Gå til innhold

Your mind AS


MalloryK

Anbefalte innlegg

6 timer siden, Honey Dew skrev:

Det ser ut som om de har gitt seg. Domenet er hvertfall ledig

De kursene de prøvde å selge var jo rein svindel. Håper det har blitt opprettet politisak

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 3.11.2017 den 11.34, orfeus skrev:

Hvordan kan det være lov? De har noen luftige beskrivelser av kursenes innhold og så knebler de deltakerne ved at de ikke kan si noe om innholdet (les: klage på innholdet). Lukter muffens lang vei. 

Endret av Fru Uperfekt
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss. Ikke hørt om de der to og måtte innom og sjekke. Veldig, veldig spesielt! Lurer på om det ble noe av de kursene? Ser ut som de har tonet ned "virksomheten" litt, ihvertfall midlertidig. Virker også som de fleste av følgerne er følgere på grunn av underholdningsverdien 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest ISeeYouCreep
MalloryK skrev (På 9.5.2018 den 20.59):

Er de fortsatt aktive?

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hvem er disse folka? De ser jo helt noldus ut. :kari:

Endret av Perle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 måned senere...

Hun sa noe om at de var i studio på Snapchat i går. Noen som vet noe? Hadde vært artig hvis de spilte inn musikk:edie:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Aztec skrev:

Hun sa noe om at de var i studio på Snapchat i går. Noen som vet noe? Hadde vært artig hvis de spilte inn musikk:edie:

Er det nå de endelig er hos VGTV? :fnise:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har sjekket hva de driver med, men måtte ta en tur innom Facebook-siden.

- Your mind A/S, Aleksander sier at der ikke har hatt ett eneste kurs, stemmer dette?
Your Mind svarer:
- Har ikke oversikt

Det står tydeligvis ikke bedre til siden sist :fnise:

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, penny_ said:

Lenge siden jeg har sjekket hva de driver med, men måtte ta en tur innom Facebook-siden.

- Your mind A/S, Aleksander sier at der ikke har hatt ett eneste kurs, stemmer dette?
Your Mind svarer:
- Har ikke oversikt

Det står tydeligvis ikke bedre til siden sist :fnise:

Det er jo klart at det er vanskelig å holde oversikt hvorvidt man har holdt null kurs eller noen.  Skjønner det er vanskelig, Hahahha!!!!

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snappene deres😅 Ser ut som om di bare ligger på et hotellrom med gardinene trukket for i et arabisk land.Gleder meg til musikken di skal gi ut.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Haribo skrev:

Snappene deres😅 Ser ut som om di bare ligger på et hotellrom med gardinene trukket for i et arabisk land.Gleder meg til musikken di skal gi ut.

Legg ut en link her når de har kommet med første sangen

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Haribo skrev:

Snappene deres😅 Ser ut som om di bare ligger på et hotellrom med gardinene trukket for i et arabisk land.Gleder meg til musikken di skal gi ut.

Jeg og, må jo være fantastisk bra musikk, et diskotet hadde jo bestilt 400 cd’er😎 skjønner ikke helt hva ET diskotek skal med 400 men🧐

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Nicco skrev:

Jeg og, må jo være fantastisk bra musikk, et diskotet hadde jo bestilt 400 cd’er😎 skjønner ikke helt hva ET diskotek skal med 400 men🧐

Kanskje de skal dele ut til alle gjestene?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...