Gå til innhold

Your mind AS


MalloryK

Anbefalte innlegg

Direktesending pågår. Det begynner å bli vrient å skjønne hva hun sier, men hvis man legger godvilja til...:hoppe:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Å herregud 😱

Synes faktisk at det var lettere å forstå henne nå.

Btw har hun fått en allergisk reaksjon på restylanen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Nasse Nøff ❤ said:

Nå skryter hun av de har flere leiligheter og har aldri leid. Føler det er litt sånn som da de nevnte butleren, løgn. 

Altså, etter hva jeg har lest stemmer det. Trine sitter visst ganske godt i det pga familien. 

Ellers synes jeg det var et greit svar på en dritfrekk kommentar om at de snyltet på NAV og ville bodd på gata om det ikke var for de. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
Superblomst skrev (På 7.8.2018 den 16.03):

Altså, etter hva jeg har lest stemmer det. Trine sitter visst ganske godt i det pga familien. 

Ellers synes jeg det var et greit svar på en dritfrekk kommentar om at de snyltet på NAV og ville bodd på gata om det ikke var for de. 

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Sier ikke den kommentaren var på sin plass, for det var den ikke. Men det hørtes veldig lite troverdig ut, på lik linje som da de nevnte butleren. 

Edit: Trykte på for tidlig. 
Du må ikke være så smart for å forstå at de må ha penger. For du kan ikke leve som dem på NAV. Om det så er kredit eller arv spiller jo ingen rolle for oss, penger er penger.

Synes de bruker pengene på feil måte. Det er jo klart at de skal kose seg og ha et godt liv, men hva med å legge penger i egen bolig samt gode investeringer?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, vintage skrev:

Direktesending pågår. Det begynner å bli vrient å skjønne hva hun sier, men hvis man legger godvilja til...:hoppe:

Syns ikkje det ser like jævlig ut i direktesendinga som på bildet...? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda. De snakker akkurat som de gamle narkisene i byen. Ingen av dem klarer å artikulere en hel setning, all lyd filtreres gjennom nesa, ord starter bra men kollapser hvis det er mer enn en stavelse, øynene er halvåpne eller lukket ... Enten er dette et fantastisk skuespill, eller så er vi vitner til en tragedie. Jeg ble plutselig helt overveldet av at de blottlegger elendigheten og at de blir gjort narr av. Det er helt greit å tulle med folk som gjør slike stunt i edru tilstand og med selvironi, men dette er altså bare, bare tragisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit at de er voksne og virker til å være økonomisk godt sikret, men å blottlegge seg slik og i så ruset tilstand er galskap. Dette har holdt på lenge lenge nå. Kan ikke noen nær dem stoppe dette? Foreldrene? Hørt at Trines far er rik. Kan ikke tenke meg at han sender noe av rikdommen til sin datter når han ser hva de går til og hvordan de lever. Tro om de er stolte av dem. 

Kan ikke de heller sende masse penger til de fosterforeldrene som oppdrar barnet dems istedenfor å sprengfylle leppene med botox til 12.000 kr?

 

Galskap ja...

Endret av iiis
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, iiis skrev:

Greit at de er voksne og virker til å være økonomisk godt sikret, men å blottlegge seg slik og i så ruset tilstand er galskap. Dette har holdt på lenge lenge nå. Kan ikke noen nær dem stoppe dette? Foreldrene? Hørt at Trines far er rik. Kan ikke tenke meg at han sender noe av rikdommen til sin datter når han ser hva de går til og hvordan de lever. Tro om de er stolte av dem. 

Kan ikke de heller sende masse penger til de fosterforeldrene som oppdrar barnet dems istedenfor å sprengfylle leppene med botox til 12.000 kr?

 

Galskap ja...

Tror ikke det er så mye som foreldrene kan gjøre, siden disse to er myndige

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så ett bilde på facebook fra en av livesendingene, der en spurte om hvorfor leiligheten deres hjemme var låst av av politiet og noe om namsmannen..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De er voksne, og de har teist til et annet kontinent. De svir av massevis med penger, og de liker å kringkaste dette på SoMe. 

Hvilke mennesker "nær de" skulle gripe inn? De er myndige. Det finnes ingen lov som forbyr å drite seg ut, ei eller finnes det lover mot og gå til grunne for den sakens skyld. 

Verden er full av idioter, det nye i dag er at man nå kan se dette "live".  :popcorn: 

Eller "on the live" som Trine selv ville sagt.

Hahahaha!!! 😂

 
Endret av Perle
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

🎶 If you wanna fly, fly with me 🎶

Kan ikke leses, må oppleves! Ny smakebit på snap. Jazz og rapping, faktisk 😂 Lurer på hva de tenker de som jobber i studio. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...