Gå til innhold

Hvordan gå fram for å finne dates som garantert ikke røyker eller snuser?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

49 minutter siden, H80 skrev:

Kan til en viss grad forstå aversjonen mot røykere, men snus? Hvis du treffer drømmemannen og han snuser, så takker du nei?

Jeg gjør det. Det er kvalm og enormt turn-off.

Anonymkode: 4751e...ffc

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutes ago, AnonymBruker said:

Sorry. Passiv røyking er skadeligere for røykere enn for ikerøikere. Gnatt

Anonymkode: c0f01...f28

Passiv røyking for røykere? De røyker jo uansett.

Endret av H80
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å finne en som ikke røyker er ikke noe problem synes jeg. Jeg kjenner faktisk ingen røykere.

En som ikke snuser overhodet er faktisk litt vanskelig. Jeg fant en, men han glapp :/ Nå dater jeg en annen og han snuser dessverre, men jeg kan leve med det.

Anonymkode: 1a913...d83

Ja, tror snus er mer vanlig enn røyk nå. 

Ellers.. porsjonssnus bryr jeg meg ikke så mye om (verre med kaffeånden, men nå er jeg bare pirkete - kan leve med det altså), men røyk er bare .. nei. Liker det ikke. Den askebeger-følelsen....

Men du eliminerer vel bort folk når de blir hårsåre når du bringer det på bane. Hårsår må jo bety at de enten røyker eller snuser selv.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutes ago, AnonymBruker said:

15 år gammel ubekreftet link uten noen teori om hvorfor det skulle være slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutes ago, Cyrus said:

Jeg laster ned den jeg 😄

Nice, nå har jeg én potensiell stakeholder :hallo:

Anonymkode: 38c92...9be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det så ille hvis noen har en "last"? Burde det finnes datingapper for folk som avstår fra alkohol eller onani også? Du kan jo ta sikte på å lage en selv, kanskje?

 

Hilsen,

Apputvikler som spår ekstremt dårlig marked for den usedvanlig kresne ideen du foreslår

Anonymkode: 38c92...9be

Hahaha. 😂😂 Herlig skrevet rett og slett!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Du finner dem i kristne menigheter :)

Anonymkode: 6b6b0...1c1

Slike idioter vil jeg hvertfall ikke ha.

Anonymkode: e577f...e27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

" Passiv røyking er enda farligere for røykere enn for ikke-røykere

Det står så, ja. Altså noe ganske annet enn den opprinnelige, løgnaktige påstanden her i tråden – at passiv røyking var farligere enn å røyke selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det så ille hvis noen har en "last"? Burde det finnes datingapper for folk som avstår fra alkohol eller onani også? Du kan jo ta sikte på å lage en selv, kanskje?

Anonymkode: 38c92...9be

Når ble onani en last? 

Røyking er idioti. Hvem vil date en idiot? Ikke meg. Derimot vil jeg påstå at det er å foretrekke at partner er glad i onani da motsetningen gjerne er rimelig tørr (tørr vits). Masse sex, et sunt liv med fysisk og psykisk helse, med mange nære venner. Der har du oppskriften på et godt - og røykfritt liv. Klart det er et premiss. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud som om dette har noe å si når man møter noen. Jeg elsker ikke snus jeg heller, men kjæresten min snuser og det gjør han absolutt ikke mindre perfekt på noen måte. Stort sett så merker jeg det ikke.

 

Dessuten; mange ønsker å slutte, og ser på det som en ypperlig anledning når de får partner. Min har begynt å trappe ned med mål om å slutte, og jeg har ikke nevnt noe om det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med ts. Røyk og snus er så unødvendig og farlig! 

Anonymkode: de438...28c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kunne aldri tenkt meg å være sammen med en som røyker eller snuser, det er fullstendig uaktuelt. Heldigvis syns mange menn det samme.

TS: på sukker.no kan du stille inn så de som snuser eller røyker ikke kommer opp på din matchliste eller motsatt. Bare å sette det til "veldig viktig" eller noe (husker ikke gradene der). Det skal også være mulig på match tror jeg, om du betaler for en av de dyreste abonnementene der, da kan du sile så du ikke får meldinger fra menn som ikke tilfredsstiller dine krav.

