Gå til innhold

Hvordan ville du reagert på en sånn melding?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Holdt på frem og tilbake med en fyr i ett år. Jeg avslutta fordi han ikke ville noe seriøst. Dette er nå 4 mnd siden. Vi har hatt litt kontakt etter at vi avslutta og det er sånn sett grei stemning. Han "henger" med ei ny, men det er ikke noe seriøst. Møtte han ute i helgen og hu nye var også der. Jeg snakket ikke til han men han stod og stirra på meg og fulgte med på alt jeg gjorde. Han og hu nye var ikke sammen i det hele tatt, Har veldig lyst til å skrive: fikk ikke sagt det når jeg så deg, men så koselig at du har fått dame. Gratulerer :). Er dette veldig teit? Er vel egentlig bare ute etter å få en reaksjon , fordi jeg ikke føler vi er ferdig med hverandre. Men redd jeg bare driter meg ut ved å gjøre det. 

Anonymkode: 11711...c92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest boblebrist

Hva slags reaksjon er du ute etter da? Hadde jeg vært han hadde jeg lurt på akkurat det, og tenkt at du oppførte deg ganske tåpelig. Hvis du har noe du vil fortelle han så si det heller rett ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, boblebrist skrev:

Hva slags reaksjon er du ute etter da? Hadde jeg vært han hadde jeg lurt på akkurat det, og tenkt at du oppførte deg ganske tåpelig. Hvis du har noe du vil fortelle han så si det heller rett ut. 

Ja, mulig dette er veldig tåpelig. Er mye jeg vil fortelle han, men i frykt for avvisning tør jeg ikke si hva jeg egentlig tenker om situasjonen. Og han har åpenbart ikke glemt meg heller, derfor jeg synes dette er veldig vanskelig. 

Anonymkode: 11711...c92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aiaiai, en profesjonell drittsekk. Stemmer for hevn! Utifra det du skriver kjører han bare cut-paste-cut-paste, så ny-fling blir neppe behandlet bedre en deg. 

Hva med å si til ny dama i dypeste alvor: "Du bør sjekke deg for kjønnssykdommer hvis du er med han der, han er helt useriøs"

 

 

Anonymkode: 65bf2...01c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aiaiai, en profesjonell drittsekk. Stemmer for hevn! Utifra det du skriver kjører han bare cut-paste-cut-paste, så ny-fling blir neppe behandlet bedre en deg. 

Hva med å si til ny dama i dypeste alvor: "Du bør sjekke deg for kjønnssykdommer hvis du er med han der, han er helt useriøs"

 

 

Anonymkode: 65bf2...01c

Ja, men hun nye er nok ikke så veldig interessert i han heller, ut i fra det jeg har hørt. Så tror ikke det har så mye for seg. Håper vel egentlig det er hu som ligger med noen andre først. Hadde det vært seriøst hadde han nok ikke fortsatt å kontakte meg .. Men at han er en drittsekk, det er det ingen tvil om. 

Anonymkode: 11711...c92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du vil er at han skal dumpe den nye dama når han plutselig får en melding fra deg? Hva er det du tror og hvor naiv er det egentlig mulig å være? Han er gått videre og det er noe du må innse selv om det er vanskelig. Han er nok veldig lykkelig med dama selv om han tok seg tid og kikket på deg. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du sender melding til ham, kommer han til å tro at han kan gjøre som han vil med deg. Ikke ta kontakt. Hvis du har flaks, er det jo mulig at han tar til vettet av seg selv og finner ut at han vil ha noe seriøst med deg.

Anonymkode: 1600a...c64

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde tenkt at jeg hadde deg rundt lillefingern.

Anonymkode: 24ad4...feb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig lett gjennomskuelig melding som oser av usikkerhet.

Anonymkode: 7f2e9...7ac

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enormt teit. Føl deg helt trygg på at du driter deg ut ved å gjøre det.

Anonymkode: b1496...7e2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ofte for å holde vennskaplig nivå med ekser, om det er mulig, men å sende en slik melding vedrørende en mulig ny dame, det blir bare helt feil.

