Gå til innhold

Hvordan gå fram for å finne dates som garantert ikke røyker eller snuser?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 hour ago, AnonymBruker said:

Min kjæreste kunne aldri vært sammen med en som røyker, så møtte han meg. Har riktignok sluttet nå, men ikke fordi han krevde det. Tror at når alt kommer til alt så er ikke slike laster noe som betyr noe hvis man matcher ellers.

Anonymkode: 9258b...990

Jeg har astma og er kraftig allergisk mot nikotin og røyk.  Slike laster er derfor et spørsmpl om liv eller død for meg og dermed betyr det ufattelig mye mer selv om man matcher ellers. 

Det er typisk at røykere ikke klarer å se at røyk kan være en veldig alvorlig dealbreaker når det kommer til det å velge en kjæreste.

Anonymkode: e577f...e27

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil heller ikke ha hatt en som snuser eller røyker. Det er da ikke å være kresen. Hvem vil kline med en med masse snus i kjeften eller stinke røyk? Nei takk, jeg hadde glatt avvist en som røyker og snuser

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare skriv det i datingprofilen din det. Du vil ikke ha slikt. 

Anonymkode: e30f7...021

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket

Det må da være helt greit å si at man ikke innelder forhold med tobakksavhengige personer uten å bli forklart direkte eller indirekte hvorfor alle synes at det er såååå greit bare man møter den rette tobakksforbrukeren. MEN, man trenger ikke noen særskilt app for det. Det er bare å spørre. 

Endret av Overrasket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne heller aldri datet noen som røyker, og jeg spør alltid de jeg snakker med på Tinder og Happn veldig tidlig i samtalen om de røyker. Jeg spør bare rett ut: "Røyker du?". Det er mange som har dette som dealbreaker til en potensiell date, og jeg mener det er helt innenfor å spørre, da røyking er noe som faktisk går ut over en du dater i svært stor grad. De fleste svarer bare "nei" eller "ja", men enkelte blir også irriterte og svarer ting som: "Ser jeg fa*n meg ut som en som røyker?", "Hvorfor spør du om det?" osv., men jeg tenker at når vi bare ikke klarer å date noen som røyker, så er det faktisk bedre å bare ta imot en frekk melding tilbake en sjelden gang, fremfor å legge ned masse nerver og energi i å møte noen, for å så å finne ut han røyker og at alle samtalene og nervene i forkant av møtet bare var bortkastet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...