Gå til innhold

Nylig oppstartet vennskap brutt like raskt ned


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

36 minutes ago, AnonymBruker said:

Du har fortsatt ikke svart på om du har noen venner eller noe nært forhold til familiemedlemmer, som jeg spurte om tidlig i tråden. Det med venner ignorerte du, og ut fra ditt siste svar der du ramser opp alt du driver med UTEN å nevne venner, antar jeg du ikke har noen? Siden du også skrev at du helst vil ha jenter som venner og kommer best overens med dem, samtidig som du med jenter har en "100% avvisningsrate". 

Du svarte heller ikke på om du har nært forhold til familien, men skrev noe om at familien din var sosiale (kanskje ikke med deg?).

Mange har anbefalt deg å kontakte psykolog, hvor du har svart "nei, det var HUN som gikk til psykolog, ikke jeg" (Goddag mann økseskaft).

Jeg gjentar meg selv, men det gjør jo du også, så:

- Forsøk å skaffe deg normale sosiale relasjoner, slik at du kan lære normale sosiale koder. F eks kolleger, kamerater, søsken/annen familie. Tren på å forholde deg til disse og legg innsats i å få nærere forhold til dem.

- Gå til psykolog eller annen terapeut. Det er umulig for oss å si hva du trenger, men det er noe med det sosiale samspillet du absolutt ikke forstår. Det føles som vi forsøker å forklare farger for en som bare kan se svarthvitt.... kanskje du har skader fra barndommen, kanskje trenger du bare litt veiledning og sosial trening, kanskje har du en personligsforstyrrelse. 

- Tro oss.

Anonymkode: 30fad...3c4

Menn som har mange damer som venner, men knapt en kamerat bør man holde seg langt langt unna. Jeg vet ikke hvor jeg leste det, men det er et faresignal. De fleste har venner av begge kjønn, men hvis en mann kun har kvinnelige venninner, og sier selv som i denne tråden, at han har oppnådd hundre prosent avvisning. Hallo, hvor er man da ts?

Du virker desperat, bitter, høy på deg selv, navlebeskuende, en smule paranoid, dømmende og er en av de mest ureflekterte jeg har lest om her på kg, for jeg er slett ikke enig med alle her inne, men de fleste har gode kommentarer noen ganger, og da plusser jeg dem selv om jeg vet at vi er uenige på andre punkter.

Hvis jeg hadde vært henne og du hadde laget en ny profil for å få kontakt etter at jeg hadde slettet deg, ville jeg kanskje gitt politiet et lite tips, for hun er sikkert ikke den eneste du har fått på hjernen.

Meg meg meg. Hun burde være takknemlig for at du vil ha henne som venn, selv om du la opp til en tydelig flørt. Hallo... du har null selvinnsikt. Mulig du har hengt her på kg siden du var i puberteten og "lært deg at damer er sære", men la oss være sære. Vi sære finner oss også kjærester, utrolig nok.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var ingen tidspress for å svare heller.

Det som jeg beklager så ufattelig mye er at dere ikke ser tidsaksen her. Før treff = Likt. På treff = Likt. Mellom treff = Likt. Frem til slutten av treff 2 = Likt. Det var jo når jeg viste intensjonen min (aldri uoverenstemmende med noe; jeg var helt ærlig på hva intensjonen var), at hun ikke takket for at det var hyggelig å ses igjen, ga meg flaking på nr. osv.

Konklusjonen er; Ja, jeg har tapt som kjæreste. Spørsmålet forblir for alltid: Hvorfor tape som VENN også?

Vi tar utgangspunkt i denne tråden at vi begge likte hverandre og at vi begge hadde kjemi. Vi kan senere (når jeg har fått svar på korrekt spørsmål og med et utgangspunkt alle er enige om, at vi kan begynne å ta andre utgangspunkt og stille andre spørsmål, men det tar vi senere). Ok? :-)

Det er ikke Lov å referere privat meldingshistorikk, desverre. Det ville kanskje gitt oppklaringer i misforståelser her.

 

1. Men så les da mann, i klartekst: dersom du brukte denne formuleringen (beste versjon...) er hun blitt redd og usikker. - du behøver ikke utlevere noen meldingshistorikk Her-men vit med deg selv at om du brukte disse ordene, så er det en grunn til at hun ikke vil ha deg som venn. 

2.du ønsker en forklaring på hva vi mener som intens: krevende person, skriver mye og langt med unormal tone, merkelig ordvalg og tegn. Nærgående, opptatt av seg selv. Krever en mening og forklaring av alt, analyserer for mye, tar kontakt etter blokkering(og nettopp ønsker forklaring på blokkering =intens) . 