Og hvertfall når du selv synes han er drittsekk. Da skjønner jeg ikke hvorfor du holder kontakten med han engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Holdt på frem og tilbake med en fyr i ett år. Jeg avslutta fordi han ikke ville noe seriøst. Dette er nå 4 mnd siden. Vi har hatt litt kontakt etter at vi avslutta og det er sånn sett grei stemning. Han "henger" med ei ny, men det er ikke noe seriøst. Møtte han ute i helgen og hu nye var også der. Jeg snakket ikke til han men han stod og stirra på meg og fulgte med på alt jeg gjorde. Han og hu nye var ikke sammen i det hele tatt, Har veldig lyst til å skrive: fikk ikke sagt det når jeg så deg, men så koselig at du har fått dame. Gratulerer :). Er dette veldig teit? Er vel egentlig bare ute etter å få en reaksjon , fordi jeg ikke føler vi er ferdig med hverandre. Men redd jeg bare driter meg ut ved å gjøre det. 

Du fremstiller deg da som desperat! Og det kommer faktisk ikke noe godt ut av det for din egen del. Dere har overhodet ikke noen forpliktelser ovenfor hverandre, og da styrer han dette som akkurat som han vil. Ikke gi deg inn på det, la det seile sin egen sjø. Skulle forholdet med den andre damen opphøre, kan du eventuelt gjenoppta kontakten. Men da er du jo bare "reserven" som trer inn fordi det han virkelig ville ha ikke førte frem. Kan du leve med det er jo det en helt grei sak. Men å fremprovosere en "reaksjon" slik det står nå virker bare som noe desperat noe.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Duftavsommerregn skrev:

Du fremstiller deg da som desperat! Og det kommer faktisk ikke noe godt ut av det for din egen del. Dere har overhodet ikke noen forpliktelser ovenfor hverandre, og da styrer han dette som akkurat som han vil. Ikke gi deg inn på det, la det seile sin egen sjø. Skulle forholdet med den andre damen opphøre, kan du eventuelt gjenoppta kontakten. Men da er du jo bare "reserven" som trer inn fordi det han virkelig ville ha ikke førte frem. Kan du leve med det er jo det en helt grei sak. Men å fremprovosere en "reaksjon" slik det står nå virker bare som noe desperat noe.

Kjære TS! Les dette! Jeg var i omtrent samme situasjon, og holdt på å tabbe meg skikkelig ut, etter mye styr da han var singel. Da han møtte en annen, hadde jeg lyst til å ringe, sende melding, levere brev, som jeg skrev hundrevis av, når jeg traff ham på tur osv. Jeg ble heldigvis snakket fra det. Nå har det nye forholdet blitt dønn seriøst - virkelig ut av det blå... - og jeg er sååååå glad og lettet for at jeg ikke har dritet meg ut med mye styr! Møtte han forleden, og han så han savner oss. Jeg bare smilte og sa det var en fin tid, enig med den, liksom ;) Skjedde ikkenoe mer, men følelsen min av å håntert alt på en "voksen" måte, er utrolig deilig. Ingen drama fra denne damen. Hvis at du har respekt for seg selv! Lykke til ☺Hva fremtiden bringer, vet ingen :)

Anonymkode: ff18f...f32

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjære TS! Les dette! Jeg var i omtrent samme situasjon, og holdt på å tabbe meg skikkelig ut, etter mye styr da han var singel. Da han møtte en annen, hadde jeg lyst til å ringe, sende melding, levere brev, som jeg skrev hundrevis av, når jeg traff ham på tur osv. Jeg ble heldigvis snakket fra det. Nå har det nye forholdet blitt dønn seriøst - virkelig ut av det blå... - og jeg er sååååå glad og lettet for at jeg ikke har dritet meg ut med mye styr! Møtte han forleden, og han så han savner oss. Jeg bare smilte og sa det var en fin tid, enig med den, liksom ;) Skjedde ikkenoe mer, men følelsen min av å håntert alt på en "voksen" måte, er utrolig deilig. Ingen drama fra denne damen. Hvis at du har respekt for seg selv! Lykke til ☺Hva fremtiden bringer, vet ingen :)

Anonymkode: ff18f...f32

Har ikke sendt meldingen, selvom jeg har veldig lyst. Føler meg veldig sikker på at den "greia" de har kommer til å blåse over uten at det blir noe seriøst. Men veldig enig med deg, jeg må takle dette som en voksen person og la han styre på som han vil. Er bare så ufattelig vanskelig når jeg føler han fortsatt er interessert i meg, jeg i han og hu nye egentlig ikke liker noe annet enn oppmerksomheten han gir hu.. 

Anonymkode: 11711...c92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig teit melding ja, oser pasisiv aggressiv lang vei, ikke gjør det!! Dette er MAT for han, han hadde garantert tenkt han har deg akkurat hvor han ønsker. Ikke gi han oppmerksomhet !☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...