Gå til innhold

Leo ajkic

Katten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

@Amaliiee

Synes du snarest skal slette posten/bildet. Ha litt respekt for foreldre, søstre, nieser og tanter. Og kjæreste og venner.

Dette er et offentlig forum, men det er ikke alt offentlig informasjon som trengs å spre gjennom forumet likevel. Hun var ingen offentlig person utover å være kjæresten til en kjendis.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.8.2017 den 18.29, elisaday skrev:

Voff voff. Beklager. Går alltid ut fra at nyheter om Leo er negative i hans favør. Denne gangen tok jeg feil og det har  jeg beklaget. 

Fy søren for en spydig person du er. Ikke mye heartfelt den unnskyldningen din. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal elisaday måtte beklage til oss her inne? Hadde hun sagt kommentaren til noen pårørende hadde jeg forstått oppstandelsen om hun ikke beklaget men hun skylder da virkelig ingen her en unnskyldning for at hun mistolket innlegget? Itillegg har hun faktisk beklaget. Synes det heller er dere som fortsatt angriper henne som burde roe litt ned nå.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

På 21.8.2017 den 18.10, Sandin skrev:

Jeg tror nok det blir offentlige nyheter. Uansett går det fint an å si at man tråkket i salaten og legge seg litt flat for det @elisaday

Og det gjorde hun, og det ganske klart. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.8.2017 den 15.28, Tarese skrev:

Hvorfor skal elisaday måtte beklage til oss her inne? Hadde hun sagt kommentaren til noen pårørende hadde jeg forstått oppstandelsen om hun ikke beklaget men hun skylder da virkelig ingen her en unnskyldning for at hun mistolket innlegget? Itillegg har hun faktisk beklaget. Synes det heller er dere som fortsatt angriper henne som burde roe litt ned nå.

Fordi hysteriske kvinnfolk her inne trenger en hakkekylling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes nå ikke det står så mye respekt av ham at han kastet den katten(ja, det er ikke helt snilt mot dyr å gjøre slikt). Kan jo hende han angret i ettertid, men slikt er jo ikke kult. Man skal behandle dyr med respekt 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leo er en kjempekar, har møtt han og han er utrolig hyggelig og lett å prate med. Og nei, han "annonserte" ikke kjærestens død på noen måte, tror det var nærmere en uke senere at noe kom ut fra hans side. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Syns han er så kjekk! Skikkelig badboy type. 

Hvordan inntrykk har dere her inne av han? 

Vært kult å møte han! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også sansen for han. Tøff type, og fremstår samtidig som veldig ydmyk og god. Leste her om dagen at kjæresten hans døde tidligere i år. Hadde ikke hørt noe om dette tidligere. Trist lesing. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

😂😂nei æsj for klyse

Oppfører  jo seg som min sønn på 13 som går med seggebukse, capsen bak og hører på 50 cent.

"yoyo ke det går i mann? Hønsene e helt hypp på meg fortiden, du kjenner meg bare chiller mann "

Yeah uh 😎😎🖖🤙🖖🤞💣😬

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, hilde77 skrev:

😂😂nei æsj for klyse

Oppfører  jo seg som min sønn på 13 som går med seggebukse, capsen bak og hører på 50 cent.

"yoyo ke det går i mann? Hønsene e helt hypp på meg fortiden, du kjenner meg bare chiller mann "

Yeah uh 😎😎🖖🤙🖖🤞💣😬

Helt enig. Det gjør det heller ikke bedre at denne karen driter i dyrevelferd. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff. Og hvorfor lar kg denne tråden stå? Den handler jo mest om hvor stygg han er. 

15 minutes ago, Mynona said:

To tråder om samme person er slått sammen. 

Mynona, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, yeans skrev:

Huff. Og hvorfor lar kg denne tråden stå? Den handler jo mest om hvor stygg han er. 

Tror du rosabloggerne er fornøyde med det som står her inne om dem? Og du skriver at denne tråden handler om "hvor stygg han er",  det kan tolkes som noe som handler om både utseende og personlighet. Så vidt jeg kan se handler det mest om hvor shitty personlighet han har. Det er desverre sånn at slik kritikk er innafor når du velger å være en offentlig person. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...