Gå til innhold

Your mind AS


MalloryK

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Comfortable_Fox
23 minutter siden, Rubella said:

Nå sendes det direkte, folkens!

 

Herre min skaper...

Det beste med den sendinga var vel egentlig kommentarene :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Rubella skrev:

Nå sendes det direkte, folkens!

 

Herre min skaper...

Jeg forstår ikke bæret av hva de sier selv om jeg er rimelig god i engelsk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Honey Dew skrev:

Jeg forstår ikke bæret av hva de sier selv om jeg er rimelig god i engelsk

Jeg snakker mye engelsk i jobben min og forstår lite av det de sier selv...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Forstår ikke en damn skit av hva hun sier. Med nordlending-tonefallet oppå 3.klasse-engelsk så blir det jo verre enn Solberg-engelsk. Sleng på snøvling så er det helt uforståelig 🙈  

Det var noen som tipset om at hvis en kjørte ene Youtube-videoen deres i +1,5, var det lettere å forstå. Vet ikke om dette går på facebook

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
Honey Dew skrev (På 30.7.2018 den 14.24):

Det var noen som tipset om at hvis en kjørte ene Youtube-videoen deres i +1,5, var det lettere å forstå. Vet ikke om dette går på facebook

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får helt vondt av å se på livesendingene. Alle kan jo se og forstå at dette ikke er velfungerende mennesker, men det er vel ikke så mye som kan gjøres. De forstår ikke selv at de dummer seg ut foran tusenvis av folk.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Berga skrev:

Har hun hatt et lite drypp? Tenker på både snøvlingen og at munnen er skjev.

Det kan godt hende. Mange får ødelagt talesenteret i hjernen og det medfører ofte snøvling

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, at de ikke får hjelp til å lære seg nettvett og andre sosiale ting  😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Berga skrev:

Har hun hatt et lite drypp? Tenker på både snøvlingen og at munnen er skjev.

De har vært åpne på YouTube etter beskyldninger om å bruke rusmidler at de kun bruker diverse legemidler foreskrevet av lege. Bland det med alkohol som de dokumenterer godt så får du kjapt noe som kan se ut som et drypp. De er like i blikk, tale og reaksjonsevne begge to så teorien om drypp faller litt i grus.

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har surra med mye rart de der, husker hu dreiv firma hvor de kunne snakke med døde, rense hus for spøkelser, var synsk osv. Tror ikke det gikk så ille bra egentlig🙈

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Miss.Wildfox skrev:

De har vært åpne på YouTube etter beskyldninger om å bruke rusmidler at de kun bruker diverse legemidler foreskrevet av lege. Bland det med alkohol som de dokumenterer godt så får du kjapt noe som kan se ut som et drypp. De er like i blikk, tale og reaksjonsevne begge to så teorien om drypp faller litt i grus.

Men legemidler som gir en slik reaksjon i kombinasjon med alkohol er jo ikke anbefalt å bruke i kombinasjon. Og dersom de blir brukt slik bør lege slutte å skrive dem ut. Det sier jo også noe om folkene at de bruker videoer av seg selv påvirket av alkohol/legemidler. 

Jeg får inntrykk av at dette er mennesker som egentlig burde beskyttes mot seg selv. Som stadig vekk leter etter måter å få penger og oppmerksomhet og som helt sikkert blir utnyttet/manipulert av folk. Jeg tenker da på ting som de leilighetene i Bulgaria og denne musikkinnspillingen. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

28 minutter siden, Zinatara skrev:

Men legemidler som gir en slik reaksjon i kombinasjon med alkohol er jo ikke anbefalt å bruke i kombinasjon. Og dersom de blir brukt slik bør lege slutte å skrive dem ut. Det sier jo også noe om folkene at de bruker videoer av seg selv påvirket av alkohol/legemidler. 

Jeg får inntrykk av at dette er mennesker som egentlig burde beskyttes mot seg selv. Som stadig vekk leter etter måter å få penger og oppmerksomhet og som helt sikkert blir utnyttet/manipulert av folk. Jeg tenker da på ting som de leilighetene i Bulgaria og denne musikkinnspillingen. 

Helt enig i dette. Og helt ærlig tror jeg det de tar, uten å spekulere i hva det er, ikke skal blandes med alkohol. Angående musikken så kan hvem som helst leve ut studio- og platedømmen sålenge man betaler for det. Tror ikke nødvendigvis de blir utnyttet i så måte, ikke noe mer enn hvilken som helst annen tjeneste man kjøper seg. 

Jeg stusser mer på at de kan leve så offentlig som de gjør og likevel beholde uførestønadene sine. De har overskudd til akkurat hva som passer dem kan det virke som.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berga
4 timer siden, Miss.Wildfox skrev:

De har vært åpne på YouTube etter beskyldninger om å bruke rusmidler at de kun bruker diverse legemidler foreskrevet av lege. Bland det med alkohol som de dokumenterer godt så får du kjapt noe som kan se ut som et drypp. De er like i blikk, tale og reaksjonsevne begge to så teorien om drypp faller litt i grus.

Auda. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Berga skrev:

Har hun hatt et lite drypp? Tenker på både snøvlingen og at munnen er skjev.

Paret har i videoer på you tube vært åpen om at de går på tabletter når de f.eks. har en dårlig dag. Ut i fra medisinsk kjennskap vet jeg at noen beroligende tabletter gir skjevhet i munn/kjeve. https://sml.snl.no/dyskinesi Hvis dere har sett (det fantastiske) Nrk Programmet "Stemmene i hodet" kan dere gjenkjenne den samme bivirkningen hos noen av deltakerne som går på antipsykotika. Som det står i linken ovenfor, finnes det flere medikamenter som gir den samme bivirkningen med slapp kjeve. 

 

I livesendingen på fb for to dager siden sier hun at hun har drukket et par pils. Og det kan godt tenkes, -et par pils vil forsterke virkningen av den type medikamenter de har sagt at de går på i videoer på You Tube. 

Det som er trist med det hele er at det virker som at de har medisinert bort egen dømmekraft/selvinnsikt og kritikk/konsekvenstenkning. Jeg synes oppriktig synd i disse menneskene. De aner ikke hva de gjør i øyeblikkene fremover. 

Det er ingen barn involvert (omsorgsrett), så da er det vel vanskelig for oss å varsle noen. Dette er helt tragisk og det forteller meg noe om at internett er utrolig "farlig" for både liten og stor. 

Endret av Spesialpedagog1
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...