Gå til innhold

Hvordan ville du reagert på en sånn melding?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

20 minutter siden, BethD skrev:

Veldig teit melding ja, oser pasisiv aggressiv lang vei, ikke gjør det!! Dette er MAT for han, han hadde garantert tenkt han har deg akkurat hvor han ønsker. Ikke gi han oppmerksomhet !☺️

Haha, jeg er passiv aggressiv! Men skjønner at det er veldig dumt .. Skal prøve å la være og gi han oppmerksomhet, men er redd for at han skal tro jeg ikke er interessert i det hele tatt lenger .. Og at vi bare blir sittende å vente på hvert vårt gjerde, men da har jeg vel i det minste stoltheten i behold. 

Anonymkode: 11711...c92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha, jeg er passiv aggressiv! Men skjønner at det er veldig dumt .. Skal prøve å la være og gi han oppmerksomhet, men er redd for at han skal tro jeg ikke er interessert i det hele tatt lenger .. Og at vi bare blir sittende å vente på hvert vårt gjerde, men da har jeg vel i det minste stoltheten i behold. 

Anonymkode: 11711...c92

Om han er interessert i deg så sier han det eller gjør noe når han merker du ikke bryr deg. Merker du ingenting så er han ikke oppriktig interessert heller ! ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde faktisk tenkt at du var litt tøff som hadde sendt slik melding, så lenge du ikke ble helt psyko..

Synes du på¨en måte viser følelsene på en tøff og direkte måte ved å gjøre det, noe som hadde utfordret den andre som er mer pingle

Anonymkode: 1cf30...6a6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.10.2017 den 8.56, AnonymBruker skrev:

Ja, mulig dette er veldig tåpelig. Er mye jeg vil fortelle han, men i frykt for avvisning tør jeg ikke si hva jeg egentlig tenker om situasjonen. Og han har åpenbart ikke glemt meg heller, derfor jeg synes dette er veldig vanskelig. 

Anonymkode: 11711...c92

Du har hatt sjansen din, for nå! Vent til han blir singel igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Lukter en liten Melina-fjert av denne tråden..

Anonymkode: c51d0...b35

Nå føler jeg meg dum... Tar ikke referansen... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du sier med den meldinga er vel egentlig "har du lyst til å holde på med oss begge samtidig?"

Anonymkode: b4083...880

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde faktisk tenkt at du var litt tøff som hadde sendt slik melding, så lenge du ikke ble helt psyko..

Synes du på¨en måte viser følelsene på en tøff og direkte måte ved å gjøre det, noe som hadde utfordret den andre som er mer pingle

Anonymkode: 1cf30...6a6

Samme her :D

Anonymkode: acc55...2ad

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde tenkt at du var en oppmerksomhetssyk og passiv-aggressiv dramaqueen med et seriøst mindreverdighetskompleks, og løpt fort som pokker i motsatt retning. Men jeg er ikke mann, mulig han det gjelder tenker annerledes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å unngå følelser er altså tingen? Ts viser hvertfall hva hun føler

Anonymkode: 819e0...ea3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å unngå følelser er altså tingen? Ts viser hvertfall hva hun føler

Anonymkode: 819e0...ea3

Nei, det er jo det hun ikke gjør. Den meldingen er jo bare falsk.

Anonymkode: b8878...b1c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså, han er jo ikke interessert i noe seriøst med deg. Det sier du jo selv er grunnen til at det ble avslutta. Og nå henger han med en annen, selv om han nok vet han kunne fortsatt med deg om han ville. Dette er ikke gode odds.

Men hvorfor skamme seg så fælt over å ha følelser for noen? Hvis du virkelig tror det kan være noe mellom dere og at han bare ikke ser det - skriv det til han da, i stedet for å gå rundt grøten!

Anonymkode: 8cd24...40e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dont go that way! Ikke send mld, holder med de andre her. Da viser du at du er svak for han og fisker etter informasjon

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Walkingdead

Jeg synes generelt det er teit å prøve "å skape reaksjon i noen". Synes det er en ungdommelig rundt-grøten-aktivitet og noe man bør holde seg for god for. Finn på noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Altså, han er jo ikke interessert i noe seriøst med deg. Det sier du jo selv er grunnen til at det ble avslutta. Og nå henger han med en annen, selv om han nok vet han kunne fortsatt med deg om han ville. Dette er ikke gode odds.

Men hvorfor skamme seg så fælt over å ha følelser for noen? Hvis du virkelig tror det kan være noe mellom dere og at han bare ikke ser det - skriv det til han da, i stedet for å gå rundt grøten!

Anonymkode: 8cd24...40e

Han kunne ikke være mer med meg, derfor han begynte å henge med hu andre (tror jeg). Når jeg avslutta var jeg veldig bestemt og avviste han blankt de tre gangene han prøvde og treffes..  Men er selvfølgelig piss redd for å utlevere følelsene mine om han bare avviser meg. Vi kommer til og treffes igjen fordi vi har litt felles venner

Anonymkode: 11711...c92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...