hvordan hun egentlig er. Typisk tegn på bitterhet å sette henne i en bås når det virker som hun har vært ærlig på begge møtene dere hadde. Depresjon, en traumatisk fortid trodde jeg alle visste at kan gjøre at menn og kvinner skyver andre fra seg. Mens du kaller det falskhet. En venn av motsatt kjønn trenger ikke være så kul, ordet kul bruker du selv. Men du la opp til flørt på det siste møtet selv om hun hadde truffet en annen og ga deg utallige hint. Jeg vil si at hun sa rett ut at hun ikke var romantisk interessert i deg, men at hun gjorde det på en forsiktig måte....Hvis hun kom til ordet da i det hele tatt. Og videre kan jeg bare gjette: Du ville ha svar på HVORDAN for å bli den beste versjonen av deg selv. Så blokkerte hun deg, noe jeg også ville gjort. Stemmer det? Endret 15. november 2017 av Atea 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #224 Del Skrevet 15. november 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Helt ærlig, 100 % (hvis du greier), hvordan kan du si at jeg ikke godtar min nye rolle? Det handler ikke om hva du godtar, det handler om at du ikke engang skjønner hva din nye rolle er. Du skriver side opp og ned om hvordan du er helt tilfreds med å være en venn i livet hennes - men det er ikke den rollen hun har tildelt deg! Hun gir klart uttrykk for at hun ikke ønsker at du skal ha noen rolle i livet hennes i det hele tatt, og hele denne tråden viser at du hverken forstår eller godtar at hun (med all rett) hat tatt dette valget. Anonymkode: afffc...972 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elghund Skrevet 15. november 2017 #225 Del Skrevet 15. november 2017 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg henviser til sidetall fordi de ikke vil at jeg skal gjenta meg selv. Jeg gjør kun det de sier. 2. Så sånne som dere ønsket mer kun bekreftelse på at noen ville møte henne, mer enn å faktisk holde ord, og starte et vennskap? Hvorfor går hun ut på datingen og ligger seg til med den første som dukker opp da? Endrer nettstedet man møtes, rammen så ekstremt. Virkelig? Det er jo ganske usunt for henne også å gå inn i et forhold utelukkende kun pga. hun ikke vil være ensom. Da har man litt feil motiv, og man bør heller finne kvalitet andre steder i livet som gjør deg lykkelig. Fy fader, dette er ett av de mange problemene dine i et nøtteskall. Du etterlyser svar fra jenter som sliter psykisk. Så kommer det en som stiller opp så godt hun kan, forteller om de erfaringene hennes som virker mest relevant for din situasjon. Men så er du sur fordi erfaringen hennes ikke sier noe om hvorfor din 'venn' er romantisk involvert med andre. (Noe som tydeligvis gnager på deg, men som du oftest nedtoner fordi det fremstår som mindre nobelt.) Hvorfor svarer hun, hvis hun ikke kan si noe om hvorfor denne 'vennen' din ligger med andre? Igjen, KG har mange medlemmer, men det er grenser for hvor mange kriterier du kan ramse opp for relevante samtalepartnere. Du oppfører deg som om du forventer at deprimerte jenter skal funke som guruer for deg, gi deg svar på alle mulige formulerte og uformulerte spørsmål du har i hodet. Du tror jenter er telepatiske semi-guder som har full oversikt over mellommenneskelige relasjoner. Som vet alle ingrediensene i alle vellykkede forhold. Ikke rart jenter ofte faller ned fra pidestallen. Og igjen utrolig creepy hvordan du veksler mellom å snakke nedlatende om jenta, og å si at du er så himla åpen og tilgivende og fortsatt kunne hatt henne som venn. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #226 Del Skrevet 15. november 2017 3 hours ago, AnonymBruker said: Hvis du noensinne skal lykkes med å få en dame, er du nødt til å roe deg litt ned og slutte å se på det å treffe en jente som en "kamp" man enten vinner eller taper. Selvom du ikke lykkes med det, virker det som du har "sjekke-artist" holdninger hvor jentene har ingen egenverdi, men er f.o.f objekter som skal nedlegges og være takknemlige for å få lov til å spille en (bi)rolle i mannens liv. For det er dessverre litt der du er, du tar ikke et nei for et svar (hører ikke på henne) og du snakker nedlatende om hennes følelser og ting hun sliter med og skjønner ikke hvordan hun - av alle! - ikke kan være takknemlig for å kunne få DEG.. For ikke å snakke om alt du åpenbart føler hun skylder deg, bare fordi hun snakket med deg på nett og har møtt deg et par ganger irl. Men det er ikke sånn det virker og hvor mye føler du at du selv skylder de andre jentene du har møtt i mellomtiden og som du selv ikke er interessert i? Helt ærlig tviler jeg på at du ofrer det en tanke om de ble lei seg over å bli avvist og jeg tror i hvertfall ikke at du opplever at du har et ansvar for deres lykke eller at "de blir en bedre versjon av seg selv". At du oppfører deg som du regelrett EIER jenter du er interessert i, etter å ha møtt de noen få ganger er et gedigent rødt flagg og uten tvil hovedgrunnen til at du blir blokkert over alt. Det er ingen som orker noe slikt. At en jente har møtt deg et par ganger er ikke det samme som at hun har sagt ja til å ha deg i livet sitt for all fremtid, enten som kjæreste eller bestevenn. Ei heller at hun sagt ja til å ta ansvar for å hjelpe