Gå til innhold

Your mind AS


MalloryK

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hahahah, fantastisk at dei sit i sånn ein halv time og speler den same sangen på repeat, og blir sur når nokon ler av dei eller kjem med kritikk, til tross for at "all kritikk er god kritikk". 

Er det nokon som klarar å høyre teksten? Har kun fått med meg "dance dance dance dance move" og "I wanna dance on the f***ing floor". 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det her er jo.. Jeg vet ikke.. Jeg har faktisk ikke ord. De burde virkelig blitt vernet mot seg selv. 

Jeg prøver å overbevise mannen her vi sitter at det ikke er kødd. Han har hele tiden tross det var parodier 😂😂😂

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Amantheia skrev:

Hahahah, fantastisk at dei sit i sånn ein halv time og speler den same sangen på repeat, og blir sur når nokon ler av dei eller kjem med kritikk, til tross for at "all kritikk er god kritikk". 

Er det nokon som klarar å høyre teksten? Har kun fått med meg "dance dance dance dance move" og "I wanna dance on the f***ing floor". 

De driver å spiller den enda, på live... 😂😂😂

Joakim sitter i bakgrunnen og ser litt smålei ut😆🤣

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hva driver disse folka med? Nettsiden finnes jo ikke informativ. Er det et seriøst foretak? Noen som vet? 🤔

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, lunalee skrev:

Men hva driver disse folka med? Nettsiden finnes jo ikke informativ. Er det et seriøst foretak? Noen som vet? 🤔

Det er sikkert seriøst ment fra deres side, men jeg tror ikke det er så mange andre som tar dem seriøst.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.7.2018 den 0.49, Ingefær85 skrev:

Det her er jo.. Jeg vet ikke.. Jeg har faktisk ikke ord. De burde virkelig blitt vernet mot seg selv. 

Jeg prøver å overbevise mannen her vi sitter at det ikke er kødd. Han har hele tiden tross det var parodier 😂😂😂

Samboeren min nekter også å tro at de ikke kødder 😛 Han var overbevist om at det måtte være tidenes lengste og mest gjennomførte spøk. 

De T-skjortene hvor teksten går over i grafikken under er jo det beste!

Ryddet for innhold med opphavsret. Edie, adm.

 

Endret av Edie
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser gjennom gårsdagen livesending med musikken deres. Hvorfor svarer de så frekt på spøsmålene fra seerne? En som spurte om hvilke diskotek sangen skulle spilles i og svaret fra dem var, "det skal dere bare drite i"

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller noen som hadde meldt seg på motivasjonskurs og fikk til svar: det kan du bare glemme.

Tar de penger for disse kursene som ikke blir gjenomført?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, Malum skrev:

Hørte smakebit på denne «musikken» på snap nå... Altså, wow..!! :overrasket: 

Jeg dør!! Haha!!!! Litt fake cardi-b på umotivert nordnorsk! Kjæresten min har lenge ledd av meg fordi jeg leser blogger, men han har yourmind som favoritt😂

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 minutter siden, Takida skrev:

Jeg dør!! Haha!!!! Litt fake cardi-b på umotivert nordnorsk! Kjæresten min har lenge ledd av meg fordi jeg leser blogger, men han har yourmind som favoritt😂

Samboeren min har også oppdaga underholdningsverdien 😜 Huff, tragisk men komisk... klarer ikke å la være å følge med 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan legge ut en link til melodien for oss som ikke har snapchat?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personen som ber dem starte opp på youtube har jo faktisk et poeng, tror jeg? De kommer til å få en del seere og følgere, så de vil nok få en del lommepenger i form av reklameinntekter? Eller?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...