3.ingen jente (frisk eller deprimert eller noen) vil være sammen med personer som tar energi fra en, men gir energi. Du ble for energikrevende. 

 

Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg orker skrive dette, for du finner sikkert et ord her du er uenig i - og Kvervulerer på dette :) i stedet for faktisk å lese mulig svar på spørsmålet ditt. 

Anonymkode: 83c53...fac

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sosial interaksjon

Manglende evne til å vise empati overfor andre er muligvis det mest dysfunksjonelle aspektet ved Aspergers syndrom.[4] Personer med Aspergers syndrom har problemer med grunnleggende elementer i sosial interaksjon. Den sosiale svekkelsen kan vise seg i en manglende evne til å utvikle vennskap (...) De mangelfulle sosiale evnene kan også vise seg i en manglende evne til å kunne "gi og ta" sosialt eller emosjonelt (...)

Til forskjell fra autisme, vil mennesker med Aspergers syndrom vanligvis ikke isolere seg fra andre. De søker gjerne kontakt med andre mennesker, men på en klossete måte. Eksempelvis vil en person med Aspergers syndrom kunne delta i en fokusert, omstendelig samtale om et favorittema, der hun eller han misforstår eller ikke registrerer lytterens følelser eller reaksjoner, som for eksempel at den andre ønsker å være i fred eller har et behov for raskt å forlate situasjonen.[5] 

Denne begrensede evnen til å respondere hensiktsmessig sosialt kan bli oppfattet som manglende respekt for andre menneskers følelser.[5]Ikke alle personer med Aspergers syndrom søker kontakt med andre, og noen velger å snakke bare til mennesker de liker.[28]

De normale eller tilnærmet normale kognitive evnene hos barn med Asperger gjør at mange er i stand til å sette ord på sosiale normer, i for eksempel et intervju,[3] der de kan beskrive en teoretisk forståelse for andre menneskers følelser. Samtidig har de vansker med å bruke denne kunnskapen i reelle situasjoner.[5]Personer med Aspergers syndrom kan observere og analysere sosial interaksjon mellom mennesker, og ut fra sine observasjoner formulere regler for atferd, som de benytter på måter som blir oppfattet som klossete, som eksempelvis konstant blikkontakt. Slike egendefinerte regler for atferd kan gi seg utslag i en atferd som for andre virker rigid eller sosialt naiv. Et opprinnelig ønske om å være sammen med andre kan bli svakere etterhvert som vedkommende gjentatte ganger opplever å mislykkes sosialt.[3]

Anonymkode: 60aca...451

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Atea said:

nei, du, jeg har skrevet det på side 4, du får lete tilbake :-)

Jaha, så vi må lete tilbake i denne lange ensidige tråden din, ser du har nevnt det flere ganger, at vi må lese side 2,3,4 6 osv. Tror du noen gidder det. Også skriver du det med en smiley hver gang.

Du har begynt å irritere meg nå. Jeg angrer på at jeg har svart deg i det hele tatt. Du fortjente ikke henne, ferdig snakka!

Om jeg tror noen gidder det eller ikke er da ekstremt irrelevant? Det meste som skrives på side 6, 7 og nå 8 er blitt nevnt på side 1, 2, 3, 4, og 5. JEG kan da ingenting for at samme kommentar HAR allerede fått svar, bare tidligere. Da er det jo opp til nye deltakere i diskusjonen å lese fra start av. Dere klager på gjentagelser; det å henvise er en måte å unngå dette.

2 hours ago, AnonymBruker said:

Det er tydelig at hun ikke likte deg som venn, uansett hva du tror. Hun blokkerte deg. Jeg håper inderlig dette er en trolletråd, selv om det bare viser at en person har altfor god tid ;) .

Anonymkode: 69723...4f0

Jeg tror nok det er noe dypere enn meg og henne og situasjonen  som førte til blokkeringen. Gjennom atferdsstudier og å lese psykologi og menneskelig samhandling på nett forstår jeg at det hun sliter med kan føre til mange irrasjonelle valg. DERFOR spør jeg her. Jeg får jo ikke svar fra henne, men er interessert i å få svar fra folk med samme bakgrunn, så jeg kan lære meg å forstå forskjellige mennesker bedre :-)

2 hours ago, domimik said:

«Det er ufattelig provoserende at den som sliter i livet med depresjoner, drama, fortid, baksnakking, osv. er den som stikker uten å forklare, den som synes synd på den andre (hva f..?) og den som sparker hardest.»