deg til å "bli den beste versjonen av deg selv" og hvordan skulle hun uansett klare det, når du hører ikke på et ord av hva andre sier? Du har f.eks ikke tatt et ord innover deg i denne lange tråden, til tross for at mange har prøvd å komme med råd om hva du kan gjøre for å bryte mønsteret. Du sier bare det samme om og om igjen som en papegøye som har lært seg masse adjektiver og store ord, uten å være i stand til å kommunisere eller forstå hva andre sier. Og det er derfor folk foreslår at du oppsøker en fagperson som psykolog, coach etc for de kan hjelpe deg å utvikle en mer positiv og fruktbar måte på å kommunisere og forstå andre mennesker. Jeg ønsker deg lykke til og håper oppriktig for din del at du klarer å endre måten du møter andre (jenter) på, for slik det er nå, driver du de fra deg i stedet for å trekke de til deg. Anonymkode: 34b45...0f1 1. Nei. Jeg vet at jenter ønsker å være en del av mannens liv; men å være hele livet hans blir for desperat. Håper det oppklarte? Det har ingenting med å være en bi-rolle i andres liv, men å være en del av andres liv, fremfor å være andres liv. 2. Det var vel fortsatt slik at det var hun som ønsket kontakter, blanke ark, åpenhet, ærlighet og moral. Angående misforstått ordlyd (som egentlig aldri har eksistert). Forskjellen på deres ord ''skylder'' vs. mitt ord ''ønsker'' er nevnt på foregående sider. Jeg hadde aldri vært mer glad enn hvis noen forsto de gjorde noe feil, og faktisk ba om konstruktiv feedback. Da ville jeg gitt de det. Jeg er ærlig og åpen, både i ord og handlinger, så jeg ville vært helt usensurert og gitt de det dem ba om. 3. Dette ene konkrete eksemplet (et rent EKSEMPEL på et tilfelle, tilfeldigvis det sist huskede) for å belyse spørsmålet og utgangspunktet (som først ble tydeliggjort på side 4) gjaldt to (2) treff, ja. Helt riktig. Jeg har vel ikke nevnt de andre relasjonene, eller? Dere ønsket ikke et 10 siders førsteinnlegg med eksempler var min tolkning av svarene deres. Her bruker du fint ordet ''ansvar'' for å gjøre meg til den beste versjonen jeg kan bli av meg selv. Vi gjør dette enkelt; se kommentar til 2. Jeg tror nok jeg ville vært mer åpen for hennes spesifikke tilbakemeldinger, fordi hun er ett av eksemplene dette gjelder på et rent personlig plan. Det er lang avstand fra kvalitet (hver enkelt relasjon sin tilbakemelding) til kvantitet (fordommer fra folk uten kunnskap om hvert sekund, handling og ord), og når du heller ikke får mellomløsningen; svar fra folk i lignende situasjon, så sier det seg selv at det blir vanskelig. Det håper jeg veldig du forstår? 3 hours ago, Atea said: Nei nå vil du ikke bli sammen med henne mer, siden hun har blokkert deg og du har satt henne i en bås, og som du sier vet du jo hvordan hun egentlig er. Typisk tegn på bitterhet å sette henne i en bås når det virker som hun har vært ærlig på begge møtene dere hadde. Depresjon, en traumatisk fortid trodde jeg alle visste at kan gjøre at menn og kvinner skyver andre fra seg. Mens du kaller det falskhet. En venn av motsatt kjønn trenger ikke være så kul, ordet kul bruker du selv. Men du la opp til flørt på det siste møtet selv om hun hadde truffet en annen og ga deg utallige hint. Jeg vil si at hun sa rett ut at hun ikke var romantisk interessert i deg, men at hun gjorde det på en forsiktig måte....Hvis hun kom til ordet da i det hele tatt. Og videre kan jeg bare gjette: Du ville ha svar på HVORDAN for å bli den beste versjonen av deg selv. Så blokkerte hun deg, noe jeg også ville gjort. Stemmer det? 1. Jeg vil jo selvfølgelig ikke bli kjæresten hennes når jeg nå vet hvordan hun kan være hvis ting ikke går veien/blir vanskelig/flykter fra svar fremfor å stå for sin egen moral? Håper virkelig det oppklarte? Jeg kan fint ha rene vennskap med mennesker. Mange jeg kjenner har sine synlige og usynlige feil, men jeg kan fint være venner med de uansett; men å inngå et forhold med folk som blokkerer deg hvis ting ikke går 100 % som de vil; ... eh... nei takk! Ja, hun har vært helt ærlig; på slutten av treff 2. Igjen: Jeg tror ikke jeg gjorde dette klart nok tidligere i tråden, men det er en tidslinje her. At dere ikke vil AKSEPTERE interessegraden på hvert nivå, er faktisk en helt annen diskusjon. Men den kan vi ta senere når vi skal diskutere alle finurlige detaljer i diverse scenarier og andre utgangspunkt... ... ... - ... ... senere... 2. Jeg vet at ''situasjonen'' i seg selv gjør at folk gjør som de gjør. Jeg vet hva resultatet blir i grad av f.eks. fortid. Spørsmålet er mere: Hvorfor? Falskheten går mer på hvor bevisst hun er på seg selv, sin moral, sine handlinger, sine ord, sine følelser, og LIKEVEL, på et eller annet vis, greier å være selvmotsigende og dobbeltmoralistisk på det. DET er interessant å finne ut hvorfor. Hun kom så absolutt til ordet, men det å motsi sine egne ord man sa et par minutter før er jo vanskelig i seg selv. 3. Jeg har aldri brukt den ordlyden. 