Gå til innhold

Om du var motsatt kjønn for en dag...


Annie

Anbefalte innlegg

Jeg ville stått og tisset, sånn som mange andre har sagt. Hadde vært kuult om det var snø sånn som nå, da skulle jeg ha skrevet navnet mitt i snøen og sånn.  

Og så ville jeg funnet ut hvordan det egentlig kjennes å ta på det området mellom pungen og anus. For det er et RART område.

Og så ville jeg funnet ut om det river litt i håra når man tørker seg bak. Manneromper er hårete..

Og så ville jeg ha pisset i et pissoar, for å se om det er vanskelig å tisse mens andre ser på.

Og så ville jeg ha mastrubert, for å vite hvordan det kjennes når man er gutt. Og så ville jeg prøvd å få en orgasme en gang til rett etterpå for å se om det er sant at det ikke går, eller om det bare er typen som er giddeløs.

Og så ville jeg gått på byen og sjekket damer og hatt masse sex :)

:hoho::hoho::hoho:

Skriver under på denne jeg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoho:

Mange bra forslag!

Tror ikke jeg hadde giddet å bruke så mye tid på å tisse egentlig, er det så stas da?

Jeg hadde nok ikke kommet meg ut av sengen jeg heller, bare lekt og moret meg hele dagen. Forhåpentlig hadde mannen min skiftet kjønn samme dag?

:sjarmor:

Hmmm, den dusjen på treningssenteret høres jo litt morsom ut...

:oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest en gjest

Skriver meg på tidligere forslag (om jeg var singel):

- tisse stående (ute)

- gå gjennom alle byens herregarderober (hm, eller kanskje det ikke hadde vært så popiulært å stå i dusjen med ande menn.. reaksjoner må da komme?)

- ha alle mulige varianter for sex

En ting som mannen min sier, er jo at man må ikke bare bytte kropp, men tanker og følelser også. Det er sikkert like mye interressant og lærerrikt det.

Det mest spennende måtte ha vært å få bytte med partneren, da hadde vi nok fått et godt samliv etterpå; både seksuelt og emosjonelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg henger på alle de andre, særlig det med tissinga og sexen. :sjarmor:

Spurte forresten kjæresten hva han ville gjort dersom han var jente for en dag:

- onanert

- satt beina i kryss

- kjent på puppene

- kjent på de erogene sonene

- prøvd å forstå hvorfor jenter har 329 forskjellige humørsvingninger til dagen

- spist sjokolade å hatt sex ettepå for å se hva som virkelig var best

- tatt armhevinger for å sjekke hvor sterk han (hun?) var

- prøvd å spille xbox for å se om det var gøy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest GreenSky

Jeg ville prøvd å sjekke opp noen av det motsatte kjønn kanskje, for å se hvordan det oppleves for en mann å sjekke. Også ville jeg såklart tuklet litt med tissemannen for å se om jeg lærte noen nye triks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok tatt mye på den, ja. Og så tror jeg kanskje jeg hadde snakket og sunget mye. Må kjenne hvordan det er å ha så mørk stemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Gått hjem fra jobb,lukka øra for mas....lukka øya for det som må gjøres hemme. Sett i skapet om klærna mine var vasket.

tatt av meg sokkene, lagt dem nedenfor senga, strekt meg ut på sofaen.

Ropt på min kjære og spurt om hun har noe godt til kaffen....

Jeg vil aller helst ha det døgnet rett oppunder jul.

Sendt min kone på kjøkken for å bake, stått ute å pissa mens hu vaska, sendt henne avgårde for å handle inn til julogså gavene. Svigers tar ungene da jeg må stå ute å og pisse i snøen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...