Du føler deg bedre enn henne. Ingen gidder å ha slike venner. Dette er ikke et fenomen. Du er fenomenet her. 

Nei. Helt enig! Jo. Nei :-) - Forøvrig er nesten samme kommentar besvart på tidligere sider i tråden mer detaljert.

2 hours ago, AnonymBruker said:

Du starter tråden med å poengtere at hun ikke liker deg og det eneste du vil er å få en forklaring på hvorfor. Så tipper du over til at hun egentlig likte deg, hun trengte bare mer tid.

Du sier videre at hun ikke skylder deg noe og har ikke gjort noe galt, men hvordan kan hun, som sliter sånn, (depresjoner, drama, jobb, skole) - tillate seg å søke støtte gjennom Internett og etterpå avvise den støtten hun får?

Du er faktisk farlig, TS.

Du mener hun egentlig likte deg, hun vet det bare ikke selv.

Og hun skylder deg ingenting, men hvordan kan hun avvise fantastiske deg som stilte opp for ødelagte henne? 

Du er jævlig farlig. Menn som deg er de som blir obsessed over kvinner, mener de skal bestemme for dem, styre dem, og at kvinner skylder dem noe. 

Du er SYK! 

Anonymkode: f8b99...f6b

Ja, hun likte meg aldri som kjærestemateriale? Beklager ekstremt for at det ble utydelig. Hun likte meg som vennmateriale. Håper det ble forståelig? :-)

Ditt avsnitt 2 er besvart på alle foregående sider.

Det VAR kjemi, og vi likte å være med hverandre. Vi må nesten ta det utgangspunktet altså. Det blir veldig vanskelig for alle her og ha forskjellige utgangspunkt i svarene sine, og samtidig svare på spørsmål som aldri ble stilt. Det blir man aldri noe klokere av, sant? :-)

Jeg syns kvinner er noen av de vakreste skapningene som fins. Jeg syns de er givende å prate med, og gir meg et annet perspektiv på ting enn det mannlige medstudenter har på alt mellom himmel og jord. Mange kvinnelige venner av meg nå har gode karakterer og gode jobber. Jeg ser vel mer OPP til dem enn å prøve å styre dem. Jeg respekterer dem kanskje litt for mye; og DET er i for stor grad, ikke tiltrekkende. Det er kanskje DET du mener? :-)

2 hours ago, AnonymBruker said:

Du har fortsatt ikke svart på om du har noen venner eller noe nært forhold til familiemedlemmer, som jeg spurte om tidlig i tråden. Det med venner ignorerte du, og ut fra ditt siste svar der du ramser opp alt du driver med UTEN å nevne venner, antar jeg du ikke har noen? Siden du også skrev at du helst vil ha jenter som venner og kommer best overens med dem, samtidig som du med jenter har en "100% avvisningsrate". 

Du svarte heller ikke på om du har nært forhold til familien, men skrev noe om at familien din var sosiale (kanskje ikke med deg?).

Mange har anbefalt deg å kontakte psykolog, hvor du har svart "nei, det var HUN som gikk til psykolog, ikke jeg" (Goddag mann økseskaft).

Jeg gjentar meg selv, men det gjør jo du også, så:

- Forsøk å skaffe deg normale sosiale relasjoner, slik at du kan lære normale sosiale koder. F eks kolleger, kamerater, søsken/annen familie. Tren på å forholde deg til disse og legg innsats i å få nærere forhold til dem.

- Gå til psykolog eller annen terapeut. Det er umulig for oss å si hva du trenger, men det er noe med det sosiale samspillet du absolutt ikke forstår. Det føles som vi forsøker å forklare farger for en som bare kan se svarthvitt.... kanskje du har skader fra barndommen, kanskje trenger du bare litt veiledning og sosial trening, kanskje har du en personligsforstyrrelse. 

- Tro oss.

Anonymkode: 30fad...3c4

Jeg har mange venner og bekjente.

Jeg kommer best overens med jenter 1til1.

Med at familien min er sosial så mente jeg at jeg alltid har hatt noen å være med, at jeg har blitt utadvendt basert på oppvekst og miljø, og at det jeg liker best i verden er det å omgås andre mennesker. Jeg studerer atferdsstudier for å lære meg å forstå forskjeller på mennesker, og jeg satser på en jobb med mye kundekontakt :-)

Ang. psykolog så er det nevnt på side 1, 2, 3, 4, 5, 6, og 7 :-)

For øyeblikket studerer jeg bare, men jeg har før jobbet og hatt gode relasjoner til kolleger. Jeg har studiekamerater på studiet jeg fester med og gjør studierelaterte oppgaver med. Det lille av tiden som blir igjen etter egenlesing og trening, er en kaffe med venninner på to-mannshånd :-)

Jeg har ingen diagnoser :-)

1 hour ago, Atea said:

Menn som har mange damer som venner, men knapt en kamerat bør man holde seg langt langt unna. Jeg vet ikke hvor jeg leste det, men det er et faresignal. De fleste har venner av begge kjønn, men hvis en mann kun har kvinnelige venninner, og sier selv som i denne tråden, at han har oppnådd hundre prosent avvisning. Hallo, hvor er man da ts?

Du virker desperat, bitter, høy på deg selv, navlebeskuende, en smule paranoid, dømmende og er en av de mest ureflekterte jeg har lest om her på kg, for jeg er slett ikke enig med alle her inne, men de fleste har gode kommentarer noen ganger, og da plusser jeg dem selv om jeg vet at vi er uenige på andre punkter.

Hvis jeg hadde vært henne og du hadde laget en ny profil for å få kontakt etter at jeg hadde slettet deg, ville jeg kanskje gitt politiet et lite tips, for hun er sikkert ikke den eneste du har fått på hjernen.

Meg meg meg. Hun burde være takknemlig for at du vil ha henne som venn, selv om du la opp til en tydelig flørt. Hallo... du har null selvinnsikt. Mulig du har hengt her på kg siden du var i puberteten og "lært deg at damer er sære", men la oss være sære. Vi sære finner oss også kjærester, utrolig nok.

Til avsnitt 1; les besvarelsen på kommentaren i innlegget over :-)

HVA er det som gjør at jeg virker desperat, bitter, høy på meg selv, navlebeskuende, en smule paranoid, dømmende, og er en av de mest ureflekterte du har lest om her på kg? Ved å heller besvare DETTE er du jo faktisk på vei til å hjelpe meg, mer enn kun å poengtere problemet :-)

Er det slik at dere ikke VIL ha riktig informasjon? HVOR har jeg skrevet at jeg har laget meg en ny profil for å få kontakt med henne igjen? Vær så snill og si hvor dere får dette fra; for nå de siste 4 sidene er det jo mange som tror det. Jeg har lett og lett gjennom teksten, men ser ikke hvor dette kan ha blitt misforstått fra. Jeg beklager så forferdelig mye!

1 hour ago, AnonymBruker said:

1. Men så les da mann, i klartekst: dersom du brukte denne formuleringen (beste versjon...) er hun blitt redd og usikker. - du behøver ikke utlevere noen meldingshistorikk Her-men vit med deg selv at om du brukte disse ordene, så er det en grunn til at hun ikke vil ha deg som venn. 

2.du ønsker en forklaring på hva vi mener som intens: krevende person, skriver mye og langt med unormal tone, merkelig ordvalg og tegn. Nærgående, opptatt av seg selv. Krever en mening og forklaring av alt, analyserer for mye, tar kontakt etter blokkering(og nettopp ønsker forklaring på blokkering =intens) . 

3.ingen jente (frisk eller deprimert eller noen) vil være sammen med personer som tar energi fra en, men gir energi. Du ble for energikrevende. 

 

Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg orker skrive dette, for du finner sikkert et ord her du er uenig i - og Kvervulerer på dette :) i stedet for faktisk å lese mulig svar på spørsmålet ditt. 

Anonymkode: 83c53...fac

Hva jeg ordrett brukte vil bli å ta direktesitat fra meldingshistorikken for best mulig forståelse av kommunikasjonen. Det skjer ikke. Det er i mot Norsk Lov.

HVA gjør meg krevende?

Jeg beklager igjen at jeg skrev mye, men gjort er gjort. Jeg trodde at mye tekst klargjorte spørsmålet. Det gjorde det ikke. Jeg trodde mye tekst klargjorde utgangspunktet. Det gjorde det ikke. Jeg trodde detaljerte innlegg ville gi detaljerte svar. Det gjorde det ikke. Beklager så enormt!

For en gangs skyld analyserer jeg faktisk mine personlige relasjoner. Før har det vært fiktivt studiearbeid, nå prøver jeg å ikke bare lære noe fra studiet med tanke på jobb, men også bruke det i privatlivet for å forstå hva jeg kan ha gjort feil, bli den beste versjonen jeg kan bli av meg selv i mitt helt eget liv, og bruke det regelrett som selvutviklingsforståelse :-)

Jeg sendte en venneforespørsel etter SLETTING > Blokkering > Spørr på KG.

