Gå til innhold

Kunne du vært sammen med en ikke så smart mann?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kunne du vært sammen med en mann som var litt enkel intellektuelt sett, men som fortsatt hadde godt hjerte?

Anonymkode: 939f4...a55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei. Et velutviklet intellekt er det aller viktigste for meg, mens "et godt hjerte" er et vagt begrep som sier meg lite. Samboeren min er ekstremt skarp, sannsynligvis den skarpeste jeg har kjent, men kan ikke kalles en hjertevarm person. Han er naturligvis god mot meg og har en høflig innstilling mot omverdenen, men hans moralske kompass peker ikke den "gode" veien. 

Anonymkode: c1f24...8bc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Hvordan enkel da ts? Kom med eksempler.

Anonymkode: d851c...fff

At du selv føler personen er litt enkel intellektuelt. Han har f.eks en tendens til å komme med meninger som ikke bare virker lite gjennomtenkte, men som han heller ikke kan eller vil argumentere for. 

TS

Anonymkode: 939f4...a55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange kvinner som kunne vært det, ja. De fleste i slekten min er såkalte "normale mennesker" som liker å bruke tid på farmen, kaffebesøk og sin 8-4 jobb. De er ikke interessert i intellektuelle tema og den slags og det er derfor ikke viktig i en mann heller. De fleste mannfolka har hjertet på riktig sted, hjelper andre som trenger det osv. 

Anonymkode: 98e04...502

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

At du selv føler personen er litt enkel intellektuelt. Han har f.eks en tendens til å komme med meninger som ikke bare virker lite gjennomtenkte, men som han heller ikke kan eller vil argumentere for. 

TS

Anonymkode: 939f4...a55

Eh, jeg håper ikke du sikter til semi-rasistiske meninger eller nedsettende tanker om kvinner osv. Da er det nok vanskelig for deg selv om du mener du har hjertet på riktig sted

Anonymkode: 98e04...502

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Eh, jeg håper ikke du sikter til semi-rasistiske meninger eller nedsettende tanker om kvinner osv. Da er det nok vanskelig for deg selv om du mener du har hjertet på riktig sted

Anonymkode: 98e04...502

Nei, ingen hatefulle meninger. Godt hjerte. Kan kanskje si noe provoserende enkelte ganger uten å mene det, men da sier han unnskyld. 

TS

Anonymkode: 939f4...a55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At du selv føler personen er litt enkel intellektuelt. Han har f.eks en tendens til å komme med meninger som ikke bare virker lite gjennomtenkte, men som han heller ikke kan eller vil argumentere for. 

TS

Anonymkode: 939f4...a55

Totalt uaktuelt.

Anonymkode: db2ff...664

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutes ago, AnonymBruker said:

Nei, ingen hatefulle meninger. Godt hjerte. Kan kanskje si noe provoserende enkelte ganger uten å mene det, men da sier han unnskyld. 

TS

Anonymkode: 939f4...a55

Høres helt ok ut. Kjenner et par menn i slekten som er mye verre enn det, de har kvinner som er mer sosialt oppmerksomme og det går greit. Jeg vil si at mannfolkene har endret seg til det bedre etter noen år sammen med dem. Den ene var kristen ekstrem person som var veldig rasist og skeptisk til alle han synes var annerledes. Nå har han blitt litt mildere og aksepterer menensker som er annerledes også, mye takket konen hans som er et veldig varmt og inkluderende menneske

Anonymkode: 98e04...502

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Et velutviklet intellekt er det aller viktigste for meg, mens "et godt hjerte" er et vagt begrep som sier meg lite. Samboeren min er ekstremt skarp, sannsynligvis den skarpeste jeg har kjent, men kan ikke kalles en hjertevarm person. Han er naturligvis god mot meg og har en høflig innstilling mot omverdenen, men hans moralske kompass peker ikke den "gode" veien. 

Anonymkode: c1f24...8bc

 

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. 

Anonymkode: 7b089...bf7

Dette forutsetter at dere er over snittet intellektuelle selv. Siden vi kun har deres egne meninger om den saken, er det slett ikke sikkert dere er annet enn "mindre smarte selv"

In your face:fnise:.

Anonymkode: 717a9...f5b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noe av det viktigste menn kan bidra med i et forhold i dag er vel gener? Da er det så mye viktigere at han har gode gener å bidra med. 

Anonymkode: 3f9bb...847

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Dette forutsetter at dere er over snittet intellektuelle selv. Siden vi kun har deres egne meninger om den saken, er det slett ikke sikkert dere er annet enn "mindre smarte selv"

In your face:fnise:.

Anonymkode: 717a9...f5b

Du siterte ikke meg men jeg ønsker heller ikke en slik partner. Jeg har mastergrad og ønsker noen på mitt eget nivå, hvilket en mann som beskrevet av ts ikke er. En av de viktigste kvalitetene jeg ser etter i en partner er intelligent.

Anonymkode: db2ff...664

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du siterte ikke meg men jeg ønsker heller ikke en slik partner. Jeg har mastergrad og ønsker noen på mitt eget nivå, hvilket en mann som beskrevet av ts ikke er. En av de viktigste kvalitetene jeg ser etter i en partner er intelligent.

Anonymkode: db2ff...664

*intelligens

Anonymkode: db2ff...664

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det kunne jeg . de dummeste mannfolkene er også alltid de kjekkeste også med best personelighet:) de er alltid varm , god og omtenksom. en bedreviter neitakk

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du siterte ikke meg men jeg ønsker heller ikke en slik partner. Jeg har mastergrad og ønsker noen på mitt eget nivå, hvilket en mann som beskrevet av ts ikke er. En av de viktigste kvalitetene jeg ser etter i en partner er intelligent.

Anonymkode: db2ff...664

Nuvel. Har endelig møtt folk med mastergrad som har vært stokk idioter ang sosialintelligens og generell kunnskap.

Anonymkode: 717a9...f5b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nuvel. Har endelig møtt folk med mastergrad som har vært stokk idioter ang sosialintelligens og generell kunnskap.

Anonymkode: 717a9...f5b

OK :)

Anonymkode: db2ff...664

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...