Gå til innhold

Om du var motsatt kjønn for en dag...


Annie

Anbefalte innlegg

Hva ville du gjort om du var motsatt kjønn for et døgn? Gutta på jobben til sambo hadde snakka om det og han ene mente at da hadde han ikke kommet seg ut av senga den dagen. Da skulle han bare ligget og tatt på brystene sine.. :hoho:

Jeg skulle drukket MYE øl, vært i båt UTEN do og tissa over rekka.... Slippe bøtte og søl..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Hadde bare stått og tisset - hele dagen! :hoho:

Jeg også, men følgende forutsetning måtte vært tilstede: alle gutta på jobben måtte vært pissetrengte damer for en dag. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skulle han bare ligget og tatt på brystene sine.. :hoho:

Det er godt mulig han sa det i en meget fleipende tone, men jeg tror sansynligheten for at han faktisk ikke hadde kommet seg opp av senga den dagen er overhengende stor.

Pupper har som kjent en høyst funksjonell effekt på mannfolk :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville nok onanert hele dagen. Kanskje avbrudd av et par blowjobs og samleier - om noen vil være med på det. Men sånn jeg har forstått store deler av mine mannlige bekjente er visst onanering uansett å foretrekke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Ninakanin

Jeg ville stått og tisset, sånn som mange andre har sagt. Hadde vært kuult om det var snø sånn som nå, da skulle jeg ha skrevet navnet mitt i snøen og sånn.

Og så ville jeg funnet ut hvordan det egentlig kjennes å ta på det området mellom pungen og anus. For det er et RART område.

Og så ville jeg funnet ut om det river litt i håra når man tørker seg bak. Manneromper er hårete..

Og så ville jeg ha pisset i et pissoar, for å se om det er vanskelig å tisse mens andre ser på.

Og så ville jeg ha mastrubert, for å vite hvordan det kjennes når man er gutt. Og så ville jeg prøvd å få en orgasme en gang til rett etterpå for å se om det er sant at det ikke går, eller om det bare er typen som er giddeløs.

Og så ville jeg gått på byen og sjekket damer og hatt masse sex :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valhalla

Og så ville jeg gått på byen og sjekket damer og hatt masse sex :)

Eller så kunne du oppleve at det prosjektet ikke alltid er like vellykket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det kunne jo hende.. Men siden jeg bare hadde et døgn på meg så kanskje jeg hadde kjøpt noen da..?

Eller du kunne ta en "american pie" ;)

Jeg ville forøvrig gjort det du nevnte på din liste utenom punkt nr 2 og 3.

I tillegg ville jeg shava hodet og oppfordret alle til å ta meg på hodet (for å se om det er like deilig som å ta på hodet selv).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...