2 hours ago, AnonymBruker said: Det handler ikke om hva du godtar, det handler om at du ikke engang skjønner hva din nye rolle er. Du skriver side opp og ned om hvordan du er helt tilfreds med å være en venn i livet hennes - men det er ikke den rollen hun har tildelt deg! Hun gir klart uttrykk for at hun ikke ønsker at du skal ha noen rolle i livet hennes i det hele tatt, og hele denne tråden viser at du hverken forstår eller godtar at hun (med all rett) hat tatt dette valget. Anonymkode: afffc...972 Hun tildelte meg tydeligvis en interesse i vennskap, men ikke noe mer. Tenk en kategori: Vennskap som ikke kan utvikle seg. Hun har all rett til å ta sine valg i hele sitt liv; det er derfor jeg opprettet spørsmålspesifikasjonen på side 4; som går mer på HVORFOR hun gjør som hun gjør. Det var HUN som søkte kontakter, ville godta min venneinvitasjon, møte meg, møte meg en gang til, osv. Jeg syns fenomenet er besynderlig interessant når man ønsker ikke falske venner, ikke drama, blanke ark, at man tar oppgjør f2f hvis noe ''føles'' feil, så gjør man det motsatte selv. Jeg er interessert i hva det er med hennes fortid i depresjoner, drama, og nåværende psykologi-timebehov som gjør at hun reagerer som hun gjør. Jeg har jo ikke plaget henne noe mer? Hva er en mer godkjenning enn det på at man godtar andres selvmotsigenhet? Jeg spør jo her nå, i håp om å få svar fra noen med samme bakgrunn (nest beste svaralternativ), fordi jeg ikke får svar fra en som har pysete trukket seg unna. 2 hours ago, Elghund said: Du oppfører deg som om du forventer at deprimerte jenter skal funke som guruer for deg, gi deg svar på alle mulige formulerte og uformulerte spørsmål du har i hodet. Du tror jenter er telepatiske semi-guder som har full oversikt over mellommenneskelige relasjoner. Og igjen utrolig creepy hvordan du veksler mellom å snakke nedlatende om jenta, og å si at du er så himla åpen og tilgivende og fortsatt kunne hatt henne som venn. Nei. Jeg oppfører meg som at jeg forstår at når noe har skjedd før i livet, så vil det påvirke deg på en måte som bare du og folk med lignende opplevelser kan forstå, i form av HVORFOR man gjør som man gjør. Folk utenfra kan ikke vite hvordan tidligere hendelser kan påvirke en persons menneskeliv, og der har vi eksterne i tråden en begrensning. En begrensning i kunnskap jeg genuint tar inn over meg, men dere ser ut til å ignorere, men heller ser det nyttig å svare med litt hat, fordommer, og litt generalisering fordi dere ikke kjenner til den spesifikke situasjonens enkeltord og enkelthandlinger, og selv ikke ''har vært der'' depresjoner, drama og baksnakking fører deg hen på sitt verste. Avsnitt to er faktisk besvart i samme innlegg her lenger opp, hvis du leser, da. Anonymkode: 97775...46a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #227 Del Skrevet 15. november 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun har all rett til å ta sine valg i hele sitt liv; det er derfor jeg opprettet spørsmålspesifikasjonen på side 4; som går mer på HVORFOR hun gjør som hun gjør. Det var HUN som søkte kontakter, ville godta min venneinvitasjon, møte meg, møte meg en gang til, osv. Jeg syns fenomenet er besynderlig interessant når man ønsker ikke falske venner, ikke drama, blanke ark, at man tar oppgjør f2f hvis noe ''føles'' feil, så gjør man det motsatte selv. Jeg er interessert i hva det er med hennes fortid i depresjoner, drama, og nåværende psykologi-timebehov som gjør at hun reagerer som hun gjør. Og svaret på det spørsmålet har du fått mangemange ganger av mange forskjellige personer i denne tråden: Hun likte deg ikke lenger, hun ville ikke ha deg i livet sitt! Hva som ligger til grunn for den avgjørelsen er det ikke sikkert hun kan sette ord på selv engang, men det er nå det valget hun har tatt. Det finnes ingen universell forklaring på hvorfor to mennesker ikke fungerer som venner (selv når den ene gjerne vil), det finnes ikke noe fenomen eller konspirasjon. Det handler om valg enkeltmennesker tar. Anonymkode: afffc...972 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #228 Del Skrevet 15. november 2017 Jeg orker ikke å lese alt desverre. Men jeg ser du gjentatte ganger skriver at "hvem er hun til å avvise en som bare prøver å være hyggelig, hjelpe henne osv når hun ligger nede, og alt hun gjør, er å sparke de som prøver"? Eksakt hva har du gjort som er så fantastisk? Som gjør at hun er en dritt som avviser vennskapet? Det eneste jeg kan se du har gjort, er å lytte, samt tilby ditt vennskap. Er det virkelig helt utrolig fantastisk? Da har i så fall jeg guddommelige venner, vi lager mat til hverandre, har både kjørt og hentet når vi har trengt, vi lytter, stått å malt i hverandres stuer, tatt med hverandre på festligheter, støttet hverandre når ting har vært vondt, passet barn, betalt for hverandre, og masse masse annet. Og slike vennskap kommer over tid, og helt ærlig, klarer ikke jeg å se hva du har gjort for henne som er så innmari fantastisk. Dog ser jeg en veldig veldig sint mann, som er sint fordi han ble avvist, og lar det gå utover henne, fordi hun tross alt valgte å møte deg, samt ha noe kontakt med deg i ettertid. Kanskje du ikke en gang er vandt med å høre noe fra de fleste, etter første møte? Eller i det hele tatt få et møte? Og at det da virker veldig nære for deg å få en kjæreste/venn, eller hva det måtte være, når hun faktisk holdt litt kontakt i ettertid, og valgte å møte deg igjen? I så fall så