Annie Skrevet 24. januar 2005 #1 Del Skrevet 24. januar 2005 Hva ville du gjort om du var motsatt kjønn for et døgn? Gutta på jobben til sambo hadde snakka om det og han ene mente at da hadde han ikke kommet seg ut av senga den dagen. Da skulle han bare ligget og tatt på brystene sine.. Jeg skulle drukket MYE øl, vært i båt UTEN do og tissa over rekka.... Slippe bøtte og søl.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 24. januar 2005 #2 Del Skrevet 24. januar 2005 Hadde bare stått og tisset - hele dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. januar 2005 #3 Del Skrevet 24. januar 2005 Da hadde jeg funnet meg et diskusjonsforum og mast om likestilling! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 24. januar 2005 #4 Del Skrevet 24. januar 2005 Hadde bare stått og tisset - hele dagen! Det tror jeg jammen at jeg også vlle gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 24. januar 2005 #5 Del Skrevet 24. januar 2005 Ville hatt samleie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 24. januar 2005 #6 Del Skrevet 24. januar 2005 Ville hatt samleie samme her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 24. januar 2005 #7 Del Skrevet 24. januar 2005 Hadde bare stått og tisset - hele dagen! Jeg også, men følgende forutsetning måtte vært tilstede: alle gutta på jobben måtte vært pissetrengte damer for en dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 24. januar 2005 Forfatter #8 Del Skrevet 24. januar 2005 samme her...TYPISK!!! Menn tenker KUN på en ting... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 24. januar 2005 #9 Del Skrevet 24. januar 2005 Jeg ville ha testet et utall dildoer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 24. januar 2005 #10 Del Skrevet 24. januar 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 24. januar 2005 #11 Del Skrevet 24. januar 2005 En serieorgasme hadde vært kjekt å oppleve. Ellers hadde det nok blitt mye puppetid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. januar 2005 #12 Del Skrevet 24. januar 2005 Da skulle han bare ligget og tatt på brystene sine.. Det er godt mulig han sa det i en meget fleipende tone, men jeg tror sansynligheten for at han faktisk ikke hadde kommet seg opp av senga den dagen er overhengende stor. Pupper har som kjent en høyst funksjonell effekt på mannfolk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maetzii Skrevet 24. januar 2005 #13 Del Skrevet 24. januar 2005 Jeg ville nok onanert hele dagen. Kanskje avbrudd av et par blowjobs og samleier - om noen vil være med på det. Men sånn jeg har forstått store deler av mine mannlige bekjente er visst onanering uansett å foretrekke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 24. januar 2005 #14 Del Skrevet 24. januar 2005 :o :o *tusler tilbake til de seriøse trådene på snikk-snakk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 24. januar 2005 #15 Del Skrevet 24. januar 2005 Jeg hadde vel tuslet meg gjennom dagen på samme vis som vanlig. Vel, brukt litt lengre tid i dusjen kanskje.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valhalla Skrevet 25. januar 2005 #16 Del Skrevet 25. januar 2005 Det har jeg faktisk tenkt på flere ganger, og det holder jeg for meg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 25. januar 2005 #17 Del Skrevet 25. januar 2005 Jeg ville stått og tisset, sånn som mange andre har sagt. Hadde vært kuult om det var snø sånn som nå, da skulle jeg ha skrevet navnet mitt i snøen og sånn. Og så ville jeg funnet ut hvordan det egentlig kjennes å ta på det området mellom pungen og anus. For det er et RART område. Og så ville jeg funnet ut om det river litt i håra når man tørker seg bak. Manneromper er hårete.. Og så ville jeg ha pisset i et pissoar, for å se om det er vanskelig å tisse mens andre ser på. Og så ville jeg ha mastrubert, for å vite hvordan det kjennes når man er gutt. Og så ville jeg prøvd å få en orgasme en gang til rett etterpå for å se om det er sant at det ikke går, eller om det bare er typen som er giddeløs. Og så ville jeg gått på byen og sjekket damer og hatt masse sex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valhalla Skrevet 25. januar 2005 #18 Del Skrevet 25. januar 2005 Og så ville jeg gått på byen og sjekket damer og hatt masse sex Eller så kunne du oppleve at det prosjektet ikke alltid er like vellykket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 25. januar 2005 #19 Del Skrevet 25. januar 2005 Ja det kunne jo hende.. Men siden jeg bare hadde et døgn på meg så kanskje jeg hadde kjøpt noen da..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. januar 2005 #20 Del Skrevet 25. januar 2005 Ja det kunne jo hende.. Men siden jeg bare hadde et døgn på meg så kanskje jeg hadde kjøpt noen da..? Eller du kunne ta en "american pie" Jeg ville forøvrig gjort det du nevnte på din liste utenom punkt nr 2 og 3. I tillegg ville jeg shava hodet og oppfordret alle til å ta meg på hodet (for å se om det er like deilig som å ta på hodet selv). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå