Gå til innhold

Nå er jeg drittlei av den evige sutringen over kvinner som ikke vil ta abort


Cyndaquil

Anbefalte innlegg

I tråd etter tråd om gravide alenemødre, gravide usikre eller familie kommer en rekke menn inn å "forpester" mange menn trådene med å komme med hvor synn det er på mennene som må bli far, ufrivillig far og hvor egoistisk moren er som beholder barnet. Og mye annet stygt om de kvinnene som beholder. Og det er jeg drittlei av 😡

Newsflash gutta: det er ikke dere det er synd på eller handler om. Det handler om det lille forstadiet til menneske som allerede er laget, en liten person dere var med på å skape. Dere formulerer det sånn at å fjerne dette lille forstadie er som å fjerne en ekkel føflekk eller tumor. Slutt å sammenlign små skapninger med en klump, det er så mye mer!!.  Såklart er der ikke lett for de gravide kvinnene å fjerne det som allerede ER laget. Og dere klager? Jeg er stolt over alle kvinnene som står imot oppgulpet deres, og setter barnet sitt først før dere umodne hjerteløse. 

Babyer er en kjent bivirkning av å ha sex. Akkurat som kreft er en bivirkning av røyking. De som røyker vet risikoen de setter seg i, på samme linje som deres risiko med å stikke en penis i en vagina. 

Er dere ikke klar for å ta denne bivirkningen er der det noen flotte tiltak:
- Avstå fra sex.
- Steriliser deg 
- Analsex
- Onani
- Bruk kondom. Da kommer ingen sædceller i vagina og da er svangerskap lite sannsynlig! Bruker dama i tillegg piller er dere ganske trygge
- Og viktigst: Ikke ha sex med noen dere ikke anser noen som verdig mor til deres barn.

Så slutt med den evige sutringa over damene som ikke vil ta abort. Å det flotteste er: å være far er FRIVILLIG. Vil dere leve deres bekymringsfrie liv kan dere gi blaffen i barnet deres, men helle betale for konsekvensene (barnebidrag). Har dere frivillig sex er det ikke synd i dere.

Dagens utblåsning... 

 

Endret av Cyndaquil
  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor går du ut i fra at det bare er menn som har disse meningene?

1 minutt siden, Cyndaquil skrev:

I tråd etter tråd om gravide alenemødre, gravide usikre eller familie kommer en rekke menn inn å "forpester" mange menn trådene med å komme med hvor synn det er på mennene som må bli far, ufrivillig far og hvor egoistisk moren er som beholder barnet. Og mye annet stygt om de kvinnene som beholder. Og det er jeg drittlei av 😡

Newsflash gutta: det er ikke dere det er synd på eller handler om. Det handler om det lille forstadiet til menneske som allerede er laget, en liten person dere var med på å skape. Dere formulerer det sånn at å fjerne dette lille forstadie er som å fjerne en ekkel føflekk eller tumor. Slutt å sammenlign små skapninger med en klump, det er så mye mer!!.  Såklart er der ikke lett for de gravide kvinnene å fjerne det som allerede EE laget. Og dere klager? Jeg er stolt over alle kvinnene som står imot oppgulpet deres, og setter barnet sitt først før dere umodne hjerteløse. 

Babyer er en kjent bivirkning av å ha sex. Akkurat som kreft er en bivirkning av røyking. De som røyker vet risikoen de setter seg i, på samme linje som deres risiko med å stikke en penis i en vagina. 

Er dere ikke klar for å ta denne bivirkningen er der det noen flotte tiltak:
- Avstå fra sex.
- Steriliser deg 
- Analsex
- Onani
- Bruk kondom. Da kommer ingen sædceller i vagina og da er svangerskap lite sannsynlig! Bruker dama i tillegg piller er dere ganske trygge
- Og viktigst: Ikke ha sex med noen dere ikke anser noen som verdig mor til deres barn.

Så slutt med den evige sutringa over damene som ikke vil ta abort. Å det flotteste er: å være far er FRIVILLIG. Vil dere leve deres bekymringsfrie liv kan dere gi blaffen i barnet deres, men helle betale for konsekvensene (barnebidrag). Har dere frivillig sex er det ikke synd i dere.

Dagens utblåsning... 

 

 

Anonymkode: 6d83c...019

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra innlegg, men det er ikke vits å si det. Det er helt hakk i plata med de mennene som skriver slike innlegg og det er jo de samme mennene som skriver innleggene i ulike tråder. De er vel for lite intelligente til å ta til seg noe annet enn den meningen de har bestemt seg for å ha. 

Anonymkode: 601e2...69b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Cyndaquil skrev:

I tråd etter tråd om gravide alenemødre, gravide usikre eller familie kommer en rekke menn inn å "forpester" mange menn trådene med å komme med hvor synn det er på mennene som må bli far, ufrivillig far og hvor egoistisk moren er som beholder barnet. Og mye annet stygt om de kvinnene som beholder. Og det er jeg drittlei av 😡

 

 

 

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor går du ut i fra at det bare er menn som har disse meningene?

 

Anonymkode: 6d83c...019

Hvis du gidder å lese ordentlig skriver hun direkte til de mennene som skriver sånne sutreinnlegg her på forumet, og de er det noen av. De er ikke så mange men de sutrer så høyt at de høres lang vei.
Det står ingenting om at det kun er menn som har disse meningene.

Anonymkode: cfb77...e6f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bra innlegg, men det er ikke vits å si det. Det er helt hakk i plata med de mennene som skriver slike innlegg og det er jo de samme mennene som skriver innleggene i ulike tråder. De er vel for lite intelligente til å ta til seg noe annet enn den meningen de har bestemt seg for å ha. 

Anonymkode: 601e2...69b

Jeg frykter det. Men etter å ha sett minst 4 tråder i det siste der mann ette mann kommer med oppgulp om hvor egoistisk kvinner er som beholder barna sine, måtte noe sies. Det er helt høl i huet! Man vet sex kan føre til barn. Kvinnene er det motsatte av egostiske som snur livet opp ned og tar imot de små barna uansett hvor dust fedrene oppfører seg. Men menn vil hans pose og i sekk. Ha sex med fremmende, ha sex uten kondom, aldri få barn. Sukk  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Cyndaquil skrev:

Jeg frykter det. Men etter å ha sett minst 4 tråder i det siste der mann ette mann kommer med oppgulp om hvor egoistisk kvinner er som beholder barna sine, måtte noe sies. Det er helt høl i huet! Man vet sex kan føre til barn. Kvinnene er det motsatte av egostiske som snur livet opp ned og tar imot de små barna uansett hvor dust fedrene oppfører seg. Men menn vil hans pose og i sekk. Ha sex med fremmende, ha sex uten kondom, aldri få barn. Sukk  

Amen. Noen av de innleggene du snakker om er så fulle av gørr at jeg har vanskelig for å ta de alvorlig. Er det virkelige personer som faktisk lirer av seg slikt i fullt alvor? Fyfader altså. Ta ansvar folkens, det er ikke verre. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer litt på om disse menna som spyr sånn galle trenger opplæring i kondombruk jeg da. De kan jo åpenbart ikke være velfungerende når de ikke klarer å dra en gummisokk på kølla. Det er jo virkelig ikke vanskelig.

Anonymkode: 7f119...f5c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymNN skrev:

Amen. Noen av de innleggene du snakker om er så fulle av gørr at jeg har vanskelig for å ta de alvorlig. Er det virkelige personer som faktisk lirer av seg slikt i fullt alvor? Fyfader altså. Ta ansvar folkens, det er ikke verre. 

Ja. Urovekkende mange menn som spyr ut hvor synd det er på dem. Jeg lurer på hvor mye empati de har lært hjemmefra. Jeg lurer også på hva de tenker når de sitter ensom alene på gamlehjemmet. Mon tro om de da savner barnet de ønsket bort.  

Jeg er uplagt gravid selv. Men saboern min tok det på strak arm og sa at dettte gikk bra, han hadde hatt sex og viste hva det kunne føre til. Han er både glad i meg og sitt utfødte barn. Han sa ekte menn tar ansvar foe sine handlinger. Jeg likte den formuleringen: ekte menn. 

Endret av Cyndaquil
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutes ago, AnonymBruker said:

Lurer litt på om disse menna som spyr sånn galle trenger opplæring i kondombruk jeg da. De kan jo åpenbart ikke være velfungerende når de ikke klarer å dra en gummisokk på kølla. Det er jo virkelig ikke vanskelig.

Anonymkode: 7f119...f5c

Jeg ser for meg at det er helst disse man ser på sosiale medier og som bruker kondomer hyppig. Bare over feil hode...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerte: Takk for at noen gadd sammenfatte dette på en bra måte. For hver tråd om det der blir jeg mer og mer desillusjonert når det gjelder menns holdninger til kvinner. De svikter kvinner når de trenger dem mest og fremstiller det som om kvinner er slemme, onde og ødelegger livet deres fremfor å ta inn over seg hva det egentlig er de driver med. "Hvis du ikke tar livet av barnet vårt for meg hvis jeg ikke vil ha det er du en ond heks" Det er rablende sinnsykt rett og slett. 

Anonymkode: df3cf...cb6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:hjerte: Takk for at noen gadd sammenfatte dette på en bra måte. For hver tråd om det der blir jeg mer og mer desillusjonert når det gjelder menns holdninger til kvinner. De svikter kvinner når de trenger dem mest og fremstiller det som om kvinner er slemme, onde og ødelegger livet deres fremfor å ta inn over seg hva det egentlig er de driver med. "Hvis du ikke tar livet av barnet vårt for meg hvis jeg ikke vil ha det er du en ond heks" Det er rablende sinnsykt rett og slett. 

Anonymkode: df3cf...cb6

Der virker som det nermest er inn, og status, og snakke dritt om kvinner og ufødte barn 😕 før var det status å ta ansvar og ta vare på sine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Cyndaquil said:

I tråd etter tråd om gravide alenemødre, gravide usikre eller familie kommer en rekke menn inn å "forpester" mange menn trådene med å komme med hvor synn det er på mennene som må bli far, ufrivillig far og hvor egoistisk moren er som beholder barnet. Og mye annet stygt om de kvinnene som beholder. Og det er jeg drittlei av 😡

Newsflash gutta: det er ikke dere det er synd på eller handler om. Det handler om det lille forstadiet til menneske som allerede er laget, en liten person dere var med på å skape. Dere formulerer det sånn at å fjerne dette lille forstadie er som å fjerne en ekkel føflekk eller tumor. Slutt å sammenlign små skapninger med en klump, det er så mye mer!!.  Såklart er der ikke lett for de gravide kvinnene å fjerne det som allerede ER laget. Og dere klager? Jeg er stolt over alle kvinnene som står imot oppgulpet deres, og setter barnet sitt først før dere umodne hjerteløse. 

Babyer er en kjent bivirkning av å ha sex. Akkurat som kreft er en bivirkning av røyking. De som røyker vet risikoen de setter seg i, på samme linje som deres risiko med å stikke en penis i en vagina. 

Er dere ikke klar for å ta denne bivirkningen er der det noen flotte tiltak:
- Avstå fra sex.
- Steriliser deg 
- Analsex
- Onani
- Bruk kondom. Da kommer ingen sædceller i vagina og da er svangerskap lite sannsynlig! Bruker dama i tillegg piller er dere ganske trygge
- Og viktigst: Ikke ha sex med noen dere ikke anser noen som verdig mor til deres barn.

Så slutt med den evige sutringa over damene som ikke vil ta abort. Å det flotteste er: å være far er FRIVILLIG. Vil dere leve deres bekymringsfrie liv kan dere gi blaffen i barnet deres, men helle betale for konsekvensene (barnebidrag). Har dere frivillig sex er det ikke synd i dere.

Dagens utblåsning... 

 

Da hadde ikke menn fått pult i det hele tatt... syns du krever for mye.

Anonymkode: c0fdd...4b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da hadde ikke menn fått pult i det hele tatt... syns du krever for mye.