må du jo ikke se dette som et nederlag, men en seier! Noe ved din personlighet gjorde jo at hun faktisk ville møte deg igjen, prøve å ha kontakt med deg. Men desverre ødela du der med å være for intens, og hun tok nok bare ikke sjansen på at du faktisk infant deg med at det aldri kunne bli noe mer dere. Slik leser jeg det, fra utsiden. Anonymkode: 1f015...1ae 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #229 Del Skrevet 15. november 2017 En annen ting; rakk du noen gang å spørre henne hva du gjorde feil, og hvordan du kan bli en bedre versjon av deg selv? Eller blokkerte hun deg før du rakk å spørre? I så fall; hvordan skal hun vite at det er alt du vil, hvis du aldri rakk å spørre? Du kan jo ikke være så sint på henne, og si at hun er en dritt som ikke en gang gidder å svare deg på det enkle spørsmålet, hvis hun aldri fikk spørsmålet, og ikke vet at det er alt du ønsket, ved å legge henne til igjen, etter at hun slettet deg? Anonymkode: 1f015...1ae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caelyn Skrevet 15. november 2017 #230 Del Skrevet 15. november 2017 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg henviser til sidetall fordi de ikke vil at jeg skal gjenta meg selv. Jeg gjør kun det de sier. 1. Litt tvilsom... hva er disse maaange grunnene til at dere fungerer som dere gjør i bakgrunn av å ha vært langt nede og syke? 2. Så sånne som dere ønsket mer kun bekreftelse på at noen ville møte henne, mer enn å faktisk holde ord, og starte et vennskap? Hvorfor går hun ut på datingen og ligger seg til med den første som dukker opp da? Endrer nettstedet man møtes, rammen så ekstremt. Virkelig? Det er jo ganske usunt for henne også å gå inn i et forhold utelukkende kun pga. hun ikke vil være ensom. Da har man litt feil motiv, og man bør heller finne kvalitet andre steder i livet som gjør deg lykkelig. Dette er et svar som håner kvinners rolle i en situasjon noe ekstremt. Mer svar fortjener ikke innlegget. Følelser er ikke noe du kan skru av eller på etter eget ønske. Jeg som gutt plasserer ikke jenter i bås, slik de plasserer gutter. Jeg er liberal og åpen. Jeg er nysgjerrig for alt hva en relasjon KAN føre til. Ingen dører er låst hos meg :-) Bedre å prøve å tape, og forbli venn (som gutter faktisk kan godta) vs. å aldri prøve å aldri vite. Men å bli regelrett blokkert for det, det er egentlig helt utrolig, og det er derfor jeg opprettet tråden. Jent(er) (flertall!) blokkerer når jeg prøver meg. Er det slik at de virkelig ikke tror på at gutter kan godta sin nye rolle etter et tap? Anonymkode: 97775...46a Og det var virkelig dette du greide å dra ut av innlegget mitt? Du har snakket om at vi skal beskrive hvorfor du oppfattes som intens, og når jeg faktisk gir deg en relativt detaljert tilbakemelding på akkurat dette, så blir det glatt oversett, mens du lett henger deg opp i (og vrir på) det andre jeg sier. Og jeg tillater meg å svare på det du skriver om, quote: "sånne som dere ønsket mer kun bekreftelse på at noen ville møte henne, mer enn å faktisk holde ord, og starte et vennskap?" Du kjenner faktisk ikke alle "sånne som oss", vi er like forskjellige, tenker, føler og handler forskjellig. Du kan ikke sette denne menneskegruppen i bås, (som du selv sier at gutter ikke gjør). Du vil ikke kunne få et enstemmig svar på problemstillingen din. Det eneste vi her på forumet kan gjøre er å komme med tanker, innspill, og kommentarer på hvordan vi oppfatter det du skriver. Jeg aner rett og slett ikke hva jeg skal svare vedrørende "rammen" man møtes på, som du beskriver, da jeg aldri har vært borti problemstillingen, ei heller noensinne tenkt/reflektert rundt dette. Du skriver også, quote: "Det er jo ganske usunt for henne også å gå inn i et forhold utelukkende kun pga. hun ikke vil være ensom." Hvordan i all verden vet du dette? Har hun sagt direkte til deg at hun ønsker et forhold for ikke å være ensom/alene? Hvis ikke, er dette en slutning du har kommet fram til på egenhånd? Synes ikke du fremviser noe særlig respekt eller omtanke for denne jenta (eller fenomenet, om du vil) med tanke på hvordan du beskriver henne og tillegger henne diverse egenskaper her. Jeg har også problemer med å forstå "vinne eller tape-aspektet" ditt vedrørende omgang med andre mennesker, det er ikke som å spille lotto eller tippe liksom. Jeg forstår heller ikke det du snakker om å vise din intensjon og at det ble krasj mellom intensjonene deres. Jeg opplever at du har en svært mekanisk og litt overfladisk måte å resonnere på, i måten du tolker situasjoner, oppførselen til denne jenta og hva vi på forumet svarer. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caelyn Skrevet 15. november 2017 #231 Del Skrevet 15. november 2017 (endret) 4 timer siden, Elghund skrev: Fy fader, dette er ett av de mange problemene dine i et nøtteskall. Du etterlyser svar fra jenter som sliter psykisk. Så kommer det en som stiller opp så godt hun kan, forteller om de erfaringene hennes som virker mest relevant for din situasjon. Men så er du sur fordi erfaringen hennes ikke sier noe om hvorfor din 'venn' er romantisk involvert med andre. (Noe som tydeligvis gnager på deg, men som du oftest nedtoner fordi det fremstår som mindre nobelt.) Hvorfor svarer hun, hvis hun ikke kan si noe om hvorfor denne 'vennen' din ligger med andre? Igjen, KG har mange medlemmer, men det er grenser for hvor mange kriterier du kan ramse opp for relevante samtalepartnere. Du oppfører deg som om du forventer at deprimerte jenter skal funke som guruer for deg, gi deg svar på alle mulige formulerte og uformulerte spørsmål du har i hodet. Du tror jenter er telepatiske semi-guder som har full oversikt over mellommenneskelige relasjoner. Som vet alle ingrediensene i alle vellykkede forhold. Ikke rart jenter ofte faller ned fra pidestallen. Og igjen utrolig creepy hvordan du veksler mellom å snakke nedlatende om jenta, og å si at du er så himla åpen og tilgivende og fortsatt kunne hatt henne som venn. Takk for dette innlegget, Elghund, det satte jeg pris på (Om det var meg du refererte til ) Dette er uten tvil et sårt tema også for personer som har hatt eller opplever depresjon, angst, traumer osv, det krever faktisk en del å være åpen og beskrive personlige tanker og hendelser i denne sammenhengen. Jeg prøvde genuint å hjelpe da jeg visstnok tilhører en del av TS' målgruppe i denne tråden. Selv om jeg kanskje burde ha forstått at det ikke ville ha noen hensikt. Endret 15. november 2017 av Caelyn Endret et ord 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #232 Del Skrevet 15. november 2017 Hvis hun avviste deg først når du viste intensjonen din/at du likte henne mer enn som en venn, så er det egentlig ikke så rart at hun kuttet kontakten med deg, når hun datet parallelt med å få nye venner. Dere var nemlig på ro forskjellige plan, hun ville ha deg som venn, du signaliserte noe mer. Samtidig har hun da kanskje truffet en hun vil ha som kjæreste. Er det da et sjakktrekk å ha en venn som er forelsket i henne? Nei. Jeg hadde det selv, og måtte til slutt bare kutte kontakten, da det hele begynte å bli veldig slitsomt for meg, og kjæresten min ble irritert hver gang jeg fikk melding fra en som hadde lyst på meg som noe mer enn en venn. Det kan jo tenkes at hun heller var føre var, å kvittet seg med litt uavklarte/ullne relasjoner før hun eventuelt får kjæreste (eller risikere å miste daten sin pga det), i stedet for å ta sjansen på at du faktisk hadde innfunnet deg med situasjonen. Og det å si at alle mannfolk innfinner seg automatisk med slikt, er bare tull. Min venn, var forelsket i meg i 10 år, før han sa noe. Det var vondt for meg å miste han, men jeg kunne ikke beholde det vennskapet noe mer, når vi sto så forskjellig, og han ikke aksepterte det. Anonymkode: 1f015...1ae 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest yeans Skrevet 15. november 2017 #233 Del Skrevet 15. november 2017 Du er bare nødt til gi slipp og slutte med å analysere dette. Move on man! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duckie Skrevet 15. november 2017 #234 Del Skrevet 15. november 2017 O. M. F. G. Jeg er gæærn (deprimert, tung fortid++), så jeg er i målgruppen din. Signerer forøvrig alle de andre her. Du er INTENS (kanskje det hjelper å skrive med store bokstaver tilbake?). Med mine problemer kan jeg fortelle deg at alle scenarioene andre har nevnt kan være årsaken til hvorfor hun gjorde som hun gjorde. Newsflash: Personer med psykiske problemer eller tunge fortider er mennesker som alle andre. På møte 1 var dere potensielle venner. Imellom møter var dere potensielle venner. På møte 2 gir du uttrykk for at du vil noe mer. Jeg hadde da tolket dette som at du kun var nok en mann som løy om hele vennegreia, og egentlig bare ville få meg naken. Jeg hadde avslutta ettersom du har satt i gang dette på falske premisser (igjen, hvordan jeg ville ha tolket det). Hva som skjer videre er litt usikkert, men ikke så rart at du endte opp med å bli slettet. Det er et VELDIG tydelig tegn, når du da prøver å legge til igjen, trodde du virkelig at du skulle få noe ut av det? Prakteksempel på dårlige sosiale evner. Mine egne sosiale evner er ikke så mye å skryte av, men til og med jeg ser hvor vanvittig merkelig hele denne situasjonen er. Du påstår at menn er flinke til å skille mellom følelser og vennskap. For kvinner er erfaringen at menn i veldig, veldig mange tilfeller er opptatt av å få seg noe, eventuelt et forhold, og i ekstremt sjeldne tilfeller vennskap. Se bare på de mange trådene her som diskuterer vennskap mellom menn og kvinner. Dette er komplisert, og veldig mange menn innrømmer at «vennskap» egentlig bare er en måte å opprettholde kontakt så kanskje man en dag får seg noe. Å være venner med noen som har sagt de ønsker et forhold er vanskelig og uinteressant for de fleste. Som også har blitt beskrevet godt flere ganger i tråden. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #235 Del Skrevet 15. november 2017 3 timer siden, Duckie skrev: O. M. F. G. Jeg er gæærn (deprimert, tung fortid++), så jeg er i målgruppen din. Signerer forøvrig alle de andre her. Du er INTENS (kanskje det hjelper å skrive med store bokstaver tilbake?). Med mine problemer kan jeg fortelle deg at alle scenarioene andre har nevnt kan være årsaken til hvorfor hun gjorde som hun gjorde. Newsflash: Personer med psykiske problemer eller tunge fortider er mennesker som alle andre. På møte 1 var dere potensielle venner. Imellom møter var dere potensielle venner. På møte 2 gir du uttrykk for at du vil noe mer. Jeg hadde da tolket dette som at du kun var nok en mann som løy om hele vennegreia, og egentlig bare ville få meg naken. Jeg hadde avslutta ettersom du har satt i gang dette på falske premisser (igjen, hvordan jeg ville ha tolket det). Hva som skjer videre er litt usikkert, men ikke så rart at du endte opp med å bli slettet. Det er et VELDIG tydelig tegn, når du da prøver å legge til igjen, trodde du virkelig at du skulle få noe ut av det? Prakteksempel på dårlige sosiale evner. Mine egne sosiale evner er ikke så mye å skryte av, men til og med jeg ser hvor vanvittig merkelig hele denne situasjonen er. Du påstår at menn er flinke til å skille mellom følelser og vennskap. For kvinner er erfaringen at menn i veldig, veldig mange tilfeller er opptatt av å få seg noe, eventuelt et forhold, og i ekstremt sjeldne tilfeller vennskap. Se bare på de mange trådene her som diskuterer vennskap mellom menn og kvinner. Dette er komplisert, og veldig mange menn innrømmer at «vennskap» egentlig bare er en måte å opprettholde kontakt så kanskje man en dag får seg noe. Å være venner med noen som har sagt de ønsker et forhold er vanskelig og uinteressant for de fleste. Som også har blitt beskrevet godt flere ganger i tråden. 👍 Anonymkode: 03373...a23 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #236 Del Skrevet 15. november 2017 8 hours ago, AnonymBruker said: Og svaret på det spørsmålet har du fått mangemange ganger av mange forskjellige personer i denne tråden: Hun likte deg ikke lenger, hun ville ikke ha deg i livet sitt! Hva som ligger til grunn for den avgjørelsen er det ikke sikkert hun kan sette ord på selv engang, men det er nå det valget hun har tatt. Det finnes ingen universell forklaring på hvorfor to mennesker ikke fungerer som venner (selv når den ene gjerne vil), det finnes ikke noe fenomen eller konspirasjon. Det handler om valg enkeltmennesker tar. Anonymkode: afffc...972 Jeg kan være enig i at faktum ikke er det motsatte, at hun ville ha meg i livet sitt; det jeg ikke er enig i er ekstrempåstanden din. Jeg tror på mennesker, jeg vet ikke med deg, men jeg tror på mennesker. Jeg tror at når du har opplevd x, y, z, så vil du handle på en irrasjonell måte basert på dette. Det eneste fakta her er; Hvorfor hun slettet meg og var selvmotsigende? Svaret er nok mer komplisert enn du vil gjøre det enkelt, dessverre. Jeg skulle selv ØNSKE det var så lett altså :-) 7 hours ago, AnonymBruker said: Jeg orker ikke å lese alt desverre. Men jeg ser du gjentatte ganger skriver at "hvem er hun til å avvise en som bare prøver å være hyggelig, hjelpe henne osv når hun ligger nede, og alt hun gjør, er å sparke de som prøver"? Eksakt hva har du gjort som er så fantastisk? Som gjør at hun er en dritt som avviser vennskapet? Det eneste jeg kan se du har gjort, er å lytte, samt tilby ditt vennskap. Er det virkelig helt utrolig fantastisk? Da har i så fall jeg guddommelige venner, vi lager mat til hverandre, har både kjørt og hentet når vi har trengt, vi lytter, stått å malt i hverandres stuer, tatt med hverandre på festligheter, støttet hverandre når ting har vært vondt, passet barn, betalt for hverandre, og masse masse annet. Og slike vennskap kommer over tid, og helt ærlig, klarer ikke jeg å se hva du har gjort for henne som er så innmari fantastisk. Dog ser jeg en veldig veldig sint mann, som er sint fordi han ble avvist, og lar det gå utover henne, fordi hun tross alt valgte å møte deg, samt ha noe kontakt med deg i ettertid. Kanskje du ikke en gang er vandt med å høre noe fra de fleste, etter første møte? Eller i det hele tatt få et møte? Og at det da virker veldig nære for deg å få en kjæreste/venn, eller hva det måtte være, når hun faktisk holdt litt kontakt i ettertid, og valgte å møte deg igjen? I så fall så må du jo ikke se dette som et nederlag, men en seier! Noe ved din personlighet gjorde jo at hun faktisk ville møte deg igjen, prøve å ha kontakt med deg. Men desverre ødela du der med å være for intens, og hun tok nok bare ikke sjansen på at du faktisk infant deg med at det aldri kunne bli noe mer dere. Slik leser jeg det, fra utsiden. Anonymkode: 1f015...1ae Siden du ikke har lest alt og er ærlig om det kan jeg svare fint og kort på innlegget ditt for å belyse noen misforståelser, så kan du selv lese tilbake i tråden når du får tid, der står alt besvart, i detalj, i tillegg til mange av dine egne spørsmål skrevet av andre. 1. HUN ønsket nye kontakter. HUN ønsket en langvarig relasjon. Dette er kun hennes ord, ingen andres. 2. Hun er kun et eksempel i tråden for å belyse et spørsmål. Jeg beklager hvis du ikke har fått dette med deg, da folk kupper tråden så alle innlegg hvor jeg faktisk prøver å samle folk til å svare på hva jeg faktisk spør om, forsvinner. De andre relasjonene har både vært kort-, middels-, og langvarig. 3. Hun tok ikke sjansen. Sentralt og typisk! Jeg vet! Det er typisk folk i en slik situasjon som henne å tenke negativt og at unntakene aldri kan skje henne. 7 hours ago, AnonymBruker said: En annen ting; rakk du noen gang å spørre henne hva du gjorde feil, og hvordan du kan bli en bedre versjon av deg selv? Eller blokkerte hun deg før du rakk å spørre? I så fall; hvordan skal hun vite at det er alt du vil, hvis du aldri rakk å spørre? Du kan jo ikke være så sint på henne, og si at hun er en dritt som ikke en gang gidder å svare deg på det enkle spørsmålet, hvis hun aldri fikk spørsmålet, og ikke vet at det er alt du ønsket, ved å legge henne til igjen, etter at hun slettet deg? Anonymkode: 1f015...1ae Som sagt rakk vi å chattes litt for å oppklare hverandre, før hun selv ikke greide å svare på de letteste spørsmål (fordi hun nettopp ER selvmotsigende) og da var det så klart lettere å blokkere meg i stedet vet du... 6 hours ago, Caelyn said: Du skriver også, quote: "Det er jo ganske usunt for henne også å gå inn i et forhold utelukkende kun pga. hun ikke vil være ensom." Hvordan i all verden vet du dette? Har hun sagt direkte til deg at hun ønsker et forhold for ikke å være ensom/alene? Hvis ikke, er dette en slutning du har kommet fram til på egenhånd? Synes ikke du fremviser noe særlig respekt eller omtanke for denne jenta (eller fenomenet, om du vil) med tanke på hvordan du beskriver henne og tillegger henne diverse egenskaper her. Jeg har også problemer med å forstå "vinne eller tape-aspektet" ditt vedrørende omgang med andre mennesker, det er ikke som å spille lotto eller tippe liksom. Jeg forstår heller ikke det du snakker om å vise din intensjon og at det ble krasj mellom intensjonene deres. Jeg opplever at du har en svært mekanisk og litt overfladisk måte å resonnere på, i måten du tolker situasjoner, oppførselen til denne jenta og hva vi på forumet svarer. 1. Hun sa det direkte. Jeg siterer ikke egne tanker her, selv om dere ikke vil tro på det jeg skriver (men det er jo virkelig ikke mitt problem?). Hun ville mye heller være i et ulykkelig forhold med den første som takket ja til henne, fremfor å date flere samtidig for å ha et vurderingsgrunnlag for om noen av disse faktisk var riktig for henne på lang sikt. Rent personlig er jeg vokst opp med holdninger om at man ikke bør dra folk ned i dragsuget, evnt. leke med andres følelser for å vinne egen selvfølelse. Det er ganske frekt ovenfor både deg selv og den du kun er sammen med for å ikke være alene (og av INGEN annen funksjon). Jeg er kun ærlig på jenta her, og du aner ikke hvor mye respekt jeg gir henne ved å IKKE dele det hvert enkelt ord vi pratet om; det burde jeg kanskje, for da tror jeg faktisk tråden ville blitt forstått bedre, men det får nå være så. Jeg vil heller bruke 13 sider på å oppklare misforståelser på side 1, enn å utlevere hvert ord om en annen person. DET er faktisk respekt. Angående intensjon og at det ble kræsj så har jeg dessverre skrevet det for mange ganger her til at jeg kan gjenta meg, og samtidig definere det bedre; dessverre. Du må nok lete tilbake. 6 hours ago, AnonymBruker said: Hvis hun avviste deg først når du viste intensjonen din/at du likte henne mer enn som en venn, så er det egentlig ikke så rart at hun kuttet kontakten med deg, når hun datet parallelt med å få nye venner. Dere var nemlig på ro forskjellige plan, hun ville ha deg som venn, du signaliserte noe mer. Samtidig har hun da kanskje truffet en hun vil ha som kjæreste. Er det da et sjakktrekk å ha en venn som er forelsket i henne? Nei. Jeg hadde det selv, og måtte til slutt bare kutte kontakten, da det hele begynte å bli veldig slitsomt for meg, og kjæresten min ble irritert hver gang jeg fikk melding fra en som hadde lyst på meg som noe mer enn en venn. Det kan jo tenkes at hun heller var føre var, å kvittet seg med litt uavklarte/ullne relasjoner før hun eventuelt får kjæreste (eller risikere å miste daten sin pga det), i stedet for å ta sjansen på at du faktisk hadde innfunnet deg med situasjonen. Og det å si at alle mannfolk innfinner seg automatisk med slikt, er bare tull. Min venn, var forelsket i meg i 10 år, før han sa noe. Det var vondt for meg å miste han, men jeg kunne ikke beholde det vennskapet noe mer, når vi sto så forskjellig, og han ikke aksepterte det. Anonymkode: 1f015...1ae Jeg signaliserte vel mer at det IKKE SKADER/FØLES IKKE SOM EN STRAFF å være åpen og nysgjerrig på nye relasjoner. Det er ingen bås, eller permanente hopp i den ene eller andre retninger, men mer en ren filosofi rundt livet om at man faktisk har det bra og er åpne for alt. Hun var jo definitivt føre var, slik du var; det er hva som er trist: Ja, - ditt var et unntak, han var needy og viste intensjonen sin først etter 10 år; jeg var faktisk helt ærlig fra starten av om at jeg var åpen for alt, om jeg var et unntak eller ikke fra gutter som ikke kan godta sin nye rolle... ja; hun kunne gitt det 1 sjanse, eller bare blokket og brukt DET som sjansen. Vi vet begge hva hun safet seg med for å si det sånn... 6 hours ago, Duckie said: Jeg er gæærn (deprimert, tung fortid++), så jeg er i målgruppen din. Signerer forøvrig alle de andre her. Du er INTENS (kanskje det hjelper å skrive med store bokstaver tilbake?). Med mine problemer kan jeg fortelle deg at alle scenarioene andre har nevnt kan være årsaken til hvorfor hun gjorde som hun gjorde. Newsflash: Personer med psykiske problemer eller tunge fortider er mennesker som alle andre. På møte 1 var dere potensielle venner. Imellom møter var dere potensielle venner. På møte 2 gir du uttrykk for at du vil noe mer. Jeg hadde da tolket dette som at du kun var nok en mann som løy om hele vennegreia, og egentlig bare ville få meg naken. Jeg hadde avslutta ettersom du har satt i gang dette på falske premisser (igjen, hvordan jeg ville ha tolket det). Hva som skjer videre er litt usikkert, men ikke så rart at du endte opp med å bli slettet. Du påstår at menn er flinke til å skille mellom følelser og vennskap. For kvinner er erfaringen at menn i veldig, veldig mange tilfeller er opptatt av å få seg noe, eventuelt et forhold, og i ekstremt sjeldne tilfeller vennskap. Se bare på de mange trådene her som diskuterer vennskap mellom menn og kvinner. Dette er komplisert, og veldig mange menn innrømmer at «vennskap» egentlig bare er en måte å opprettholde kontakt så kanskje man en dag får seg noe. Å være venner med noen som har sagt de ønsker et forhold er vanskelig og uinteressant for de fleste. Som også har blitt beskrevet godt flere ganger i tråden. Og da takker jeg også deg for å skrive kun Intens! uten å begrunne... Igjen: Jeg var åpen om intensjonen min hele veien, gjennom ord. Om jeg klønet det til i handlingene mine er da virkelig relevant, og da nærmer vi oss deler av svaret hvis det var den fysiske visningen av intensjonen min som feilet. Det fantastiske her er at jeg er ærlig og åpen gjennom BÅDE ord og handlinger, det har aldri vært en kvart løgn her. Jeg ble interessert i å vite om det kunne bli noe mer (jeg hadde allerede for uker siden uttalt at jeg var åpen for alt), og testet dette. Jeg tapte. Jeg kan godta min nye rolle. Men de siste innleggene tyder mye på at grunnen til at hun slettet meg, var fordi hun ikke trodde på unntakene. Allerede forskning viser jo at folk som sliter er negative = tror ikke på unntakene og da ''safer' seg. Nå føler jeg NESTEN vi nærmer oss noen deler av et svar på hva faktisk spørsmålet er :-) Anonymkode: 97775...46a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #237 Del Skrevet 15. november 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kan være enig i at faktum ikke er det motsatte, at hun ville ha meg i livet sitt; det jeg ikke er enig i er ekstrempåstanden din. Jeg tror på mennesker, jeg vet ikke med deg, men jeg tror på mennesker. Jeg tror at når du har opplevd x, y, z, så vil du handle på en irrasjonell måte basert på dette. Det eneste fakta her er; Hvorfor hun slettet meg og var selvmotsigende? Svaret er nok mer komplisert enn du vil gjøre det enkelt, dessverre. Jeg skulle selv ØNSKE det var så lett altså :-) Hæ? Skjønner du selv hva du skriver? Jeg gir opp å forstå både deg og tankegangen din... Men at hun var selvmotsigende er din påstand og oppfatning, det er ikke et faktum. Og svaret er høyst sannsynlig så enkelt - menneskets handlinger er sjelden så kompliserte som vi gjerne vil ha det til. Anonymkode: afffc...972 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2017 #238 Del Skrevet 16. november 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror at når du har opplevd x, y, z, så vil du handle på en irrasjonell måte basert på dette. (...) Nå føler jeg NESTEN vi nærmer oss noen deler av et svar på hva faktisk spørsmålet er :-) Anonymkode: 97775...46a Til første sitat: Gå på NRK.no og se Lindmo fra forrige uke, samtale mellom Tore Renberg og Jens Stoltenberg. De snakker nettopp om det uforutsigbare. Like ingredienser i livet gir ikke like utfall. En deprimert dramajente er ikke lik den neste. Vær åpen for det! Til avsnitt 2: Ja, ser ut som du er mest fornøyd når du kan svare på spørsmålet selv... Men jeg råder deg til å være litt åpen og nysgjerrig på andres svar. Du skjønner, selv om det virker feil ved første øyekast, kan det være noe å lære. Vær åpen for det også! Det ironiske er jo at du stadig påpeker hvor åpen og nysgjerrig du er. I denne tråden virker du helt motsatt. Svært rigide, påståelig og detaljfiksert, ikke i stand til å trekke lærdom av det generelle form anvende i det spesielle. Jeg tror at hvis jenta selv hadde svart deg, kanskje i tråd med en av teoriene vi har lagt fram, ville du ikke ha akseptert svaret... Anonymkode: 30fad...3c4 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2017 #239 Del Skrevet 16. november 2017 *FOR Å anvende Anonymkode: 30fad...3c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2017 #240 Del Skrevet 16. november 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror at når du har opplevd x, y, z, så vil du handle på en irrasjonell måte basert på dette. Det eneste fakta her er; Hvorfor hun slettet meg og var selvmotsigende? Svaret er nok mer komplisert enn du vil gjøre det enkelt, dessverre. Jeg skulle selv ØNSKE det var så lett altså :-) Her svarer du jo på det selv, selv om jeg ikke er enig i din konklusjon, du skriver at når et menneske har opplevd x,y,z så vil man handle på en irrasjonell måte. Hun var altså irrasjonell fordi hun slet psykisk og derfor blokkerte hun deg. Anonymkode: 69723...4f0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå