Gå til innhold

Nå er jeg drittlei av den evige sutringen over kvinner som ikke vil ta abort


Cyndaquil

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Cyndaquil skrev:

Jeg frykter det. Men etter å ha sett minst 4 tråder i det siste der mann ette mann kommer med oppgulp om hvor egoistisk kvinner er som beholder barna sine, måtte noe sies. Det er helt høl i huet! Man vet sex kan føre til barn. Kvinnene er det motsatte av egostiske som snur livet opp ned og tar imot de små barna uansett hvor dust fedrene oppfører seg. Men menn vil hans pose og i sekk. Ha sex med fremmende, ha sex uten kondom, aldri få barn. Sukk  

Hvorfor blir du så hissig over at folk har forskjellige syn på dette? Det er på tide å lære seg at ikke alle har de samme meningen som deg. Trenger ikke klikke i vinkel av den grunn.

Det er forøvrig mulig å bli gravid selvom man bruker kondom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare se på kommentarene fra kvinner her inne! Bare angrep og forulemping av menn. Klassisk mannehat. 

Anonymkode: d7f20...01d

Ja det er mannehat å si at menn må slutte å snakke dritt om kvinner som velger å bære fram barna deres, eller prøve å tvinge dem til abort. Det er barnehat som er nøkkelordet her, ikke mannehat

I uke 7 slår hjertet, i uke 11 ser fostret ut som er mini person som og beveger seg som en. SÅKLART klarer mange ikke å ta abort. Mye mer enn en en klump som fikses på 1-2-3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare se på kommentarene fra kvinner her inne! Bare angrep og forulemping av menn. Klassisk mannehat. 

Anonymkode: d7f20...01d

Ja, men du får jo pult likevel og leter ikke etter kjærlighet? Så hva er problemet med at kvinner hater menn som deg da? Du får jo alt du trenger? Eller?

Anonymkode: df3cf...cb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, FrodeF skrev:

Hvorfor blir du så hissig over at folk har forskjellige syn på dette? Det er på tide å lære seg at ikke alle har de samme meningen som deg. Trenger ikke klikke i vinkel av den grunn.

Det er forøvrig mulig å bli gravid selvom man bruker kondom.

Jeg blir hissig fordi trådene fylles med kvinnehat, barnehat, respektløse formuleringer som om at den gravide er "et skittent ludder som kun eksisterer for sex"  "du er en skitten hore som beholder barnet ditt"

det er ingen respektfullt eller saklig måte å snakke om, eller behandle, en mor eller vordende mor. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Abort er bare et kjapt og enkelt inngrep. 1-2-3-ferdig.

Det er det beste for ungen når faren ikke vil ha ungen. 

Anonymkode: 700de...f65

Abort er det beste når fremtiden ser mørk ut og man ikke kan gi barna et godt liv. Hvorfor klarer ikke enkelte å forstå det?  Jeg tenker også hvorfor tok ikke mamma abort når jeg ikke en gang var planlagt. Alle barn fortjener en god start og et godt liv med to foreldre som er glad i de. Samme faen om det er ekte foreldre eller steforeldre. Kan de ikke få det så ikke tving barna til verden. Det gjør vondt å vite at flere blir tvunget til en tøff barndom.

Endret av Axl Rose
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minute ago, Axl Rose said:

Abort er det beste når fremtiden ser mørk ut og man ikke kan gi barna et godt liv. Hvorfor klarer ikke enkelte å forstå det?  Jeg tenker også hvorfor tok ikke mamma abort når jeg ikke en gang var planlagt. Alle barn fortjener en god start og et godt liv med to foreldre som er glad i de. Samme faen om det er ekte foreldre eller steforeldre. Kan de ikke få det så ikke tving barna til verden. 

Men når kan hun bli gravid igjen? Det er en menneskerett å bli mamma. Dessuten har de andre venninnene mine begynt å få barn. Jeg syns det er på tide at jeg også blir mamma

Dessuten har de staten klar. Alle hjelper til! Det går bra! Det har gått bra med alle andre hittil. Hvorfor skal det ikke gå bra med meg også?

Anonymkode: c0fdd...4b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Axl Rose
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men når kan hun bli gravid igjen? Det er en menneskerett å bli mamma. Dessuten har de andre venninnene mine begynt å få barn. Jeg syns det er på tide at jeg også blir mamma

Dessuten har de staten klar. Alle hjelper til! Det går bra! Det har gått bra med alle andre hittil. Hvorfor skal det ikke gå bra med meg også?

Anonymkode: c0fdd...4b3

Blir forbanna på de som tror det er en menneskerett. Det er det faen meg ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for personangrep, brukerdebatt, spekulasjoner, hatefulle innlegg, tull, avsporinger og samtlige svar til dette.

Kragebein, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er lavstatus å være alenemor😊

Anonymkode: cee7c...acf

Det er stor status å sette sitt ufødte barn først! Menneskeverd, kjærlighet, ansvar. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Axl Rose skrev:

Blir forbanna på de som tror det er en menneskerett. Det er det faen meg ikke. 

Men det er en mannerett å pule unger på damer fordi man ikke gidder ta ansvar for underlivet sitt og det er mannerett å prøve presse damer til å ta abort hvis noen blir uplanlagt gravid? Jeg lurer seriøst på hva som er galt i hodet på folk som tenker sånn..

Anonymkode: df3cf...cb6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men det er en mannerett å pule unger på damer fordi man ikke gidder ta ansvar for underlivet sitt og det er mannerett å prøve presse damer til å ta abort hvis noen blir uplanlagt gravid? Jeg lurer seriøst på hva som er galt i hodet på folk som tenker sånn..

Anonymkode: df3cf...cb6

Jeg lurer på hva som er galt med kvinner som ikke kan passe på litt selv så de ikke blir gravid. Jeg tror jeg har svaret. De VIL ha barn fort som faen. Alle andre har jo barn!

Endret av Axl Rose
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Axl Rose skrev:

Jeg lurer på hva som er galt med kvinner som ikke kan passe på litt selv så de ikke blir gravid. Jeg tror jeg har svaret. De VIL ha barn fort som faen. Alle andre har jo barn!

For å "passe på seg selv" må vi ikke få sperm i vagina. Spermen står dere for. Bruker du alltid kondom? Om ikke lager du frivillig en situasjon som kan resulterer i barn. Sex er fra naturen son side en aktivitet for å lage barn, det er derfor ikke en sjokkerende ting at svangerskap kan oppstå.

Både p piller og spiral kan feile. Men de kvinne som velger å beholde tenker ikke bare på seg selv, de  på barnet. Tror du alle planla å bli gravid? Nei, mange blir det med et uhell. Men da velger de å snu opp ned på sine liv for å tar imot barnet og gir det livets rett. Mennene som klager er egoister, som tenker på seg selv og hvor synd dere er på dem. De ofrer ikke det lille livet en tanke.  

Du trenger ikke bli pappa. Du kan fortsette å leve fritt. Men du må betale for deg. Akkurat  som man må betale bøter for deg om du har gjort handling som gikk ut over andre (feks ran)

 

Endret av Cyndaquil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...