Hvordan kan jeg ha blitt for energikrevende? Alt var hyggelig frem til de siste timene. Et par meldinger om en misforståelse av intensjoner = Slett og blokk. Gjett hvor ofte jeg ''maste'' på henne mellom treff, da? Du gjetter sikkert ofte? Nei, takk. HUN sendte faktisk flere meldinger mellom treff enn jeg selv gjorde. Jeg bruker kun tekst til å avtale å møtes. Det gir meg særs lite å bruke tekst for å bare... tekste? Bedre å prate irl. da om det man vil tekste om, men det er jo bare meg da haha :-)

30 minutes ago, AnonymBruker said:

Sosial interaksjon

Manglende evne til å vise empati overfor andre er muligvis det mest dysfunksjonelle aspektet ved Aspergers syndrom.[4] Personer med Aspergers syndrom har problemer med grunnleggende elementer i sosial interaksjon. Den sosiale svekkelsen kan vise seg i en manglende evne til å utvikle vennskap (...) De mangelfulle sosiale evnene kan også vise seg i en manglende evne til å kunne "gi og ta" sosialt eller emosjonelt (...)

Til forskjell fra autisme, vil mennesker med Aspergers syndrom vanligvis ikke isolere seg fra andre. De søker gjerne kontakt med andre mennesker, men på en klossete måte. Eksempelvis vil en person med Aspergers syndrom kunne delta i en fokusert, omstendelig samtale om et favorittema, der hun eller han misforstår eller ikke registrerer lytterens følelser eller reaksjoner, som for eksempel at den andre ønsker å være i fred eller har et behov for raskt å forlate situasjonen.[5] 

Denne begrensede evnen til å respondere hensiktsmessig sosialt kan bli oppfattet som manglende respekt for andre menneskers følelser.[5]Ikke alle personer med Aspergers syndrom søker kontakt med andre, og noen velger å snakke bare til mennesker de liker.[28]

De normale eller tilnærmet normale kognitive evnene hos barn med Asperger gjør at mange er i stand til å sette ord på sosiale normer, i for eksempel et intervju,[3] der de kan beskrive en teoretisk forståelse for andre menneskers følelser. Samtidig har de vansker med å bruke denne kunnskapen i reelle situasjoner.[5]Personer med Aspergers syndrom kan observere og analysere sosial interaksjon mellom mennesker, og ut fra sine observasjoner formulere regler for atferd, som de benytter på måter som blir oppfattet som klossete, som eksempelvis konstant blikkontakt. Slike egendefinerte regler for atferd kan gi seg utslag i en atferd som for andre virker rigid eller sosialt naiv. Et opprinnelig ønske om å være sammen med andre kan bli svakere etterhvert som vedkommende gjentatte ganger opplever å mislykkes sosialt.[3]

Anonymkode: 60aca...451

Les over. Jeg har ingen diagnoser :-)

Anonymkode: 97775...46a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du leste forklaringspunktene mine, men du forstod de ikke. (1-3.) merkelig at alle andre i denne tråden forstår hva det vil si å være intens, bare ikke du?

Jeg tror desverre bare du gjør deg til nå, ingen er så kort - selv barna mine skjønner slikt. Du har ingen diagnoser, skriver du - men en tur til legen (og f. Eks viser han denne tråden) kan kanskje hjelpe deg? 

Og dersom du nå svarer at "jeg har ingen diagnoser..." så vil du ikke ha andres hjelp for å finne ut hvorfor du har 100% avvisningsrate, hvotdan du kan utvikle deg, og hvordan du ska bli den beste versjonen av deg selv. 

Stakkars jente dersom hun kommer over denne tråden på kg... Hun kommer til å bli kjemperedd om hun kjenner seg igjen i den, og vet at det korte bekjentskapet hun hadde i 1 mnd,  var en med så bastante tanker! (og som ikke ser det selv engang?) det hadde jeg blitt :S 

Anonymkode: 83c53...fac

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutes ago, AnonymBruker said:

HVA er det som gjør at jeg virker desperat, bitter, høy på meg selv, navlebeskuende, en smule paranoid, dømmende, og er en av de mest ureflekterte du har lest om her på kg? Ved å heller besvare DETTE er du jo faktisk på vei til å hjelpe meg, mer enn kun å poengtere problemet :-)

Sitat: Jeg tror nok det er noe dypere enn meg og henne og situasjonen  som førte til blokkeringen. Gjennom atferdsstudier og å lese psykologi og menneskelig samhandling på nett forstår jeg at det hun sliter med kan føre til mange irrasjonelle valg. DERFOR spør jeg her. Jeg får jo ikke svar fra henne, men er interessert i å få svar fra folk med samme bakgrunn, så jeg kan lære meg å forstå forskjellige mennesker bedre :-)

1. desprat etter svar. Jeg har mistenkt for å kødde med oss kg-damer lenge nå.

2. Bitter. Hun valgte en fra sukker eller noe, fremfor deg ts. Og skylder deg en forklaring.

3. Høy på deg selv: du gjentar deg selv til det evige. Som en bipolar som er i den maniske fasen kan det minne meg om.

4. Les svar nummer tre. Du fremstår som paranoid selv om du virker selvsikker som f... i denne tråden.

5. At du er den jeg ser på den mest ureflekterte her på kg? Hva skyldes det tror du? Jeg tror du skal ta deg en pause her fra og lese gjennom denne lange tråden der mange har gitt deg råd, de fleste har gitt opp, noen - de fleste er irriterte, og glad du ikke er en man selv har møtt. De fleste synes hun gjorde det på den riktige måten.

Og jeg spurte deg i et av mine svar, noe du aldri svarte på: hvem tror du at du er som har krav på et svar fra henne?

Eller fra oss. Jeg kunne gitt deg mange historier her som du kunne samlet på og lekt at du selv har erfaring med, men ikke f... om jeg lar meg utnytte, for nå føler jeg at du er her i denne tråden som du selv laget, bare for å tråkke på kvinner og later som du er i en offer-rolle, mens du sier hun er et offer? Er hun offer? Hvorfor det? Hun sliter psykisk ja, men man trenger ikke være et offer av den grunn. Heller ikke om man har vært i et voldelig forhold. Jeg synes hun kom vinnende ut fra møtet med deg. Men du fremstiller deg selv som en taper. Skjønner?

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutes ago, AnonymBruker said:

Du leste forklaringspunktene mine, men du forstod de ikke. (1-3.) merkelig at alle andre i denne tråden forstår hva det vil si å være intens, bare ikke du?

Jeg tror desverre bare du gjør deg til nå, ingen er så kort - selv barna mine skjønner slikt. Du har ingen diagnoser, skriver du - men en tur til legen (og f. Eks viser han denne tråden) kan kanskje hjelpe deg? 

Og dersom du nå svarer at "jeg har ingen diagnoser..." så vil du ikke ha andres hjelp for å finne ut hvorfor du har 100% avvisningsrate, hvotdan du kan utvikle deg, og hvordan du ska bli den beste versjonen av deg selv. 

Stakkars jente dersom hun kommer over denne tråden på kg... Hun kommer til å bli kjemperedd om hun kjenner seg igjen i den, og vet at det korte bekjentskapet hun hadde i 1 mnd,  var en med så bastante tanker! (og som ikke ser det selv engang?) det hadde jeg blitt :S 

Anonymkode: 83c53...fac

Ja, jeg hadde også blitt redd, men jeg hadde kontakta en eller flere moderatorer, fått han sperret herfra, og sagt at de bør kontakte politiet og enten gi han besøksforbud eller i det minste ta en prat med han.

Anonymkode: bf97c...03c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS: «blablabla-7 sider svada blablabla; jeg vil bare ha svar, det er alt» 

KG; « Gir svar»

TS: «Dette var ikke svaret jeg ville ha, blablabla-7 sider med mer svada». 

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er ikke en særoppgave som du kan granske og studere. Jeg håper inderlig hun ikke finner tråden din, eller jo faktisk. For da får hun bekrefta at hun valgte rett ved å blokkere deg. 

Du er jo hysterisk opptatt av å dissekere hva hun sa og gjorde. Og den kjemien? Ikke eksisterende. Som alt annet foregår alt dette bare i ditt hode.

Pluss nå sier du at du ikke liker å tekste bare for å tekste, at du fokuserte på å treffes. Hallo? Det er da et must for mange å kunne småprate og tekste om alt mulig mellom møter. Og om du kun snakket om å møte og ikke ville tekste så blir det plutselig enda mer tydeligere hvorfor hun slettet og blokkerte deg.  Er det en ting som er viktig for mange, deprimert eller ei, så er det nettopp denne tekstinga. For å gi og få oppmerksomhet, for å bli kjent når man ikke har mulighet eller ork til å møtes fysisk. Det må være en balanse der også. Og det å tekste er jo helt normale ting både i datesituasjon og mellom venner. Så om du nektet å tekste... Vel, det høres nok banalt enkelt ut, men der har du svaret.

Det virker rimelig banalt at du sier at du velger å ikke tekste, mens her i denne tråden skriver og gjentar du alt i det uendelige. 

La det fare. Å grave i dette hjelper deg tydeligvis ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutes ago, veggteppe said:

TS: «blablabla-7 sider svada blablabla; jeg vil bare ha svar, det er alt» 

KG; « Gir svar»

TS: «Dette var ikke svaret jeg ville ha, blablabla-7 sider med mer svada». 

Lol. Ja virkelig. Verre enn ketchuptråden. Fantastisk.

Har lest nesten alt, men begynte å mistenke at ts har startet denne tråden kun for å provosere oss damene. Å gjenta seg selv så til det hinsidige uten at det ikke kommer frem noe nytt.... omg.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må jo skjønne selv at dette ikke er normalt? Du mener at vi ikke forstår. Hva er grunnen til det tror du? Du har jo skrevet side opp og side ned, du har brukt timevis på dette, allikevel så forstår vi ikke. Du har ikke fått et eneste svar fra oss, som du kan bruke videre i denne studien din. Sier det noe om oss, eller om deg? Hvis du virkelig vil bli bedre i dine relasjoner, så må du jo prøve å sette deg inn i våre svar. Kanskje hvis du bruker like mye tid på å lese våre svar som du gjør på å forfatte dine tilbakemeldinger. Kanskje da, kan du forstå hva vi mener. Vi prøver faktisk å hjelpe deg.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutes ago, AnonymBruker said:

Til ts, mye uhøflige svar her også,ha tro på deg selv!

Anonymkode: 629fd...6f0

Han har klart å trylle frem svarene han ønsker seg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke lest hele tråden, men...:

Det du egentlig ønsker svar på er hvordan denne personen brått kunne blokkere deg, når hun tidligere hadde sagt at hun absolutt ikke er den type person?

Jeg tror det er fordi hun på flere måter har forsøkt å hinte til at hun ikke er interessert i videre kontakt, så har hun kanskje opplevd deg som bare mer intens etter dette, gitt opp, slettet deg, og når hun da så at du la henne til på nytt blokkerte hun deg, sannsynligvis fordi hun så på "prosjektet" som håpløst. Det gjør ikke situasjonen bedre å spørre hva man bør gjøre for å forandre seg. Det er noe man kan forvente at en (eks)kjæreste forteller, ikke en man har møtt et par ganger. 

Det kan jo også hende at hun faktisk var interessert i vennskap, men at hun mistet troen på det etter at du flørtet med henne (spesielt siden hun muligens oppfattet deg som intens).

Nå aner ikke jeg om du er "denne typen", men: Er fyren (rett og slett) desperat, intens, "utsultet" på kontakt og gjerne også litt bitter kan vi lukte det på mils avstand.

 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Scoop skrev:

Jeg har ikke lest hele tråden, men...:

Det du egentlig ønsker svar på er hvordan denne personen brått kunne blokkere deg, når hun tidligere hadde sagt at hun absolutt ikke er den type person?

Jeg tror det er fordi hun på flere måter har forsøkt å hinte til at hun ikke er interessert i videre kontakt, så har hun kanskje opplevd deg som bare mer intens etter dette, gitt opp, slettet deg, og når hun da så at du la henne til på nytt blokkerte hun deg, sannsynligvis fordi hun så på "prosjektet" som håpløst. Det gjør ikke situasjonen bedre å spørre hva man bør gjøre for å forandre seg. Det er noe man kan forvente at en (eks)kjæreste forteller, ikke en man har møtt et par ganger. 

Det kan jo også hende at hun faktisk var interessert i vennskap, men at hun mistet troen på det etter at du flørtet med henne (spesielt siden hun muligens oppfattet deg som intens).

Nå aner ikke jeg om du er "denne typen", men: Er fyren (rett og slett) desperat, intens, "utsultet" på kontakt og gjerne også litt bitter kan vi lukte det på mils avstand.

 

Veldig enig i dette. 

En annen ting; om vennskapet mellom TS og denne jenta var langvarig og det var masse emosjonell investering knyttet mellom dem, så er TS sin reaksjon mer forståelig.

Men; denne jenta har møtt han TO ganger. TO. ut ifra disse to møtene har han flørtet med henne, og tålt avvisning dårlig, blitt så pågående at hun har blokkert han, noe han nå åpenlyst er nærmest hysterisk over. 