Ellers har jeg alltid satt det i profilen min jeg, på Tinder feks. Og det er i tillegg alltid noe av det første jeg spør menn om. Og om de røyker eller snuser det minste så ryker de rett ut. En ting er at det er direkte kvalmt og frastøtende, en annen ting er at det er kreftfremkallende og skadelig for kroppen (ja, snusing også), og det er overhodet ikke forenelig med mine verdier. Alkohol i moderate mengder og onani, som noen syns det er gøy å sammenligne dette med, er ikke skadelig for kroppen, heller tvert om. Men jeg antar at mange av de som reagerer negativt her selv røyker eller snuser og ikke tåler å høre at det er mange som ikke vil vurdere dem som en potensiell partner.

Anonymkode: 4b3c3...9c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎30‎.‎10‎.‎2017 den 21.56, H80 skrev:

Kan til en viss grad forstå aversjonen mot røykere, men snus? Hvis du treffer drømmemannen og han snuser, så takker du nei?

Hvis han snuser så er han ikke drømmemannen. Enkelt og greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere kvinner som er så bastante i deres meninger om røyk/snus. Selv er jeg en mann i begynnelsen av 30 årene som verken røyker eller snuser. Et valg jeg har tatt fordi jeg er opptatt av fysisk fostring noe som ikke er forenlig med tobakk. Er singel og sveiper både på Tinder og ellers det som er blitt den nye vinen i dag.

Men dersom dere spør tidlig i en dating/bli kjent fase ang tobakk er det da greit at jeg spør dere om deres syn på analsex og om dette er noe dere praktiserer?

Krav som møtes med motkrav med andre ord?

 

 

Anonymkode: af202...ad9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 30.10.2017 den 21.56, H80 skrev:

Kan til en viss grad forstå aversjonen mot røykere, men snus? Hvis du treffer drømmemannen og han snuser, så takker du nei?

Snus er jo om enda jævligere... Æsj!

Anonymkode: 25def...f8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Til dere kvinner som er så bastante i deres meninger om røyk/snus. Selv er jeg en mann i begynnelsen av 30 årene som verken røyker eller snuser. Et valg jeg har tatt fordi jeg er opptatt av fysisk fostring noe som ikke er forenlig med tobakk. Er singel og sveiper både på Tinder og ellers det som er blitt den nye vinen i dag.

Men dersom dere spør tidlig i en dating/bli kjent fase ang tobakk er det da greit at jeg spør dere om deres syn på analsex og om dette er noe dere praktiserer?

Krav som møtes med motkrav med andre ord?

 

 

Anonymkode: af202...ad9

Alle spørsmål er lov tenker jeg. Så kjør på du. Hvis analsex er så viktig for deg er det like greit å luke bort de som ikke er interessert med det samme. Du må bare være klar over at det er akkurat det du gjør, fjerner de som ikke er interessert i analsex, eller som ikke liker å bli spurt om det i en tidlig fase. Som er det jeg gjør helt bevisst med røykere/snusere. Luker jo bort på flere ting også, folk som ikke trener/er fysisk aktive feks. Menn uten egne barn er også uaktuelt. Vil i grunnen tro mange sorterer bort folk MED barn av de yngre. Det er mye man sorterer. Høyde er jo en sak også. Den er kanskje litt verre, for høyde sier ingenting om hvordan en person er, det gjør derimot røyk/snus. Så jeg skjønner ikke hvorfor det blir så oppstuss at noen av oss bevisst vil unngå folk som røyker/snuser.

Anonymkode: 4b3c3...9c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjæreste kunne aldri vært sammen med en som røyker, så møtte han meg. Har riktignok sluttet nå, men ikke fordi han krevde det. Tror at når alt kommer til alt så er ikke slike laster noe som betyr noe hvis man matcher ellers.

Anonymkode: 9258b...990

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.10.2017 den 21.54, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det så ille hvis noen har en "last"? Burde det finnes datingapper for folk som avstår fra alkohol eller onani også? Du kan jo ta sikte på å lage en selv, kanskje?

 

Hilsen,

Apputvikler som spår ekstremt dårlig marked for den usedvanlig kresne ideen du foreslår

Anonymkode: 38c92...9be

Gåte:

Hvilket ord passer ikke inn her: Røyk, snus, onani, alkohol?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...