Anonymkode: c0fdd...4b3

Hadde de vel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutes ago, AnonymBruker said:

Da hadde ikke menn fått pult i det hele tatt... syns du krever for mye.

Anonymkode: c0fdd...4b3

Så alt handler om denne fordømte pulinga... Stakkars menn liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, mennene her inne har jo en håpløs holdning når de ikke evner å bruke kondom om de ikke er klar for å få barn. Newsflash sex kan føre til befruktning og baby! Bruk kondom om du ikke er gira på det! 

Anonymkode: c2a55...427

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Cyndaquil skrev:


- Og viktigst: Ikke ha sex med noen dere ikke anser noen som verdig mor til deres barn.

 

Mener du at alle kvinner har sex med menn som er en verdig far til deres barn? Eller er de fullstendig fritatt fra vurderinger i forkant av sex?

Endret av Marie90
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minute ago, Maleficenta said:

Kvinner kan ikke bruke kondom på seg selv. Menn må være villig til å ta den på

Men de kan sørge for at mannen de puler på har den på seg. Hvis ikke kan de bare avstå fra sex. Hadde kvinner kollektivt gått inn for denne måten å løse ting på, så hadde de gjort seg selv og de fremtidige barna de fucker opp en stor tjeneste. Men igjen, de er ikke sterke nok til å gjennomføre en abort - hva får deg til å tro at de har styrke til å si nei til en mann de vil pule, men som ikke vil bruke kondom.

1 minute ago, AnonymBruker said:

Enig, mennene her inne har jo en håpløs holdning når de ikke evner å bruke kondom om de ikke er klar for å få barn. Newsflash sex kan føre til befruktning og baby! Bruk kondom om du ikke er gira på det! 

Anonymkode: c2a55...427

Ja, men kvinner kan også sørge for at kondomen er på plass. Takes two to tango.

2 minutes ago, yeans said:

Så alt handler om denne fordømte pulinga... Stakkars menn liksom.

Jepp. Hva ellers skal vi bruke dere til?

Anonymkode: c0fdd...4b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutes ago, Marie90 said:

Mener du at alle kvinner har sex med menn som er en verdig far til deres barn?

Hallo. Dørvakter, bartendere, PTer, bolere og andre småkriminelle menn er meget gode fedre. Hvordan våger du tvile på kvinners dømmekraft? De velger selvsagt alltid de beste mennene.

Anonymkode: c0fdd...4b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Men de kan sørge for at mannen de puler på har den på seg. Hvis ikke kan de bare avstå fra sex. Hadde kvinner kollektivt gått inn for denne måten å løse ting på, så hadde de gjort seg selv og de fremtidige barna de fucker opp en stor tjeneste. Men igjen, de er ikke sterke nok til å gjennomføre en abort - hva får deg til å tro at de har styrke til å si nei til en mann de vil pule, men som ikke vil bruke kondom.

Ja, men kvinner kan også sørge for at kondomen er på plass. Takes two to tango.

Jepp. Hva ellers skal vi bruke dere til?

Anonymkode: c0fdd...4b3

Du skal ikke bruke kvinner til noe som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men de kan sørge for at mannen de puler på har den på seg. Hvis ikke kan de bare avstå fra sex. Hadde kvinner kollektivt gått inn for denne måten å løse ting på, så hadde de gjort seg selv og de fremtidige barna de fucker opp en stor tjeneste. Men igjen, de er ikke sterke nok til å gjennomføre en abort - hva får deg til å tro at de har styrke til å si nei til en mann de vil pule, men som ikke vil bruke kondom.

Ja, men kvinner kan også sørge for at kondomen er på plass. Takes two to tango.

Jepp. Hva ellers skal vi bruke dere til?

Anonymkode: c0fdd...4b3

Menn og kvinner skal selvsagt begge ta ansvar for å forebygge både kjønnssykdommer ug uønsket graviditet. Jeg er ikke uenig i det. 

Er ikke enig i hvordan du omtaler kvinner. Hva ellers skal menn bruke kvinner til? Kvinner er mennesker de og. Ikke bruksgjenstander. Med ditt kvinnesyn er det rart du får pult.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...