Gå til innhold

Hvor kjøper dere julepynt? Og hva slags pynt. Bildetråd :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det ble en blomst til vinduskarmen på kjøkkenet :)

 

4.jpg

Anonymkode: ff8fb...acd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 5.11.2017 den 17.31, AnonymBruker skrev:

Det var masse fine saker :)

Når er det lønner seg å kjøpe julepynten?

(ja jeg vet det er tilbud etter jul.,men trenger før jul :) )

Anonymkode: ff8fb...acd

Tips: Nille har 30% på julesaker nå i helga (9. - 11 nov) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
On 8.11.2017 at 10:56 PM, Ardwinna said:

Tips: Nille har 30% på julesaker nå i helga (9. - 11 nov) ;)

Takk :)

 

Anonymkode: ff8fb...acd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 11/5/2017 at 5:43 PM, AnonymBruker said:

 Det er ikke ordentlig juletre uten alle de gamle tingene som alltid har hengt på det.

Anonymkode: fe7bf...8e6

I familien har det i over 100 år hengt et lite (og i mange år) ødelagt dyr. Tror det skal forestille et lam. Den skal på treet uansett forfatning.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.11.2017 den 17.24, Ardwinna skrev:

Jeg liker å kjøpe julepynt fra Kremmerhuset, Kid, Jotex og Multitrend. I år har de også en del fint på Black Design. Jeg prøver å begrense meg på innkjøpsfronten men julegal som jeg er blir det litt ny pynt i år også. Jeg har som fast tradisjon å kjøpe én ny juletrepynt hvert år, og i år ble det denne artige saken fra Kremmerhuset:

17744.jpg

Juletreet mitt blir mer og mer festlig for hvert år! :ler:
 

Sånn gjør jeg også!

Årets nykomling er en Spidermanjulenisse :ler: Passe godtjukk som en julenisse, med spiderman positur. Digger den!

Den kommer til å få plass mellom ca 180 glasskuler i alle farger og størrelser, og ca 40-50 figurer av ymse slag. Mange dyr, fra ekorn og ugle til skinnende knallblå dinosaur, men også et romskip, en bil, en sko... osv osv. Juletreet mitt er superglorete! Jeg tar den helt ut hvert år på det treet, så gjør det ikke så mye at jeg egentlig aldri pynter ellers :)

Kjekkasen helt til venstre her ligger i mitt skap og venter på jul nå :)

77301247.jpg?w=700&h=

Endret av Kvist
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Kvist skrev:

Sånn gjør jeg også!

Årets nykomling er en Spidermanjulenisse :ler: Passe godtjukk som en julenisse, med spiderman positur. Digger den!

Den kommer til å få plass mellom ca 180 glasskuler i alle farger og størrelser, og ca 40-50 figurer av ymse slag. Mange dyr, fra ekorn og ugle til skinnende knallblå dinosaur, men også et romskip, en bil, en sko... osv osv. Juletreet mitt er superglorete! Jeg tar den helt ut hvert år på det treet, så gjør det ikke så mye at jeg egentlig aldri pynter ellers :)

Kjekkasen helt til venstre her ligger i mitt skap og venter på jul nå :)

77301247.jpg?w=700&h=

Hvor fikk du tak i spiderman nissen? :) Har en seksåring som hadde synes den var råkul. :nisse:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

P

14 minutter siden, FrøkenMånestråle skrev:

Hvor fikk du tak i spiderman nissen? :) Har en seksåring som hadde synes den var råkul. :nisse:

På Rusta på Nordbysenteret, men den lå i noe som lignet en restekasse, og jeg måtte lete masse for å finne bilde av den nå. Den ligger ikke på nettsiden til Rusta heller. Lurer på om den er fra i fjor eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Kvist skrev:

P

På Rusta på Nordbysenteret, men den lå i noe som lignet en restekasse, og jeg måtte lete masse for å finne bilde av den nå. Den ligger ikke på nettsiden til Rusta heller. Lurer på om den er fra i fjor eller noe.

Takk for svar. :) Har en venninne som jobber på Rusta så jeg skal få henne til å se om de har den inne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.11.2017 den 14.51, AnonymBruker skrev:

Post bilder av julepynten din og hvor du har kjøpt den/de :)

Anonymkode: ff8fb...acd

Kjøper ikke julepynt. Vi arver og har mer enn nok i boden av gammel tradisjonsjulepynt med historie i hver ting. 

Anonymkode: 14369...4b3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.11.2017 den 17.28, AnonymBruker skrev:

Såå mye fint på søstrene grene :) Der har jeg handlet en del til å henge på treet både i år og i fjor :) 

IMG_0493.PNG

 

 

Anonymkode: d1bc9...0af

Jeg kjøpte ett slikt batteritre! :P:tree:

Jeg kvittet meg med mye julepynt (var bare søppel allikevel) i fjor, det ble så altfor mye og jeg liker bedre en litt enklere  og rustikk stil. Derfor har jeg tvunget meg til å unngå å kjøpe alt det som er så fint i butikkene nå, men det treet der det måtte jeg bare ha! :fnise:

Det er vanskelig å være konsekvent og unngå julepynt med plastdeler. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi kjøper ikke julepynt hvert år. Veldig mye av kosen med å pynte er å hente frem igjen gamle, kjære ting som det knytter seg minner til. Noe er laget av tantebarna da de var små. Annet er ble kjøpt da jeg var student. Litt er arvet etter besteforeldrene mine. Vi har nok ikke den stiligste pynten, men den pynten som gleder meg mest :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/4/2017 at 5:53 PM, AnonymBruker said:

Handler på litt forskjellige steder, men siste av julepynt som jeg har kjøpt nå i det siste var på Selfridges i London og på Ikea :)

 

0B0245AF-5E2F-40BE-8523-EC9D74E9CACE.jpeg

A699ACDC-3854-48EC-9AB3-76F2AC649A00.jpeg

Anonymkode: 4f330...c0f

Hvor er den øverste fra? :) Regner med at det ikke er Ikea siden dere nevner at den er dyr :P

Anonymkode: eea24...235

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvor er den øverste fra? :) Regner med at det ikke er Ikea siden dere nevner at den er dyr :P

Anonymkode: eea24...235

Jeg fant den på Ikea gitt.

Anonymkode: eea24...235

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg var ute å så etter litt julepynt igår men synes det er så lite av tja hva skal jeg kalle det..gammeldags norsk julepynt. Type røde nisser/fjøsnisser og generelt røde ting.  Er så mye hvitt og kaldt og mye bærer preg av at det skal være så "rent"og mininalstisk på en måte..

Tips til butikker som går litt imot strømmen?

Anonymkode: 34e77...556

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var ute å så etter litt julepynt igår men synes det er så lite av tja hva skal jeg kalle det..gammeldags norsk julepynt. Type røde nisser/fjøsnisser og generelt røde ting.  Er så mye hvitt og kaldt og mye bærer preg av at det skal være så "rent"og mininalstisk på en måte..

Tips til butikker som går litt imot strømmen?

Anonymkode: 34e77...556

Kremmerhuset aventerer jo med rød jul, så kan jo sjekke ut der ☺️

Anonymkode: d1bc9...0af

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var ute å så etter litt julepynt igår men synes det er så lite av tja hva skal jeg kalle det..gammeldags norsk julepynt. Type røde nisser/fjøsnisser og generelt røde ting.  Er så mye hvitt og kaldt og mye bærer preg av at det skal være så "rent"og mininalstisk på en måte..

Tips til butikker som går litt imot strømmen?

Anonymkode: 34e77...556

Du kan sjekke bruktbutikker hvis det ikke er et problem at julepynten er brukt. Så senest i går at fretex har mye av det du nevner.

Anonymkode: e64cb...6d5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...