Først av alt er det fullstendig forståelig at hun blokkerer han fordi han suger jo energi fra henne og skaper egentlig kun drama; hun må forholde seg til en gutt som forsøker å flørte når hun overhodet ikke er interessert, som takler avvisning så DÅRLIG at hun til slutt blokkerer han, og enda da gir han seg ikke. 

..og TS forstår ikke hvorfor KG svarer med at han er for intens... :rolleyes:

Endret av veggteppe
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åtte sider til nå Jeg begynner å synes synd i ts. Nesten i alle fall.

Men har to spørsmål til deg ts.

1. Har du ruset deg på noe spesielt i det siste? Og ditt forhold til rus?

2. Av det jeg har kunnet tolke av svarene dine, er det i alle fall en ting og det er at du har vært en traver her på forumet en stund, kanskje bare lest i kulissene, og da er mitt spørsmål: Hvilke andre svar forventet du? Her inne blir man ofte mobba.

Og mitt råd til deg ts, er å ikke ta deg selv så selvhøytidelig, husk at vi er over sju milliarder her, og ingen av oss - sett fra Lady Diana, har vært stort til midtpunkt i historien.

Og husk, hvis du sender meg pm her, blokkerer jeg deg. Du må svare i tråden. Din tråd. Jeg ser og at dette har vært en ren h...... frustrasjonstråd for deg, hvis du ikke har tullet.

Husk, uten at du er glad i deg selv, kan ingen andre bli det heller. Og slutt med en gang å projisere dine egne negative sider over på andre.

Siden du er så belest forstår du j... godt hva jeg mener nå.

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

6. Hæ? Så det at jenter sier de ikke vil bli kjærester, men at man kan være venner, det er på en måte det samme som at Kanskje på deltagelse av Facebook-arrangementer betyr ''Nei''? Jeg har truffet mange jenter og gutter der deres relasjon startet med at jenta ønsket vennskap, gutten ønsket mer, og gutten godtok sin nye rolle som venn, og nå har guttene nye jenter. Jeg ser ikke helt hvordan DET kan være avvisningen?

Anonymkode: 97775...46a

Ja? E du veldig ung, siden du ikke har fått med deg dette? "Vi kan vel være venner" er den mest forslitte avvisningen i historien. Når jenter dater er det også helt vanlig at de sier de er ute etter vennskap, fordi at dersom vi sier rett ut at vi dater bruker mange menn dette for å presse oss til sex vi ikke ønsker. Så hun jenta var på en date med deg, men opplevde ikke kjemi, og avviste deg etterpå. 

Anonymkode: aaa72...d71

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ja, det å trykke "kanskje"  på et arrangement på Facebook betyr som regel egentlig nei... Da er man kanskje bare interessert i å se bilder og kommentarer fra arrangementet. I ettertid, altså snoke litt. Hvem var der o. l. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hittil er det 68 mennesker som har likt den første kommentaren om at du virker veldig intens og overanalyserende. Samtidig er det -ingen- som forstår dine argumenter, selv etter 8 sider og uendelige avsnitt med forsøk på å overbevise oss.

Hva med å ta et skritt tilbake og spørre deg selv hvordan du faktisk fremstår, når så mange mennesker oppfatter deg som intens? Hva med å ta til seg litt av kritikken? 

Anonymkode: 60aca...451

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du beskylder jenta for å lyve, og er rasende på henne for dét. Det som da er litt gøy, er å se hvor mye DU lyver i denne tråden for å få rett.

 

I ditt aller første innlegg skriver du dette om hva som skjedde mellom første og andre date:

 

«Hun hadde regelrett glemt meg og dette handlet til syvende og sist om prioriteringer. Hun prioriterte regelrett andre mennesker foran meg, og det er jo forståelig i seg selv hvis dette var folk hun hadde kjent like lenge som meg, hvis ikke så er logikken fullstendig borte.

Det jeg ikke tåler er rett og slett å bli løyet til. Hvis noen har glemt min eksistens, de prioriterer meg bort, og kun ser på meg som underholdning...»

 

Ok, så hun prioriterte deg bort. Hun glemte deg, skriver du, og så bare på deg som underholdning. Men noen innlegg senere skriver du dette:

 

«Hun likte meg før vi avtales å møtes, hun likte meg når vi avtales å møtes, hun likte meg når vi møtes, hun likte meg mellom møtene, hun likte meg på 2. treff frem til POF!!! Borte vekk og blokk.»

 

Jeg er helt enig med dem som skriver at du virker syk. Du fremstår schizofren sånn som du endrer historien hele tiden.

 

Anonymkode: 60aca...451

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...